|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics,ja som a casa i estem molt contents d'haber conegut a gent nova i retrobat a grans amics,estem contents de coneixer a en Francesc i Lourdes que s'han atrevit sense coneixe'ns aorganitzar una trobada tant maca i haber-nos fet gaudir d'una trobada amb tantes de coses que son dificils d'oblidar.Com diu la Merçe, la Nuria i el Dani ja estan tardant a registrar-se i a apuntar-se a la família Totcampista.
Dir-vos que estic refredat,molt refredat i amb mal de coll,segur que en Cim em va passar algún virus:laugh: Matrix ens sap greu no haber-te vist,espero que haviat ens poguem retrobar. Com sempre no hem menjat gaire,no hem xerrat i inclus no hem fet ballar als Holandesos del darrera. Esperem de tot cor retrobar-nos ben haviat de nou i disfrutar de la vostra companyia i la de molta més gent. Una abraçada. Salutacions- ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres també vam arribar bé.
Ha estat un cap de setmana molt divertit i em conegut molta gent nova. Moltes gracies a tots per fer que ens ho passesim tant bé. Fins a la propera |
|
|
Hola tropa
només dir-vos que a sigut una trobada genial, ens ho hem passat molt be. Ens ha agradat coneixa a tothom, llàstima del diumenge que va plourrreeeeeeeeeeeeeeee Ja estem desitjant, tornar-nos a trobar, ja direu alguna cosa del tema de cap d'any. molts petons i abraçades. Nuria i Dani |
|
|
Dani i Nuria,
Benvinguts al foro:woohoo: . Esperem que us hi trobeu molt be. Salutacions Salutacions
|
|
|
algunes fotos, encara que son poquetes, jejeje
www.flickr.com/photos/42515419@N02/sets/72157622244940785/ Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Francesc, molt xules les fotos.
l'última foto ... Salutacions
|
|
|
Trenkakames unes fotos molt xules!!!!!!!
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Mercuri ha escrit:
pura realitattttt, jijijiji Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
a veure si algu mes en penja jo en tenia molt poquetes, jijiji i aixó que m'agrada fer fotos pero aquest finde no se perque no he tingut massa la camera a ma
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
L'ultima foto... jejeje molt bona trenkakames. Falta la del teu fill fent la gracieta de ficar-se a la seva parcela per buidar-li les botelles d'aigua a sobre de l'avancé que aquell bon home tenia posades als faldons per evitar que se li aixequés amb el vent.
O millor, jajajaja, el video de com surtia corrent el teu fill davant d'aquella béstia de 1.85 i ves a saber quants kilos de muscle. Jajajaja. Quan el va enganxar pensava que se'l carregava. Pero no, solament volia que el deixesin passar un tranquil cap de setmana. LA LLIBERTAT D'UN ACAVA ON COMENÇA LA DELS DEMÉS |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Lisbeth Salander.
|
|
Veig que us ho vau passar d'allò més be.
Vam estar mirant a veure si a darrera hora podíem anar, però no vam poder marxar cap dia del "pont". Un altre cop serà. M'he posat molt content de veure ( ni que sigui en foto ) a Marian i Jaume de nou, després de l'ensurt de l'estiu. I m'ha agradat també molt el nou "look" posterior de la seva autocaravana. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
EEEEEIIIIII molt bones les fotos,a veure si puc penjar les meves.
Benvinguts Dani i Nuria i Lisbeth Salander,a veure si penjeu les vostres fotos. La veritat es que veure a la Maria i al Jaume cantant i fent el gamberro per allà Una abraçada. Salutacioons ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
benvinguts al forum Yuri83
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Last edit: per trenkakames.
|
|
Jepi ha escrit:
Eiii Jepi, com va el refredat!!!, be espero que sigui una cosa pasatgera i ja esta, que et milloris. Sauts. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Gràcies trenkakames,de moment amb l'ibuprofe anem tirant,ara ha caigut el meu fill en Pau i està enfebrat,però gràcies a Deu de tot en sortirem.
Soposo que ja deus estar preparant la seguent trobada,no?? Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Bé per fi em puc comunicar amb el mon. Quina ansietat no tindre internet....
Nosaltres també hem disfrutar de la trobada, sempre agrada retrobar-te amb els amics i en aquesta ademés n'hem conegut de nous per tant perfecte. Llàstima per aixó dels que heu entrat i sortit del camping amb un pim-pam però s'agraeix el detall de passar a saludar-nos (Matrix) o de quedar-se encara no 24 hores (Gordis) i el Carles (Cim) quina mala sort la febrada.... però les tapes no te les perdono eh?????????? Jepi, espero que et milloris aviat del refredat. He estat mirant les fotos del nostre anfitrió i reflecteixen un relax absolut jejejejejeje. Jave4, no vam poder despedir-nos suposo que per culpa de la tempesta. Per acabar només donar les gràcies a la familia Trenkakames per preparar-ho i desitjant ja la propera. Una abraçada a tots desde Lleida. Marta & cia.
|
|
|
Ostres, Jepi t'has colat.
Veig que ara té frebre en Pau? Confio que no sigui res. Petons Marta & cia.
|
|
|
Ja veig per les fotos amb caras d'aborriment que no ho vareu passar bé. Ja m'aguès agradat venir, peró va estar impossible, peró m'ha agradat veure encara que sigui per foto a tans amics junts i a d'altres que espero conèixer aviat.
A veure si per cap D'any ens podem ajuntar de nou. Una abraçada a tots. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
|
... Aquesta m'he l'he perdut, però os asseguro que a la próxima si que vindré, ja que les fotos demostran que us vareu aburrir molt i soc una mica "masoca"
Per cert, desitjo que tots els malats es recuperin ben aviat !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Jepi ha escrit:
doncs mmmmmmm!! ganes ni ha de fer-ne una altra jejejje, a més ara ja se més o menys que es aixó i podre corretgir la meva notavesaa jejeje, la proxima segur que sortira millor i amb vosaltres la gent que la va fer possible segur que tindra novament un exit assegurat. això si mirare la proxima de que ens deixin una mica aillats del "malts rotllos" jejeje. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Last edit: per trenkakames.
|