• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 3 setmanes #29565

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Dissabte a la tarda, opció 2

Diumenge al matí, opció 1 o opció 2

Arribarem dissabte a la tarda, i serem els últims, com sempre. :evil:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 3 setmanes #29569

Us recordo que estic recopilant les vostres preferències, doncs aquesta setmana m'agradaria tancar el tema de les visites. D'altra banda, també necessitem saber el més aviat possible quan teniu pensat arribar, doncs estic a l'espera que em confirmin si no hi hauria problema en que el diumenge al matí s'acostés a la zona d'aparcament un forner amb pa i croissants per esmorzar i, si dissabte hi ha prou "quòrum", també es podria acostar (ja us ho confirmaré, de totes formes).

Ostres com m' agrada aquesta opciò, uhmmmm, crusants acavats de fer per esmorçar.

Mercè, et vaig dir que arrivaríem el divendres tarda, però no tenim clar si potser ho farem el dissabte molt d' horeta, en cas de que fos dissabte a les 9 estarem per allà.

Gràcies per tot.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 3 setmanes #29624

Per un petit contratemps m'haig de donar de baixa de la trobada, espero poder tornar-vos a veure en una altre ocasió :cry:.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 3 setmanes #29631

Per un petit contratemps m'haig de donar de baixa de la trobada, espero poder tornar-vos a veure en una altre ocasió :cry:.

Ho sentim, la Gemma tenia ganes de veure la Luna. Un altre vaegada serà.

Josefina & family

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 3 setmanes #29638

Jordi, em sap greu, espero que ens retrobem ben aviat.
Mercè & Cia.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 3 setmanes #29639

Ho sentim molt pero nosaltres tampoc podrem venir.ENS VEIEM.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 3 setmanes #29678

Ho sentim molt pero nosaltres tampoc podrem venir.ENS VEIEM.

Em sap greu Carles, ens haurem d'esperar al final de l'estiu per tornar-nos a retrobar...

Una abraçada,
Mercè & Cia.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 3 setmanes #29680

Poc a poc anem concretant cosetes: ja està confirmat que la Policia Municipal passarà de tant en tant a fer rondes per la zona d'aparcament. Divendres al migdia procediran a posar unes valles per delimitar la zona. També s'han demanat contenidors de brossa i m'han confirmat que no hi ha cap problema en què diumenge ens portin el pa i els croissants :-)) . Per dissabte potser no val la pena, perquè la majoria del grup arriba el mateix dia, però ja us acompanyaré jo mateixa a comprar pa :D

El tema de les visites encara l'estem treballant. Us aniré informant...
Mercè & Cia.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29744

D'acord, seguirem el fil...

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29834

Ja falten pocs dies per la trobada d'autocaravanes, i és hora de concretar algunes coses:

- Necessito saber el dia d'arribada de: Raboga, Jepi, Ross, Basketjorge, Wilson i Mari. A quines activitas us "apunteu"? En principi, les persones que s'han definit han optat per visita al "mercadillo" dissabte al matí, gegantada dissabte a la tarda i visita a Mataró (ruta modernista) diumenge al matí, però evidentment no hi ha cap activitat obligatòria, i qui vulgui pot fer panxing a la platja.

- Els que arribeu el divendres, si em podeu confirmar més o menys l'hora, per poder-vos rebre adequadament ;-) .

- No us descuideu les bicicletes i/o els patins. Tenim el carril bici al costat, molt planer i apte per a totes les edats (per anar a la platja, per anar al port, per fer un tomb,...).

- Penseu que estarem en una zona d'aparcament, per la qual cosa no està permés buidar aigües de qualsevol classe ni treure elements d'acampada (si al vespre treieu les cadires per fer petar la xerrada, ningú us dirà res, però no podem montar les taules per dinar, per exemple).

- Els autobusos de Mataró disposen de tarifa integrada, per la qual cosa una T-10 d'una zona és perfectament vàlida.

- Us enviaré per privat durant aquest vespre el meu mòbil.

Fins aviat!
Mercè & Cia.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29835

hola por camvios de trabajo me es imposible venir espero veros pronto

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29836

wilson ha escrit:

hola por camvios de trabajo me es imposible venir espero veros pronto

Quina llàstima! Si us voleu acostar en algun moment, aviseu (t'envio el mòbil de totes formes).

Una abraçada,
Mercè & Cia.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29842

prenem nota,Mercè.
Mil gràcies per tot, eres la más mejor!!! :victory :victory

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29843

Per accedir a la zona d'aparcament (Passeig de la Marina, s/n), us adjunto planell (millor accediu per la rotonda de la Porta Laietana, direcció Port):
maps.google.es/maps/ms?hl=es&ie=UTF8&lr=lang_es%7Clang_en&ms...00451fe628feeef495c3

Les coordenades són: N41º 31' 37'' i E 2º 26' 07''
Mercè & Cia.

Last edit: per merce67.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29844

Algú sap perquè ha sortit el missatge meu anterior d'aquella forma???

Per si de cas, segon intent:

Per accedir a la zona d'aparcament (Passeig de la Marina, s/n), us adjunto planell (millor accediu per la rotonda de la Porta Laietana, direcció Port):
maps.google.es/maps/ms?hl=es&ie=UTF8&lr=lang_es%7Clang_en&ms...00451fe628feeef495c3

Les coordenades són: N41º 31' 37'' i E 2º 26' 07''
Mercè & Cia.

Last edit: per merce67.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29848

ostres Mercè, quin missatge més raro.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29853

Doncs sí, no sé què carai passa... A veure aquest com surt.
Mercè & Cia.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29878

merce67 ha escrit:

Doncs sí, no sé què carai passa... A veure aquest com surt.

Què passa ? No hi veig res.

He pensat que com la funció de la trobada és promocionar la construcció d'un àrea, potser tots els que hi aneu podríeu portar alguna cosa que us diferenciés de la resta de personal i que se us veiés qué sou.
Aquells que teniu la samarreta de totcàmping us la podíeu posar, i els que no la teniu, imprimiu-vos i pengeu-vos al menys una targeta...

A Navarcles els comerciants, i en general la gent del poble comentàven als organitzadors de la trobada que es va fer que volíen que tornèssin els de les autocaraavanes, senyal que els debien haver diferenciat de la resta de "duminguerus"...
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 2 setmanes #29881

Hola a tots, nosaltres al final arribarem el disapte a la nit.

Feu bondat.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 2 setmanes #29888

Mercè, nosaltres arrribarem divendres tarda/vespre.
Les opccions que dius ja ens està be, mercadillo, gegants i visita.
Divendres hauriem de parlar amb vosaltres perque ens expliqueu com arribar a l'estació per que el Santi pogui afagar el tren dissabte i diumenge al matí
Petons

Cercador

Alguns viatges

• Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12