• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA: Sembleu adormits.... o no???

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32957

Sortosament no tots trobem interesants les mateixes coses ...
De ser aixi, fa milers d'anys que la terra s'hauria aturat i els pocs humans que sobrevisquesin encara seguirien les cuques de llum per il·luminar-se durant les nits fosques.
No tots som inteligents, ni lluitadors, ni tenim grans inquietuts, ni ens creiem ser els salvadors del mon, però si hi ha alguna cosa que uneix a la gent que forma Totcàmping és el desitg de fer nous amics, disfrutar de la natura i coneixer llocs nous i diferents.

Si tots nosaltres pensem egoistement i només participem en els fils o les trobades que ens semblen interesants aquesta petita i alhora Gran Familia desepareixerà per sempre. Si un no contesta a una pregunta perqué el tema no va amb ell i jo no en contesto un altre perque penso que de la mateixa manera que jo he investigat, buscat i trobat solucions per alguna cossa la resta pot fer el mateix ... doncs és millor plegar !!!

A diferencia d'altres fòrums, aquí tenim la sort de poder possar cara a quasi tots els registrats i les kedades (encara que siguin repetitives) serveixen per poder coneixer els que falten.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32960

Webmestre ha escrit:

Tot i tenir clar quin és el nostre "usuari tipus", al fòrum es pot escriure en espanyol des del primer dia sense problema i tota la web és accessible en espanyol, francès i anglès amb una traducció acceptable per a ésser un traductor automatitzat. Aquestes persones que comentes que ja no participen jo crec que no serà per l'idioma si no ho fan.

Tenim clar que aquí cada un pot escriure en l’idioma que vol, pero logicament al forum participarà aquell á a qui li resulti fàcil entendre el català. Qui no entengui el català entrara una vegada, potser dues, pero al final com es logic es cansarà

Per altre part no canvio alguna "gran i antiga" web de càmping per aquesta, per molts usuaris i molts fils que tingui. Allà si pengen una foto d'una caravana amb la bandera de la "gallina vella" molts riuen...i els seu webmaster no la treu.

Jo no he dit que sigui millor una que l’altre, només he comentat que son diferents i per tant que no es poden comparar. Això si, allà potser pengen una gallina vella, pero aquí jo he vist “l’estelada”, i hem de recordar que va ser l’eina d’un grup terrorista. Totes dues coses em semblen igual d'horroroses, i mes quan es tracta d'un forum de "campisme" i no de política.

Els usuaris inicials del que avui és Totcàmping van sortir "expulsats" per la intolerància de molts usuaris d'allà, cosa que no ha canviat, no pas de gent que es coneixia de trobades...

Jo no vaig ser expulsat de cap forum. Vaig venir aquí perque vaig coneixer un grup de gent maquisima amb qui em sentia molt a gust.

Certament he fet molts canvis, potser massa, en el poc temps que portem. En prenc "nota". Mirant el que fan "les altres" que també van evolucionant, i què diuen ells seus usuaris al respecte, haig d'agrair la paciència dels d'aquí.
En descàrrega del que dius, només recordar que vam començar de cero en un servidor gratuït i amb un programari molt bàsic, també gratuït. La voluntat d'oferir cada dia més i millors continguts i mostrar-los d'una forma més clara ha ocasionat aquests inconvenients.
"És com si haguéssim comprat un vídeo Betamax poc abans de la sortida del DVD, si ho arribem a saber..."

Entenc molt bé tota la feina que estas fent, i la valoro moltisim. Si a nosaltres el blog ens doma tanta guerra no vull saber el que comporta tot això. Es per això que en forma de consell volia comentar que potser no es tant necessari afegir tant contingut al forum, sino que aquesta sigui una eina rápida, pràctica, y sobretot molt senzilla.

Per contra, i és una impressió personal, crec que no s'aprofiten prou les possibilitats que ofereix el web i/o els fòrums tot i haver diferents "tutorials" informatius sobre el funcionament de tot.

Has pensat si son realment necessaris?

Neus ha escrit:

No tots som inteligents, ni lluitadors, ni tenim grans inquietuts, ni ens creiem ser els salvadors del mon, però si hi ha alguna cosa que uneix a la gent que forma Totcàmping és el desitg de fer nous amics, disfrutar de la natura i coneixer llocs nous i diferents.

