• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: On anirem aquest estiu ???

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37326

EvaV ha escrit:

...ara que ja tinc més pistes, no em desagrada pas tant com m'havies dit !!!

Si les propostes de la Clara a més d'indecents foren desagradàbles, no te les hauria fer arribar :whistle:

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Neus.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37330

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
  • Missatges: 2837
  • Gràcies rebudes: 143
En fi, seguirem a l'aguait, sembla que fa calor però no sempre, i no podrem veure cervesa ... (i si amago cava d'estranquis ?)
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37339

EvaV ha escrit:

En fi, seguirem a l'aguait, sembla que fa calor però no sempre, i no podrem veure cervesa ... (i si amago cava d'estranquis ?)

Trobar cervesa, cava ó vi és una mica dificil, però si en portes, no pots imaginar-te lo solicitades que estàn ... :laugh::laugh::laugh:

Salutacions

Last edit: per Neus.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37505

Eva, seguint el tema del fil tens pensat on anire-ho el proper estiu?

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37507

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
Buff !!! Depèn de l'economia. Ja fa un parell de mesos que hem començat a estalviar per al Canadà, però fins que no comprem els bitllets d'avió cap al desembre no m'ho començaré a creure.

I vosaltres? Serà l'any irlandès?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37508

mar-mar ha escrit:

Eva, seguint el tema del fil tens pensat on anire-ho el proper estiu?

Mar-mar, perqué fas aquestes preguntes ???

... és que l'envidia no te corroe ???

Preguntar-li ara a l'Eva on pensa anar el proper estiu, és algu així com estar tot l'any pensant i somniant amb ella i les seves destinacions fanàstiques :dash::dash::dash::dash::dash:

Salutacions

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37509

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
Neus, ja em vaig preparar el viatge al Canadà una vegada (el 2008 me'l preparava per al 2009, juntament amb la Paloma que hi va anar el 2008), però no va poder ser, la feina no pintava bé.

Jo hi somio, i no sé si podrà ser...Hi ha una altra família còmplice que ens va animant i empenyent !!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37522

Ostres!! Canadà!! aquest és meu viatge per qua sigui gran.:laugh:

Qué faràs? llogràs allà una aC??
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37545

Eva, encara no ho ser del cert pro puder farem la part del sur d'alemanya qu'ens va quedar penjat el 2008 i alguna cosa d'Austria per tornar per Italia.

Referent al viatge per Canada, anava seguint el fil (i prenent apunts)dons no se sap mai putser mes andavant amb la jubilacio si les coses van be

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37546

Neus
és que l'envidia no te corroe ???

No sols tinc curiositat:laugh: :laugh::laugh:

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37547

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
matrix ha escrit:

Ostres!! Canadà!! aquest és meu viatge per qua sigui gran.:laugh:

Qué faràs? llogràs allà una aC??

Marta, si hi podem anar (encara està tot a l'aire) la intenció és llogar una auto allà.

M'han comentat que també es poden fer intercanvis d'autos amb gent d'allà, però entre que la nostra seria més petita que la que ens deixarien, suposo (amb la qual cosa l'intercanvi no seria equilibrat), i que a en David i a mi no ens fa massa gràcia deixar la nostra autocaravana en intercanvi, tenim intenció de llogar-la, tot i que és una despesa important, juntament amb l'avió.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37548

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
mar-mar ha escrit:

Eva, encara no ho ser del cert pro puder farem la part del sur d'alemanya qu'ens va quedar penjat el 2008 i alguna cosa d'Austria per tornar per Italia.

Referent al viatge per Canada, anava seguint el fil (i prenent apunts)dons no se sap mai putser mes andavant amb la jubilacio si les coses van be

Ho tenim tot pendent, tant Alemanya com Àustria i Itàlia, tot i que jo vaig estar treballant 14 mesos a Alemanya, va ser la meva primera feina. Quan passis per Heidelberg, dóna'ls records ;-)

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37559

Mar-mar, quina sort que només tinguis curiositat; jo si pugués aniría enganxada a l'Eva :-P:-P:-P
Marta, no et queixis que Noruega no està gens malament :whistle::whistle::whistle:
Eva, Canadà és molt gran; que penseu recorrer: la costa oest i les muntanyes Rocosses ó tot Canadà ???

... Crec que ja ha quedat obert el fil "On anireu de vacances 2010" ???

Salutacions

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37570

Nosotros este año, como ya sabeis, no hemos hecho vacaciones campistas, hemos vendido la caravana antes del verano, por lo que las vacaciones han sido de hotel, hemos visitado Madrid, Cordoba, Cadiz, Sevilla y Granada entre finales de junio y mediados de Julio, la semana que nos quedaba nos fuimos la primera semana de septiembre a Estambul.
Hemos disfrutado mucho de nuestras vacaciones, pero tambien hemos echado de menos a nuestra caravana, tengo la suerte de poder disponer de habitaciones de hotel a muy buen precio ( de otra manera no me lo hubiera podido permitir) pero que quereis que os diga, no es lo mismo, por eso creo que no tardaremos mucho en volver a tener elemento campista.
para el 2010, Carme y yo celebramos los 25 años de casados, queremos hacer "El Viaje", aunque aun no sabemos donde.

