• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48366

Molt bona crònica, Xavi ! Sempre admiro els qui teniu bloc i el manteniu viu !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48367

Em la manera de tenir un record de les sortides i sempre pot servir a algú per agafar idees... com fas tu per les vacances ;)

Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48368

Hola colla a set un cap de semana fantàstic. moltes gracies a tots i totes que heu fet possible aquesta trobada ,molts de vosaltres quan heu arribat a casa eu anat de cap a dutxa per tal de treure la olor a fum . dons nosaltres al contrari estem estudiant la manera de poder-lo guardar i així recordar-vos sempre a tots vosaltres i les estones meravelloses que em passat junts.
Si pot esser fins aviat

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48369

En breu posaré conjuntes totes les fotos, incloses un munt que tinc d'elles que m'ha enviat en Ixent2.

Per altre banda:
Des d'Art-cava ens donen les gràcies per la nostra estada a casa seva i ens demanen un parell de coses:

1.- La seva àrea per autocaravanes està nominada als Premis d’excel·lència autocaravanista, i ens demanen uns quants vots. Ho podem fer clicant l'enllaç següent:
www.excelenciaautocaravanista.org/p/areas-nominadas-para-los-premios-ea-2014.html

2.- També els agradaria que féssim un comentari sobre la nostra estada a Artcava a través de TRIPADVISOR, clicant l'enllaç següent:
www.tripadvisor.es/Attraction_Review-g2139031-d4003240-Revie...nedes_Catalonia.html
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48370

Al bloc del jaciment arqueològic ens han posat una ressenya, la podeu veure a:
blogscat.com/fontdelacanya/2014/02/10/visita-a-font-de-la-ca...cs-de-totcamping-cat

Last edit: per webmestre.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48371

Això de Tripadvisor ho he fet servir molt (hi tinc fetes moltes ressenyes), però ara ho tinc "de vaga" perquè no s'hi pot escriure en català... N'hi he posat ara una però segur que me la tomben per l'idioma...

Last edit: per Xavi_ZixxeR.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48372

Ara sí que he pogut veure el vide i la cronica d´en Xavi!
Moltes gràcies per la feina feta!! Molt xules!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48373

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48374

Xavi_ZixxeR va escriure: La nostra crònica del cap de setmana: autocaravanning.blogspot.com.es/2014/02/8e-aniversari-totcampingcat-avinyonet.html

M'ha agradat molt i m'has fet somriure amb el teu estil, :laugh:

Moltes gràcies !
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48375

M'alegro que t'hagi agradat! :)

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48376

Hola ,ha sido un finde fantástico ,gracias a todos ,los cocineros ,Artcava etc ,y al Jepi por no parar de transmitirnos alegría.
Hasta la próxima y que no tarde.
Saludos
Amador

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48377

Nosaltres també som a casa !!! ;-)
Vam arribar diumenge però fins avui no he aconseguit que les de casa em deixin l'ordinador :-S
Ha estat un bon cap de setmana:
- bona companyia
- bona teca
- bona música
- bones excursions
- bona organització
- bo/bona ....

Moltes gràcies a tots.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 3 mesos #48402

Ja he vist per totes les fotos que corren pel facebook que ho vareu passar genial! No podía ser d'un altre manera! A veure si en una altra ocasión podem venir per gaudir de la vostra companyia!

Xavi_ZixxeR va escriure: Oh... jo que pensava que ens coneixeríem per fi...
Un altre cop serà :) Sort amb els problemes de l'auto.

Segur que si Xavi. Jo aquest any m'he proposat que, si puc, m'agradaría fer la Cabrerés, així que a veure si coincidim!

Per cert, finalment hem aconseguit sol·lucionar els problemes de la auto (incindi iclós), ara només falta que el bon temps aguanti!
hthttp://blog.kampistas.com/

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 3 mesos #48404

Caram... sort que ja ho teniu solventat!
Jo estic poc en forma i amb poques ganes de posar-m'hi... ja veurem si m'hi apunto...

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 3 mesos #48417

Conrad, jo també tinc ganes d´anar a la Cabreres, estari be si coincidim uns quants del foro.

Xavi, possat en forma que encara tens temps.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 3 mesos #48418

A mi també m'agradaria anar-hi!
Salutacions

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12