No tinc clar si això va per mi pero vaja, no em crec el rei del mambo ni molt menys! Només intento analitzar una situació complicada d’un forum que vaig veure neixer i em sap greu que no tiri endavant.

Si tots nosaltres pensem egoistement i només participem en els fils o les trobades que ens semblen interesants aquesta petita i alhora Gran Familia desepareixerà per sempre. Si un no contesta a una pregunta perqué el tema no va amb ell i jo no en contesto un altre perque penso que de la mateixa manera que jo he investigat, buscat i trobat solucions per alguna cossa la resta pot fer el mateix ... doncs és millor plegar !!!

Neus, com a organitzador de varies trovades considero que he fet mes que moltiiiiiisma gent. No em considero per tant egoísta, però després d’algun que altre disgust organitzant un se n’adona que en el fons tothom va a la seva, i comença a valorar el seu temps lliure i a analitzar de quina manera ho passa millor. Entendreu que nosaltres som joves, i passar tot el dia asseguts a taula no es el plan que mes ens agrada.

A diferencia d'altres fòrums, aquí tenim la sort de poder possar cara a quasi tots els registrats i les kedades (encara que siguin repetitives) serveixen per poder coneixer els que falten.

De vegades no tinc del tot clar si això es millor o pitjor a un forum....

Salutacions a tothom! I m'agradaria que entengueu que parlant de tots aquests temes, encara que semblen polemics, estem ajudant i molt al forum!
hthttp://blog.kampistas.com/

Last edit: per conrad.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32963

Buenas tardes Neus:

Leo tus palabras y me dejas muy sorprendida, supongo que hablas desde tu ignorancia y eso es disculpable. Nos tachas de insolidarios con el foro, pero para tu información paso a relatarte las kedadas que nosotros hemos organizado:

1- Kedada Invernal en Pugcerda
2- Kedada para Sant Joan en Sant Pere Pescador
3- Kedada de Locos en Kayak en la Costa Brava
4- Kedada Entre Volcanes en Colaboración con Jordi y Malena.

Estas tres en este foro...

En campingsalon organizamos:

1- Kedada Amigos de la Bambina junto con Peregrino
2- Kedada Invernal en Andorra

Hemos Colaborado en las dos anteriores ediciones del Cau de Bruixes, maquillando a todo el que quiso, un trabajo que me encanto, pero que te puedo asegurar que llevo muchísimo trabajo.

Nos llamas insolidarios, por que un día nos dimos cuenta de que Totcamping nos aburría?... Yo no he firmado un contrato con nadie de permanencia ni en este foro ni en ningún otro. Supongo que cada cual toma sus propias decisiones y apechuga con ellas, el único contacto que he tenido contigo fue de vuelta de uno de nuestros viajes, en uno de los peajes, que por casi nos sacáis de la carretera sin tan siquiera daros la vuelta para ver que tal estábamos... A lo mejor antes de juzgar a los demás ...

En fin, no me gusta entrar en calificaciones personales, pero como tu has comenzado, ahora puedes recoger lo que has sembrado. Creo que tanto Conrad como yo hemos expuesto nuestra opinión con respeto total hacia todo el mundo, y en ningún momento hemos insultado a nadie y colgado san benitos a nadie, como tu has hecho con nosotros... Espero que la próxima vez que hables de algún tema, sepas de lo que estas hablando, porque realmente tu opinión ha sido totalmente gratuita... Lo de tirar la piedra y esconder la mano, nunca ha ido conmigo.