Last edit: per Tonio.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37579

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
Neus ha escrit:

Eva, Canadà és molt gran; que penseu recorrer: la costa oest i les muntanyes Rocosses ó tot Canadà ???

Neus, quan vaig començar a preparar el viatge, durant el 2008, volia fer costa oest i Rocalloses.
Molt ambiciós tot plegat: Ciutat de Vancouver, pujar per la illa de Vancouver, anar a la franja d'Alaska que està "ficada" al Canadà, on un forer diu que va veure ossos pescant salmons, etc.

Però ara que potser ho tinc més a prop, i que la Paloma em va donar força informació dels parcs que va recollir "in situ", em sembla que només a les Rocalloses hi ha tant per fer, que si les volem gaudir no ens n'hem de moure !!!

No obstant, polirem l'itinerari amb una altra família, suposo que ja anirem arrodonint-ho tot plegat.

Tonio ha escrit:

para el 2010, Carme y yo celebramos los 25 años de casados, queremos hacer "El Viaje", aunque aun no sabemos donde.

Tonio, es bueno saber que habéis disfrutado de unas estupendas vacaciones en hotel, y además saber que estáis preparando un gran viaje para una gran celebración, en un nuevo elemento !!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37581

Eva, t'has plantajat un altre desti per si no pots fer aquest?

Neus, jo si pugués també aniría enganxada a l'Eva, no tan sols per el lloc en si, sino perque su prapara molt i molt be.

Tonio, me alegra saber que lo habeis pasado muy bien y mucho mas que tengais en mente compraros un nuevo elemento campista

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37583

Tonio ha escrit:

... nos fuimos la primera semana de septiembre a Estambul...
... Hemos disfrutado mucho de nuestras vacaciones, pero tambien hemos echado de menos a nuestra caravana ... por eso creo que no tardaremos mucho en volver a tener elemento campista...
... para el 2010, Carme y yo celebramos los 25 años de casados, queremos hacer "El Viaje", aunque aun no sabemos donde.

Hola Tonio
Espero que no pillaras las inmensas lluvias e inundaciones de Estambul !!!
En algunas ocasiones he llegado a pensar como serían unas vacaciones de hotel (hace tanto que no las hago) donde no tengas que preocuparte del desayuno, ni de hacer las camas ni de limpiar el baño :whistle::whistle::whistle: , aunque dudo que las resistiera por un tiempo tan prolongado como un viaje en CV ó AC.
Para "El Viaje" hay muchos destinos interesantes, y si en estos momentos no se te ocurre ninguno, puedes pasarte por el siguiente hilo; seguro que encontrarás alguno que te atraiga lo suficiente:

www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&func=view&catid=1&id=34189

Saludos

Re:On anirem el proper estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37584

Mar-mar, mentre l'Eva va preparant el seu magnífic viatge a Les Rocalloses, val més que la resta anem pensant amb una destinació més propera i assolible :balllari:

Eva, mentre fas els preparatius, ens has de mantenir informades; tant la mar-mar com jo mateixa som una mica "xafarderes" i volem estar al tanto de tots els esdeveniments relatius al viatge :whistle::whistle::whistle:

Salutacions

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37592

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
mar-mar ha escrit:

Eva, t'has plantajat un altre desti per si no pots fer aquest?

mar-mar, sí que ens hem plantejat un altre destí alternatiu. Si no pot ser el Canadà tornaríem a anar a Suïssa. Vam veure una molt petita part el 2008, i aniríem a una altra zona. Possiblement aniríem cap els Grisons.

Neus ha escrit:

Eva, mentre fas els preparatius, ens has de mantenir informades; tant la mar-mar com jo mateixa som una mica "xafarderes" i volem estar al tanto de tots els esdeveniments relatius al viatge :whistle::whistle::whistle:

Perfecte, Neus, podem fer un fil canadenc on anar deixant coses, però no m'hi vull posar massa fins que comprem els bitllets !!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37603

Eva, saps perfectament que tot i que és una mica aviat per confirmar el teu viatge a Canadà, un fil obert sobre aquest país quedarà per sempre enregistrat en el fòrum, i més tard o més dora sempre hi haurà algú que el podrà fer servir.

Una abraçada

Aniversaris

merce67 (22.02), Bitxitos en 21 dies (14.03), Trainival en 21 dies (14.03), Xavi_ZixxeR en 22 dies (15.03), l´hospicamp en 25 dies (18.03), mesquiu en 28 dies (21.03), MARI-73 en 33 dies (26.03), mar-mar en 36 dies (29.03), nanan en 44 dies (06.04), Patufet en 45 dies (07.04)

Alguns viatges

• L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.