• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10326

EIIIIIIIIIIIIIIII!!!

Que estic al·lucinada!!! 8O 8O 8O 8O 8O

M'ha contestat l'alcalde a un escrit que li vaig fer comentant-li que els autocaravanistes ens agrada conèixer els racons de la nostra Catalunya i que per la fira de l'Aixada hi hauria gent interessada en venir. És per això que li demanava un lloc per poder aparcar les autocaravanes.

I sí!!! M'ha contestat que hauria de saber quantes autocaravanes estarien interessades en venir que, juntament amb la guàrdia urbana buscaran el lloc idoni!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

ARA QUE VINGUI ALGÚ!!!!! Necessitem fer-nos notar, que es vegi que ens interessa, que a les ciutats necessitem parquings (i no càmpings) per als nostres vehicles!!!

Ja us vaig dir que és una fira que us agradaria, però ara no podem ser quatre!!! Em prendran per ximple!! NO EM FALLEU!! :mrgreen: :mrgreen:

Ara li tornaré a escriure per dir-li que si és possible esperar fins dilluns per dir-li el nombre. NO BADEU!! El temps se'ns tira a sobre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10327

Xguell, m'has confirmat que vindríeu almenys quatre ACS. Començo amb tu (quatre cops) Si us plau, canvia els noms pels assistents.

OBRO LLISTA:

1. Xguell
2. Xguell
3. Xguell
4. Xguell

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10330

Jo encantat .... pero necessitaria saber a quines dates es fa que haurem de mirar amb l'echobelly com tenim la agenda!

Una abraçada i Felicitats per haber-ho aconseguit!! Al final acabarem obrint a Totcamping mes arees que la PACA! :mrgreen:
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10331

Us torno a copiar aquí la petita informació que vaig posar tímidament a l'altre fil:

Els dies 24 i 25 de febrer se celebrarà, com cada any a Manresa, la Fira de l'Aixada.
La Fira se celebra dins del que queda de les muralles de Manresa i aprofita llocs històrics i emblemàtics de la ciutat com a escenaris dels espectacles. A més, a través de l’ambientació dels carrers, comerços i participants , el visitant se sent transportat a una època amb colors, olors i sorolls diferents dels actuals i que intenten ser fidels a l’època que es representa.

Va Conrad, escapeu-vos almenys un dia!!

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10332

Vinga Mireia, s'ha de fer ben grossa!!!!! :mrgreen:

Companys, us garanteixo que aquesta fira val molt la pena, tant pels espectacles com per l'ambientació com per lo cambiada que està la ciutat tot el cap de setmana.

Vinga Conrad, que també fan entrepans de butifarra a la Pl. Major =)) i et puc dir que son molt bons :mrgreen:

Animeu-vos!!!

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10337

24 i 25 de febrer!!!!!! Si això es dema!!!! Ai senyor quina agenda tan apretada!!!! pero es clar.... si com diu en Carles hi ha entrepans de butifarra jo vinc!!!! Que passo de quedarme tot un any amb les gantes de menjarme'n un!!!

Demà us dic alguna cosa!!! Deuuuu!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10339

Només faltaria que la gent de Manresa no ens trobessim a la Fira de la nostra ciutat....Enhorabona Mireia !!! :mrgreen:

Actualització de la llista:

1- Xguell
2- Xguell
3- Xguell
4- Xguell
5- Tiowillson. AC des de Navarcles amb dos adults i dos nens.

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10340

Ep, que amb els nervis no m'he apuntat jo!!! Que nosaltres la traurem del pàrquing i la pararem al costat de casa, però la qüestió és fer "bulto" i que vegin que la cosa interessa i puguem donar tots plegats una molt bona imatge!!:mrgreen:

Actualització de la llista:

1- Xguell
2- Xguell
3- Xguell
4- Xguell
5- Tiowillson. AC des de Navarcles amb dos adults i dos nens.
6- Mireia. 2 aduts, 2 nens, 1 gossa. De Manresa

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10341

Bona nit de moment venim quatre autos d'Olot mirarem si posem ser algun més ja ho diria mes endevant, aquest mes semblarè del bagues ja que tambè pujo aquest cap de setmana a Balsereny , gracies Mireia per pensar amb nosaltres, rectifico els noms de la llista:

1- Xguell ,Ac desde Olot amb dos adults i dos nens
2- Nanan , Ac desde Olot amb dos adults
3- Prim, Ac desde Olot amb dos adults
4- Tecnic ,Ac desde Olot amb dos adults i un nen
5- Tiowillson.Ac des de Navarcles amb dos adults i dos nens.