Eso es todo.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32967

Creo que Conrad ha hecho una critica muy razonada y constructiva, no comparto la idea de que el idioma sea un problema, si opino igual que el que se han hecho excesivos cambios en el foro y aveces cuesta de seguir.
La base de un foro no tienen porque ser las quedadas, aunque hay que reconocer que ayudan bastante, organizar una quedada requiere tiempo y trabajo, pero es algo perfectamente asumible por todos, asi que creo que cualquiera de nosotros esta capacitado para ello, los demas lo que tememos que hacer es apoyar y ayudar, aunque lo mas importante quizas sea ser flexibles.
No me parece negativo que muchos de nosotros nos conozcamos, creo que hay total libertad de expresar las diferentes opiniones, lo que no hay en este foro son polemicas absurdas, insultos, ni salidas de tono, algo muy positivo, pero reconozcamoslo son lo que dan salsa a otros foros, ya que son los hilos mas visitados, para prueba este hilo, opiniones diferentes muchas, pero ni un solo insulto, quizas algun reproche, pero hasta ahora con respeto, en otros sitios quizas no seria asi.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32968

Hola echobelly !!!

En este hilo se están exponiendo i debatiendo las posibles causas por las que el foro aparece medio-dormido.
He reelido mis últimas palabras y siento desde mi ignorancia que te sientas personalmente atacada pero creo que en ningún momento os he llamado a ti ni a Conrad "insolidarios", simplememente he dado mi opinión. En ningún momento niego el esfuerzo realizado por los organizadores de las Kedadas ni los culparé cuando se cansen de prepararlas pero sigo diciendo que si no hay quien haga preguntas, quien las responda, quien organice encuentros y quien asista a ellos, el foro desaparecerà.

Saludos.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32970

Neus, las palabras siempre tienen muchos significados... Yo siempre intento quedarme con lo bueno de la gente e intento dejar a un lado las cosas que no me hacen demasiado gracia.
Creo que es la mejor manera de ser feliz, eso es todo...

Creo que tus palabras eran claras y concisas y yo no me he sentido atacada, simplemente te expongo mi punto de vista, que a veces por “ignorancia” o el no conocer las cosas, puedes caer en errores.

La verdad es siempre un punto de vista muy subjetivo, y cada uno de los integrantes de este foro tiene la suya propia, y cada cual le parecerá que ha hecho lo suficiente para que el foro vaya hacia delante, pero como ya te he comentado antes yo participo en varios foros y para mi Totcamping es simplemente uno de ellos. No así su gente a la que conozco y tengo cariño...

Saludos a ti también Neus
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32972

:( Si us plau .. no començem.. si us plau:(
Hem de pensar que es un debat molt interessant que tots podem aprendre d' ell!!!;-) almenys jo ho penso fer...
Penso que la manera de "interpretar" la funció dels fòrums es molt diferent per cada un de nosaltres.
Jo entenc que els fòrums de campisme s'han creat per compartir informació, per aprendre , ajudar i com no per relacionarse.
Cada un ho fa com vol o sap.... però tant bó es el que entra i aporta alguna cosa al fòrum ( sigui la que sigui) com el que entra llegueix i apren d'ell silenciosament.
No podem posar nomatives d'us.... perque tothom hauria de ser lliure a utiliztar aquest mitjà com li vagi bé.
De fet jo entro a molts fòrums on hi participo o solsament entro per informar-me i mai ningú m' ha dit res.
Del tema "quedades" per la experiència viscuda en organitzar alguna...encara que sembli una tonteria el que vaig a dir .."crema" d' alguna manera als organitzadors....i aqui n' hi ha uns quants...sempre els mateixos...sinó no es farien...ells son els que han de trucar, apropar-se fins el camping...lligar cosetes si han activitats, etc, etc.els mal de caps son per ells...i hi ha gent que no dona valor a aquests fets... tothom, vol retrobar-se però poca gent es la que es mulla a fer una macrokedada..GRACIES sempre els mateixos...sinó no es feria....les excuses de sempre.. la feina.. el poc temps, en fi...que jo sàpiga tots estem igual;-
Per això es fan les quedades en petit comité..les verdaderes quedades desde el meu parer, ja que pots gaudir de tots els amics per igual.
Les quedades multitudinaries es crean amb molt bona fè d' això n' estic ben segura .... se que la marta i el tonio hi posen tot el cort perque ens puguem retrobar...però la gent s'agrupa per afinitats...i molts creen la seva propia quedada dins d' aquesta. Ja ningú es presenta, ni porta la identificació, ni es barrejen... ara es guarden el lloc de la plaça de camping o de taula per sopar ....per la auto o caravana o taula amiga que vindrà..... en fi.
Vull deixar molt clar que jo tinc la meva familia.... la de casa meva....aqui hi tinc molt bons amics, amics i coneguts...i esepro ferne'n més .
Com en Conrad... també trobo a faltar a la carlyna, al pepe esteve , i a la resta de valencians ,recordeu els bunyols que ens va ensenyar a fer????als madrilenys,crispilote, etc, al Alfonso on en una kdd la seva jove ens va fer un ball majestuós.... en fi...també penso (encara que sigui una defençora del català i em costa escriure'l) que la llengua es un entrebanc.. mai pot ser el mateix que un foro on es parla castellà que hi entra gent de tot arreu.
Us vaig a posar un exemple.. noslatres entrem en un foro frances... pero hi entrem poc ..perque? perque cada vegada hem de anar traduint el que ens diuen.. es temps...ens cansa, per això entrem solsament quan ho necesitem.Per això puc entendre que aquesta gent ja no entri.
M' Agradaria de tor cor... que miressim endevant.. que no giressim el cap enrera perque la vida es mooooooolt curta i la veritat ja hi han bastants problemes al món perque en fem més noslatres.:)
En aquesta kedada de la calçotada espero poder brindar amb una copeta de cava amb tots voslatres per un totcamping que mira endevant:)
Se que el manolo em renyarà perque no entro gaire als fils perque hi va haver una temporadeta( aigua passada;-)i oblidada:-P ) que cada vegada que jo escribia una cosa em tocaven el clatell....i em va dir que deixes de escriure.. però no crec que hagi dit res que hagi pogut ferir a ningú ..i si es aixi demano disculpes...

