• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: On anirem aquest estiu ???

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37610

Neus Mar-mar, mentre l'Eva va preparant el seu magnífic viatge a Les Rocalloses, val més que la resta anem pensant amb una destinació més propera i assolible Jo ja ho he fet, mes amunt deia el proper desti potse sera acaba de verue sur d'Alemanya, algo d'Asutria i tornar per Italia.[file] Mar-mar, mentre l'Eva va preparant el seu magnífic viatge a Les Rocalloses, val més que la resta anem pensant amb una destinació més propera i assolible

Jo ja ho he fet, mes amunt deia el proper desti potse sera acaba de verue sur d'Alemanya, algo d'Asutria i tornar per Italia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37611

Eva, ho trobo fantastic obrir un fil sobre Canada, de fet tota la informacio que tinc (Paloma) se de cert que tu la tens i segur que molt mes ampliada.

Espararem fin que ho trovis oportu

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37615

mar-mar, com si vols obrir tu un fil del Canadà i anar posant el que tens, i si trobo res a mà, ho poso també !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37616

Eva, si et sembla mes andavant quan el viatge ja el tinguis coll avall

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37617

Perfecte, mar-mar. Quan ens hi arremanguem a preparar-lo de debó, obrim el fil !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37630

EvaV ha escrit:

Perfecte, mar-mar. Quan ens hi arremanguem a preparar-lo de debó, obrim el fil !!

Em sembla molt bé, però no trigueu massa :-P:-P:-P
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37633

Ningu mes ens pot dir on pensseu anar les vacances del 2010?

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37638

Nosotros el proximo verano hacemos 25 años de casados y hace tiempo que pensamos en hacer la costa oeste de EEUU alquilando una Ac alli,parques nacionales ,Las Vegas etc, el problema es que nunca hemos reservado nada con antelacion y para conseguir un mejor precio hay que reservar pronto,si todo va bien para Abril o Mayo empezaremos a estudiar la viabilidad del viaje,si no puede ser hay muchos sitios ,como Macedonia y Rumania,o Serbia que solo conocemos de paso, que son de los pocos paises que no conocemos ,antes que se europeicen en exceso,este año en Albania y Bulgaria nos ha ido muy bien,ha sido una buena experiencia.
Saludos Amador

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37641

mar-mar ha escrit:

Ara mateix sóc un "mar" ;-) de dubtes, però ja estic barrinant mil llocs pel, de moment, pont de la puríssima..

Aniré seguint aquest fil per agafar idees, com sempre!!

Una salutació per a tothom!!

Glòria

Eva m'han agradat molt les fotos que has penjant d'Irlanda...ja tinc ganes de llegir el teu relat. A veure si un any o altre hi podem anar nosaltres també.:)
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37644

iogui ha escrit:

Eva m'han agradat molt les fotos que has penjant d'Irlanda...ja tinc ganes de llegir el teu relat. A veure si un any o altre hi podem anar nosaltres també.:)

Glòria, moltes gràcies per l'elogi de les fotos. Les que he penjat directament al fil d'Irlanda són les d'en David. El relat avança molt lentament, però ja m'hi he posat. A veure si l'acabo abans que hi aneu :laugh:

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37654

mar-mar ha escrit:

Segurament farem el viatge que no hem pogut fer aquest estiu, l'Auvergne, però cap la possibilitat que abants que arribi l'estiu em pugui donar algun altre caprici ...

Salutacions

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37656

Eva, amadorp, heu llegit el següent relat ???

lsinzelle.free.fr/canada/canada-01.htm

Tot i que està escrit en francés, s'enten força bé. Només és per anar obrint boca :whistle:

Salut.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37663

Neus ha escrit:

Segurament farem el viatge que no hem pogut fer aquest estiu, l'Auvergne, però cap la possibilitat que abants que arribi l'estiu em pugui donar algun altre caprici ...

donens pistes, putser ho puguem esbrinar.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37677

EvaV ha escrit:

iogui ha escrit:

Glòria, moltes gràcies per l'elogi de les fotos. Les que he penjat directament al fil d'Irlanda són les d'en David. El relat avança molt lentament, però ja m'hi he posat. A veure si l'acabo abans que hi aneu :laugh:
:cheer: He vist les fotos fetes pel "teu" David (coincidències: el meu marit es diu igual) i les de la teva filla (deunidó q maques també) i de moment, en conformo en anar llegint el fil d'Irlanda perquè de fet és un relat en capítols...moltes gràcies!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37679

Neus ha escrit:

mar-mar ha escrit:

Salutacions

Neus espero que ´t'estiguis recuperant bé de la fractura. ;-)Mentre, segur que no t'avorreixes gens preparant i barrinant sortides...
Com diu la mar: avança'ns el destí que faràs abans d'estiu!:-P

Nosaltres vam estar a punt d'anar-hi, a l'Auvergne (un dels llocs que em vas recomenar pels 10 dies q teniem) però per por de no fugir de la calor d'aquest estiu vam canviar d'idea.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37686

el cap de setmana del 11 al 13 de setembre vam estar a Gruisan i vam menjar-nos un pilot d'OSTRES, ! ostres ostres ostres ¡ que ho eran de bones ;-):)

Last edit: per Jofranc.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37690

Mar-mar, encara és una mica arriscat aventurar res ...
... però puc dir que hi ha mar-mar !!!

Iogui,gràcies; ja queda menys perqué em permetin possar el peu a terra i començar a caminar. L'alçada mitjana dels petits pobles d'Auvergne està entre els 800 i 1200 m., per tant no crec que sigui una regió masa calurosa.

Jofranc, ens ho expliques per donar-nos enveja ???

:bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye:

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37703

Neus, sabrem esperar ja que la pista es tan petiteta....

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37708

mar-mar ha escrit:

Neus, sabrem esperar ja que la pista es tan petiteta....

... Bé, no anirem a California rialladessrialladessrialladess

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 10 anys 5 mesos #37710

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1789
  • Gràcies rebudes: 44
Neus ha escrit:

Eva, amadorp, heu llegit el següent relat ???

lsinzelle.free.fr/canada/canada-01.htm

Tot i que està escrit en francés, s'enten força bé. Només és per anar obrint boca :whistle:

Salut.

Només de veure la primera foto ja marxaria aquest vespre...i a primer bot potser no li faria fàstics a fer un intercanvi de vehicles...però igualment deu costar una pastaaaaaaaaaa, o sigui que haurà d'esperar.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Aniversaris

merce67 (22.02), Bitxitos en 21 dies (14.03), Trainival en 21 dies (14.03), Xavi_ZixxeR en 22 dies (15.03), l´hospicamp en 25 dies (18.03), mesquiu en 28 dies (21.03), MARI-73 en 33 dies (26.03), mar-mar en 36 dies (29.03), nanan en 44 dies (06.04), Patufet en 45 dies (07.04)

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.