|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tonio, ja et tinc a la llista, en breu us envio a tots les noves incorporacions.
Cada vegada som més!!!! :mrgreen: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres també ens hi apuntem!!!!
Salut a tots el col.leguilles.... El llistat queda així.... 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson |
|
|
Donç be!! a nosaltres també ens agrada aquesta iniciativa. Així que ens hi apuntem.
Envio un correu al Carles amb les nostres dades. 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
|
Ostres, no pot ser que no hi siguem en aquesta meravellosa llista. Carles, apunta'ns!!! Ara t'envio un privat amb les dades...
Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
Hola Carles, jo també m'apunto
Salutacions |
|
|
....I això continua augmentan..... :mrgreen:
La llista queda així deprés de les noves incorporacions: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- merce67 35- mar-mar En breu us faig arribar a tots la nova actualització. Moltes gràcies a tots per la vostra resposta!!! :-)) :-)) Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Quina feinada que t'estem donant Carles.T'hem d'agrair aquesta gran tasca de mantenir actualitzada la base de dades de Totcamping.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
m'afegeixo a l'agraiment Cim.
salutacions. Françesc. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
perdona. fa molts dies que no podia accedir, pero ara he vist aquesta lista fantastica, a la qual, espero no arribar tard per sumar-hi.
gracies per la feinada que estas tenint. una abraçada a tots. |
|
|
Vinga va, .... uns mes a la llista!!!
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- Conrad i echobelly hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
...... Suma i segueix...... :-))
De moment això queda així: :mrgreen: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- merce67 35- mar-mar 36- Joseluisgisela 37- Pelusilla 38- Conrad i echobelly Conrad , si no em passes les vostres dades no us puc incloure a la llista, quedo pendent..... Garoppa, Joseluisgisela i Pelusilla em falta l'adreça de correu electrònic per enviar-vos-ho. ...... i això continua........ dance No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
ok, ara mateix te l'envio.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
|
Carles, nosaltres tambe ens hi apuntem.
|
|
|
Nosaltres també ens hi apuntem. Carles ja t'he enviat el privat.
A molts encara no us conec personalment, però espero fer-ho aviat. |
|
|
Hola companys,
Us acabo d'enviar a tots la 2a. actualització del llistat telefònic, mireu-vos el correu. Teòricament l'heu de rebre tots, si hi ha algú que no ho rep que m'ho digui que potser que hi hagi un error en l'adreça. Després de les noves incorporacions la cosa queda així: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto.........................-pendent de dades- 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi 27- nouespai 28- mari 29- jordigaba i malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- merce67 35- mar-mar 36- Joseluisgisela 37- Pelusilla 38- Conrad i echobelly.......... - pendent de dades- 39- Diana 40- Aleixenia Rhisto i Conrad no us he pogut incloure en aquesta ùltima perquè encara no he rebut res vostre, per la propera espero que si :mrgreen: Si hi ha algú més interessat que ho faci aviat que aixó s'acaba!!! Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Pero... si te les vaig enviar en un missatge privat?? Quines dades necesites exactament???
hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Hola Conrad, em sap greu però jo no he rebut res, i mira que de privats n'he rebut per parar un tren!!!, el teu segur que se'n anat de parranda =))
Cap problema, torna-m'ho a enviar i tot solucionat. :mrgreen: Dades necessàries: tel. fix, tel mòbil i adreça de correu elec. Quedo a l'espera. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Cim, he enviat un privat amb les dades.
A veure si soc a temps de figurar a la llista. Una abraçada Marta & cia.
|
|
|
Tranquila Saur, ja estàs a la llista negre :mrgreen:
Deixo passar uns dies i t'envio el llistat actualitzat, hi ha hagut alguna modificació (mar-mar) i de pas, també faré un nou enviament general. Conrad, tens un privat. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola a tothom,
que ens hi podem apuntar també en aquesta llista? Què hi som a temps? Així doncs t´hem de trametre telèfons i correus...doncs ara mateix t´ho enviem. ciuatanejo i iogui La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|