|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ei!!
Que no vindrà ningú sense autocaravana??????? :evil: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ja ens agradaria passar, però aquest cap de setmana estarem a una fira a Alemanya.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Per si a algú li interessa, es pot aprofitar el cap de setmana de la Fira per veure alguna cosa més. Us en faig una tria. Espero que funcionin els enllaços:
Coves del Toll (coves prehistòriques) www.covesdeltoll.com/ Coves del Salnitre (coves resultats d’un procés geològic) www.paisos-catalans.com/visites/salnitre-cat.html La Seu de Manresa (la nostra seu gòtica) www.ccbages.org/seu.htm La Sèquia (història, llegenda, el Parc de l’Agulla, itinerari per bici o a peu...) www.lacenet.org/sequia/ La cova de Sant Ignasi (on va estar Sant Ignasi de Loiola) www.covamanresa.cat/index_archivos/Page856.htm Llocs d’interès (on hi podreu trobar més detalls de la Seu, la Sèquia i d’altres llocs de Manresa) www.ajmanresa.cat/web/contingut.php?id_menu=29&parent=14...amp;PHPSESSID=a6b840 |
|
|
Jose Luis, espero tu llamada, lo de FUSIBLEEEEEEE.
Ya tu explicare a la propera. Carlas que diuen de las botifarres?????? Ets el ancarregat?? Una abrazada |
|
|
Mireia, saría per Dumenge al mati??? Tot es maquisim.
|
|
|
Bé, nosaltres farem el possible per venir. De moment no tenim compromís per aquest cap de setmana, però jo ja sé com van aquestes coses
En principi, venim. 1- Xguell ,Ac desde Olot amb dos adults i dos nens 2- Nanan , Ac desde Olot amb dos adults 3- Prim, Ac desde Olot amb dos adults 4- Tecnic ,Ac desde Olot amb dos adults i un nen 5- Tiowillson.Ac des de Navarcles amb dos adults i dos nens. 6- Mireia. 2 aduts, 2 nens, 1 gossa. De Manresa 7- Raboga. 2 adults, 2 nens. De Mollet 8- payvi- 4 adults Castelldefels 9- joseluisgisela-2 adults i una nena desde viladecans. 10- Toni de Ros - 3 persones des de Barcelona Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Molt bé, un més a la colla!!
Vicenç, la idea és que si veniu dos dies pugueu destinar-ne un a veure la fira (dissabte tarda, per exemple) i l'altre per veure quelcom més. Hi ha doncs l'opció de veure una de les coves (els d'Olot ja ho tenien pensat), visitar alguns dels monuments importants de la ciutat (la Seu, la Cova de St Ignasi...) o bé fer una passejada a peu o en bici per la ruta de la Sèquia (es pot fer tan llarga o curta com es vulgui). També es pots quedar al parc de l'Agulla i passejar-hi, prendre el sol (depèn del temps, és clar). Tot això pensava que fos cadascú el que ho decideixi per lliure però si sembla que hi ha un grup que li ve de gust fer el mateix, ho lliguem i tots contents. :D Trieu i remeneu les pàgs. web que us he proposat i vosaltres mateixos suggeriu o digueu què us vindria de gust de fer. |
|
|
La Sabel m'ha dit que vindrien un dia amb el cotxe. Faig doncs les dues llistes per anar veient quants som i pensar en lligar coses.
Us agrairia molt que els que veniu només un dia, anotéssiu quin vindreu o si us és igual l'un com l'altre. AMB AC: 1- Xguell ,Ac desde Olot amb dos adults i dos nens 2- Nanan , Ac desde Olot amb dos adults 3- Prim, Ac desde Olot amb dos adults 4- Tecnic ,Ac desde Olot amb dos adults i un nen 5- Tiowillson.Ac des de Navarcles amb dos adults i dos nens. 6- Mireia. 2 aduts, 2 nens, 1 gossa. De Manresa 7- Raboga. 2 adults, 2 nens. De Mollet 8- payvi- 4 adults Castelldefels 9- joseluisgisela - 2 adults i una nena desde viladecans. 10- Toni de Ros - 3 persones des de Barcelona AMB COTXE, un sol dia: 1- Sabel- dissabte o diumenge, el dia que sembli que hagi d'anar més bé |
|
|
Mireia , Axó de la passejada en bici diumenge al matí per la Sequia, no em desagrada.
|
|
|
La Sabel m'ha dit que vindrien un dia amb el cotxe. Faig doncs les dues llistes per anar veient quants som i pensar en lligar coses.
