Benvingut,
Convidat/da
|
|
Pau no pateixis...en Jepi està esperant resposta dels amos de artcava per veure si ho podem fer el dia 8 i 9 de febrer....
Eva.....ja tinc mes o menys pensat el pastis que feré... ![]() ![]() ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
En teoria si no surt cap entrebanc ens anotem per retrobar-nos i passar un cap de setmana agradable amb vosaltres,
Fa temps varem estar i el lloc és tranquil, el Sr. Miquel Angel (crec) ens va ensenyar les seves caves, vam fer una petita degustació i evidentment li vam comprar alguna ampolla de cava per correspondre. En la zona de aparcament no es podia treure cap cadira ni res a l’exterior, i ens va ensenyar la zona de picnic que està en ‘pati interior’ on amb el pagament per ús es podia fer servir aquesta instal•lació. En general ens va agradar el lloc, tranquil, proper a Barcelona i si a més hi ha bona gent... Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jepi
|
|
|
Hola:
Nosotros también nos queremos apuntar. A muchos de vosotros no os conocemos y es una buena ocasión para ello. Gracias Eva por avisarnos. Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
|
Hola a todos, Jepi, muchas gracias por avisar!!!!, nos apuntamos,
![]() Saludos Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
|
Ei!!!quina marxa porta això!!!
Be ... puc confirmar... i molt contenta... que tenim lliure el cap de setmana de febrer!! M! Jose... em tens intrigada amb el pastis!! Oscar.... jo no se si votaré perque vinguis... ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
A nosaltres també ens agradaria poder-hi participar i aixi de pas podrem coneixer a molta gent que no hem vist mai
Salut Joan i Francesca PD: Gracies Eva per avisar-nos
|
|
|
Hola a tots, ja podeu contar amb la familia Piti, fa dies que vaig seguin el fil pero encara no he tingut temps de dir quelcom. El lloc que heu escollit esta molt be, al voltant de vinyes. Per els amants del BTT tenim un circuit amb 3 nivells de dificultat, també les rutes vitivinícoles de Subirats que estan dissenyades per fer amb el nens de pocs kilometres. Anirem seguin el fil.
|
|
|
Deu vos guard a tothom!!!
Sabeu?, un ocellet m'ha fet arribar la proposta del que esteu organitzant ![]() ![]() ![]() Sincerament, m'ha fet il·lusió saber que esteu organitzant aquesta trobada per retrobar-nos els que varem iniciar Totcàmping, cadascú amb el seu granet de sorra va fer creixer aquest espai de debat, de consells, de trobades i de compartir grans moments... també es cert que les situacions personals de molts de nosaltres han anat canviant per motius molts diferents i ens priva de seguir el contacte, però ara tenim una brillant oportunitat per aplegar-nos de nou i compartir aquell esperit que a molts ens va il·lusionar. Vinga doncs, felicito l'iniciativa i als seus impulsors i, dir-vos que si la data m'ho permet, allà seré!! Una abraçada ben forta i com dic sempre, si us cal alguna cosa que estigui al meu abast, ja sabeu on sóc!! ![]() Fins aviat! Carles (Manresa) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
També hi haurà BTT? La cosa ja estava interessant però qra encara més!
![]() - autocaravanning.blogspot.com |
|
|
Déu n'hi do de com d'animats esteu de nou ! Pensava que estàveu tots al "feisbuc"
Un parell de coses volia comentar-vos, una als organitzadors d'aquest magnífic esdeveniment, i una altra especialment als que no van estar al període prehistòric i d'inici. Totcàmping va començar, amb aquest nom el 17/5/2006 coincidint amb la final del Barça a París ( per això me'n recordo ![]() Abans de fer la primera versió de Totcàmping vam estar una temporada amb el nom de "Fòrum català de caravàning" ( un fòrum que el company Paliller -a qui crec que mai ningú va veure en persona - va fer ) i amb aquest nom van fer una calçotada al Febrer que devia d'ésser la primera al Vilanova Park ( me'n recordo per que encara tinc un pitet que en vam fer per celebrar-ho ![]() I anteriorment ens havíem començat a conèixer a una trobada feta per la castanyada 2005 a Montblanc publicada llavors al fòrum "Capingsalon" d'on vam sortir per cames perquè sovint rebíem insults per ésser "catalanufos" ( he trobat aquesta perla i aquesta altra perla ) . Quan ho veig, em fa la impressió de que hi ha coses que progressen poc adequadament amb el pas dels anys ![]() La meva memòria de peix no recorda més. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Hola a tots. Jepi, gracies a la Eva ens em assabentat de la trobada aniversari, si pots ens apuntas per si podem anar, 3 adults i la mateixa ac de fa 12+1 anys.
Salutacions a tots.
|
|
|
Hola a tots!!!!
Quan de temps sense saber res de tots vosaltres... Ens ha fet molta il.lusió que hagis pres aquesta iniciativa Jepi ![]() Per la Marta m'he enterat de la Kdda. Ens agradaria molt apuntar-nos... Però amb cv i sense llum .... Mirarem si el Jordi no treballa i potser farem com el Carles....Farem una visita d'un dia Seguirem el fil Petonets per tots
|
|
|
Ostres tu, quina il·lusió quan m'he assabentat d'aquest post! Segurament la majoria no ens coneixeu o no ens recordareu ja que només vam estar a la trobada de Banyoles, amb caravana i a Monacàlia ja amb AC, però només vam coincidir amb en Jepi). Ens sabia greu que des q us haviem trobat ja no es feien trobades. Tot sovint entrava al fòrum per si hi havia alguna trobada, però res de res :-( Fins avui!!!!
En principi en David aquell cap de setmana treballa però intentarem fer els possibles per venir... A veure si es pot fer algun canvi. Ens fa molta il·lusió ser-hi! Anirem seguint el fil!!! Petons
|
|
|
Eiiiiiii....això ja rutlla!!!! yuhuuuuuuuuu
![]() ![]() |
|
|
Uau, ben intrigada que em tindràs esperant el moment !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Vols dir que la castanyada no va ser el 2005? Ens vam comprar l'autocaravana per l'abril del 2005, i la Mª José (Tiramillas) més o menys. I aquell pont de la Puríssima del 2005 us vam conèixer a tots plegats al càmping Stel de Puigcerdà, a la trobada que van organitzar en Conrad i la Loli, que aleshores viatjaven en Bambina. Nosaltres no vam poder anar a la castanyada de Montblanc. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Síiii, quina il.lusió retrobar-nos tots plegats temps després !!! Ara ja som tots "més savis". Vull dir que no més vells ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola a tots !!!!. Feia temps que no entrabem a Totcamping i quina sorpresa a sigut veura aquesta trobada (retrobada) a la que si i cabem ens hi apuntem i amb molta il.lusio de tornar a reveurens tots plegats. Jepi digues als de ArtCava que espavilin amb la produccio de cava, dons crec que podem agotar les existencies perque aixo este que remollar i ben remollat !!!
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Sí tens raó, va ser al 2005, ja ho he rectificat. Ja deia que la memòria era de peix. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
|
|