|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
L'idea em sembla molt bona però ens estimariem més en un altre lloc.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Realment seria millor un altre lloc amb mes ombra, pero si no hi han mes opcions, on l'any passat o en mig del desert, fare tot lo posible per poder compartir aquesta festa amb vosaltres.
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
no recordaba las cosas malas, solo las buenas, y entre ellas estaba el poder estar todos juntos en una zona separada, acceso directo a la playa, pero naturalmente hay muchas otras opciones,
lo de la sombra, quizas si nos organizamos y ponemos los elementos encarados, dejamos los coches fuera de las parcelas, y abrimos los toldos, se puede hacer una calle entoldada. pero la amplitud de espacio que encontramos en La Ballena Alegre 2 Sant Pere Pescador, no creo que la encontremos en otro sitio. Mas propuestas,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
La veritat es que un lloc tan ampli com aquell no en trobarem cap.però durant el dia no es podia aguantar de sol que feia i no tenies on refugiar-te.Es van organitzar activitats i la gent no estava per la labor amb tanta calor.Potser aquell cap de setmana està nuvol o plou ,pero la veritat no ho sabem.La idea es genial,encara que nosaltres no sabem si podriem vindre.La questio es que algu ho monti.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Nosaltres ens ho varem passa genial ,jo no recordo la calo, recordo algo de la nit, cançons, cava,xuculatada, bons amics ....... i al peix que va pesca en Jordi. :mrgreen:
Seria genial compartir la revetlla amb tots vosaltres Una abraçada |
|
|
Jajajaja...Vicens...jo també tinc el mateis record....jajajaja
Jo encara no puc dir res, en Pere no té el quadrant de l´estiu..... :evil: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola a tots ¡¡¡
L'any passat no os coneixia.........però aquest any no em perdo la revetlla amb tots vosaltres........... Una abaçada ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Jo també recordo tot el que dieu,pero ja veig que m'estic fent gran.Mai m'han important la calor ,el fred si la companyia es bona.Visac la revetlla!!!!!!!!sigui a on sigui.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Doncs mira que la calor picaba........ i de valent!!!!. :twisted:
Jo recordo el migdia que no sabies on posarte de la calda i el sol que feia, i per dinar, sort dels tendals de les cv i ac, però la trobada va ser un 10!!!. Nosaltres vàrem tenir una parcela de 400 o 500 m2 =)) , vem arribar els ultims i allà on ens vem parar per saludar, desenganxar i allà es va quedar la caravana..... mai tornarem a tenir una parcela tant gran :mrgreen: Penso que potser no caldria organitzar res i més saben ara com es el càmping, si bé de gust i s'hi vol anar, doncs endevant i segur que s'hi apunta més gent. De totes maneres, nosaltres no conto que poguem venir pq desmontem a Blanes. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola a todos:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Por fin tenemos Internete en casa y nos podremos conectar y poquito mas y estar cerca de los amigos... Nosotros estamos dispuestos a apuntarnos a donde sea menester para poder disfrutar de buena compañia, risas y cotorreos hasta altas horas de la noche... El año pasado lo pasamos Genial en Sant Pere Pescador, efectivamente hizo mucho calor y casi fue una kedada para supervivientes ( Pero así´son siempre nuestras kedadas jaajaj) ó ya no recordais Puigcerda...????? jhajjaja En fin a nosotros la Ballena alegre nos encanta, pero entiendo que haya gente que no les guste por el tema de la poca sombra que hay en el camping... "Como se suele decir, para gustos los colores".... Nosotros teniamos en mente varias cosillas, pero si decidis hacer algo interesante ... Estaria Guay pasar ell Sant Joan con todos vosotros.... Abrazos, besos, cariñitos y muchas ganas de pasarlo bien para todos.... Ser buenos... :mrgreen: Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Hola a tothom, jo tambe tinc un bon record de l'any passat, la veritat es que va fer molta calor, pero no es facil trobar un camping com aquest, per la seguents raons:
Avantatges: * Acces a Platja, amb tumbonas per nosaltres, festa garantida, petars i mes, lo de petars no va per ningu :mrgreen: * lloc de sobre per tothom, sense ningu al costat per a molestar, i menys al nostre amic Tarifeño/aloja :mrgreen: :mrgreen: * Proximitat per tothom (cap de setmana normal, sense pont .... *compañia inmillorable dance Inconvenients: *Posibilitat de calor, pluja o vent (Tramontana) Jo sincerament crec que la Revetlla s'ha de celebrar a la platja, i no conec millor opcion que la Ballena Alegre. Es podria intentar de fer un gran tendall per millorar les possibles inclemencies :idea: S'aceptan suggeriments de campings. Jo crec que el primer es triar el cascavell, i entre tots possar-li al gat. Manolo |
|
|
sugerencias:
dejar los coches fuera de las parcelas, elementos de acampada mas cerca y encarados, para crear un pasillo de sombra, colocarnos a lo ancho en lugar de a lo largo, para asi dejar el sol a nuestras espaldas, hacer mucha fiesta por la noche, para asi dormir por el dia, esta ultima es la que mas me gusta. |
|
|
yo que era nuevo en esa quedada , recuerdo el pescao del jordi , me desperte a las 9h y alli venia el fiera con l pescado , que grande..
bueno como bien deciis me lo pase genial , por lo que si se organiza una reunion "por lo que dice el CIM , quedada no hace falta" y estoy de acuerdo con el ya que hay la suficiente voluntad para pasarlo bien y el espiritu de las quedadas es eso , nooooooooo.. bueno que hace mucho que no escribia y me ha entrado la berborrea , no me hagais caso , lo que hagais estara bien , per aixo sou el millors nanossssssssssssssss :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Elque si crec que s'hauria d'avisar de que ens donesin un lloc aillat com l'any passat,sino ens posaràn al camping amb tothom i no crec que la resta de mortals pugui soportar la nostra marxa :mrgreen: :mrgreen: .
Vinga qui possa fil a l'agula??????.Ja està tardant. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Nosotros también recordamos la kedada por todo lo bueno, que fue mucho.
El único inconveniente que yo recuerdo era que los baños estaban muy lejos, pero por lo demas no recuerdo ni calor que comentais ni nada de nada. Bueno y que la del super no me entendía cuando hablaba yo en catalán, verdad Tonio? Para nosotros el inconveniente es que esta muy, muy lejos. |
|
|
Una proposta seria el Camping Las Palmeras que esta entre Tarragona i Altafulla.
Accepten Camping Cheque, no és tant lluny de Valencia, té accés directe al mar, i té una zona a la punta del camping on ens podriem posar. Falta que el camping ens vulgui, però si esteu interessats es podria trucar. www.laspalmeras.com Només és una proposta. Salutacions
|
|
|
Aquest camping "Las palmeras" pot estar bè, tambe estaria a mes a prop pels companys valencians, falta saber si tenen una zona on pugem fer els nostres tiberis comunitaris i poder fer petar alguns petardets sense molestar a ningu.
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
Nosaltres l'any passat ens van quedar en las ganes de compartir la Nit de Sant Joan amb vosaltres, però estava molt lluny des de València i finalment no varem anar.
Vinga. animeu-vos i munteu la festa més cap al sud. Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|
|
Nosaltres anirem on digueu.. la veritat es que tan ens dona el cámping que sigui...solament volem estar amb tots vosasltres i poder gaudir de la festa... com ho varem fer l´any passat ... ja que ens no varem passar de conya!!!!!!!!
L´importatnt es que estiguem junts... i desde el meu punt de vista no m´importa si paso calor, si no tinc ombre, etc... tal com som... trobarem solucions per tot.. n´estic segura!!!!!! :mrgreen: però ens hem de moure.. perque Sant Joan està gairebé a la cantonada :mrgreen: Mª José :mrgreen: |
|