• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 2 setmanes #29897

Mari, perfecte, us estarem esperant. Fes-me un truc quan us falti poc per arribar a Mataró...
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29898

Webmestre ha escrit:

He pensat que com la funció de la trobada és promocionar la construcció d'un àrea, potser tots els que hi aneu podríeu portar alguna cosa que us diferenciés de la resta de personal i que se us veiés qué sou.
Aquells que teniu la samarreta de totcàmping us la podíeu posar, i els que no la teniu, imprimiu-vos i pengeu-vos al menys una targeta...

A Navarcles els comerciants, i en general la gent del poble comentàven als organitzadors de la trobada que es va fer que volíen que tornèssin els de les autocaraavanes, senyal que els debien haver diferenciat de la resta de "duminguerus"...

Gràcies pel suggeriment. Se m'havia passat dir-ho. Ja ho sabeu, tots amb la samarreta de Totcamping o la identificació penjada al coll (o les dues coses).

Una altra cosa que podem fer, és recollir en un sobre els comprovants d'allò que comprem a Mataró (això m'ho han "xivat" d'AC Pasion) i, en acabar la trobada, els recullo i remeto el total gastat a l'Ajuntament. Què us semblaria?

Apa, que només falten 3 dies...
Mercè & Cia.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29900

Mercè, hem sembla molt bè, és una bona manera de mostrar que encara que no ho sembli es gasten molts calers allà on anem.

Samarreta no tenim, per`a veure si li robo a algù l' impressora a color i faig les fitxes.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29905

MERCE, aixi doncs,... entenc que no podrem fer barbacoa en algun dels tres àpats, oi??
Al final NO SEREM 2 adults i una nena, serem 4 ADULTS i 3 NENS... suposo que això no altera cap programa, oi??
Ens trobarem dissabte al mati, ja que no tinc samarretes,durant aquesta setmana imprimiré l'anagrama de totcamping per portar penjat...;-)
gràcies.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29908

Correcitys ha escrit:

MERCE, aixi doncs,... entenc que no podrem fer barbacoa en algun dels tres àpats, oi??
Al final NO SEREM 2 adults i una nena, serem 4 ADULTS i 3 NENS... suposo que això no altera cap programa, oi??
Ens trobarem dissabte al mati, ja que no tinc samarretes,durant aquesta setmana imprimiré l'anagrama de totcamping per portar penjat...;-)
gràcies.

Correcitys, efectivament NO es poden fer barbacoes. Penseu que estarem aparcats al carrer, no en un àrea. De fet, quan vam estar veient les diferents possibles ubicacions, hi havia un espai on sí que hagués estat possible fer acampada, és a dir, treure taules, cadires, fer barbacoes, etc., però ho vam descartar perquè estava molt allunyat i quedava una mica solitari.

En quant als assistents, no hi ha cap problema. Vindreu tots en un sol vehicle? (Més que res, per l'espai...).
Fins dissabte!!!
Mercè & Cia.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29910

Hola Mercè,
Com saps, nosaltres vindrem el diumenge amb el cotxe, et concretaré si fem l’activitat 1 ó 2, a quina hora aprox. està previst sortir per aquestes activitats, per arribar-hi a temps?.
Salutacions :)

PD:
Com és habitual informo de la previsió del temps: tiempo.meteored.com/prediccion_para-Mataro-Barcelona-Espana-Europa-.html

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29915

Hola a tots pel que veig ja ho teniu tot a punt, esperem que us fagi bon temps i que disfruteu molt, en doneu molta enveja tot i que no podem venir vaig seguint el fil.
Que tingueu molt bon cap de setmana i fins la propera.

Dolors.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29920

hola Merçe, perdona per no haver-te contestat abans pero hem anat una mica agobiats, nosaltres vindrem segurament el disabte, en cuan a les activitats tot ens va be.
salutacions.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 2 setmanes #29922

Agenda d'activitats:

Divendres, 18 de juliol

A partir de les 18:00h, arribada de les primeres "tripulacions". Truqueu-me quan esteu aprop de Mataró, per anar-vos a rebre, donar-vos la documentació i vigilar que aparqueu com Déu mana B-)

Dissabte, 19 de juliol

11:00h - sortida al "mercadillo" del Pla d'En Boet. Segurament us indicaré com arribar-hi (no hi ha pèrdua, està a uns 10 minuts caminant) i em quedaré per anar rebent a la resta de companys. Els que prefereixin l'opció "platja" també us indicarem com arribar-hi, i possiblement en Xavier us acompanyi.

17:00h - sortida cap a la Gegantada. Ens acostarem amb transport públic (Bus línia 1)

Durant tot el dissabte també tindrem habilitada una parada especial del Bus Platja.

Diumenge, 20 de juliol

De 8:45 a 9:30 - podreu comprar pa i pastes del dia (croissants i ensaimades, bàsicament)
10:00 - sortida en direcció a l'Ajuntament, ens acostarem al centre de Mataró amb transport públic (Bus línia 1)
11:00 - visita audioguiada al casc antic de Mataró

Després de dinar, si encara teniu ganes de "marxa", podem fer un tomb en bici o patins pel passeig marítim, ja ho decidirem sobre la marxa.

