• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #926

Quines fotos mes xules Marta, nosaltres ja fa estona que som a casa, hem sortit dora y no ens em pogut queda a dinar tenia coses a fer (Treball)
Ens ho em passat molt bé Gracies, moltes gracies al Conrad i a la Loli per haver treballat per ajuntar-nos un altra vegada. :-))

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #929

Hola a tod@s,nosotros llegamos anoche ,cansadisimossssssssss y nos fuimos directos a la cama. dorm dorm
Unas fotos geniales Marta,pero al verlas ya me empieza la añoranza. :8} :8} :8}
MUCHAS GRACIAS A LOLI Y CONRAD por esta super kedada,nos lo hemos pasado super piruli :-)) :-)) :-))
Petons
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

ARCADIX fa 14 anys 5 mesos #931

Ahir varem tornar sense cues !!! Si si, sense cues !! Tot perfecte, encara que hem tornat destrossats.
Estic content de haver estat tots junts un altre vegada

Gracies Conrad i Echobelly per la vostra tasca

Espero que ens tornem a verue avia't

Una abraçada a tots

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #933

Hola a todos:

Ya he visto las fotos... Marta eres un Crack... y no solo por las fotos... !!! A ver si Joaqui se anima y pone las suyas, que hay ganitas de verlas....

Gracias a todos por vuestra colaboración, cariño y sobre todo comprensión... Me hubiera gustado estar mucho mas participativa... pero bueno, las cosas vienen como vienen y no se pueden cambiar...

Espero volver a veros pronto... y a estar con vosotros de risas...

Estare sin conectarme casi toda la semana, por que me voy a Madrid el Miercoles por la mañana y no podre estar nada por el foro... Pero al menos queria daros las gracias por todo...

Un besito enorme para toda la gente de esta kedada, del primero al ultimo... :mrgreen:

Nos vemos en la proxima, ser buenos!!!!
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #938

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1798
  • Gràcies rebudes: 46
A Madrid no hi ha internet ? :mrgreen:

Tan aviat s'en adonin també ens el prenen. :evil:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #940

Res, nomes dir que despres d´aixecar-me tardisim per la son acumulada,i de recollir quasi tot, estic fent el xafarder i ja he vist les fotos.Gracies a matrix,ara a veure si la joaqui posa les seves.
I gracies a Conrad i a Loli per aquesta supermegakedada(es nota que ha sigut la primera?????).Be gracies a tots.
:D :D :D :D :D :D :D

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #943

Hola a tots, quina calda va fer durant el dia, sort de les piscines i de la plaja i quina fresqueta durant la nit, sort del ron cremat, pero el millor va ser la vostre companyia, gracies el organitzadors que fer aquest gran muntatge.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #944

Muchas gracias también a LOLI y CONRAD por la oportunidad de poder pasar unos días con tanta buena gente, disfrutar de la playa, de las piscinas y de tantas aportaciones.

Y por supuesto de poder haber desafinado tan ricamente y haber recuperado esas agujetas en las manos que tanto echaba de menos.
;-);-);-)

Muchos saludos a tod@s.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #948

a mi me paso como a Jepi, no vi este hilo y conteste en el que inicio el,
"melohepasadomuybien" con vuestra compañia y sobretodo con mis queridisimos "mosquitos," tengo las piernas hechas un cromo,
hemos comido, hablado, comido, reido, comido, bebido, comido, cantado, comido, los mosquitos se han dado un buen banquete a mi salud y hemos aprendido una palabra nueva "fastuc".
ahora tocan unos dias de regimen severo y esperar que llegue la quedada del 11/9 que esta organizando Mao. (ya me diras en que puedo colaborar).

Gracias Conrad y Echovelly,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,G R A C I A S

fue emocionante ver a los moquitos depedirse de mi , algunos con lagrimas en los ojos y haciendo la "ola".

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #953

Tonio, que conste que toda la gloria no es para tí, que los mosquitos también lloraban por Xevi :cry:

Bé, jo també he contestat a l'altre fil, hem arribat fa una estoneta, després de deixar la caravana a Besalú i els nens a Banyoles, o sigui que de moment estem cansats però, això sí, molt tranquils.

