Benvingut,
Convidat/da
|
|
CAVES D'ART-CAVA AVINYONET DEL PENEDES
Hola amics. Parlant amb gent del fòrum ,que hem tingut la sort de saludar-nos, a l'àrea de Navarcles,al bar on treballava,o en algun racó insospitat de la nostra Catalunya,hem parlat sempre de que ens agradaria trobar-nos ,que no podia ser que ens haguéssim allunyat i que la crisis hagi fet tant de mal a tots en general.Tots coincidíem en fer alguna cosa,però els ànims no estaven a flor de pell.Però està apunt de passar un fet insòlit. El nostre fòrum (amb el permís del webmestre) està apunt de fer anys,i això no es fàcil.Molts ens han abandonat pel camí,alguns ,com jo apareixem i desapareixem,com per art de màgia, d'altres de segur els agradaria posar cara a la gent que veu sovint escriure al fòrum.I ens hem dit,perquè no una trobada?. Seria bo que fos prop de Febrer per fer coincidir les dates d'aniversari(cal veure el Cau de bruixes en quina data cau per no coincidir),seria bo que agrupéssim autos , caravanes i altres elements en un lloc o en diferents llocs però propers i que fos un lloc on poguéssim fer activitats i sortides culturals o de turisme tots junts. Que us sembla la idea???Us agradaria participar-hi???? jo si.Tinc ganes de veure cares conegudes i noves per conèixer i gaudir d'aquell escalf que dona estar entre família.Ja ens direu.Salut. Una abraçada. En aquest full anirem posant els assistents, els calçots que menjaran i les activitats a les que s'apuntin: docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ag8Y3gEMtbHBdFB4R1lTeHF...3dVY0ZHc&usp=sharing Actualització a dia 27/01/2014: Art-cava ens proporcionaran la llenya, les diferents graelles per fer els calçots, carxofes i carn, a més deixar-nos l'espai per fer tota l'activitat. Personal als fogons: Hi havien diversos companys que estaven disposats a treballar per la resta fent-los, sinó es pot contractar el servei. Caldria saber si finalment podem comptar amb ells. Calçots i graelles: Els hi comprarem a Art-Cava. Són de denominació d'origen Valls d'un productor que sempre guanya o queda segon en un concurs de qualitat de calçots. Farem paquets de 25 calçots per facilitar la compra i el repartiment, cadascú indicarà quants tiquets o paquets voldrà adquirir, a un preu de 4,5€ el paquet. Per aquells que només vulguin menjar un parell, per fer un tast testimonial, que ho indiquin per fer la previsió. Hi haurà una graella independent per si algú desitja portar-se calçots propis o cuinar-se carxofes. Un cop fets els calçots “comunitaris”, les graelles quedaran lliures per qui vulgui utilitzar-les. Salsa: La salsa la portarà cadascú. La marca Ferrer és una de les recomanades. Per a qui la vulgui fer, en un dels missatges comentaven aquesta informació: www.calsots.com/producto-tarros-de-1600-gramos-de-salsa-de-calcots.html www.calsots.com/calculadora-de-calsots.html Cava: A canvi de deixar-nos l'espai per fer tota l'activitat, Art-cava demana una compra obligatòria de dues ampolles per usuari. Com a mínim, una de les dues anirà personalitzada amb una etiqueta especial i commemorativa. El preu de les dues ampolles serà de 16 euros. Activitats: Taller de cava: Art-cava ofereix la possibilitat de fer un “taller”, una activitat lúdica i formativa on els participants visiten i reben la explicació del procés d'elaboració del cava, escolleixen un dels tres tipus que en tenen -a través d’un tast guiat- i participen en el desgorjat d'una ampolla que desprès podran endur-se i gaudir a casa seva. El preu de l'activitat és de 20-35 €/persona depenent de la quantitat de persones interessades en fer el taller. Visites: Les dues visites previstes seran diumenge i es poden combinar. Al monestir es de 10h a 11:15 aprox, i l'altre començarà a les 12h Monestir Romànic Sant Sebastià dels Gorgs: El monestir romànic és el que està situat més al sud de Catalunya i és datat fa 1000 anys. Inici de la visita: diumenge a les 10h. Preu 2€ per persona. El Jaciment arqueològic de la Font de la Canya: Va ésser l'origen del cultiu de vinya a Catalunya (fa 2.500 anys). El director de l'excavació és qui vindrà a fer-nos la visita. Inclou una petita presentació amb projector i després anirem caminant cap al jaciment. Ens diuen que paga molt la pena de debò. Inici de la visita: Diumenge entre 11:30h/12h. Preu 6€/autocaravana. Podeu veure si esteu apuntats al document de google: docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ag8Y3gEMtbHBdFB4R1lTeHF...3dVY0ZHc&usp=sharing Si el dia 4 de Febrer hi ha previsió de pluges importants, aplaçaríem la trobada per una altra data. Imatge a Google Maps del lloc: www.google.com/maps/preview/place/ARTCAVA+-+CELLER+CAN+BATLL...8d89f18380897c?hl=ca Per als que arribin per l'AP7, és millor sortir per Vilafranca que sortir per Sant Sadurní i agafar una carretera de revolts fins arribar a Avinyonet. Resum d'imatges i vídeo: Matrix: plus.google.com/u/0/photos/106190162972318399521/albums/5978733321508027633 Ixent2: plus.google.com/u/1/photos/113619077378595434781/albums/5979162244673416417 Toti: ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: webmestre
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
També podria ser a Centelles pel Cau de Bruixes !