Una abraçada a tothom i fins molt aviat!!!!!
Mª José

Last edit: per Tiramillas.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32975

conrad ha escrit:
Webmestre ha escrit:

Tot i tenir clar quin és el nostre "usuari tipus", al fòrum es pot escriure en espanyol des del primer dia sense problema i tota la web és accessible en espanyol, francès i anglès amb una traducció acceptable per a ésser un traductor automatitzat. Aquestes persones que comentes que ja no participen jo crec que no serà per l'idioma si no ho fan.

Tenim clar que aquí cada un pot escriure en l’idioma que vol, pero logicament al forum participarà aquell á a qui li resulti fàcil entendre el català. Qui no entengui el català entrara una vegada, potser dues, pero al final com es logic es cansarà

Per altre part no canvio alguna "gran i antiga" web de càmping per aquesta, per molts usuaris i molts fils que tingui. Allà si pengen una foto d'una caravana amb la bandera de la "gallina vella" molts riuen...i els seu webmaster no la treu.

Jo no he dit que sigui millor una que l’altre, només he comentat que son diferents i per tant que no es poden comparar. Això si, allà potser pengen una gallina vella, pero aquí jo he vist “l’estelada”, i hem de recordar que va ser l’eina d’un grup terrorista.

Els usuaris inicials del que avui és Totcàmping van sortir "expulsats" per la intolerància de molts usuaris d'allà, cosa que no ha canviat, no pas de gent que es coneixia de trobades...

Jo no vaig ser expulsat de cap forum. Vaig venir aquí perque vaig coneixer un grup de gent maquisima amb qui em sentia molt a gust.

Certament he fet molts canvis, potser massa, en el poc temps que portem. En prenc "nota". Mirant el que fan "les altres" que també van evolucionant, i què diuen ells seus usuaris al respecte, haig d'agrair la paciència dels d'aquí.
En descàrrega del que dius, només recordar que vam començar de cero en un servidor gratuït i amb un programari molt bàsic, també gratuït. La voluntat d'oferir cada dia més i millors continguts i mostrar-los d'una forma més clara ha ocasionat aquests inconvenients.
"És com si haguéssim comprat un vídeo Betamax poc abans de la sortida del DVD, si ho arribem a saber..."

Entenc molt bé tota la feina que estas fent, i la valoro moltisim. Si a nosaltres el blog ens doma tanta guerra no vull saber el que comporta tot això. Es per això que en forma de consell volia comentar que potser no es tant necessari afegir tant contingut al forum, sino que aquesta sigui una eina rápida, pràctica, y sobretot molt senzilla.