Us agrairia molt que els que veniu només un dia, anotéssiu quin vindreu o si us és igual l'un com l'altre. AMB AC: 1- Xguell ,Ac desde Olot amb dos adults i dos nens 2- Nanan , Ac desde Olot amb dos adults 3- Prim, Ac desde Olot amb dos adults 4- Tecnic ,Ac desde Olot amb dos adults i un nen 5- Tiowillson.Ac des de Navarcles amb dos adults i dos nens. 6- Mireia. 2 aduts, 2 nens, 1 gossa. De Manresa 7- Raboga. 2 adults, 2 nens. De Mollet 8- payvi- 4 adults Castelldefels 9- joseluisgisela - 2 adults i una nena desde viladecans. 10- Toni de Ros - 3 persones des de Barcelona AMB COTXE, un sol dia: 1- Sabel- dissabte o diumenge, el dia que sembli que hagi d'anar més bé 2 - Mercuri - diumenge (lo de la bici tampoc ens desagrada) Salutacions
|
|
|
Després de parlar amb la colla pessigolla del Trio Marcelio, sembla que canviarem de plans i ens acostarem a Manresa:
AMB AC: 1- Xguell ,Ac desde Olot amb dos adults i dos nens 2- Nanan , Ac desde Olot amb dos adults 3- Prim, Ac desde Olot amb dos adults 4- Tecnic ,Ac desde Olot amb dos adults i un nen 5- Tiowillson.Ac des de Navarcles amb dos adults i dos nens. 6- Mireia. 2 aduts, 2 nens, 1 gossa. De Manresa 7- Raboga. 2 adults, 2 nens. De Mollet 8- payvi- 4 adults Castelldefels 9- joseluisgisela - 2 adults i una nena desde viladecans. 10- Toni de Ros - 3 persones des de Barcelona 11- Lince-Monrib 2 adults joves AMB COTXE, un sol dia: 1- Sabel- dissabte o diumenge, el dia que sembli que hagi d'anar més bé |
|
|
Ja ens veurem doncs, Mercuri. A veure si ho combinem per tal que vagi bé a tothom.
Monrib, me n'alegro. La resta del trio, segueixen els plans anteriors o també els canvien? En saps res? EI!!! Tots plegats!!!: 8O Si em feu arribar les vostres preferències de cara a diumenge, aniria molt bé. |
|
|
Bé, nosaltres després de consultar l'ajenda .... ens apuntem!! Q això de les festes de poble ens ha molat molt! (encara que Manresa en te poc de poble). Ademés, aquesta vegada no em penso kedar sense entrepá de butifarra!
Pel tema de les activitats.... ens apuntem a tot el que ens recomaneu. La idea de la bicicleta m'agrada pero ho tenim complicat ja que encara no li hem posat elsprotabicis a l'auto AMB AC: 1- Xguell ,Ac desde Olot amb dos adults i dos nens 2- Nanan , Ac desde Olot amb dos adults 3- Prim, Ac desde Olot amb dos adults 4- Tecnic ,Ac desde Olot amb dos adults i un nen 5- Tiowillson.Ac des de Navarcles amb dos adults i dos nens. 6- Mireia. 2 aduts, 2 nens, 1 gossa. De Manresa 7- Raboga. 2 adults, 2 nens. De Mollet 8- payvi- 4 adults Castelldefels 9- joseluisgisela - 2 adults i una nena desde viladecans. 10- Toni de Ros - 3 persones des de Barcelona 11- Lince-Monrib 2 adults joves L'ullett i 2 peques 12 - Conrad i Echobelly - 2 Adults, 1 gateta desde Barcelona AMB COTXE, un sol dia: 1- Sabel- dissabte o diumenge, el dia que sembli que hagi d'anar més bé 2 - Mercuri - diumenge (lo de la bici tampoc ens desagrada) hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Hola a tots.
