• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48343

Nosaltres també estem ja a casa, encara que hem marxat abans de dinar, moltes gràcies els organitzadors i tots els assistents de la trobada-celebració, que feia massa tens que no ens veiem.

Una abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48344

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Tot just acabem de sopar -quina gana portàvem, després de tot un cap de setmana de quasi bé no menjar res!- i posar la rentadora en marxa.
Moltes gràcies per la vostra companyia, ho haurem de repetir més sovint.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48345

Moltes gràcies pel cap de setmana, ens ha fet molta il-lusió la retrobada i en volem més !!!
Una imatge:
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
Adjunts:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48346

Moltes gràcies per la vostra assistència a la trobada, a veure si us animeu i en feu una altra properament.

Un agraïment a tot el personal d'Art-Cava, als guies de les dues sortides, als "cuiners-graellers", pastisseres, músics i resta de gent organitzadora.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48347

Hola colla :woohoo: .Acabem d'arribar a casa.Hem tancat ArtCava i ja no quedava ningú :( :( .Tant sols la pluja que queia amb molta força i que ens ha acompanyat tot el camí.
Surto de la dutxa i encara sento olor a fum i calçots,però que hi farem el fum va cap els guapos :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: .
Ha sigut un cap de setmana per emmarcar,un cap de setmana inoblidable,un cap de setmana memorable i tot a aquesta visió que jo tinc d'aquest especial cap de setmana es perquè he tornat ha veure un totcàmping unit,un totcàmping amb força,amb ganes de retrobar-se de renovar forces per seguir tirant endavant almenys 8 anys més.
I com no retrobar gent que ens hem vist créixer,gent que hem compartit bons i mal moments plegats,gent a la que estimo i enyoro sovint.Com enyoro als que no hi han pogut ser per diferents causes i sabem que hi éreu de cor.
També hem conegut a gent nova i a gent que no coneixia prou.
Entre tots i en un tres i no res varem coure 1250 calçots,bonissims,per cert,i encara en menys, ens els varem cruspir .Varem bufar les espelmes del flamant pastis d'aniversari de la Mª José que juntament amb el Manolo han treballat molt perquè tot sortís molt bé. Després el discurs del Webmestre que també juntament amb l'Elena han fet durant aquests 8 anys una molt bona feina.. mantenint a "flote" aquest fòrum.
Gràcies a tots per ser-hi,per cantar i fer ploure,per explicar anècdotes i fer riure,gràcies per ser una part de la nostra gran família totcampista.
Com sempre hem passat gana i set.
Gràcies al Miquel Àngel i l'Eric d' Artcava que en cap moment han deixat de vetllar per que la nostra estància fos el màxim de comfortable.Us recomanem el lloc i el seu cava.
Gràcies al conseller de cultura d'Avinyonet per la seva gran explicació de la visita al Monestir dels Gorgs de Sant Sebastià i al guia del poblat ibèric que ha estat una meravella.
I ara a publicar fotos que les volem veure totes.
Sou collonuts.No deixem decaure aquest esperit que tant de temps potem a dintre els nostres cors que es diu "TOTCÀMPING".
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: matrix

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48348

Jepi va escriure: Gràcies al Miquel Àngel i l'Eric d' Artcava que en cap moment han deixat de vetllar per que la nostra estància fos el màxim de comfortable.

I al senyor del "puro" !!!

:) :)

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48349

Nosaltres també ja hem arribat a casa, després d'un cap de setmana entre patinatge i amics, hem hagut de marxar abans, ja que la Marta tenia patinatge a la tarda. Ha estat una visita llampec la nostra, però amb les poques hores que hem estat junts, han estat uns moments fantàstics. Gràcies als organitzadors, i això s'ha de repetir i un altre cop intentarem estar des del principi fins el final, :whistle: a tots i fins a una trobada propera. B-)

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48350

Hola,
Moltes gràcies per organitzar aquest cap de setmana, a tots qui ho han fet possible i també als qui han assistit i participat.
A ArtCava, que es van portar molt bé. Al Sr. del puro, que es un crack.
Vam tenir que marxar abans per compromisos esportius del jove, i no vam poder despedir-nos de gaire gent.

Esperem que la propera no trigue gaire, nosaltres dispossats a participar amb el que puguem.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48351

Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Last edit: per matrix.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48352

Moltes gràcies pel cap de setmana, ha sigut genial. Os deixo lo que han vist els meus ulls...........
PD. Willy te pres una foto !!. Gracies

Viu cada dia com si fos l'ultim

Last edit: per webmestre.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48353

Toti, no el puc veure, em diu que es privat :(

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48354

Marta, he el que ens vam perdre, quina pinta els calçots !
A una foto estàs amb dos xicots molt peluts que em penso que els conec :laugh:
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48355

Eva... vaig posar la foto aquesta a una amiga i es pensava que eren meus..., la vaig tenir enganyada una bona estona.. jajajajaj

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48356

Diga-li a en Pere que si hi caben a la nostra autocaravana ...

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48358

Ha estat una cap de setama fantastic, envoltat de molts amics i bones persones. Tothom ha estat disposat a col·laborar perquè la kedada fos tot un exit. Gracies per fer que avui en anar al treball tingués un somriure d'orella a orella ;-) . fins aviat.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48359

toti......nosaltres tampoc podem obrir l'enllaç, igual que la Marta ens diu que "dema" jejeje

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48360

Aquest cap de setmana m' heu fet molt feliç!!! :kiss: Tant els que he conegut de nou com el que he retrobat després de taaaaaaant de temp!!.....Quina il.lusió! Aviam si a la propera tinc mes temps per poder parlar amb tots vosaltres !!! :blink: Mira que em van dir que havia vingut en Carles ( Cim) i jo no m en vaig assebentar fins que vaig anar a tastar el rom´. :blu
Vull donar les gràcies al webmestre i a la seva familia perquè sense el seu temps, paciència i esforç aquest lloc de trobada anomenat >Totcamping no existiria,al Jepi i la seva mitja taronja per fer que cada moment sigui especial fent fàcil lo dificil....i sobretot .......
VULL DONAR LES GRÀCIES A TOTES AQUESTES ÀNIMES, GRANS I PETITES, QUE HEU FET QUE AIXÒ FOS POSSIBLE I HAGI ESTAT UN EXIT...
GRACIES A CADA UN DE VOSALTRES!! SOU UNS "CURRANTESSSS"!!...això no queda aqui...seguirà.. :-P
Aviam qui s' anima a montar una trobada per la primavera....ejem :whistle:
:kiss: :kiss:

Last edit: per Tiramillas.

Re:Re: TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48361

Que sigui després de Setmana Santa, que abans sóc fora i jo no m'ho perdo!

Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48363

Toti va escriure: Moltes gràcies pel cap de setmana, ha sigut genial. Os deixo lo que han vist els meus ulls...........
PD. Willy te pres una foto !!. Gracies

En Toti m'ha demanat que li pengés el vídeo i aprofito per posar una imatge de com es fa per posar-ne un enllaç a qualsevol vídeo de youtube.
Adjunts:

Last edit: per webmestre.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING 7-8-9 de Febrer fa 9 anys 7 mesos #48364

Cercador

Alguns viatges

• Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12