Per contra, i és una impressió personal, crec que no s'aprofiten prou les possibilitats que ofereix el web i/o els fòrums tot i haver diferents "tutorials" informatius sobre el funcionament de tot.

Has pensat si son realment necessaris?

Neus ha escrit:

No tinc clar si això va per mi pero vaja, no em crec el rei del mambo ni molt menys! Només intento analitzar una situació complicada d’un forum que vaig veure neixer i em sap greu que no tiri endavant.

Neus, com a organitzador de varies trovades considero que he fet mes que moltiiiiiisma gent. No em considero per tant egoísta, però després d’algun que altre disgust organitzant un se n’adona que en el fons tothom va a la seva, i comença a valorar el seu temps lliure i a analitzar de quina manera ho passa millor. Entendreu que nosaltres som joves, i passar tot el dia asseguts a taula no es el plan que mes ens agrada.

Salutacions a tothom! I m'agradaria que entengueu que parlant de tots aquests temes, encara que semblen polemics, estem ajudant i molt al forum!

A Totcàmping d'una forma o altre pots llegir i escriure amb més d'un idioma, amb total respecte. No recordo altres on es pugui fer, no ja llegir sinó escriure sense que se't tirin a sobre. Aquí es respecta a tothom. Si algú no torna serà perquè no troba el que cerca o que ho troba de forma més fàcil en un altre lloc.
Acostumo a navegar per webs europees ( sobre temes de programació web ) on igual pots llegir un post en holandès, anglès, alemany o el que sigui. I si vaig és per que m'interessa, encara que em costi més entendre-les. Es impensable que això passi a una web de l'Estat Espanyol, i voldria deixar el tema llengua/país de banda.

Home Conrad, comparar l'estelada amb la gallina em sembla poc apropiat, per dir-ho suau. No podem posar al mateix sac un govern que va protagonitzar una dictadura genocida amb un grup de brètols. Als que mostren joiosos la gallina, a Alemanya no s'atrevirien a mostrar l'equivalent allà ( l'esvàstica ).

Tots els integrants inicials d'aquest fòrum ( no recordo en quin moment et vas incorporar, però diria que molt al principi ) vam començar després dels gravíssims insults cap a nosaltres a Campingsalon. El primer que es va fer va ésser la trobada a Montblanc.

Respecte els continguts, la meva intenció no es que Totcàmping sigui un fòrum que té un web amb continguts, sinó un web de continguts que té un fòrum.
Suposo que en tenir un bloc deus imaginar com funciona, i et deu ésser més fàcil. A alguns usuaris, l'ordinador els hi fa encara una mica de por i els tutorials són com el manual d'un cotxe que té moltes possibilitats, i que les pots utilitzar, o no, a voluntat. Si tens el manual et serà més fàcil treure-li profit que si no el tens. Només que serveixin a un únic usuari, ja en tinc prou.

Com bé dius, el fòrum no el podem comparar amb altres d'igual a igual ( perquè no hi ha ) ni podem fer-ho amb altres que porten més temps, per tant és difícil de valorar, amb equitat, el seu volum d'intervencions. Si em comparo amb col·legues que tenen altres fòrums catalans sectorials no estem gens malament. El que passa és que tenim al costat ( o estem dins de ) un país més potent amb una llengua molt més estesa que la nostra i qualsevol comparació ens fa semblar més petits del que som. No sé com quedaria una comparació entre fòrums espanyols i els seus homònims ( per mida ) de França, Alemanya o Itàlia. Estaria bé saber-ho...

Parles de disgust organitzant trobades. Jo crec que, en general, totes les feines "solidàries" tenen alguns moments durs i d'altres de molt gratificants. Només vaig assistir a la primera que vau fer, i mentre hi vam poder estar no havia cap queixa a fer. Com que desconec del que posteriorment i concretament parles, no puc dir res més.

Entenc perfectament que no t'atreguin les trobades de "taula tot el dia" però una comunitat com aquesta no s'alimenta només de trobades...

