• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: On anirem aquest estiu ???

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37194

Hola Neus, he llegit el que t'ha passat, com a la Maria, la veritat es que sabiem d'ella per l'Esther. Ho sentim i ens alegrem a l'hora de qeu ja estigueu bé.
Ara escric poc, nosaltres també hem tingut moguedeta, anavem a Normandia i a la tornada voliem fer la Vendée i acabar al Puy du Fou amb l'espectacle CInescenie, i ... de pujada, a Carcassone vam trencar el canvi(segona vegada en la Laika noveta)va saltar la sisena, era diumenge ve el Racc esperem a dilluns i la Fiat de Carcassone (hi anem per propia roda) ens diu que que 15 dies d'espera per obrir-la, telefonem a Narbonne i 3 setmanes i Toulouse 15 dies també, per tant truquem a Espanya i a la Fiat de Salt ens diuen que si li portem que ens l'obren llavors mateix i que ens diuen que li passa, i primer sense sisena, despres ja sense cinquena i arrivant a girona sense marxa enrera arribem a Salt (com molts sabeu l'altre cop tambe vam trencara a França i repatriar el otxe ens va costar 10 dies)desperes de moltes peripecies amb l'assegurança Fiat vam acabar estan una setmana en un l'hotel Carlemany de 4 estrelles al centre de Girona i amb cotxe de substitució, la gent de Salt (en Jordi especialment) es va portar fantasticament i vem fer turisme per alla pero no vem poder arribar a Normandia. Amb l'auto amb canvi nou vem anar a la Illa de Ré, la Rochelle, Angers, vem visitar el pays del Loira i Poitou Charentes força, a Nantes vem anar a veure l'Île de Machines amb el seu elefant- automata de 12 metres que passeja pel port i els darrers dies a Puy du Fou amb la familia Piti i la JoanV, ens va agradar i l'espectacle, realment espectacular.

avui ja he començat a treballar i tinc un sentiment, estrany. Esperant poder fer la propera sortida llargueta.

Per tant

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37203

Neus, com estas? no en sabia res

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37205

Bona matinada a tothom.

Nosaltres estem acabats de tornar d'Irlanda (ahïr al vespre).
No hem tingut incidències destacables.

Hem estat força fresquets: uns 8ºC a les 7 del matí, cap a 15ºC a les 10 del matí, cal.lefacció totes les nits, tota una bombona nova de propà esgotada.
...I força mulladets, ha plogut força, exceptuant estones d'aquelles en les que la llum, entre tempesta i tempesta, fa brillar de forma intensa els tons verds nets (no hi ha pols), damunt d'un cel a estones blau i a estones gris fosc, amb algun arc de Sant Martí fugisser i espectacular.
Hem utilitzat tot l'equip: paraigües, paravents, ponxos de pluja, pantalons impermeables. I algun dia que no el dúiem vam quedar molls com gats.
També és cert que fugim de la calor, i ja ens ho havíem buscat.

Les carreteres tant estretes com tothom ens havia dit, o fins i tot una mica més. El ferm bastant bonyegut. Però no massa gent, per sort (per l'amplada de la via) no ens vam creuar amb ningú en algunes de les carreteres, exceptuant les atraccions estrella (acantilats de Moher, calçada dels Gegants, ...).

Hem begut bona cervesa negra, vist alguns bonics paratges naturals i alguns monuments megalítics, d'altres del segle VI, etc. I molts de xais, molt sovint de coloraines.

En fi, que ja queda un dia menys per a les properes vacances, sniff...
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37207

... Bon día a tots !!!

Cesc, Correciys, Fina, Mar-mar, del "xoc séptic" i els problemes neurológics que aquest va comportar ja m'he recoperat totalment; la trencadissa de tibia ha de seguir el seu curs i ja me vàren dir que eran entre 8 i 12 setmanes perqué l'os es soldes totalment ;-) Es fa una mica llarg, però no em queda altre remei que esperar ...

Eva, m'alegra saber que heu tornat d'Irlanda sense entrebancs, encara que una mica remullats :whistle::whistle::whistle: .
Tant la Familia Telerin com la Mª Angeles ja fa alguns dies que volten per casa. La MªAngeles va patir algun incident a la tornada: primer va ser un tunel que els hi va arrancar la claraboia del sostre i els hi va fer saltar l'aparell d'aire acondicionat, després una averia al motor va fer que els tinguesin que repatriar. Tot i aixo van disfrutar moltissim del viatge !!!

