• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA: Sembleu adormits.... o no???

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32786

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1793
  • Gràcies rebudes: 44

public ha escrit:
Endavant, ambientillo !!!! :diablo: S'acabat un forum de los mundos de Yuppi (o com nassos s'escrigui) :girl_devil:

Què és això dels "mundos de Yuppi" ? :dry:

Els executius agressius re-pentinats ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32787

Hola Josep Mª:

Ya sabes que tu y yo hemos tenido nuestros mas y nuestros menos, supongo que como en cualquier grupo con distintas opiniones...

Con el poco tiempo del que disponemos es complicado estar por todo, con lo que intentamos dosificarlo lo mejor posible.

Como siempre, cada cual da su opinión y realmente eso es lo interesante de los foros, si todos pensáramos lo mismo seria muy aburrido. Todo lo que he apuntado anteriormente es lo que pensamos hace tiempo, puede ser que tengas razón en que hay poner todos nuestro granito de arena para que las cosas funcionen correctamente, pero también hay que entender que para cada cual las cosas son distintas.

Creo que en nuestro caso las diferencias se han ido acrecentando con el tiempo, ya no tanto por la edad si no que nuestras inquietudes nos han llevado simplemente por otros derroteros. Es complicado intentar compartir aficiones con tanta gente, y yo personalmente salí bastante escamada con el tema de organizar kedadas (no creo que sea un secreto para nadie)...

En fin, supongo que la añoranza a veces pasa factura, lo mejor hubiera sido mirar hacia otro lado y no contestar en el hilo, pero como soy impulsiva por naturaleza... Me cuesta poner el freno jaja...

Solo deciros a todos... Feliz Año Nuevo, que no lo había dicho, y que cada cual se lo pase bien de la mejor manera que pueda, al fin y al cabo de eso se trata, no???

Ser buenos.

Besitos.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32793

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
Es que si jo tingués la teva edat, quasi viuria a l'auto...
O dit d'una altre forma, ja m'hagués agradat descobrir aquest món fa 20 anys...

Vagi bé, Loli

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32795

nouespai ha escrit:

..... ja m'hagués agradat descobrir aquest món fa 20 anys...

¡¡ Cuánta verdad !!

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32797

jajaj... Lo mismo digo, piensa que nunca es tarde si la dicha es buena!

Y venga, joeeerrr que alguien se anime a organizar algo para carnavales y así nos reiríamos todos!

Xaaaaoooooo
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32798

monrib2123 ha escrit:

nouespai ha escrit:

..... ja m'hagués agradat descobrir aquest món fa 20 anys...

¡¡ Cuánta verdad !!

En un futur poc llunyà espero desepareixer durant messus sencers, però us prometo que rebereu puntualment les cróniques de les nostres aventures.

Cada dia falta menys !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32799

Neus ha escrit:

En un futur poc llunyà espero desepareixer durant messus sencers, però us prometo que rebereu puntualment les cróniques de les nostres aventures.

Cada dia falta menys !!!

Neus, a més de la crónica de les aventures ens hauràs de fer un curset de "como librarse de los hijos", això serà una odissea:-S !!!!!!

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32801

monrib2123 ha escrit:

Neus, a més de la crónica de les aventures ens hauràs de fer un curset de "como librarse de los hijos", això serà una odissea:-S !!!!!!

Aquesta asignatura la tinc suspessa ... encara tinc una filla que s'apunta a venir amb nosaltres sempre que pot i a més ens porta acompanyant !!!

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32803

jejjeje.. a mi em queda menys!!!

Del que heu parlat, ja sé que arribo tard, hi han coses que n´estic d´acord i altres que no.
Penso que tenim llibertat per dir el que pesem, per debatir i contrastar opinions, sempre que es guardi el respecte pel pensament de l´altre.
No he vist el que diue de les kedades, d´anar segons quei la faci....ja m´agradaria poder anar-hi a totes.... però ja sabeu la feina....
La gent te por a fer kedades , però no crec que sigui complicat, a més sempre h ha gent disposada a ajudar.
Penso també que el fet que molts tinguem auto limita una mica, pel tema de movilitat per fer visites, no és el mateix desplaçar-se amb 15 cotxes, que amb 15 autos....
Sort que cada vegada hi han més cv autònomes a totcàmping!!

