|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
- CiM
2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Carles, no puc enviar-te un privat amb les dades, el missatge de la bandeja de sortida no surt, em pots dir algun email que tinguis per poguer-te enviar les dades, gràcies.
|
|
|
Piti, em penso que a la que en Carles llegeixi el teu missatge privat, et sortirà de la safata de sortida.
No et passa res estrany, és la forma que tens de saber si en Carles ja l'ha llegit o encara no. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola companys,
Josep (Piti), tranquil que ara si que m'ha arribat el privat, tot correcte. Fins que el destinatari no llegueix el missatge, no et surt de la teva bùstia, no ho he pogut fer-ho abans i per això no et passava. :mrgreen: Josep Mª (Nouespai), em falten les teves dades, jo ja tinc algún telefon teu però preferiria que em diguessis quin/s vols que surti al llistí. Rhisto, encara em falten les teves, ja diràs quelcom. :roll: Algú més s'anima?, vinga companys "que me las quitan de la manos"..... =)) Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola companys,
Ja us he enviat a tots per correu electrònic el llistat de telefons. Ho he fet a les adreçes que em vareu adjuntar, els que no ho van fer els hi he enviat a l'adreça de messenger de totcàmping. Només queda enviar als seguents per manca d'adreçes: Neus Payvi Piti I els seguents ho he fet al de Totcamping i em diu error: Jepi Ross cala Tots 6 feu-me arribar una adreça siusplau. Ara toca repassar-vos totes les dades que siguin correctes i em diueu alguna cosa ok!!! Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Carles.....no ho hem rebut :roll:
Et vaig donar alguna adreça??? Es que no ho recordo :roll: |
|
|
Mª josé, no em vas posar cap adreça, t'ho he enviat al messenger de Totcàmping (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) , mira si ho tens allà.
Ja em diràs quelcom No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
EP!!!!!!!! jo també vulll
CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28 mari |
|
|
Nosaltres també,
Ja t´he enviat un privat, Carles: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena |
|
|
Mari i Jordi,
Ja us tinc entrats al llistat, deixo passar algun dia més per si hi ha algún que altre despistat que no hagi vist el fil i vulgui afergir-se. :mrgreen: Properament us envio la llista i als demés també per tenir-la actualitzada. Jepi, ja t'ho he enviat, quedeu pendents: la Neus, Payvi, Piti, Ross i Cala. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
L'he rebut, tot conforme
dance dance dance dance dance dance No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
FAMSERGO
QUIM I MªJosep GIRONA |
|
|
Rebut.
Moltes gràcies! Salutacions
|
|
|
Hola companys,
Acabo d'enviar-vos la nova actualització del llistat. Uns, ho rebreu a l'adreça que em vàreu facilitar, els altres al hotmail de Totcàmping (Messenger) Si hi ha cap error m'ho feu saber. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Guaita tu!!! que no ho havia vist aixó.....
somi: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga I enviant privat. Salut . Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Hola Ramón,
Ja estàs entrat a la base, en breu torno a enviar el llistat actualitzat a tothom. Si hi ha algú més interessat, que ho faci ara, sempre és més còmode afegir-ni dos, tres, etc.... que d'un en un. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Moltes gràcies per la teva feina.Ets un crack.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola, ja he rebut el llistat, gràcies per la feina feta,
salutacions |
|
|
Moltes gracies.......tindré que afegir pagines a la meva agenda per incloura-hi els amics de Totcamping ¡¡¡¡
Felicitacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Gracias. Un abrazo. |
|