Per vosaltres no és res nou el tindre pluja i fred durant les vacances...
... però és que sempre esculliu unes destinacions :laugh::laugh::laugh:

Una abraçada !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Last edit: per Neus.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37211

Nosaltres hem arribat d'Islàndia. Cal dir que gràcies al relat de l'Eva ens varem animar a anar-hi. Ha estat un gran encert. És un país meravellós. Paisatges fantàstics, molt verge, aigua a dojo, verd a dojo, sense massa turisme, encara no fan pagar per veure les coses i fer recorreguts... molt recomenable!!!
Els preus, tal com esta la corono islandesa, força assequibles.
Les temperatures fabuloses, no més de 13 o 14 graus de dia. De nit manta i pijama d'hivern. Només ens va ploure un dia, la resta sol... el pitjor les carreteres que no són massa recomenables per les nostres autocaravanes...
La nota negativa: la primera nit a l'autopista francesa, en una area de servei on ens vem quedar a dormir, intent de robatori del tendal (el toldo), increible però cert!!!! el volien arrencar fent palanca amb una barra de ferro, no ho varen aconseguir per van deixar el seu fastigós rastre al vehicle i malmetre el tendal. Ja és la quarta vegada que ens passa a les arees franceses (sembla que no escarmentem!!!)
En sintesi: ANEU A ISLÀNDIA, VAL LA PENA!!!
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37213

Neus, sabia que la Mª Angeles va tenir un viatge de tornada incidentat d'Irlanda. Vam sortir una setmana després que ells tornessin. Li he d'agraïr molts bons consells, aprofitant la seva recentíssima experiència. En alguns casos vam incloure visites que ella ens recomanava, en d'altres vam excloure visites que possiblement no es mereixien l'esforç en kilòmetres. I la Clara, de la Familia Telerin també ens va facilitar informació (aixó d'anar els últims té aquests avantatges !!), a més d'un valuós arxiu amb PDIs de llocs on ells havien pernoctat, entre els que hi havia algunes platges precioses.

Francesccat, Islàndia és un país que ens ha marcat un abans i un després. És un altre món. Hi hem de tornar, sens dubte. M'alegra saber que encara no hi ha massa turisme i que n'heu tornat tant contents. Heu tingut una situació molt favorable amb el canvi de divisa, quan ho vam comentar amb la M.Carme parlàvem d'un tipus de canvi aquest any gairebé a la meitat del que vam fer nosaltres al 2007.Feu-nos dentetes amb alguna foto !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37219

Francesccat, després de llegir quansevol relat dels viatges de l'Eva, venen ganes d'agafar l'auto per seguir les seves passes.:laugh: Ja estic impacient per assaborir l'historia irlandesa !!!
... El que realment sap greu és la destrossa del tendal: arribarà el dia en que intenteran emportar-se els retrovisors :whistle:

Eva, aquest any tindrem "triplet" de relats :-P:-P:-P
Per cert, la Familia Telerin ja m'ha fet propostes indecents que ens incumbeixen a les cuatre (Eva, Mª Angeles, Clara y Neus ) :diablo::diablo::diablo: ...

Salutacions

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37229

Neus, me acabo de entrar de lo que te ha pasado. Espero que te
encuentres mucho mejor.
Un beso y cuídate. :emoticon_ki

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37255

Neus, gràcies pels afalacs sobre els relats, però realment Islàndia és diferent, salvatge, gran, pura, en construcció. És fàcil engrescar-se, i el problema és que pot crear addicció !!!

Sóc molt lenta escrivint el relat, en faig un trosset cada nit, hi trigo quatre o cinc mesos, o sigui que del triplet irlandès puc ser la última en enllestir-lo. La Mª Angeles fa un mes que escriu i ja ha avançat força !!! Tinc curiositat per veure les diferents perspectives amb las que cadascú hem vist el país, tot i que per telèfon ja ens hem explicat algunes coses. I si hi ha proposició indecent, encantada !!! :laugh:

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37282

Eva, no cal que m'expliquis el que costa escriure un relat; tinc pendent el d'Andalucia i el Perigord, també petites escapades com els Ports de Besseit, Prats de Molló o unes boniques excursions des de Bagneres de Luchon. De tots ells vaig pendre apunts, però ja dubto que algun dia els passi a net.

Per cert, quan sàpigues de que van les propostes indecents, no sé pas si estaràs tant encantada !!!

Los_Pacos ha escrit:

Neus, me acabo de entrar de lo que te ha pasado. Espero que te
encuentres mucho mejor.
Un beso y cuídate. :emoticon_ki

... Es que soy un pozo lleno de sorpresas !!!

Salutacions

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37287

...Intrigada estic, Neus, sobretot si no estaré encantada. Jo ja em veia fent un tast de Guinness !!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37291

Eva, com pots suposar estic esperan amb molta il.lusio el teu escrit. Es un desti esperat desde fa temps.

Llastima tanta pluja dons arriba a ser pasada, nosaltres varam tenir molt bon temps ni un dia de pluja la ruta va se a BERLIN i tornada per Holanda y Belgica.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37292

Neus, m'alegra llegir que t'agis recoperat totalment del "xoc séptic". Pel que fa a la tibia dons ja saps xarop de paciencia.

Anims

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37303

Mar-mar, moltes gràcies pels ànims. La trencadissa de tibia necessita entre 8 i 12 setmanes per soldar-se i no em vàrem operar fins el 9 de juliol.