Espero que poc a poc, es vagi animant la cosa... !! malgrat m´hagio de mirar moltes desde la barrera...:(
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32804

Neus ha escrit:

monrib2123 ha escrit:

Aquesta asignatura la tinc suspessa ... encara tinc una filla que s'apunta a venir amb nosaltres sempre que pot i a més ens porta acompanyant !!!

ahhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La nostra auto és de 7 places !!!!, encara hi cabran les nenes i els dos "zanganos"!!!!!!!:-S:-S:-S

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32806

jo espero que la meva ens deixi aviat... però diu que li agrada vitjar.....:-S
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32816

Jo vaig decidir fa dos anys i escaig, pels motius que ja sabeu la majoria, que no m'estaria d'assistir-hi a cap kedada per qüestions, diguem-ne, "sentimentals". És a dir, quan no hem anat ha sigut pel tema econòmic o per complicacions d'agenda, no perquè ho organitzi "X" o "Y". El que sí que és veritat, i això ho hem comentat més d'una vegada en "petit comité", és que organitzar una kedada pot desgastar, i molt.

Crec que quan ens apuntem a una trobada d'aquest tipus adquirim uns certs compromisos envers els organitzadors i la resta d'assistents, encara que no ens coneixem, i que jo resumiria de la següent manera:

- Col·laborar en les activitats que es programin, ja sigui en la preparació de les mateixes o simplement prenen part.
- Relacionar-se amb la resta de companys. Quelcom tan senzill com presentar-se, si sóc nou i no em coneix ningú, o donar la benvinguda als nous.
- Respectar les normes del camping i la resta de campistes.
- Vigilar els nostres fills (tant els petits com els grans) i inculcar-los que no han de molestar als demés (ja ho sé, és difícil, jo encara ho tinc pendent ;-) )

Només que falli alguna d'aquestes "normes" vol dir que, en certa manera, estem donant més feina als organitzadors, i generant, de vegades, "mal rotllo", cansament i, sobretot, pèrdua d'il·lusió per preparar noves sortides.

Bé, després d'aquest "totxo", trobo molt interessant que s'hagi obert aquest debat i que tothom digui la seva opinió, amb el respecte amb què ho estem fent fins ara.

Em deixo coses, però de moment ja tenim cosetes per pensar-hi.

Una abraçada a tots i a totes!
Mercè & Cia.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32820

Hola companys,

Primer de tot donar la benvinguda a en Camallar.

Referent al tema en qüestió, per a nosaltres hi han molts factors a diferenciar.

El Web i en particular el Fòrum és una eina per rebre informació, donar-ne, ajudar a qui sigui i ser ajudat en un moment puntual, a partir d'aquí i en segon lloc pensem que és una eina molt útil per coneixer gent afina d'aquest mon, el campisme.
Es cert que molts ja ens coneixem, i potser aquests és el problema, que sabem del mal que pequem, però és com tot a la vida, amb uns t'en aniras a l'altre punta de món i amb d'altres tinndràs una relació justa i cordial.

Que es fan grupets de gent i sortides en privat? doncs sí, i sempre se'n han fet, inclús abans de la "moguda" de Blanes, però em sorpren que algu s'extranyi d'això quan tothom, i dic tothom, ho fa sense cap problema (un exemple clar n'es la foto de capçalera). Es correcte fer-ho? doncs penso que sí, que cadascú fa el que creu millor per passar el cap de setmana i amb la gent que aprecia, a més potser tampoc es té en general la llibertat suficient d'anar i fer el que veritablement ve de gust. Suposo que arribarà el dia de que ningú es senti incomode de fer i dir el que pensa sense tenir por de ferir subseptibilitats.
Cal remarcar el fet que organitzar trobades multitudinàries comporta molta feina, temps i diners, i si a sobre hi han problemes i mals rotllos potser no vé gaire de gust tornar-ho a fer.

