|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tranquil, Jaume, no anava pas per vosaltres!!
Els despistats són, precisament, alguns dels que estan més a prop de Manresa :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Caram!!! que va per nosaltres això? :mrgreen:
Mireia, quedem tal i com t'he dit per el privat, ok? Actualitzo llista: 1- Mireia: 4 persones 2- Nanan: 2 persones 3- Xguell: 4 persones 4- Prim: 2 persones 5- EvaV: 4 persones 6- Mercuri: 4 persones 7- Toni de Ros: 3 persones 8- Ross: 2 personas 9- Raboga: 4 persones 10.Payvi 4 personas 11-joseluisgisela 2personas 12-Lince-Monrib 13- Joaqui (ja els apunto, segur que venen a fer-nos un detallat reportatge fotogràfic ). 14- Tiowillson : 4 persones 15- CiM : 2 persones Salut a tothom No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
No Carles, la Mireia anava directament per nosaltres... però ja crec que ja está aclarit el tema. :twisted:
Salutacions, Jesús - Tiowillson |
|
|
Doncs no... era pel duet sencer del Bages :mrgreen:
Que com més confiança, pitjor!! |
|
|
Anem una mica liats pero he sentit alguna cosa de dinar rustic amb barbacoes i tot??? Ens hi apuntem!!! Llastima que el tema de la bicicleta no crec que pugui ser .... es un cristo això de portarles dintre!
LLISTA DINAR RUSTIC: 1- Mireia: 4 persones 2- Nanan: 2 persones 3- Xguell: 4 persones 4- Prim: 2 persones 5- EvaV: 4 persones 6- Mercuri: 4 persones 7- Toni de Ros: 3 persones 8- Ross: 2 personas 9- Raboga: 4 persones 10.Payvi 4 personas 11-joseluisgisela 2personas 12-Lince-Monrib 13- Joaqui (ja els apunto, segur que venen a fer-nos un detallat reportatge fotogràfic ). 14- Tiowillson : 4 persones 15- CiM : 2 persones 15- Conrad i Echobelly: 2 Persones Records a tothom! PD: Mireia, disculpa a l'echobelly per no haberte respos al privat. Encara no tenim Internet a casa i li ha estat impossible. hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Ep Conrad, bien hallados.
Ja patíem i pensàvem que us havieu oblidat de nosaltres. Qui ens ajudarà a acabar el suc de pinya ?? Per acabar-nos el Malibú ja estem nosaltres |
|
|
Jo confirmo la nostra assistencia al dinar del diumenge.
No ens ho voldriem perdre. Tenim previst sortir de Sabadell demà al voltant de les 9 de la nit, així arrivarem al voltant de les 10. LLISTA DINAR RUSTIC: 1- Mireia: 4 persones 2- Nanan: 2 persones 3- Xguell: 4 persones 4- Prim: 2 persones 5- EvaV: 4 persones 6- Mercuri: 4 persones 7- Toni de Ros: 3 persones 8- Ross: 2 personas 9- Raboga: 4 persones 10.Payvi 4 personas 11-joseluisgisela 2personas 12-Lince-Monrib 13- Joaqui. 14- Tiowillson : 4 persones 15- CiM : 2 persones 16- Conrad i Echobelly: 2 Persones Bona nit a tothom i fins demà. Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
EEEEEEIIIIIIIIII Monrib,a Manresa un no pot veure Malibú
A passar-ho bé. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi,
Ni a la intimitat de l'auto?? 8O O potser és que en vols una mica i et fa por que no te'n quedi?? És que nosaltres amb nens no podem anar de baretos i ens hem de montar la festa a l'auto, les places són limitades i es reserva el dret d'admissió :D |
|
|
Que us ho passeu d'alló més bé, d'aquí a una estona marxem.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Disfruteu mol ¡¡¡..............i .......... ja ens veurem aviat :D :D :D
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Ja saps la dita .... "mas vale tarde que nunca", si es que no pot ser que sempre som els mes despistats!!! Això si, jo de malibu res de res, que us veu"fotre" la ampolla tota vosaltres i a mi només em veu deixar la pinya!! :mrgreen: Per cert, joaqui, nosaltres tambe sortirem aquesta nit aixi que ens veurem allà! Fins despres!!!! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Hola amics, ¿On estareu el dissabte per la tarda? La família Cala ens pasarem per Manresa a veure uns amiguets que estaràn per allà.
|
|
|
bueno gent, ens veiem aviat, nosaltres comanem a preparar els "bartulos" per anar cap a manresa, encara tardarem una bona estona pero com que ja no em conectare més aquest cap de setmana, doncs dir-vos als que aneu a la fira, que FINS AVIAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!! i als que no, doncs que ja ens veurem a la propera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Conrad: allí ens veiem, sembla que arribarem una mica més tard, però arribarem.
Cala: no tinc massa clar on pararem el dissabte a la tarda, demà al matí et fem un truc i et diem que pensem fer. Montse, si n'hi queda, jo vull una mica de això. Fins molt aviat. Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
La nostra AC fa mitja hora que fa guàrdia al pàrquing. Us està esperant :mrgreen:
|
|
|
Em sembla que va quedar Malibú, almenys per aquesta nit. Demà ja veurem que fem i si cal omplim el moble-bar de l'auto :mrgreen: Com que no hem de conduir :mrgreen: :mrgreen:
A veure si la nostra auto serà el local de moda a Manresa aquest finde !!! |
|
|
Bona nit a tots, Mireia nosaltres sortirem dama disapte sobre les 12H amb joseluisgisela.
Fins damà |
|
|
Hola a tots, nosaltres som de Sabadell i tenim família a Sant Fruitos.
Avui farem un sopar amb la famili peró avanç pasarem per Manresa. Voldriem poder afegir-nos a la concentració. És possible? A quin lloc?. |
|
|
Després dels dos dies que hem passat, només vull agrair-vos a tots la vostra visita, però sobretot que hagueu fet tan fàcil que tot anés bé.
Jo em quedo amb una imatge, que potser creureu freda, però que demostra que heu fet molt senzill la bona organització: havíem quedat per sortir a dos quarts d´onze per fer la caminada... Doncs, era l´hora clavada quan es veien sortir quinze autocaravanes, una darrera l´altra, del pàquing, fent una rua impressionant. Gràcies a tots. :D |
|