• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA: Sembleu adormits.... o no???

Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32682

Sembleu adormits (o semblem), no hi ha gaire moviment, gairebè no hi han fils en servei. Per la gent que som -jo acabo d'arribar-, això hauria de ser un no parar.

Animeu-vos i obriu fils tant o més interessants que els actuals i així donarem més vidilla al fòrum.

PD: Tot això ho dic amb tot el respecte i per animar una mica al personal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32701

Hola Camallar ...
Serà l'estres post-nadalenc :whistle::whistle::whistle:

De moment aprofito per donar-te la benvinguda a Totcàmping.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32709

Hola Camallar,d'un temps ençà,sembla que la gent estem a la vora de la llar de foc ben arraulida i calentona.Encara que no t'ho sembli hi va haver un temps en que era un no parar i no es parava de fer trobades en llocs diferents encara que no hi hagues cap festa popular i ja diuen que el roce fa la companyia.Quan es tornava d'aquestes trobades hi havia fotos i temes que comentar i t'asseguro que això es repetirà a la tornada de la festa dels traginers i de la fabulosa festa de les bruixes de Centelles bruixes totes elles.Tot te cicles i ara toca un dels baixos,suposo que aquesta crisi està fent efecte en molts dels foristes i això també te les seves concecuencies al fòrum.
Sort que tenim un webmestre amb empenta i no defalleix.
Crec que seria molt bo que la gent nova que arribeu fotessiu una mica de canya als fils i així hi hauria més vidilla.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32712

quan vaig entrar per primera vegada en aquest forum (encara a miarroba) doncs va ser aquesta mateixa pregunta la que vaig fer jo
a les hores eram quatre els forers ( no posso nom per no deixar-ne cap, pero puc assegurar que eram molt poquets)despres la cosa es va animar i molt, pero arrel dels problemes de Blanes la cosa va decaure tambe molt i des de les hores, sempre segons el meu criteri, aixo no hi ha maneres de que s'animi.
Tambe es cert que gracies al forum i a les sortides que s'han anat fent s'han format grupets i amistats i quan fan alguna sortideta doncs la comentan i preparan entre ells, per tant la participacio tambe es menys.
Crec que tndriam de fer un cor esforç per reanimar-lo i tornar una mica als principis on tothom preguntaba i demanaba.
Per exemple avanç la gent quan volia nar de vacances o siplement
fer una sortideta de cap de setmana, doncs ho manifestaban aqui al forum, pero ara dona la sensacio de que tot es te de fer d'amagat sense que ningu s'enteri del que vull fer, sincerament
crec que ha canviat molt.
Be perdoneu el totxo
PD. hola Camallar siguis benvingut al forum, de fet hi ha molta gent nova com tu, pero son poc participatius, tambe esperem la vostra col-loboracio
Salutacions atots

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32715

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1793
  • Gràcies rebudes: 44
Jo, francament, no ho entenc però en fí "c'est la vie".
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per webmestre.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32719

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
  • Missatges: 2848
  • Gràcies rebudes: 151
Potser vam començar com un cercle reduït de famílies. Després aquest cercle, tal com diu en Jofranc s'ha anat convertint en grups encara més petits.

Potser ens falta la llibertat de poder dir coses que un diria més còmodament en un àmbit més anònim. Per exemple, és possible que la petita participació al concurs i les votacions de fotografia hagi estat perquè no estem còmodes, perquè ens coneixem massa?

