|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
i tant resposables, els vaig demanar aquest dimecres i avui divendres per el mati, ja els tenia a casa.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
XANU ha escrit:
j ja he mirat la parcel·la que has dit si te bona sombra la zona aquella te bona pinta, perque tenia sombra noooo? Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
si, tenia sombra, algunes mes que altres pero s'estava molt be, molt amples, i teniem les barbacoas darrera mateix, amb taules grans per si es volia menjar el que havies fet.
|
|
|
Hola Trenkakames, t'envio un privat amb les nostres dades.
Moltes gràcies i aviat. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Nosotros preferimos Ducados jejeje. (es broma)
También preferimos sombreta. Saludos. |
|
|
willi ha escrit:
Misatge Rebut Willi Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
llistat actualitzat
Trenkakames CV 2 adults 2 nens 6 i 12 anys entrada dijous Amics Trenkakames Tenda 2 adults 1 nena entrada dijous Merçe67 CV 2 adults 1 noia 1 nen SAUR CV 2 adults 1 nen 11 i 1 noi 17 Gordis AC 2 adults ? Los Pacos CV 2 adults Arizona AC 2 adults i gosset Xanu CV 2 adults 1 nen 16 i 1 nena 10 Carlyna CV 2 Adults 1 nena i 1 Noi mar-mar CV 2 adults Jave4 CV 2 adults 1 nen de 13 i 1 noia de 16 Willi AC 2 adults 2 nens Labrit CV 2 Adults 2 gossets DaniHaya CV 2 Adults Jepi AC 2 adults 2 nen . RECORDEU QUE A L'APARTAT UTILITATS- DOCUMENTS INTERESSANTS- CARTELL TROBADES, TENIU UNA MICA D'EXPLICACIÓ DE LA TROBADA Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per trenkakames.
|
|
Trenkakames, acabo de parlar amb la Susi (Labrit) i amb diur que ja esta al camping a la zona groga perque al dir que voliam sombra li han adjudicat aquesta.
Et passo un correo intern |
|
|
Ja t'he enviat les nostres dades TrenkaKames, si som a temps nosaltres també preferim sombreta.
Fins aviat Marta & cia.
|
|
|
mar-mar ha escrit:
El dissabte quant vaig enviar el e-mail amb les primeres dades, li vaig comentar el que em vareu deixar aui de la zona violeta al voltant parcel·la 809 no se si es millor o pitjor la zona groga donhcs no conec el camping. mirar-re de parlar amb Labrit a veure que tal. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Hola colla,sembla que tinc a la família mig convensuda,quan dic mig vull dir que jo i la dona si,però els nens necesiten la seguretat de que i hauràn adolescents com ells ,jo ja els he informat i desde la distancia soposo que els trucaran.
Trenkacames,apuntans.2 adults i dos nens . Espero poder saludar-vos ben haviat.(soposo que l'ombra la triaran els primers que arrivin,no???? Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Last edit: per Jepi.
|
|
Jepi ha escrit:
això esta fet jepi, quan puguis passam les dades per un privat, per la sombra no pategis que he parlat amb Labrit i diu que hi ha ombra ens han situat a la zona groga Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Last edit: per trenkakames.
|
|
Nosaltres si podem arribarem el dijous al migdia o a la tarda,hi haurà algu???.
Ara t'envio les dades. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi company!!!!! Nosaltres arribarem dijous tarda i els Jave4 també, no et preocupis que no estareu sols.
Fins dijous. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Jepi ha escrit:
Jo també arribare dissabte mati, i Labrit ja es alli des del dilluns Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Vale tios,es que tenia por d'estar sol:laugh:
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
QUE SÍ QUE VENIM!!!
Gràcies a tots per les trucades i els privats d'ànims que ens heu enviat. Tenim moltes ganes de veure-us. I que algú porti un portàtil per veure fotos... Mercè & Cia.
|
|
|
merce67 ha escrit:
Merçe m'en alegro moltissim que el Xavi es començi a trobar millor, i a veure si ja durant el cap de setmana alli aco9mpanyat de part de la gent de TOTCAMPING l'acabem de curar del tot Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Merce, m'alegra qu'en Xavier estiguir millor i pogueu venir.
Fins divendres |
|
|
Biiiiennnnn, me alegro muchísimo.
|
|