Tot i que ja entenc que segurament vulguem donar més protagonisme a la retrobada de les persones, en un ambient més o menys tranquil i distès, que no pas a les activitats que comporta una festa d'aquest caire, en uns dels dies més freds de l'any. Deixo anar la idea, però jo mateixa penso que segurament altres opcions poden ser millors. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jepi
|
|
|
Totes son bones i benvingudes,però crec que La festa de Centelles igual que Monacalia i d'altres son per viure la festa del poble i per agrupar a molta gent diversa que es un plaer conèixer .Però jo diria que hauria de tenir aquell caure inicial de totcamping,aquell esperit virginal que teníem i quelcom que ens unia a un grup de gent que érem i som totcapming.
Per cert quins dies son aquest any les Bruixes.Una abraçada a tota la família,els gossos tambè. ![]() ![]() ![]() Una abraçada.Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
15 de febrer
Enviado desde mi GT-S5830i usando Tapatalk 2 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Jepi em sembla molt bona idea, compta amb nosaltres. M' agradaria recuperar aquell esperit i per aixo estem disposats a col·laborar.
Crec que seria interessant proposar idees a veure quina genera mes consens. Salutacions
|
|
|
|
|
|
Sisisiiii, quines ganes de tornar a veure gent que fa segles que no veig!!!
|
|
|
Jo també hi vull participar, seguiré el fil
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
|
Aquest lloc està bé però en el cas que es decidis s' hauria de trucar per veure si accepten caravanes. es.artcava.com/autocaravanisme_w7.aspx
|
|
|
Abans he contestat molt breument, entrava a la feina i escrivia des del mòbil d'una esgarrapada.
Records a vosaltres també, Jepi. Mª José, aquest lloc a les caves té molt bona pinta ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
No vaig ser a la fundació, però m'apunto a la continuació!
|
|
|
Bona nit a tots i totes
Ens agradaria mol trobarnos de nou , avera si ho fem Gracias vecina Segurem les novetats Paquita i Vicenç
|
|
|
La verdad es que es buena ocasion para poder juntarnos otra vez y recordar buenos momentos...
La opcion de Artcava tiene buena pinta... Creo que tiene capacidad para unos 50 elementos. Sigo el hilo y contar con nosotros.... ![]() Saludos.
|
|
|
Hola a tots.Salutacions Payvi,Gordi,Gebra,Jtc,Xavi,tiramillas,Manoloco,Evav. Molt bona idea Mª José .He enviat un mail a Artcava per tal de saber quina capacitat tenen i quines condicions .Igualment els he demanat si hi havia algun problema per que vinguin caravanes.Ens contestaran el més aviat possible,si no ,demà hi trucaré.
Jtc no cal haver estat a la fundació,només cal tenir ganes de venir i disfrutar de bona companyia i germanor.Aquest es el fòrum que tenim i volem.Una abraçada.Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Holaaaaaaaa Jepi i familia
En sembla un bon lloc, no el conec Una abraçada |
|
|
Aquesta cava es idea del Diego (Gordis), ell hi va estar i diu que està molt bé....jo solsament vaig entrar a la web i la vaig penjar aqui jejeje
![]() ![]() |
|
|
Hola!!!
Jepi, em sembla fantàstica l´idea.. a més jo ara he canviat de feina i ja no tinc tans problemes com abans pels cap de setmana!! Endevant!! Ah, també penso que deuria ser a part del Cau i de la Monacalia. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
|
|
|
Marta quina alegriaaaaaa!! Tinc moltes ganes de veure`t !!! t' enrecordes d' aquell dia assegudes i tapades mirant les estrelles? ...un moment especial!! un petó guapa!
|
|
|
Salutacions Marta i família es un plaer tornar-vos a sentir aprop(feia molt temps que no hem connectava).Ja ens explicaràs això del canvi de feina que et permet sortir més.Punyetera!!!!!
He enviat un mail a Art cav i m'han contestat.Benvolguts amics: En aquests moments no puc atendre els correus electrònics que m'envieu perquè estic de vacances. Arribaré el dia 17 de novembre i us contestaré a tots, ja que tindré accés limitat al correu. Podeu contactar amb el meu soci IGNASI Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., o trucar a Miquel Angel 649.36.80.32. Els informem que no hi haurà disponibilitat de tours o visites en Anglès fins el 17 de Novembre. Una salutació i que sigueu molt feliços. Bona tarda! Deixa'ns un numero de telefon i us trucarem el més aviat possible. Moltes gràcies Eric ARTCAVA Els he enviat el telefon i ara esperarem la seva trucada.Tots d'acord en tirar endavant el tema???.Jo voto si. Tal com diu la Tiramillas Gordi05 i Nouespai varen treure un dia el tema d'Art cava. Benvinguts a una nova aventura de totcàmping. Una abraçada.Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|