Penso que és bo que hi entreu gent nova. Teniu la llibertat de poder parlar amb tothom sense conèixer ningú, i de fer preguntes com la que acabes de fer. Més d'un ens podem haver plantejat la mateixa qüestió, sense haver gosat dir-ho.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32722

Jofranc ha escrit:

quan vaig entrar per primera vegada en aquest forum (encara a miarroba) doncs va ser aquesta mateixa pregunta la que vaig fer jo
a les hores eram quatre els forers ( no posso nom per no deixar-ne cap, pero puc assegurar que eram molt poquets)despres la cosa es va animar i molt, pero arrel dels problemes de Blanes la cosa va decaure tambe molt i des de les hores, sempre segons el meu criteri, aixo no hi ha maneres de que s'animi.
Tambe es cert que gracies al forum i a les sortides que s'han anat fent s'han format grupets i amistats i quan fan alguna sortideta doncs la comentan i preparan entre ells, per tant la participacio tambe es menys.
Crec que tndriam de fer un cor esforç per reanimar-lo i tornar una mica als principis on tothom preguntaba i demanaba.
Per exemple avanç la gent quan volia nar de vacances o siplement
fer una sortideta de cap de setmana, doncs ho manifestaban aqui al forum, pero ara dona la sensacio de que tot es te de fer d'amagat sense que ningu s'enteri del que vull fer, sincerament
crec que ha canviat molt.
Be perdoneu el totxo
PD. hola Camallar siguis benvingut al forum, de fet hi ha molta gent nova com tu, pero son poc participatius, tambe esperem la vostra col-loboracio
Salutacions atots

yo no sabria explicarlo mejor.

a mi tambien me sorprendio la poca participacion en el concurso fotografico, tanto en el numero de participantes como en votantes.

Bienvenido a Totcamping

Last edit: per Tonio.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32740

Jofranc ha escrit:

pero arrel dels problemes de Blanes la cosa va decaure tambe molt i des de les hores, sempre segons el meu criteri, aixo no hi ha maneres de que s'animi.

Però ja ha plogut força des de llavors, no ?
Jo ni me'n recordo ni en vull fer memòria de qui pensava A o B.
Igual que amb algun altre tema "polèmic" com els dobles nicks.
Fer de moderador o d'administrador no és gaire fàcil en alguns casos. És allò del "mai plou a gust de tots".

EvaV ha escrit:

Potser vam començar com un cercle reduït de famílies. Després aquest cercle, tal com diu en Jofranc s'ha anat convertint en grups encara més petits.

Potser ens falta la llibertat de poder dir coses que un diria més còmodament en un àmbit més anònim. Per exemple, és possible que la petita participació al concurs i les votacions de fotografia hagi estat perquè no estem còmodes, perquè ens coneixem massa?

Penso que és bo que hi entreu gent nova. Teniu la llibertat de poder parlar amb tothom sense conèixer ningú, i de fer preguntes com la que acabes de fer. Més d'un ens podem haver plantejat la mateixa qüestió, sense haver gosat dir-ho.

Les fotos eren anònimes, no posava el nom de l'autor/a, i a la majoria d'elles era difícil de saber de qui eren...com per no votar-ne una.
A més, només era un concurs, si haig de pensar que si X veu que no li voto potser es molesta, es que ens falla alguna cosa.

He creat ( per provar a veure què passa ) un usuari que es diu "public" amb el mot de pas "public", per si algú el vol usar per dir alguna cosa de forma anònima...que m'ajudi a entendre què passa.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32741

Webmestre.
Voldria aclarir que ningu posa en dubte la teva vàlua ni mes lluny de pensar-ho, fas tot el posible i més perque la cosa funcioni i aixi es.
El que sembla i sempre segons el meu criteri, que es fan o s'han fet grups que se sentan afins per edats,pels fills etc, doncs si t'hi fixes podras observar que quan algun forer fa una pregunta i entre les respostes hi ha un forer que no es afi a la colla doncs no et tornan contesta, a les hores vas parden les ganes de participar.
Voldria que ningu s'enfadi, nomes es tracte de buscar el fons de la questio.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32742

Possiblement soc el menys adecuat per opinar, donç la meva participacio es poca i desde fa poc temps, pero el que si he observat es que hi ha una gran varietat de foros, i la gent hi esta a varios d'ells. Amb ho que pot ser dificil identificarse com una comuninat i dificultar el començar fils nous sobre coses sense mes importancia, que la de crear cal.liu. Per atre banda amb el tamany de las KDD al menys les poques que he participat, ha de portar una feinada important, reserva, parla amb el camping, ara s'apuntan mes, ara menys ..., per aixo pot costar dir, el cap de setmana vull anar a... i si s'apunten molts.

