|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Marta & cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
... No vareu tenir ni un moment per avorrir-vos !!!
Saur, que tal la vostra mascota ??? Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Bon dia a tothom,
Sóc la Marta, us escric jo perquè en Carles encara el tenim fora de joc i ara feia dies que no deiem res. Gràcies a tots per l'interes i pels desitjos, ara us passo a dir com està però abans deixeu-me dir que les fotos molt xules i que us quedeu amb el bon record de la trobada... és el que de debò importa. El diumenge semblava que la cosa anava a millor, però la realitat ha estat ben diferent, la faringitis aguda que li varen diagnosticar el dissabte a urgències, s'ha transformat en una infecció molt gran i l'antibiòtic receptat ha estat més perjudicial que beneficios. L'única bona notícia és què aquest mati ha deixat de tenir febre... vol dir que avui em començat a millorar. Jepi, esperem que tant tu com en Pau estigueu millor. Vinga doncs, si hi ha quelcom us ho fem saber, però que això va remetent sí i que aviat, estarà en plena forma. Records a tots. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Marta, espero que en Carles es millori aviat.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Marta, esper-ho que aviat estigui tal com dius en plena forma.
Jepi als maeixos desitjos tant per a tu com per an Pau |
|
|
Ostres, Marta el Carles s'haurà quedat esgotat de tants dies amb febre tant altes
Espero que com tu dies realment ara sí que vagi a millor. I del Jepi i el seu fill, que s'en sap res?????, confio que no hagi anat a més. Una abraçada i ànims als malaltons. Marta & cia.
|
|
|
Molt bo el video jajaja som uns golafressssssssssssssssssssss
|
|
|
Hola colla ,estem de recuperació però hem treballat i estudiat com dos fortatxons.Ara ha caigut la Judit i la Carme es l'unica que resisteix.Ha sigut una setmana de treballar i sortir per anar de pet al llit,ara ja ens veiem més les orelles,però el Pau va fer febre molt alta.
Gràcies a tots per l'interes. Soposo que heu vist que les nostres cantades nocturnes han fet efecte tota la setmana en forma de plujes:laugh: Les fotos i videos molt xules. Una abraçada. Salutacions. P.D. ara fa exactament una semaneta ens estvem cruspin unes tapes que feien llepar els dits... ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola guapos soc la Nuria s'hi algun te fotos que me les podrieu enviaaaarrr
moltes gracies per cert Jepi com ests del refredat? jo tambe ho estic jejeje |
|
|
La Nuri m'ha passat les fotos per correu electrònic i les he penjat en un àlbum de Picassa. Aquí teniu l'enllaç:
picasaweb.google.es/merce67totcamping/LasPalmeras2009#slideshow/5383195819874551330
Espero que es vegin bé. Mercè & Cia.
|
|
|
Que fotos y video más Bonitos. Mis osos pandas !!Que chulossss!!
|
|
|
Gràcies Merçe per penjar les fotos,gràcies Nuria i Dani per fer-les i recordar-nos lo bé que ho varem passar.
Per cert Nuri com li va el camino al Dani???? Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola Jepi
el Dani va marchar ahir amb tren per anar a fer el camino de santiago jejeje, es el mateix recurregut que va fer l'any passat. ja li donare record de la vostre part. com portes el refredat? |
|
|
Ens alegrem que ja estigueu recuperats... i menys mal que la Carme us pot cuidar a tots, les mames sempre som les mes fortes....
Tens raó amb les cantades, ara mateix esta caien una a barcelona de llams i trons.... |
|
|
Tus osos pandas son muy bonitos, los tengo guardados en mis imagenes y creo que los voy a poner de fondo de escritorio, se nota que lo ha hecho un profesional.
|
|
|
picasaweb.google.es/nuriaxavier.gt/CampingLasPalmeras |
|
|
eiii quins reportatges, deu meu això ja es de professionals, entre el reportatge den XANU el de la Yuri83 penjat per la Merçe, això ja començar a tenir molt nivell.
molt bonics els reportatge. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Ostres nois quines fotos!!!!
Quina colla menjar, beure, molt de panxing, cantar, riure..... pot ser sà això? I TANT QUE ES SÀ I QUE ES PUGUI REPETIR VEN AVIAT!!!!!!!! El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
moltes gracies "trenkakames" jejejeeje ja hem pasaras les teves per email si no et sap greu la setmana que ve te les paso ok?
|
|
|
salutacions a tots, estic histeric, internet em funciona fatal i no em puc practicament coonectar, encara no havia pogut donar les gracies a trenkaakames per la kdd. A la resta, una forta abraçada, molt contents d'haver retrobat als vells amics i coneixer-ne de nous...
Yuri m'alegro moolt de veureus per aqui i que us haagiu pogut registrar. I als malalts, que es millorin!!!!!!!!! una abraçada Jaume i Maria |
|