I demà ja em posaré a endreçar-ho tot.

Un petonàs per a tots i totes, però especialment per a Loli i Conrad.

Fins aviat!!!
Mercè & Cia.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #956

¡Hola a tothom!
Nosotros también hemos llegado bien aunque cansados despues de 7 horas de viaje.
Solamente agradeceros a todos los buenos momentos y especialmente a los organizadores (loli y conrad).
Por cierto ¿donde busco las fotos o aún no hay?
Besos a todos.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #957

Nosotros también estamos en casa, llegamos ayer pasadas la 1 de la mañana.
Esta mañana estábamos que no podíamos con nuestro cuerpo, pero ha merecido mucho , muchísimo, la pena.
Muchas gracias a todos y en especial a Echovelly y Conrad por el magnifico fin de semana que, seguramente no olvidaremos en mucho tiempo.

Me he puesto las pilas y ya he colgado las fotos. Así que si queréis verlas las tenéis en:
http://es.pg.photos.yahoo.com/ph/joaquibravo/album?.dir=/33ec&urlhint=actn,ren%3as,1%3af,0
[/url]
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #963

Aggggggggg....quina "pnzá" de fotos.....molt maques...continues sent la superreportera del foro... ;-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #968

Ei, jo també he contestat a l'altre fil, havia vist les fotos de la Joaqui i ara acabo de veure les de la Marta.

Nosaltres només n'hem fet 6, els costums es van relaxant, havent-hi reporteres d'aquest nivell !!!

Tampoc volem passar per alt l'agraïment a en Conrad i l'Echobelly, que han fet possible que passéssim una revetlla en tan bona companyia, tant pel que fa a les petites com als grans de casa !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #998

Aqui van les noostres fotos.Esperem que us hi trobeu.
salutacions.
es.pg.photos.yahoo.com/ph/jepisol/album?.dir=cbc7&.src=p...oo.com/ph//my_photos
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #1008

Eiiiii, una felicitació enorme per a tots els mega-reporters que ens fan pair la tristesa de la fi de la kdd a base d'anar alegrant el record amb totes aquestes fotos tant xules.

ENHORABONA PAPARAZZIS ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #1078

Avui és la revetlla de sant Pere i això em porta records d'una altra revetlla: la macro-revetlla de sant Joan !!!!
Quin festivalàs !!!!
Barra lliure de cava i sangria "hasta altas horas de la madrugada", coca a "go-go", petardos (i alguna petarda ;-) fins que sortís el sol, degustacions vàries a la tarda i a la nit, piscina i platja 24 hores.... I durant el dia, animació continua i molt bona companyia. Ai... quina anyorança....

Ara penjo les fotos per recordar algun moment.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #1079

Quina xulada de fotos, Joaqui&Jepi, nose en quin fil puc dir que ens ho hem passat de Conyaaaaaaaaaa, no m'hagués imagimat mai celebrar el cumple de la meva filla i els meus 55 amb tota la meva familia i amb gent tan collonuda.

Muchas Gracias Echobelly y Conrad

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #1082

Avui és la revetlla de sant Pere i això em porta records d'una altra revetlla: la macro-revetlla de sant Joan !!!!
Quin festivalàs !!!!
Barra lliure de cava i sangria "hasta altas horas de la madrugada", coca a "go-go", petardos (i alguna petarda ;-) fins que sortís el sol, degustacions vàries a la tarda i a la nit, piscina i platja 24 hores.... I durant el dia, animació continua i molt bona companyia. Ai... quina anyorança....

Ara penjo les fotos per recordar algun moment.

Re: megarevetlla de Sant Joan fa 14 anys 5 mesos #1129

Alegria,alegria, :D :D que es revetlla de Sant Pere i ho hem de celebrar tot :mrgreen: .Ara ja no podem viure de records de sant Joan :cry: ,hem de viure d'esperança :) que ben haviat pasaran les vacances i vindrà el mega pont de l'11 de setembre :mrgreen: :mrgreen: .Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Aniversaris

Putxet (30.11), marcaparoca en 1 dia (01.12), ecao en 2 dies (02.12)

Alguns viatges

• Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.