• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #29961

:(:(
Lo siento,pero no nos han arrglado la cerradura de la autocaravana,sera imposible venir.
Que vaya todo bien y perdonar por avisar tan tarde,pero esperaba de verdad que nos la entregaran esta semana.
Un saludo
Jorge

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #29971

Hola Mercè,
He anat aquest mati a la trobada, però m'han dit que feia 5 minuts que havíeu sortit :( .

Finalment he vingut jo sol amb la moto ja que ahir ens varen anar a dormir molt tard i quest mati quan he sortit de casa la família estava dormint.

Espero que us ho hagueu passat molt bé, el lloc de la trobada pel que he vist molt bé, al costat de zona infantil i a un pas de la platja.

Una abraçada
Carles :)

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #29973

Bona nit a tots i totes, espero que ja esteu a caseta, descansats i tranquils després d'aquest cap de setmana tan especial per a nosaltres. Ha estat un privilegi poder compartir amb tots vosaltres aquests dies. Aquí teniu un petit records: http://picasaweb.google.es/merce67totcamping/KedadaMataro2008 . Un petó molt fort!
Mercè & Cia.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #29974

Mercè, ya hemos llegado a casa nos lo hemos pasado muy bien, gracias por todo.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #29975

Hola mercè i resta de companys,

Mercè: En primer donar-te les gràcies per la currada que has fet i en segon molt contents de com ha anat tot, la nostra "quedada" ha sigut la primera internacional.

Companys: encantats d' haver possat cara als nicks i als que ja coneixiem, ens ha agradat molt veure-us.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #29976

Nosaltres també hem arribat a casa fa una bona estona.

Com sempre una mica cansats per la manca de son pero molt satisfets per com ha anat tot.

Mercè i Xavi, moltes gracies per tot.

Fins aviat
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #29978

Hola gent.Nosaltres ja fa estona que hem arribat i sort que avui el matí i ahir al vespre el varem poguer compartir i disfrutar amb tots vosaltres,perque la tarda ha sigut un drama en el enterrament que us vaig comentar.
Merçe ets una "CRACK" hem disfrutat de Mataró , dels seus carrers,de la seva gent ,de la seva festa i hem gaudit de la companyia d'una gent maquisima a al trobada.Com diu la Mireypaco ha sigut una trobada internacional ja que teniem molta colla estrangera,els de Roterdam el Manolo els hi va apuntar la pgn web perque ens visitesin.
En definitiva hem viscut el cap de setmana d'una de les millors maneres ,amb la vostra amistat i companyia.
Merçe les fotos molt maques.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Last edit: per Jepi.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 11 anys 2 mesos #29979

Nosaltres fa estoneta que estem a casa. solament podem di GRACIES GRACIES GRACIES, Merce, Javi, Alba i Pau , par dedic ansa aquest dias.
Graciàs a la Sr. del Pa, a França no em fet mai una cua em xarrameca.
Gracies a Tots Campign sou una passada.
Gracies Deu Meu, he vist el nostra dibuixe't al Nou TotCampig. ets un crac.

onadaa:ballant: Ens ho em passat de conya

Las fotos xulisimes Merce.

Una abraçada

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 11 anys 2 mesos #29981

Bona nit Merce, nosaltres ja fa estona que hem arribat a casa i tot ha anat molt bè, gracies per aquest cap de setmana,que ho hem passat molt bè en companyia de tots vosaltres fins la proxima.

els olotins :woohoo:

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 11 anys 2 mesos #29982

Jo estic molt emocionada perque una idea que em va comentar fa mesos una dona de cavells risats i ulls blaus amb un somriure perenne ,aquest cap de setmana ha estat una realitat que jo solsament he pogut viure a mitjes.. però que m `ha aportat el suficient per doble banda....poder ser feliç al costat de tots vosaltres punyetreusssssss i gaudir d'una iniciativa excepcional...
Soc afortunada de conèixer a questa dona calladeta però que va fent com les formiguetes i a la seva parella que no calla ni sota l aigua però que té un cor tant gran com ell......
Gràcies mercè i xavi per ser com sou!!!
gràcies a tots .. ja sabeu ,,xerro molt.. perdoneuuu!!!

Un petonas per a tothommmmm!!!