No se es només una opinio, per atre banda a laes kdd m'he trobat sempre molt comode, amb un grup de gent molt ferma. Pot ser caldria preguntar si es un efecte d'aqui o es de totd el foros

Una abraçada

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32748

Voleu dir que no es culpa de la crisis??????????????????????La gent no deu poder engegar l'ordinador per estalvia llum,per aixo pot ser que estigui una mica parat. rialladessrialladessrialladess
ENS VEIEM.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32751

Aquest fil, es una bona oportunitat perque tots fem una mica de repas, jo amb la meva poca experiència i desde la distància geogràfica, veig que com es normal s'ha fet més afinitat entre algunes families i per comoditat en lloc de preparar trobades a gran escala amb tota la feina i responsabilitat que suposa, es mes senzill trobarte amb els amics "fisics". En un foro més granaixò no suposa gran problema perque sempre hi ha gent per tot, però aquí que som menys la disgregació es nota molt.
Jo no penso que la crisi afecti, tot el contrari, en èpoques fotudes es valoren més les estones amb amics i el fer petar la xerrada amb una birra.
De totes formes, l'hivern no es una època massa avinent per fer sortidetes jo vull pensar que amb el bon temps tornarem a motivar-nos per fer escapades campistes.
El que no acabo de entendre es la inoperància del foro, imagino que entre els mòvils i els privats s'està disgregant la cosa, per part meva tambè he de dir que moltes vegades he pensat d'escriure alguna cosa de vegades tant simple com ¡que tal us va el dia amics! per tal de distensar-me del stres laboral i no ho he fet pensant que el que diran de ficar aquesta xorrada :blush::blush:
Ostras!!!! quin totxo, avui m'he despertat una mica melàncolica.
Una abraçada desde Lleida.
Marta & cia.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32754

Crec sincerament que no hi ha un sol motiu,però si que la gent del principi(miarroba)potser que ja coneixent-se s'hagi anat preparant les seves pròpies sortides i això es normal tots tenim més afinitats amb uns que amb d'altres,no per cap qüestió,tant sols pel que diu en Jofranc,els nens,les edats,els hobbies.Però tot això no priva de participar al fòrum i aquí es on entra el tema Blanes que volguem o no va marcar un abans i un després,la retirada del company Toni de Ros,els fils encesos,els dobles sentits que es poden interpretar en un escrit,etc,etc.
Però ara això cal enterrar-ho,potser ja no tenim necessitat de trobar-nos cada dos mesos per fer una trobada,però si que caldria entre tots de fer un esforç per que el fòrum rutlli.Sabem que es difícil doncs la majoria estem en fòrums nacionals on per qüestions d'idioma potser i pot participar molta més gent i es més fàcil moure fils,però tenim la sort de poder tenir el nostre el que ens hem sentit mes propi,més familiar,més proper,aprofitem-lo,no el deixem decaure,debatim,discutim,parlem,informem,aconsellem,plantegem i vosaltres gent nova,sàvia nova, alè nou,no us talleu ni un pel i doneu-nos una lliçó, una empenta amb el que es feina de tots:tenir un fòrum campista Totcamping.cat.
Parlant la gent s'entén.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32765

Us vull demanar disculpes, per si les meves paraules, aquesta pregunta que vaig llençar a l'aire(Sembleu adormits.... n no?), ha encès alguna flama o a fet sortir males experiències.
Com que desconec els temes o el mals rotllos que us han pogut passar, no us puc dir gaire cosa. Ara estic buscant i assebentar-me d'això que dieu de Blanes.
Igualment, trobo normal que es facin petits grups, sigui per afinitat, per canalla, amistat o falta d'espais per fer trobades fora dels càmpings, tant per caravanes com ACs.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32766

Nosaltres fa poc temps que ens hem integrat a aquest fòrum i per tant encara estem intentant conèixer el seu dinamisme propi. No sabem que va passar a Blanes, ni si s'han fet sub-grups, o altres temes del passat, per tant no hi ha cap qüestió que ens hagi pogut influenciar prèviament a la nostra participació.

