|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
A veure si aixo s'en dona be !!
Aixo es un agraiment i una presentacio. (nomes al foro, a molta gent ja la varem coneixa el cap de setmana). Agraiment a la Mireia, Marta, Jordi i Ignaci. Per haver respos a la meva crida, a l'ultim moment, i haver-me facilitat l'arrivada i l'estada. Agraiment a tota la resta, no posare la llista de tots, ja sabeu qui sou, i a més, de tots no m'enrecordo del nom. Moltes gracies per l'acullida, aixo es una familia be avinguda. Nomes dir que la Judith s'ho va pasar de conya, i ja esta preguntant quan tornem a coincidir. Be , no tinc mes paraules. La presentacio per la resta. Em dic Josep, vaig en AC amb una nena, la Judith de 8 anys, i que espero coincidir mes vegades, amb molts de vosaltres. Ho sento de tancar aqui, pero tinc que mirar de ser el primer a la llista d'espera per Navarcles, veig que si no estas conectat , per passada. Adeu, i fins sempre. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Però és que ningú té fotos del xàfec que ens va caure?????? 8O 8O 8O Les cares que posàvem eren de poema!
I del Kursaal? El famós Kursaal que ha sortit tants cops aquesta setmana per la tele? JOAQUIIIIIIII!!!! Però què va passar? Què feies? |
|
|
Doncs la veritat es que cal FELICITAR amb majuscules el treball que han fen la Mireia i el Nazi per que tots ens ho haguem passat tant tant bé!
Començant pel "descampao" que van conseguir que l'ajuntament d'aquest "poble", Manresa (provincia de la republica independent de Castellvell i el Vilar) ens deixés per pernoctar i fer les xerrades fins les tantes de la matinada, i acabant pel magnific lloc que van trovar per fer el dinar de diumenge. No se als demes pero a mi, amb pluja i tot, em va encantar! Son llocs com aquest molt dificils de trovar i perfectes per fer els dinars de germanor als que estem acostumats. I si la mireia diu que falten fotos de les nostres cares durant el diluvi, jo dic que també falten les fotos d'aquells qui veien passar 15 autos desfilant una rere l'altre. Realment un espectacle d'allo mes maco! Records a tothom! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Conraaaaaaaaad!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Això m'ha agradat molt!!!!!: Manresa, (provincia de la republica independent de Castellbell i el Vilar) GENIAL!!!! Ei, no se que dirà la Mireia de tenir com a company sentimental a un "Hitleriano" =)) =)) =)) de bon rotllo eh!!! Una abraçada per tots dos No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola a tots:
Voldriem també afegir-nos als agraiments per Mireia, Ignaci i a tots els que han fet posible aquesta trobada, gracies a la cual hem pogut coneixer aquesta fira i a Manresa i totes dues ens han agradat moltísim, encara que només poguesim pasar el disabte amb tots vosaltres. Salutacions i fins aviat. |
|
|
Ha esta molt bé estar tot junts i veure la amistat tant maca que estem fent. Aquestres trobades no les tenim q deixar de fer mai i crec que com diem , som una gran familia i ho tenim que seguir sent.
M'agradaria donar les gracies als organitzadors pel cap de setmana tant maravellos que hem passat i que mai oblidarem Una abraçada a tots i fins la proxima. Arcadix |
|
|
Només vull tornar-vos a dir que heu estat vosaltres qui ha fet molt fàcil que tot anés tant bé
|
|
|
Mireia, gràcies tambè pel JB i pels gelats de macadamia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Ross,
Molt xulis les fotos, quin recorregut gastronòmic que vas fer !!!! Si m'has fet venir gana i tot !!!!! |
|
|
Molt maques Roos.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Molt boniques totes les fotos, però com diu la Mireia, no hi ha cap del xafac que va caure.
Deu ser que estàvem tots implorant a Deu que això se acabes, i al final algú ens va escoltar i van poder fer fins la xerradeta. Vinga, que el cap de setmana ja arriva i ens tornarem a veure molt aviat. Petonts per a tots Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
El divendres vaig rebre un correu electrònic provinent de l'ajuntament demanant-me com havia anat el pàrquing.
Els he agraït molt que ens el facilitessin i ja he apuntat que potser l'any vinent... :mrgreen: |
|
|
I tant que si Mireia,... de moment s'interesan, ara ja.. a demanar, el lloc per vuidar, wc, el punt de llum, i si pot ser, que no hi hagi tanta terra (pols), i ven indicat per la gent que vingui per primera vegada. jejejej :mrgreen: :mrgreen:
La questió es que sapiguen que existim. Salut. Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Mireia, ens sumem a l'agraïment a l'Ajuntament de Manresa per la cessió de l'espai per a aparcar les autocaravanes durant la Fira de l'Aixada.
També apuntem que tot i que el dissabte de la Fira no hi vam poder ser, l'any que ve no hi voldríem faltar !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Mireia,
De part nostre, un 10 pel descampao, la fira, la companyia... Vaja que l'any que ve repetirem i ja podeu anar demanant la placa d'aparcament reservat per autocaravanes. |
|
|
Mireia de part nostre i espero que tambè de la tropa de la garrotxa que va ser un 10 i esperem l'any vinent que l'ajuntament ens torni a deixar un tros de la vostra bonica ciutat per poder tornar-nos a trobar a Manresa, gracies per tot i ja ens veurem de aqui 15 dies, ara tenim ganes de anar al museu dels Sants que va inagurar ahir el senyor Montilla, ja us anire informant si val la pena.
|
|