Mª José

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 11 anys 2 mesos #29983

Doncs si, estem encantats de poder retrobar les cares que feia temps que no veiem, des de la trobada a Navarcles i a Centelles (d'aquest any no, del anterior;-) i de posar cares a altres que tot just ens em conegut avui (oi mirypaco...)B-)
Un cap de setmana magnific, tot veient els carrers de Mataró, la seva gent, la seva festa,... la seva platja.
També he de dir que finalment aquest mati NO hem optat per anar a la visita audioguiada per una sencilla raó, ens acompanyaven 3 nens d'entre 6 i 12 anys, i amb la caminada que ja vàrem fer ahir... no creiem que avui la poguessin tornar a fer.:huh:
En fi, Mercè i Xavi, gràcies per les vostres atencions i la currada per tenir-ho tot apunt.
Per cert, les fotos molt xulis,

Correcitys

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 11 anys 2 mesos #29984

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1777
  • Gràcies rebudes: 41
Nosaltres hem tancat "l'àrea". Ens ho hem passat d'allò més bé i hem gaudit de Mataró com no ho havíem fet fins ara. L'Elena fa mooooolta estona que dorm...

Moltes gràcies a la organitzadora, proposo proposar-la per a un Guiness per ésser la primera no-autocaravanista que promociona una àrea d'autocaravanes al mon mundial. :-P
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 11 anys 2 mesos #29986

EP!!!!!!! nosaltres també volem donar les gràcies a la Mercè i la seva costella por la currada que s'han fotut. Moltísimes gràcies, estem molt contents de haver-hi assisit.
Varen marxar a primera hora de la tarda ja que, com us vaig comentar teniem uan cita amb el "Boss", ha sigut el tancament a un cap de setmana genial.
Petons
Mari i Santi

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 11 anys 2 mesos #29988

hola gent...pel que veig , la trobada ha estatun éxit...m´alegro molt i com vaig dir...des de Alemanya , ens hem enrecordat de vosaltres .
Petons, Matrix/Homer, Jave4 i Genoveva.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 11 anys 2 mesos #29990

Mercè: Les fotos molt xules, jeje, la cuarta foto en la que es veu la nostra BIINNIIMMAARR a priemra fila és una passada :laugh:

Nouespai: Ja heu pogut tancar l' àrea??????' Mira que quan vam marxar nosaltres i haviem varies autos estrangeres.

Correocitys: un plaer tambè per nosaltres.

Matrix: com esteu? com va tot? per on pareu?

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #29994

;-) Hola, no varem poder venir pero us he llegit i mirat les fotos, una xulada, bé a més està bé poder coneixer les ciutats del nostre entorn com si fossim turistes ( jo sempre he volgut anar de turista a Barcelona algun dia, ens hagués agradat estar aqui pero nomes hi erem en pensament (que com qque era molt positiu i bo ja és molt) fins la propera!!!

Josefina

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #30014

Hola companys us deixo unes quantes fotos més de la trobada perque no ens abandoni la memoria.
[url][/url] picasaweb.google.es/jepisolsa/TrobadaDAutosAMatar02 [url][/url]

Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #30059

Hola amics.Despres de les fotos us deixo un petit resum de la sortida a Mataró.
[url][/url] elsnostresviatges-jepi.blogspot.com/ [url][/url]
Esperem que us agradi.Forma part del nostre nou bloc.L'altre encara està en funcionament.
Una abraçada .
alutacions.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 11 anys 2 mesos #30069

Reitero el que he dit al foro, la organització de la KDD ha sigut perfecta, la Merce67 es una crak, esperem que d'aqui surti un area ben aviat.

Menys mal que Totcamping va aglutinar a 15 AC i fins i tot resó internacional (5 AC estrangeres), la sortida convocada per la UCC només vem acudir 4 AC encara que tots de la junta directiva.

Aviat tindrem noves bones noticies per les AC A altres llocs ademés de Calaf, ja us mantindrem al corrent.

Salutacions.

Aniversaris

Macià62 en 1 dia (19.10), manel en 5 dies (23.10), Ddolors en 12 dies (30.10), XANU en 12 dies (30.10), joan i andreu en 14 dies (01.11), vistur en 15 dies (02.11), LaSanta en 17 dies (04.11), jordimt en 25 dies (12.11), Calton en 29 dies (16.11)

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.