Dit això, ens agradaria comentar que si que hem detectat que, com a novells que som, quan hem encetat algun fil les respostes han estat força escasses i hem pensat que potser és que el tema no era prou interessant o era perquè quasi ningú no ens coneix. A la vegada hem percebut que hi ha un grup de persones que sembla que es coneixen molt entre elles i que creiem que això els facilita més la comunicació. El que sí que ens va fer pensar va ser la baixa participació en el concurs fotogràfic i en les votacions, doncs la idea que va tenir el webmestre a nosaltres ens va sembla força interessant i donava la oportunitat de donar més vida al fòrum.

De tota manera, pensem que tots els grups tenen alts i baixos i cal aprofitar ambdues situacions, unes perquè donen moltes satisfaccions (el moments alts) i altres perquè donen oportunitat per a la reflexió (moments baixos), com està succeint en aquests moments, i de tot en podem extreure profit.

És una sort poder tenir un fòrum tan nostre i de ben segur que entre tots, antics i novells, sabrem tirar-lo endavant.

Ramon-Isabel

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32770

Hola a todos:

Hacia bastante que no entraba en el foro y me he encontrado este interesante hilo, un hilo que me parece que habeis expuesto como si fueran pensamientos expresados en voz alta.

Yo creo que mucha de la gente que eramos asiduos a este foro nos hemos preguntado lo mismo en varias ocasiones.

Como parte integrante de la primera hornada (de mi arroba y despues de Totcamping), creo que los foros desgraciadamente a la que llevas tiempo dentro del mundillo terminan por perder interes.

Personalmente nosotros hemos dejado de participar por que realmente, las propuestas que se han ido haciendo cada vez nos han parecido menos atractivas. El tema kedadas, ni que decir... Cada año se hacen mas o menos las mismas kedadas, y cuando se ha propuesto algo distinto (han aparecido el tema grupitos) que nunca sabes por que hay mal rollo entre unos y otros, por que en nuestro caso por ejemplo no pertenecemos a ninguno de ellos...Pero notas ciertas cosas que nos sabes muy bien a que atribuirlas, si al hecho de que como tu ya no vas a kedadas, si tu organizas algo... como tu no vienes a la mia yo no voy a la tuya... me parece subrealista!!!

En fin, a mi realmente me da tristeza, por que he pasado muy buenos momentos en este foro y he compartido risas y lagrimas con muchos de vosotros.

Realmente me sabe mal por Nouespai, que a parte de su constancia, el dinero y el cariño que ha puesto, se haga las mismas preguntas...

Espero que mis palabras no molesten a nadie, pero a veces no se puede ser tan politicamente correcto, por que las cosas siempre son mejores airearlas a que se queden enquistadas sin darle salida.

Posdata: Realmente el dia que se vuelva a realizar algo "Interesante" con vuestro permiso estaremos los primeros...

Saludos cordiales a todos/as.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32771

Embolica que fa fort !!!!

Endavant, ambientillo !!!! :diablo: S'acabat un forum de los mundos de Yuppi (o com nassos s'escrigui) :girl_devil:

Al carajo (amb el permís de mr.Hugo Chaves) :punish: !!!!!

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32772

public ha escrit:

Embolica que fa fort !!!!

Endavant, ambientillo !!!! :diablo: S'acabat un forum de los mundos de Yuppi (o com nassos s'escrigui) :girl_devil:

Al carajo (amb el permís de mr.Hugo Chaves) :punish: !!!!!