Es estrany, però a vegades penso que el fòrum és ben mort i no saps com però surt un fil polèmic i 30 forers ja hi han dit la seva o es penja una trobada i en questió de 20 minuts està tot ple.... no ho trobeu estrany? :emoticon_wo
Em fa l'afecte que hi ha molta gent a l'ombra seguin el fòrum i entran per coses puntuals (ep!!! i legítim que és eh... que quedi clar!!)

En fí, prou complicada és la vida en general que només falta que ens la compliquem més del compte, vol dir que tots fem el que ens vingui de gust i que gaudim de la vida... que son 4 dies!!! però fen l'esforç entre tots de tirar endavant aquest punt de trobada per a tots, antics, novells i futurs nouvinguts.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32824

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
CiM ha escrit:

Es estrany, però a vegades penso que el fòrum és ben mort i no saps com però surt un fil polèmic i 30 forers ja hi han dit la seva o es penja una trobada i en questió de 20 minuts està tot ple.... no ho trobeu estrany? :emoticon_wo
Em fa l'afecte que hi ha molta gent a l'ombra seguin el fòrum i entran per coses puntuals (ep!!! i legítim que és eh... que quedi clar!!)

Ara mateix som ( al fòrum ) 7 registrats i 12 visitants, ho podeu veure a la part inferior de l'índex del fòrum i si cliqueu, veureu què miren...des de dins l'armari.
:silly:

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32829

Jo crec que li esteu donant mases voltes,poder si que en aquest moment hi ha poca gent conectada pero m'estimo mes un forum una mica encallat que no d'altres que hi ha cada pollastre que quedes alucinat.A mes jo tant parat no el veig,en aquest moment a un mes vista hi han 3 acampades organitzades,si d'aixo en dieu parat.Ames crec que tambe va a temporades.ANIMS TOTCAMPING I ANIMS WEBMESTRE QUE TU JA NO POTS FER MES DEL QUE FAS.AL LORO QUE NO ESTAMOS TANT MAL.ENS VEIEM.

Last edit: per webmestre.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32851

Aquest fil obert per Camallar sembla que ha fet de revolsiu i ens ha carregat les piles (estàven una mica gastades de no fer-les servir).

El fòrum és cosa de tots els que hi estem registrats, i és feina nostra el fer-lo rotllar.
No crec que l'historia de Blanes hagi sigut l'unica culpaple de la monotonia que ens ha arrossegat durant l'ultim any, més aviat han estat les circunstancies ...
Hi han forers que participen organitzant trobades, altres ens expliquen els seus viatges; algún va participar molt activament per ajudar al webmestre en la solució dels problemes del nou format de Totcàmping mentre altres s'ho miren tot des de la barrera. Alguns nomes van entrar per coneixer alguna familia amb situacions similars a les seves i fer pinya per sortit els caps de setmana i també hi ha qui nomes s'ha registrat per preguntar com arreglar el "boiler" o canviar una bombeta.
Entre tots aquests forers n'hi han uns que son els que tiren del carro, els que des dels primers temps han donat vidilla al fórum i que dia a dia han ompler fils. A tots ells (no diré noms)els hi demaneria que continuesin participant; quand ells participen, la resta també participem.

Salut i energia. No hem de permetre que el fòrum s'ensorri.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32854

Neus ha escrit:

Aquest fil obert per Camallar sembla que ha fet de revolsiu i ens ha carregat les piles (estàven una mica gastades de no fer-les servir).

El fòrum és cosa de tots els que hi estem registrats, i és feina nostra el fer-lo rotllar.
No crec que l'historia de Blanes hagi sigut l'unica culpaple de la monotonia que ens ha arrossegat durant l'ultim any, més aviat han estat les circunstancies ...
Hi han forers que participen organitzant trobades, altres ens expliquen els seus viatges; algún va participar molt activament per ajudar al webmestre en la solució dels problemes del nou format de Totcàmping mentre altres s'ho miren tot des de la barrera. Alguns nomes van entrar per coneixer alguna familia amb situacions similars a les seves i fer pinya per sortit els caps de setmana i també hi ha qui nomes s'ha registrat per preguntar com arreglar el "boiler" o canviar una bombeta.
Entre tots aquests forers n'hi han uns que son els que tiren del carro, els que des dels primers temps han donat vidilla al fórum i que dia a dia han ompler fils. A tots ells (no diré noms)els hi demaneria que continuesin participant; quand ells participen, la resta també participem.