Us prego que sigueu puntuals en les sortides que depenen de transport públic, doncs els caps de setmana no hi ha gaire servei, i si se'ns escapa un bus haurem de caminar :(

Fins aviat!!!
Mercè & Cia.

Last edit: per merce67.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 2 setmanes #29923

Ja falta poquet... i ens podrem donar una abraçada...:woohoo:
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 2 setmanes #29928

Molt bé, ja hem llegit l\'horari, i ens sembla mollllllt bé. Tal com vàrem dir, arribarem (espero abans de les 11 del mati) per poder anar al mercadillo.
MERCE, en quan a quantitat de vehicles, vindrem en UNA SOLA AUTOCARAVANA, estarem com a llaunes de sardines, peró és que ens acompanya una familia que \"vol tastar\" que és el món del autocaravanisme.... :laugh: :laugh:

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 2 setmanes #29930

Merce, moltes gracies per ocupar-te.

Fins dissabte nit.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 1 setmana #29938

Mercè, ens sembla, molt molt bè.

Moltes gràcies epr tot.

Hi ha algun lloc a prop (encara que sigui amb bici) on poguem comprar pollastres a l' ast???

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 1 setmana #29939

mirypaco ha escrit:

Moltes gràcies epr tot.

Hi ha algun lloc a prop (encara que sigui amb bici) on poguem comprar pollastres a l' ast???

Mirèia, si vas en bici ja et buscaré algun lloc (li preguntaré als meus sogres, que viuen per aquella zona, jo estic a l'altre punta de Mataró)...

Al final, veniu divendres o dissabte?

Un petó,
Mercè & Cia.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 1 setmana #29940

merce67 ha escrit:

mirypaco ha escrit:

Moltes gràcies epr tot.

Mirèia, si vas en bici ja et buscaré algun lloc (li preguntaré als meus sogres, que viuen per aquella zona, jo estic a l'altre punta de Mataró)...

Al final, veniu divendres o dissabte?

Un petó,

Bon dia guapa,

Arrivarem el dissabte al matí, ben d' horeta, calculo que sobre quarts de deu, així donarem els bon dies, petons, lluirem la nostra Binimar i sortirem cap al mercadillo.

Mercè, qui diu pollastres a l'ast diu un restaurant Xinès o pizzes, és per no cuinar a l' auto i per no haver de fer demè el menjar pels dos dies.

Re:TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMA fa 18 anys 1 setmana #29943

Us destijo a tots una bona trobada a Mataró. M'agradaria poder estar amb tots vosaltres, pero marxem la propera setmana (el divendres 25) i tenim que aprofitar el diumenge per omplir la AC.

Una abraçada per tots i molt especialment a la Mercé per tota la feina feta !!!

Fins la tornada.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 1 setmana #29946

Hola a tots/totes, bé nosaltres també hem de despenjar-nos de la trobada, motius laborals d\'una banda i el naixement d\'una nebodeta petita ahir fa que aquest cap de setmana haguem de quedar-nos a casa. Molts gracies per tot Mercé i Xavi i molts petons per tots :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: , MªJosé (Tiramillas, nomes parlem per ones), MªJosé (Raboga, t\'escriure, volia explicar-te coses, ja tinc la consulta oberta i altres cosetes ...)Jepi, Mari ... bé a la propera.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 1 setmana #29948

Bona tarda.

Mercè, si pot ser ens agradaria vindre a la trobada.
Estem desitjant passar una estona amb tots vosaltres i conèixer Mataro i les seves festes. El Victor també te moltes ganes de veure al Pau no fa res mes que preguntar per ell.

Així, que si no hi ha cap inconvenient, arribaríem demà a la nit.
Si necessites que et confirmem alguna cosa me ho dius. En principi qualsevol cosa que proposeu ens va be.:)

Fins aviat.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 1 setmana #29950

Fina, em sap molt greu que no pogueu venir, però el primer és el primer...Em sap greu perquè crec que els nens s'ho passaran molt bé amb la Gegantada, però què hi farem! Ja trobarem un altre moment per veure'ns. En qualsevol cas, si us voleu acostar en algun moment (estem a prop) amb el cotxe, ja tens el meu telèfon.

Joaqui, per suposat que podeu venir. Nosaltres també tenim moltes ganes de veure-us, sobretot en Pau, que també pregunta molt pel Víctor. Et passo per privat el meu mòbil. Les coordenades de la zona d'aparcament estan més amunt, intentaré localitzar el missatge i posar-ho tot a la primera pàgina.

Per a tothom, la zona d'aparcament ja està degudament senyalitzada, el que passa és que està una mica més allunyat de l'accés a la platja del que havíem comentat, però res de l'altre món, no us espanteu...
Mercè & Cia.

Re: TROBADA AUTOCARAVANES A MATARÓ - DATES CONFIRMADES fa 18 anys 1 setmana #29960

Aniré a la zona d'aparcament cap a les 19:00h. Si algú té previst arribar abans, truqueu-me o envieu-me un missatge al mòbil!!!
Mercè & Cia.

Cercador

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12