Gràcies per participar, ni que sigui en desacord.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32990

Webmestre, segons el meu punt de vista al forum li falta “interés”, i l’únic que he intentat es analitzar aquesta situació per buscar-ne una sol•lució. Tinc la impresió que s’estan prenent les meves paraules com un “rebuitg” al forum, i res mes allunyat de la realitat. Ara bé, si els meus consells no son ben rebuts …. m’els guardo i aquí no ha passat res. Tanmateix si les meves paraules fossin tan allunyades de la realitat avui no estariem parlant d’aquest tema.

Del tema polític no el vull discutir ja que no es aquest un forum de política, i la veritat m’interessa mes aviat poc. Aquest es un forum català, (no catalanista) on tots els idiomes son ben rebuts, ho entenc, i ho comparteixo.

Tiramillas, un plaer “discutir” novament amb tu, encara que en aquest cas coincideixo en la opinió pel que fa a kedades (sera perque els dos n’hem organitzat una?), i m’es encara quan dius que prefereixes les trovades d’un grup reduit de gent. De veritat…. Penseu en el tema de una kedada al mes que us he comentat, que veureu com pot ser la sol•lució.

Tonio como bien dices organizar una kedada no es tanto, …. pero es mejor si este trabajo se va turnando entre todos y no que siempre sean los mismos los “currantes” porque además como dije se cae en el error de repetir formulas y como se suele decir … segundas partes nunca fueron buenas!.

Lo de si es bueno o no conocerse ya te digo, tengo la duda, pero a veces me da la sensación que conocerse “cuarta” a veces el echo de que muchas personas hablen libremente, solo por el “que dirán”.

Un saludo a todos y lo dicho …. me encanta “discutir” con vosotros, algo que sin duda anima y mucho los foros (siempre que sea de forma educada!!!)

Last edit: per conrad.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32998

Conrad,
Ep! Jo no me he pres les teves opinions, en cap moment, com un rebuig per part teva. Sempre és positiu sentir una crítica o opinió, encara que sigui contrària al teu pensament. Sovint d'un "brainstorming" o pluja d'idees pot sortir alguna de bona.

Jo, em pregunto sovint:
Per un usuari és més habitual preguntar "Com millorar el rendiment de la calefacció" a una web espanyola per allò de "hi ha més gent" que fer-ho aquí ?.
O ho fan als dos llocs ? O primer aquí i després allà ?
És aquell peix que es mossega la cua. Per la mateixa raó de "més gent" aniríem a una web francesa on encara hi ha més...

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33045

ok Webmestre, continuem doncs que d'aqui segur en sortira alguna cosa de profit.

M'ha semblat molt interessant això de la pregunta que has dit. Evidentment la gent farà les preguntes allà on cada un pensi que tindra mes posibilitats de trovar la resposta, y comparant amb altres forums, si tenim en compte el volum de gent hi tenim les de perdre. Es per això que em sembla que la pregunta que ens hauriem de fer es una altra:

Que es el que pot oferir Totcamping que no pugui oferir un altre forum??

Pensem-hi tots en la resposta

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33049

Potser, podria oferir ....

La veritat és que no sé que podria oferir que no ofereixi cap altre fòrum. Els fòrums contra més grans, més temes; més gent, més incidències + viatjes + consultes, en general qualsevol fòrum amb més registrats sigui nacional o autonómic, sempre tindrà més moviments i més motius per entrar-hi i buscar o demanar informació.
Per lo que he anat seguint aquests dies, els que heu escrit en aquest fil, us coneixeu, sigui de fer kdds o de sortides esporàdiques, alguns sembleu una mica cremats (organitzadors de kdds), altres perquè ja us coneixeu i preferiu fer sortides amb la gent amb la que sus trobeu més còmode o que és com vosaltres, i ara per ara no us be de gust fer aquestes macroquedades que feu.
Crec que, a Totcàmping, ja heu arribat al vostre/nostre "sostre", que potser hi ha gent que això ja li queda petit, que només hi ha moviment quan es fa un kdd, sinó que els pocs fils que surten es van perdent o la gent no sabem o no podem treure temes i mantenir vius els fils.
Segurament alguns es podem molestar pel que diré ara, però francament és per pensar-ho, és possible que a aquest fòrum li calgui donar un pas endavant i convertir-se en una associació de campistes, fer uns estatuts i crear una obligació als seus integrants, aconseguir que la gent es fiqui de debò i que s'impliqui en un projecte per tirar endavant una web i convertir-la en una assossiació.