Salut i energia. No hem de permetre que el fòrum s'ensorri.

Neus,

Estic totalment d'acord amb el teu escrit.

Salutacions :)

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32873

Realment, aquest fil penso que serà positiu per tots perquè d'una manera molt coherent tots estem explicant les típiques roçadures de una vida en comú :(, si feu una relligida al fil veureu que en definitiva es això el que estem fent, buidant una mica el pap que diuen a casa meva, i us ben aseguro que va de conya.
S'estan dient coses molt interessant i penso que ningú no es pot sentir ferit, ja que tots hem pecat del mateix pastel alguna vegada tot i sabent que no estar bé el fer-ho, però es allò de si ho fan tots perquè no jo.
Jo durant una temporada vaig està al davant d'una associació i passava el mateix, sempre son els mateixos que tiren del carro i tots ens sentim amb el deret de criticar el que s'organitza sense parar-nos a pensar les hores que aquelles persones hi han dedicat.
Amb el meu anterior post, no volia culpar a cap dels que com es lògic en un colectiu, us agrupeu per fer quelcom junts, que quedir clar, tots tenim alguna familia amb la que ens sentim més a gust i possiblement i hagi un contacte més directe, però això no hauria de assecar el foro.
Una abraçada desde Lleida
Marta & cia.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32906

El tema de porque no funciona un foro es complicado, y en el caso de totcamping todavía mas. No hemos de olvidar que por el motivo del idioma partimos de una importante reducción en el número potencial de personas a quien se dirige el foro, por lo que no lo podemos comparar con otros foros por todos conocidos. Muchos conocerán nombres como los de “Chopi” o “crispidote” que han quedado olvidados por el camino.

Por otra parte, totcamping se creó a partir de un grupo de gente que se conoció en varias quedadas. Esto puede parecer algo positivo pero a la larga es una arma de doble filo. Fruto del “amiguismo” la mayoría de los hilos eran de temas muy “banales”, relacionados con las kedadas o demás temas personales, haciendo que hilos mas interesantes (hablando a nivel informativo) cayeran en el olvido, o lo que es peor, haciendo que aquella gente ajena a nosotros se pudiera sentir en algún caso menospreciada.

Como suele pasar en muchas ocasiones, ese pequeño grupo de gente se ha ido disgregando, agrupándose la gente en pequeños subgrupos en función de sus vínculos, y perdiendo el interés en los hilos, el grupo, y el foro en general. Malos rollos no he visto … pero según me han insinuado ha habido bastantes. El resultado ha sido el actual, un foro en el que muchos de sus usuarios no participan por la falta de hilos con un interés “informativo” importante. Lamentablemente el webmaster no tiene ninguna culpa en ello sino que es cosa nuestra, de los usuarios. A él quizás por mi parte solo hacerle la observación que tantos cambios de imagen y estructuración en el foro no ayudan en nada. Si yo …. a mis pocos años … no encontraba nada, no quiero imaginar quienes tengan menos fluidez con un ordenador.

Sobre el grupo en general, y sobretodo en lo que se refiere a las kedadas, yo creo que han ido perdiendo el interés que antaño tenían. Quienes asisten se encuentran cada año con las mismas kedadas, los mismos eventos. Quienes las organizan están cansados de movilizar cada vez a más gente y que se les agradezca cada vez menos, y recurren a lo conocido y poco complicado. Yo en mi caso he acabado muuuuuy harto de organizar nada, prometiéndome a mi mismo que aun que tenga ganas no lo haré por no desilusionarme de nuevo. En cuanto a la asistencia, tanto echobelly (como ella ya ha manifestado) y yo acordamos no asistir a ninguna por compromiso, sino porque lo que se hiciera nos gustara. A fecha de hoy todavía ninguna ha llamado nuestra atención.