Mireia enhorabona per la feina realitzada, nosaltres de moment no ens apuntem ja que desde fa temps tenim un compromís per el diumenge 25 i no podem canviar-ho. Si al final hi hagués canvi de plans ja us ho farem saber |
|
|
Ei ja que veureu als amics d´Olot pregunteu a en Nanan i Xguell si han fet els contactes amb l´Ajuntament de Santa Pau, je je era una feia que tenían pendent.
Vinga que poc a poc i entre tots al final ens assemblarem a França |
|
|
Conrad, Echobelly, ja us començava a posar falta i després us hagués demanat la justificació d'absències (deformació professional) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
Tal i com us vaig dir, vam quedar amb l'alcalde que demà li faria saber quantes ACs tenien intenció de venir a Manresa per la Fira de l'Aixada.
Compto que els que fins ara no han dit res, és que no els interessava. Així doncs, si ningú més diu res, demanaré un espai per unes quinze ACs. Jepi, t'apunto pel dissabte nit i diumenge (és el que em vas dir, no?). EvaV, a tu també, ja que em vas dir que podria ser que vinguessiu el diumenge (no patiu si al final no us va bé). El que no pot ser és que demani lloc per trenta i només siguem 10. Compteu que per aquesta fira venen milers de persones a Manresa i el fet de reservar-nos un espai, sigui on sigui, és certament una sort. És per això que espero que la gent no s'animi massa tard i llavors no capiguem en el tros que ens hagin guardat. Si algú s'ho repensa 8O 8O 8O 8O 8O 8O , si us plau, que avisi ja. |
|
|
Ostres Mireia
Fora bromes..... com ja saps, nosaltres hi serem dissabte tarda-vespre, ja anirem parlan com fins ara ho hem fet, ho dic per fer-ho mes oficial. Ara si que dic que l'hem de fer ben grossa!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , d'idees no en falten :idea: :roll: Vinga companys, que a Manresa i falta gent, sereu benvinguts!!!!! Ahhhhh, que m'oblidaba d'una cosa...... Conrad, joseluisgisela i Vicenç, jo vaig comentar que a la Plaça Major, l'organització de la fira fa entrepans de butifarra, pagant es clar, vol dir que jo 8O en cap moment he dit res de fer butifarres...... que us conec!!!!!! :mrgreen: Vinga, una abraçada a tots i a Manresa us esperem amb els braços oberts AMB AC: 1- Xguell ,Ac desde Olot amb dos adults i dos nens 2- Nanan , Ac desde Olot amb dos adults 3- Prim, Ac desde Olot amb dos adults 4- Tecnic ,Ac desde Olot amb dos adults i un nen 5- Tiowillson.Ac des de Navarcles amb dos adults i dos nens. 6- Mireia. 2 aduts, 2 nens, 1 gossa. De Manresa 7- Raboga. 2 adults, 2 nens. De Mollet 8- payvi- 4 adults Castelldefels 9- joseluisgisela - 2 adults i una nena desde viladecans. 10- Toni de Ros - 3 persones des de Barcelona 11- Lince-Monrib 2 adults joves L'ullett i 2 peques 12 - Conrad i Echobelly - 2 Adults, 1 gateta desde Barcelona AMB COTXE, un sol dia: 1- Sabel- dissabte o diumenge, el dia que sembli que hagi d'anar més bé 2 - Mercuri - diumenge (lo de la bici tampoc ens desagrada) 3- CiM - dissabte tarda-vespre i diumenge (suposem que tot el dia) Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
8O Carles, que dius que el diumenge a la tarda, quan tornem cap a casa hem de passar per Castellbell i el Vilar a menjar butifarres ????
|
|
|
MONTSEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Tindré que trucar al Kapità Maranya perquè us faci ells les butifarres pq jo diumenge a la tarda estaré (si Déu vol) passejant amb la meva estimada esposa per la Fira :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Per cert, quan passis per Castellbell de tornada a casa, deixa l'auto allà i tornes amb tren cap a Sabadell, que jo t'he la guardaré uns dies amb molt de gust ( ja l'has vist prou jejejeje!!!! :D :D :D ) Un petó No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|