Tambè he de reconèixer que fer una conversió d'un fòrum a una agrupació/associació és complicat i té certes dificultats.

Crec que això que esteu fent és molt constructiu i és millor que es parli com ho esteu fent. Entre tots, els de sempre, els d'abans, els que acaben d'arribar, els que vindran, podem tirar això endavant i que funcioni més i millor (que ja funciona, sigui com a fòrum o com sigui.

Per acabar, soc partidari de fer kdds, de fer sortides entre uns quants, de fer macrokedades, de sortir sols o amb quatre amics, si realment és el que fem tots, tant en el mon del campisme com a la nostra vida privada.

Per acabo, quin rollo.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33051

Ja veus camallar,aquest teu fil ha obert debat i es bo,molt bo i s'ha d'aprofitar per fer passos endavant.Diuen que les crisis son bones perquè un s'espavila.Una de les coses que ja s'han parlat moltes vegades es crear una associació,també n'hi han moltes i que funcionen,jo conec gent de la UCC,gent del lleure,i gent de l'ACA que es dediquen precisament al que els bons amics Conrad i Echobelly diuen(fer una sortida cada mes i que cada vegada ho prepari algú diferent).També hem de calcular que som un col·lectiu que agrupem gent amb caravana,tenda,remolc,auto i altres elements campistes,tots ells tenen necessitats diferents en alguns aspectes i tots ells unes lluites diferents(els uns àrees per pernoctar,d'altres preus més assequibles als càmpings...etc),es difícil.Hi ha algú amb temps i ganes per redactar uns bons estatuts i agrupar totes les necessitats bàsiques de tots els registrats aquí?????,tothom el que està al fòrum s'apuntaria a la idea????,jo ja vaig obrir un fil fa temps fent reflexió sobre la necessitat d'una associació(en aquell cas per aconseguir àrees de pernocta als municipis i no només amb gent d'aquest fòrum )i va haber uns petits passos ,però el temps la distancia,la feina i el brogit diari van fer fracasar l'intent.
Potser seria bo saber entre l'opinió de tots, si es la finalitat d'aquest Web/fòrum i el de la seva gent transformar-se en una associació.Potser si,potser no.Aquí hi ha la qüestió.
El que si es cert es que el debat està obert i es mou.Gràcies camallar.
Una abraçada.
Salutacions
P.D. Tots no ens coneixem ,som mes de 800 registrats i es dificil.Hi haurà una kedada gran de gent del fòrum a la calçotada,potser seria un lloc on podríeu posar cares als nicks que veieu cada dia.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33052

conrad ha escrit:

ok Webmestre, continuem doncs que d'aqui segur en sortira alguna cosa de profit.

M'ha semblat molt interessant això de la pregunta que has dit. Evidentment la gent farà les preguntes allà on cada un pensi que tindra mes posibilitats de trovar la resposta, y comparant amb altres forums, si tenim en compte el volum de gent hi tenim les de perdre. Es per això que em sembla que la pregunta que ens hauriem de fer es una altra:

Doncs per mí Totcàmping m'ofereix una web pròpia del meu país on puc rebre informació variada en la meva llengua, hi trobo respecte, educació, tolerància i cordialitat en general (bé... exeptuant alguna ocasió), coneixer gent afina per compartir hores, caps de setmana, activitats o el que surti, intento ser útil i aportar ajuda a qui comença de nou (t'asseguro que si nosaltres ho haguéssim tingut 12 anys enrrere, ens haguéssim estalviat més d'una novatada), intercanviem experiències viscudes i ens encomanem de nous reptes i noves il·lusions que d'altres han viscut, en fí.... viure i estar al dia d'un hobby que ens apassiona tant a la meva parella com a mí.
Mai m'hagués imaginat que darrera d'una pantalla, podien sorgir unes persones que francament han engrandit el nostre cercle d'amistats, i t'asseguro que això, ho valorem molt.

