|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
No es mala idea buscar un camping cap al sud mes a prop dels nostres amics valencians! Ja sabes que a mi la Ballena Alegre m'encanta, pero mentes hi hago plantja i molta "jarana" nosaltres encantats!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Venga, apavalencia......para sant joan una kedada valenciana. Los de valencia nos ponemos las pilas y toermundopavalencia. Por cierto Conrad.....he leido lo tuyo en cantabria, si es que eres el conrad del escrito en viajarenautocaravana.com. Una pasada. Abrazos
|
|
|
Nosaltres l'any passat vem estar al camping les palmeres per sant Joan, i vem estar molt be, al tenir l'acces directe a la platja es pot sortir a tirar els petards.
Ara hi han els companys del caravaning fent l'acampada de primavera, per aixo no crec que tinguin cap problema per agafar-nos. Fins aviat! |
|
|
No tinc costum d'anar a campings, i el de "Las Palmeres" te bona pinta...............però................. crec que és una vergonya que el cap de setmana de Sant Joan el cobrin com temporada alta (a partir de 20 €/ parcela + 9 €/ adult + IVA.
No sé com están les tarifes actualment, pero un dels factors que ens va ajudar a fer el canvi (fa + de 10 anys) de cv per ac va ser el preu abusiu dels campings. Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
A nosotros tambien nos gustaría veros en la verbena. El año pasado no pudo ser (tenemos dos hijos mayores en edad de "fiestuki en la kely"). Este año lo intentaremos de nuevo. Lo de Las Palmeras bien, el que sea. Salutacions, Jaume i família. Tant de bo ens veiem a la revetlla.
|
|
|
cada dia que pasa lo tengo peor,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
lance la piedra porque queria volver a pasar la verbena con vosotros, pero ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, me parece que no voy a tener fiesta, y no creo que lo pueda arreglar, posiblemente vaya mi familia, y yo solo a pasar la noche de la verbena, pero ,,, esta en el aire, ahora por ahora TRABAJO. asi,,,,,, que mejor que alguien se anime a buscar sitiio, Las palmeras podria estar bien. |
|
|
Tonio...si te consuela creo que voy a tener peor suerte que tú, a mí seguramente me tocará trabajar durante la verbena.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
.............. Però que será d'una verbena sense vosaltres ???
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Hola a tothom.
Veig cares conegudes d'altres forums per aquí. Doncs això, que nosaltres ens apuntem per la revetlla a Tarragona. Una salutació a Tiramillas (a veure si et faig una trucada), Tonio i al profe JMFernan. Vinga, ens veiem. Continuarem mirant aquest fil. :-)) :-)) :-)) |
|
|
Neus, estic totalment d'acord amb tu en els preus dels campings. Es podria mirar algun altre ¿no?
Tampoc puc forçar molt el tema atés que no sé encara com ho tindré en la feina :?: així que estaré alerta al forum. Pepe i Pilar, m'alegre de tornar a coincidir amb vosaltres a totcamping. Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|
|
Si tenim en compte que revetlla només n'hi ha una al any i que molts dels amics de Totcamping van amb CV, obligatoriament tenim que anar a parar a un camping. "Haremos de tripas corazón"............ i anirem on ens diguin...............doncs l'important és estar tots junts. Fins la revetlla ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
No tinc més remei que tornar a estar d'acord amb tu.
A reveure Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|
|
A las buenas!!!
He estado valorando ultimamente el hacer una kedada en el pirineo de Huesca, he hablado con alcaldia y demás. La cuestión que pensaba hacerlo para San Juan, y por unos compis catalanes me comentaron de que al igual se organizaba una en totcamping. Y...aunque todas tienen su encanto, y todos tenemos amigos comunes me gustaria no entorpecer una kedada que organiceis aquí en totcamping haciendo yo una paralela, y poder disfrutar todos de todas. Por ello pregunto, teneis ya algo cerrado, o puedo y me permitis el comenzar con el tiempo tan justo las negociaciones y el intentar organizarla en el pirineo de huesca en plan acampada libre. Okis Perdonar si molesto con esta pregunta, aunque no es con mala intención, lo juro!!!! :D Saludicos desde Zaragoza.
|
|
|
Neus aquest càmping acepten camping-xecs...de totes meneres estis d´acord amb tu respecte als preus...a mi en sortiria 48€ la nit!!! 8O 8O Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
pplu, por lo que veo no hay nada organizado, asi que tu ves haciendo tus negociaciones, que aunque haya 2 kedadas simultaneas tampoco pasa nada...digo yo.... :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Marta ¡¡¡
Com es consegueixen els caming-xecs ??? Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Altres cops algú, ( jo ho he fet en una ocasió ) s'encarregava de comprar el total de xecs dela llista que fèiem, obrint un fil específic.
I jo en necessito comprar algun, així que si vols fer-ho... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
pplu , tocayo, no molestas en absoluto no creo que oleste a nadie este comentario y omo bien a dicho la marta no es problema que hayan dos kedadas simultaneas , ya que hay gente para todo.
bueno mantennos informados de lo acontcido en tus negoiaiones y espero que si todo sale bien yo al final parto la auto por la mitad y me voy a las dos kedadas.... un abrazo.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Moltes gracies...............si es confirma lo de la revetlla si que en voldré, d'un altre manera no es fácil de que utilitzi els serveis d'un camping. Gracies .............i fins aviat ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Bona tarda,
Avui he pogut parlar amb el Camping Las Palmeras. No hi ha cap problema per fer alli una kdda per Sant Joan. Ens donarien la zona vermella i accepten els Camping Cheque. Jaume Salutacions
|
|