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10351

Vinga, cap a Manresa que hi falta gent.

I haurà partit de futbol?? :twisted: :twisted: :twisted:

7- Raboga. 2 adults, 2 nens. De Mollet
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10354

Mireia, enhorabona per la zona d'aparcament !!!

Nosaltres el dissabte tenim un compromís, però podríem passar diumenge en l'autocaravana.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10355

Hola a tots

Nosaltres arribarem Dissabte per la tarda
8- payvi- 4 adults Castelldefels

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10358

Hola amics,nosaltres com sempre pendents del basquet,el que passa es que tenim la presentació de l'equip el dissabte tarda-nit i potser vindrem tot el diumenge amb vosaltres.La veritat es que val molt la pena.
Una abraçada salutacions.

Gent amb possibilitats de venir o dubtosos

1-Jepi 2 adults i 2 nens amb AC desde Navarcles.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10364

Nosaltres vindrem a la fira però estarem amb uns amics. Això sí, si hi ha partit de futbol aviseu (encara tinc "tiretes" :twisted: ).

Una abraçada, i imagino que ja ens trobarem per Manresa...
Mercè & Cia.

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10372

Holaaaa!!!

Que contenta que estic que alguns ja us hagueu apuntat i que d'altres estigueu fent mans i mànigues per poder venir!!! :D

Jo no sé gens la zona on ens deixaran aparcar. No voldria pas que us imaginéssiu que estarà tan bé com a Navarcles o a Centelles...

Per a mi ja és molt que l'alcalde hagi tingut el detall de contestar-me i dir-me que habilitarien un lloc per poder aparcar. Si no fos així, no sé com podrien venir unes quantes autocaravanes i trobar lloc per a tantes, més o menys juntes. Seria inimaginable. Ara bé, el lloc pot ser només un simple solar, és a dir.... ni pista de futbol, ni lloc per fer la parada... El que sí que demanaré és que no sigui molt lluny del centre o , si més no, que hi hagi una parada de bus ben a prop.

Penso que si tots els ajuntaments ens faciltessin un simple pàrquing, ja en tindríem prou, no?

O no és això el que reivindiquem? Les àrees d'ACs són pàrquings amb serveis, res més. Espero que per això no us porteu una decepció.

Gràcies als esforços que feu per poder fer "pilot" i que se n'adonin que volem pàrquings (és clar que amb serveis, millor :mrgreen: )

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10376

Mireia les gràcies te les hem de donar a tu pel teu entusiasme i coratge de parlar amb un alcalde que no es tan poper com pot ser el de Navarcles o Centelles,estem parlant d'una capital MANRESA.Aixó te molt merit.
Endevant i que la gent no es perdi aquesta magnifica festa.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10381

Per si hi voleu donar un cop d'ull, hi ha la pàg web oficial de la Fira de l'Aixada. La veritat és que la pàgina és una mica espessa perquè hi ha poques fotografies, però si entreu directament aquí podreu llegir un petit escrit i visualitzar unes quantes fotos de l'any passat (passen soles)

www.aixada.com/

m'apunto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10382

si es por hacer bulto ya voy yo que con mis 100 kilos se me ve bastante :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

CIM sobretot lo de la butifarra , que no se t'oblidi. :mrgreen:

bueno fora de bromes que si que m'apunto , y a veure si s'anime tota la gent que per una vegade que ens tractan be en algun puesto...

9- joseluisgisela-2 adults i una nena desde viladecans.

FUSIBLES que ya te he contestat .Et truco en quant pugui .
quines ganes tinc de veure-os , a veure si la montem grossa.

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10384

Mireia, tens els bons ingredients per a la trobada: Una molt interessant fira, una ciutat bonica, una zona d'aparcament per a les autos, i una colla de gent entusiasmada.

Depèn d'on sigui la zona d'aparcament, hi podràs afegir uns o altres ingredients addicionals, però de moment la base ja és molt bona.

Enhorabona !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: TINDREM PÀRQUING per la FIRA de L'AIXADA!!!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10386

Penso que sí, Eva. Gràcies

joseluisgilsela, sí per bulto no quedes. :mrgreen: . Ara bé, això de les butifarres... ja us arreglareu amb el CiM ;-)

Cercador

Alguns viatges

• Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12