Eva, hauràs d'oblidar la pluja i el fred...
... i res de fer un tast de Guinness, ni tant sols de Damm !!!
...A no ser que :whistle::whistle::whistle:

Salutacions rialladessrialladessrialladessrialladess

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37305

mar-mar, per fer-te cinc cèntims (el relat trigarà) dir-te que vam fer potser un 70% de les visites que havia previst, amb molt de sentiment cada dia deixàvem alguna cosa al tinter respecte les previsions que tenia al rutòmetre. De dos cercles de pedra vam anar a un, de cinc mansions vam anar a una, de quatre conjunts monàstics amb cementiris vam anar a 3, etc.

Del que vam fer el que potser més ens va impactar a en David i a mi van ser les tombes megalítiques de Newgrange i Knowth, a la vall del Boyne.

També estem molt contents d'haver anat a les illes Skellig, llavors pel país hi vam trobar algunes referències: per exemple, a Glendalough hi ha els fonaments de la cel.la on es va retirar Sant Kevin, a l'estil de les cabanes en pedra seca de les Skellig; o a les caballerisses nacionals irlandeses hi haels jardins de Sant Fiachra, amb una reproducció de les cel.les de les Skellig.

Em va sorprendre que Dublin ens va agradar més del que crèiem a priori, i ens va faltar temps, entre la biblioteca del Trinity College, la presó històrica per on van passar els líders del moviment independentista irlandès (frapa la història que t'expliquen a la visita guiada), i la Guinness Storehouse, amb un edifici i exposicions molt ben rumiats i sorprenents en molts aspectes.

Algunes imatges bucòl.liques de cavalls passejant per grans platges, impressionants abadies mig en runes, cementiris amb creus celtes, turberes, acantilats, i molts xais.

Degustacions de Guinness, whiskey i formatge. La majoria del formatge que es troba pel país és Cheddar blanc o vermell, però vam trobar i poder probar el Cahills Porter, aquell que vam comentar que estava fet amb Guinnes, i també un Cahills Whiskey ...

Neus, ai ai ai ... calor no si us plau ...

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37306

Eva, crec que Dublin us va agradar més del que esperava-ho precisament per aixo, a mi acostumar a passarme que cuan amb diuen de quelcom que es tan i tan... despres putser ho idealitzo una mica masa i no trobo tan i tan.

AMb fa gracia el comentari dels formatges, despres de fer aqui mateix unees bones parrefades, sera cuestio de probar-los.

Gracies per fer aquest extracte, esperarem amb impaciencia el relat que de ben segur ens agradara i molt.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37307

Eva, mentrastant s'ha m ocurreigen algunes preguntes

quants dies vara-ho estar?

no recordo si vas comentar on agafaries el ferri

Al comptat de Donegal deies que els indicadors estan en Gaelic per tant era recomenable comprar un mapa de carreteres amb aquesta varietat lingüística. Creus que es necessari?, soposo que alla es trobara facilment.

I els pubs? que m'endius

La veritat es que ja mi trobu, paro de fer preguntes perque seria un no acaba

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37310

mar-mar, segurament Dublin, com dius, em va sorprendre en positiu perquè n'esperava menys. En canvi, la Calçada dels Gegants, tot i tenir la barbaritat de 40.000 columnes basàltiques, em va semblar petita, de tant com me l'havia jo magnificat al pensament !!!

A Irlanda hi vam estar 3 setmanes, hi arribàvem un dissabte a les 14:00 hores, i embarcàvem de nou un diumenge a les 01:00 hores.

El ferry el vam agafar amb LDLines, van afegir aquesta línia nova a l'itinerari i tenia bon preu. Vam anar de Le Havre a Rosslare, 18 hores de navegació. Penso que si els preus són raonables, pot ser molt bona opció el trajecte Cork-Roscoff de Brittany Ferries (em penso que són 12 hores).

No vam tenir cap problema amb els indicadors, no cal fer res estrany amb el mapa (de fet el meu va acabar a l'autocaravana de la familia Telerin, amb qui vam compartir nit al Puy de Fou, quan ells tornaven i nosaltres anàvem) i vaig arribar a Irlanda sense. En vaig haver de comprar un que no tenia la meitat de coses del meu, però ja portava la ruta molt estudiada.

Això sí, al TomTom no li quadrava la cartografia amb la realitat, i sovint "perdia l'oremus" quan les carreteres eren poc importants.

Dels pubs no te'n puc dir massa res, com que teòricament a partir de les nou no hi volen canalla, no hi vam anar a sopar (és quan hi ha la música). Hi vam dinar tres vegades i ens va agradar molt l'ambient, el preu, la Guinness, tot !!!

No pateixis, pregunta, que així jo encara hi sóc una mica !!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37311

Eva, qui parla de calor ???

... tot depèn de l'época de l'any !!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 11 anys 3 setmanes #37312

...ara que ja tinc més pistes, no em desagrada pas tant com m'havies dit !!!

Aniversaris

Pelicans Voladors en 11 dies (08.10), Macià62 en 22 dies (19.10), manel en 26 dies (23.10), Ddolors en 33 dies (30.10), XANU en 33 dies (30.10), joan i andreu en 35 dies (01.11), vistur en 36 dies (02.11), LaSanta en 38 dies (04.11), Calton en 50 dies (16.11)

Alguns viatges

• Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.