El fet diferencial que li trobo en comparació en d'altres webs espanyoles és que aquí ens podem expresar tots en l'idioma que més desitjem, sense que ningú sigui atacat injustament per usar-lo o ser discriminat per la terra on viu.
A part d'això no li trobo més diferències, potser sí que si fas una pregunta tècnica trigaràs més temps en ser contestat, però també penso que si tens necessitat de saber-ho, t'espaviles com sigui per buscar l'informació que necessites.
Estic segur que si una persona forània troba el que busca aquí, el català no li serà un obstacle per beneficiar-se'n.

Totcàmping és millorable, i tant que sí!!! però penso que entre tots ho podem fer i fer-ho, és tasca de tots, nomès així el web es farà gran, variat, plural i democràtic.

Conrad, si em permets jo faria una altre pregunta seguin el ritme de cordialitat que va seguint el fil: que n'esperem de Totcàmping que no ens hagi ofert? potser així podrem enrriquir el web i eliminar mals hàbits si es que hi son.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33056

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1793
  • Gràcies rebudes: 44
conrad ha escrit:

Això és com preguntar-me:
Per què comprar galetes Trias i no LU, fetes a Europa?
Per què comprar LU i no comprar Ho-chig-hao?
Per què anar a veure una pel·lícula en català 2 kms enllà tenint-la en espanyol més a prop?
Per què llegir Vilaweb i no E-noticias i veure TV3 enlloc de Tele5?
Per què usar Google o Messenger, si puc, en català?
Etc, etc.....
Jo tinc, tothom tenim, unes prioritats, sempre que siguin possibles.
Quan no és possible la possibilitat A, passo a la B, sinó a la C.

Tot i això, quan he sortit de viatge per Europa ( més lluny no he estat, malauradament ) m'he adonat que, per ara, el català em serveix de ben poc, a l'igual que l'espanyol.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33059

Totcàmping m'ha ofert la possibilitat d'apendre a escriure en català (el relat de Noruega va ser la meva estrena). Em costa un gran esforç, moltes hores devant l'ordenador consultant els diccionaris de l'Enciclopedia Catalana, però ho faig amb il·lusió. També m'ha donat l'oportunitat de conèixer gent propera amb qui compartir sortides i afeccions. El caliu que he trobat aquí no l'he trobat en altres fòrums.

Salutacions

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33060

walkietalkie

Adormitssssssssssssssss! Aquest fil s'ha vist 1370 vegades!

:dance2::dance2::dance2::dance2:

El que deu passar es que som poc xarraires :emoticon_bl

:drinks:
Marta & cia.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33061

Neus ha escrit:

Totcàmping m'ha ofert la possibilitat d'apendre a escriure en català (el relat de Noruega va ser la meva estrena). Em costa un gran esforç, moltes hores devant l'ordenador consultant els diccionaris de l'Enciclopedia Catalana, però ho faig amb il·lusió. També m'ha donat l'oportunitat de conèixer gent propera amb qui compartir sortides i afeccions. El caliu que he trobat aquí no l'he trobat en altres fòrums.

Salutacions

No ets l'única a qui escriure i llegir a diari ens ha ajudat.

Suposo que quan escrius, al teu ordinador, veus una ratlla vermella sota si ho escrius malament, oi ?

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33062

SAUR ha escrit:

walkietalkie

Adormitssssssssssssssss! Aquest fil s'ha vist 1370 vegades!

:dance2::dance2::dance2::dance2:

Creo que el instigador de este hilo tendria que ir a la calçotada para mantearlo, jjajajjajajajajjaja (mantearlo de buen rollo eh)

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #33063

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1793
  • Gràcies rebudes: 44
SAUR ha escrit:

O que tenim pocs dubtes de càmping. :)

Si potser el fòrum fora de sexe de jardineria o de bricolatge casolà hi haurien més consultes...:laugh:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT en 6 dies (13.07), Jepi en 6 dies (13.07), Toni-de-Ros en 19 dies (26.07), costalbert en 21 dies (28.07), Lluís García en 28 dies (04.08), ciuatanejo en 29 dies (05.08), IVISANT en 32 dies (08.08), Mont-lleó en 35 dies (11.08), Unalome81 en 47 dies (23.08), JordiJ en 50 dies (26.08)

Alguns viatges

• Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.