Sorry, que m'he descuidat. Que soc el Maranya:diablo: i jo també volia donar la meva opinió, però no podia per allò dels dobles nicks:girl_devil:. Merci webmestre, per pensar en els renegats del Totcamping :victory

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32780

public ha escrit:

public ha escrit:
Sorry, que m'he descuidat. Que soc el Maranya:diablo: i jo també volia donar la meva opinió, però no podia per allò dels dobles nicks:girl_devil:. Merci webmestre, per pensar en els renegats del Totcamping :victory

Per no molestar, canvio renegats, per poca-penes, vaja els que no hi podem ser per estar fora de la llei :blink: Ara si ??

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32784

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1793
  • Gràcies rebudes: 44
Com que m'has anomenat...

echobelly ha escrit:

Como parte integrante de la primera hornada (de mi arroba y despues de Totcamping), creo que los foros desgraciadamente a la que llevas tiempo dentro del mundillo terminan por perder interes.

En qualsevol grup passar el que dius si no hi ha interès per part de la majoria dels membres per fer coses interessants. És tasca de tots.

echobelly ha escrit:

Personalmente nosotros hemos dejado de participar por que realmente, las propuestas que se han ido haciendo cada vez nos han parecido menos atractivas. El tema kedadas, ni que decir... Cada año se hacen mas o menos las mismas kedadas, y cuando se ha propuesto algo distinto (han aparecido el tema grupitos) que nunca sabes por que hay mal rollo entre unos y otros, por que en nuestro caso por ejemplo no pertenecemos a ninguno de ellos...Pero notas ciertas cosas que nos sabes muy bien a que atribuirlas, si al hecho de que como tu ya no vas a kedadas, si tu organizas algo... como tu no vienes a la mia yo no voy a la tuya... me parece subrealista!!!

Jo no he detectat mai això que dius de no anar a una trobada per que l'organitza X o Y, ni que hi hagi mal rotllo entre cap grup, tampoc tinc temps per pertànyer a cap.
Com a màxim he vist diferència d'opinions en alguns temes entre dues persones ( com tu i jo ) però això ho trobo normal, només faltaria, estarém com fa 60 anys... I no per això deixaré d'anar a una trobada que hi puguis muntar.
Jo personalment vaig tenir una mala experiència en una mega-trobada i des de llavors m'agraden més les petites ( 20 máx. ) per que en el poc temps que tinc sinó no puc veure ni a la meitat dels que van, i em sap greu.
La única trobada "diferent" que recordo és la del kayak i suposo van anar aquells que volien fer aquella activitat i podíen anar. Ho vaig trobar interessant, tot i no poder anar.
I si s'organitzen trobades-pànxing, doncs cap problema, que de tot es pot gaudir.

echobelly ha escrit:

Realmente me sabe mal por Nouespai, que se haga las mismas preguntas...

Vols dir que no entens que me les faci, o que et sap greu que me les faci ?

echobelly ha escrit:

Espero que mis palabras no molesten a nadie, pero a veces no se puede ser tan politicamente correcto, por que las cosas siempre son mejores airearlas a que se queden enquistadas sin darle salida.

Estem totalment d'acord, sempre he estat partidari de dir les coses, jo no em callo res. Un altre cosa és que no crec que pagui la pena enemistar-me amb qui pensa diferent en un tema concret.

echobelly ha escrit:

Posdata: Realmente el dia que se vuelva a realizar algo "Interesante" con vuestro permiso estaremos los primeros...

Loli el "se vuelva" el fem entre tots. Ningú sobra.

Salut,
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai. Raó: faltava un tancament de cita
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT en 6 dies (13.07), Jepi en 6 dies (13.07), Toni-de-Ros en 19 dies (26.07), costalbert en 21 dies (28.07), Lluís García en 28 dies (04.08), ciuatanejo en 29 dies (05.08), IVISANT en 32 dies (08.08), Mont-lleó en 35 dies (11.08), Unalome81 en 47 dies (23.08), JordiJ en 50 dies (26.08)

Alguns viatges

• Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.