Benvingut,
Convidat/da
|
|
Quina alegria mercuri!!!!! Els nens deuen estar mooolt grans!! Un petó
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mol beeeeeee
Ja esnota el caliu Una abraçada a tots |
|
Hola Jepi nosaltres també i volem ser a la trobada de l'aniversari. Ja que ens a passa el mateix que a la Núria i el David vàrem estar no mes a la de Font Coberta / Banyoles on varem coneixia a molta gent que ens tornaria agradar de beure.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jepi
|
|
Estic emocionat i crec que molts de vosaltres també.Hi ha gent aquí apuntats que fa molt i molt de temps que no veiem i molts de nous als quals tenim ganes de conèixer,es esperançador i això ha d'ésser una llançadora per a totcàmping,per tornar a donar-l'hi moviment,caliu i vitalitat.Comencem a caminar,posem aquesta trobada -celebració com un gra de sorra per recuperar el nostre esperit,l'esperit de totcàmping.cat.Amunt.
Socdepoble,benvingut i esprem veure't allí. Gebra son 3 més el teu o son el teu i dos mes????Gràcies. Amadorp serà un plaer retrobar-te. Tonio,anima de moltes coses al fòrum,integrador i ara sense caravana,no potser?????però de segur que tenim les mateixes ganes de fondre'ns en una forta abraçada. Benvinguts i feu els possibles per ser-hi. Mercuri,sense vosaltres no seria el mateix,la Maria i el Jordi son crescut a totcàmping i els varem veure molt petits i ara ja son quasi uns adolescents.Les trufes de l'Esther són mítiques a les trobades.Ens alegra molt sapiguer que serem altre cops junts. El Josep i la Mait benvinguts de nou i a celebrar-ho. Quedeu tots apuntats. Salut. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Grácies EvaV per passar-me l'enllaç d'aquest fil.
Hem fa molta il-lussio de veure el fil tant animat després de tant temps entrant de tant en tant al Forum i no veure moviment, la ideia d'aquesta KDDA hem sembla molt bona, a mes tinc moltas ganes de trovar-me amb molts companys que ja fa temps que no ens veiem, així que a manca de parlar amb la familia, de moment ja ens podeu apuntar i després ja veurem si quadra bé i tenim quorum familiar, jo crec que si peró preguntarem primer. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
me podrias apuntar a esta KDD no se si nos cocemos somos 2 ad en una AC gracias el sitio creo k lo conozco y es muy bien
|
|
Bona tarda a tothom, Sembla que hi ha ganes de muntar-la, oi?
Després de tant de temps em fa gràcia llegir aquests nicks, un HOLA ben gros per a totes i tots. Tot i que se'ns fa molt difícil fer plans a tant llarg termini, ens agradaria assistir. Per tant, en principi ens apuntem els 3 de sempre amb l'autocaravana. Gràcies Eva i Jepi per passar-me la informació. Una abraçada Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)
|
|
Una mica més i ens quedem fora!!! Nosaltres també tenim moltes ganes de retrobar-vos a tots i totes. L'únic que trobo a faltar són a més caravanes.: Mar-Mar, Pacos, Susi, Saur.... On sou? (Ja els avisaré). No sé si perquè no han vist el fil o el fet de no fer-ho en un camping els faci tirar-se enrera. En tot cas, nosaltres farem els possibles per venir, però haurà de ser sense caravana, doncs són massa kilòmetres per un sol cap de setmana, i ara no estem en el millor moment, econòmicament parlant :-(
Els tres Paus segur que estaran contents de retrobar-se. A la Castanyada de Montblanc tot just tenien 4 anys i ara han començat l'institut. I els que llavors eren adolescents, s'apuntaran??? Jo li comentaré a l'Alba, imagino que ja s'ho parlaran ells pel Facebook... Mercè & Cia.
|
|
Hola a totom, nosaltres tambe!!!!! volem venir!!!!!!!
![]() ![]() ![]() Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Ross.
|
|
Hola de nou a tots, veig que us fa contents fer una retrobada i això em fa sentir molt bé. L'esteu fent grossa !
Aquesta setmana vaig enviar un missatge general a tots els les adreces que tinc d'usuaris. Suposo que l'hauran rebut però és una eina que no uso mai. Abans d'acabar el mes faré un butlletí i posaré una ressenya del fil per mirar de que arribi a tothom. Salut i gràcies als organitzadors. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Jo no vaig rebre cap missatge, per si et serveix...
Mercè & Cia.
|
|
Bon vespre Jepi i companyia :
Nosaltres també volem apuntar-nos a la trobada. Ens coneixem de la darrera trobada que va organitzar la Neus a Fontcoberta i Banyoles i en tenim un bon racord. Som 2 adults. A reveure. Joan i Concepció.
|
|
Torno a repetir-me, però estic molt contenta d'anar-vos veient a tots per aquí una altra vegada !!! I em fa il.lusió retrobar-nos temps després.
Webmestre, jo tampoc no vaig rebre cap missatge, no sé si l'enviament devia funcionar, 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Ostres!! com m´agrada veure com la gent es va assabentant i que tene ganes de trobarnos!
Oscar... no et posos nerviòs Jo tampoc he rebut cap missatge. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
|
hola a tothom. despres de molt de tems veig que torna la trampera. felicitacions
nosaltres també volem estar entre vosaltres 2 aduls amb ac
|
|
Saludos a todos. Gracias Marta y Mercé por avisarnos de que se esta organizando esta gran kdda. Nosotros sintiéndolo mucho, al no hacerla en un camping no podremos ir. Nuestra caravana no es autónoma y no tenemos estufa. Me hubiera gustado poder saludaros a todos, ya que hace mucho que no nos vemos.
Gracias por todo, Un abrazo. (PD. Nosotros tampoco hemos recibido ningún mensaje del wedmaster.)
|
|
Jo també em faig una mica repetitiva...però es que em fa mooooolta il..lusió saber de tanta gent que fa segles que no veig!!
![]() Ostras Paco que lástima.....me hubiera hecho mucha ilusión veros.....hace tanto que no concidimos uffff! ![]() ![]() |
|
Nosaltres tampoc hem rebut cap misatge
Salutacions A tothom |