Un día hablando con unos amigos les expliqué que el secreto de las kedadas posiblemente era hacer muchas, como mínimo una al mes, y cada vez un encargado distinto de proponer una actividad distinta. Esto iba a hacer que fuesen interesantes y a la vez que no se masificaran, haciéndolas mucho mas atractivas y abiertas a los nuevos miembros. Quizás sea el momento de proponerlo al foro.

Bueno, os he pegado un buen rollo, todo lo que no he dicho durante meses, pero como dice SAUR, parece este un buen hilo en el que poder “buidar una mica el cap”-

Un saludo a todos.
hthttp://blog.kampistas.com/

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 11 anys 5 mesos #32956

b]conrad ha escrit:[/b]

El tema de porque no funciona un foro es complicado, y en el caso de totcamping todavía mas. No hemos de olvidar que por el motivo del idioma partimos de una importante reducción en el número potencial de personas a quien se dirige el foro, por lo que no lo podemos comparar con otros foros por todos conocidos. Muchos conocerán nombres como los de “Chopi” o “crispidote” que han quedado olvidados por el camino.
Por otra parte, totcamping se creó a partir de un grupo de gente que se conoció en varias quedadas.

Tot i tenir clar quin és el nostre "usuari tipus", al fòrum es pot escriure en espanyol des del primer dia sense problema i tota la web és accessible en espanyol, francès i anglès amb una traducció acceptable per a ésser un traductor automatitzat. Aquestes persones que comentes que ja no participen jo crec que no serà per l'idioma si no ho fan.
Per altre part no canvio alguna "gran i antiga" web de càmping per aquesta, per molts usuaris i molts fils que tingui. Allà si pengen una foto d'una caravana amb la bandera de la "gallina vella" molts riuen...i els seu webmaster no la treu.
Els usuaris inicials del que avui és Totcàmping van sortir "expulsats" per la intolerància de molts usuaris d'allà, cosa que no ha canviat, no pas de gent que es coneixia de trobades...

Això no vol dir que al fòrum no m'agradaria que hi hagués més gent i que haguessin més fils, sobretot tècnics.

conrad ha escrit:

Lamentablemente el webmaster no tiene ninguna culpa en ello sino que es cosa nuestra, de los usuarios. A él quizás por mi parte solo hacerle la observación que tantos cambios de imagen y estructuración en el foro no ayudan en nada. Si yo …. a mis pocos años … no encontraba nada, no quiero imaginar quienes tengan menos fluidez con un ordenador.

Certament he fet molts canvis, potser massa, en el poc temps que portem. En prenc "nota". Mirant el que fan "les altres" que també van evolucionant, i què diuen ells seus usuaris al respecte, haig d'agrair la paciència dels d'aquí.
En descàrrega del que dius, només recordar que vam començar de cero en un servidor gratuït i amb un programari molt bàsic, també gratuït. La voluntat d'oferir cada dia més i millors continguts i mostrar-los d'una forma més clara ha ocasionat aquests inconvenients.
"És com si haguéssim comprat un vídeo Betamax poc abans de la sortida del DVD, si ho arribem a saber..."

Per contra, i és una impressió personal, crec que no s'aprofiten prou les possibilitats que ofereix el web i/o els fòrums tot i haver diferents "tutorials" informatius sobre el funcionament de tot.
I per últim, quan vam començar amb el fòrum no hi havien ni blocs personals, ni "facebooks". Cada dia tenim el mateix temps per fer més coses... Jo crec que es un conjunt de moltes raons.

Un altre totxo.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT en 6 dies (13.07), Jepi en 6 dies (13.07), Toni-de-Ros en 19 dies (26.07), costalbert en 21 dies (28.07), Lluís García en 28 dies (04.08), ciuatanejo en 29 dies (05.08), IVISANT en 32 dies (08.08), Mont-lleó en 35 dies (11.08), Unalome81 en 47 dies (23.08), JordiJ en 50 dies (26.08)

Alguns viatges

• Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.