• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23037

Doncs potser sí que ens ho hauríem de plantejar...... :roll:

Pel que diu en Tonio, és molt probable que es facin dues trobades paral·lelas, doncs com es lògic, les 7 famíles (de moment) que dinin fora, ho faran plegats.

Jo sería del parer de fer el que digueu l'orginatzació, valoreu-ho i la decisió que prengueu, ben presa estarà!!!.
Molts sabem el que costa muntar un "tinglado" així i que la cosa es pugui desmarxar, no agrada (Ep!!! sota el meu punt de vista)

Jo no sé si s'han de fer votacions o no, penso que això ha d'anar a criteri de l'organització, però partir-nos ho veig una mica trist, però el que està clar és que nosaltres, volem estar amb tots plegats, sigui dins o sigui fora!!!

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23038

Gracias Marti, gracias CiM por dar vuestra opinion.
Gracias.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23040

A mi em sembla que tothom té l'opció d'escollir, però sí que no veig massa lògic que es muntin dues trobades paral.leles.

No seria bo que fessim les dues llistes dels que volen restaurant i dels que no, així podríem opinar sobre els números reals?
És evident que hi hauria potser la llista dels que s'apuntarien dient que faran el que es decideixi, que els és ben igual

Mullem-nos, si us plau.... TOTS, dient que farem abans no es comencin a fer les transferències

ORGANITZADORS!!! Us semblaria bé obrir unes llistes així??

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23041

Jo no crec que siguin dues trobades diferents... sinó dues opcions diferents a l´hora de anar a a dinar dins una mateixa trobada solsament el disabte.
Com quan hi ha sortides culturals i uns hi volen anar i els altres no...
No pasa res en absolut....
Qui vulgui calçots com cada any no té el perquè menjar fora i pasar dels calçots perque hi hagi gent ( uns som nosaltres) que no aniràn al dinar....Ho trobo injust per aquesta gent que està esperant aquesta kdd a més de per estar amb bona companyia, per menjar uns deliciosos calçots al restaurant ;-).. ja que la kdd es la calçotada...
Per la tarda .. després del dinar ens tornarem a reunir tots plegats i ja està... no creieu??? :mrgreen:
No hi veig cap problema ;-)

De tota manera els organitzadors son qui ho han decoinsiderar :mrgreen:

Mª José :mrgreen:

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23042

Com diu en Tonio, opinem.
Per lo que a nosaltres respecta, al anar amb un nen de 2 anys prefeririem dinar a fora. Això cas de poder triar una opció o l'altre. Però com bons democràtics que som, i com també molt bé diu el Cim, si l'organització decideix que s'ha de fer el que digui la majoria, també ho farem.
No se si m'he explicat prou bé. Si puc triar em quedo fora. Si no puc triar -per temes logistics, organització... el que sigui- ho dic de superbonrotllo, el que decideixi l'organització.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23043

La kdd és la calçotada, si anem al càmping però a l'acte central no quin sentit té.

És diferent els qui per compromisos no puguin arribar a temps de dinar el dissabte, però la resta... al principi, quan teníem la sala petita era d'agrair que alguns cedissin la seva plaça als nous, però ara tenim la sala gran.

A part, que mitja família es quedi fora i l'altre mitja entri... no ho acabo d'entendre (tampoc sé els motius).

Nosaltres anem i dinarem al restaurant, amb nens petits i tot.

També respecto la decisió dels que vulguin dinar fora, i opinar sense saber-ne els motius tampoc ho acabo de trobar just.

Organització, compteu amb el meu recolzament a la decisió que es prengui.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23047

Em sembla que no hi ha cap intenció de fer cap kedada paral·lela. Els que portem unes quantes kedades sabem el que és bellugar 50 famílies, és impossible anar-hi tots junts, però no veig perquè això ha de generar cap problema. Hi ha molta gent que té ganes de menjar calçots, el nom de la kedada és "Calçotada", i donat que fer nosaltres calçots per tant gent és molt complicat, la millor opció és fer-ho al restaurant.

Els que no dinem al restaurant imagino que ho farem junts, a no ser que hi hagi algú molt "ranci" que vulgui dinar sol, doncs no sé exactament quines són les altres famílies, a banda dels que ja s'han manifestat en aquest fil.

Personalment, jo vaig preferir fer-ho per privat i, segurament cadascú té les seves raons i crec que s'han de respectar les opcions que prenguem. Això no ens farà ser més ni menys amics, podem juntar-nos per fer el cafè, per ballar, per la xocolatada, per rentar plats :D I aneu pensant en quin moment podem obrir unes ampolles de cava, doncs el 22 és el "cumple" d'en Xavier i meu, i tenim moltes ganes de celebrar-ho amb tots vosaltres.

O sigui, resumint el "totxo", no cal que ens posem les mans al cap, no sóc gens separatista (de fet, els que em coneixeu sabeu que ens apuntem a tots els saraos, sempre que ens vagi bé) i espero tenir temps de poder xerrar amb tothom. I no m'agradaria saber que perquè uns quants no dinem al restaurant s'hagi de deixar de fer, a banda del compromís que hem adquirit amb el camping.
Mercè & Cia.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23054

Gracias Mireia, Francesc, Tiramillas, Bitxitos y Merce por dar vuestra opinion.
Matrix y Homer estan de fin de semana, no vuelven hasta el domingo, permitir que ellos como organizadores y yo como colaborador seamos los ultimos en opinar.
Tambien quiero explicar que me movio a poner el mensaje, no queria que una vez alli los que fueran al restaurante vieran un grupo mas o menos numeroso de foreros comiendo todos juntos en la calle, no se como se le podria llamar si no quereis llamarlo quedada, y que ellos no hubieran sabido nada, vaya que no hubieran tenido la opcion de hacer ellos lo mismo, y a mi me gusta tener todo muy claro, soy asi de simple, y saber donde esta cada uno, por eso me gustaria que opinasemos todos
he ahi el motivo de mi mensaje.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23058

Respecte a les persones que volen fer el dinar fora del restaurant poden tenir els seus motius, hi hauran mes moments per compartir amb els, com ja s'ha dit son dos opcions per fer un dinar dintre de la mateixa KDD, la tolerancia a les idees es una de les maximes de les KDD i del campisme , diferents ideals politics, deportius etc. poden compatir una bona conversa.

Respecte a la xocolata posa a la disposio de tiramillas el "donut" i la bombolla de buta i s'hi cal tambe puc portar un olla prou gran, encara que si no tambe portaria el brik ja fet, lo important es el fet e compartir momets amb tots.
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23061

A veure, em penso que ens estem complicant massa la vida. Realment veieu algun problema perquè alguns, pel motiu que sigui, no vagin al restaurant?? Acabem de venir d'una trobada on el diumenge alguns vam anar a un restaurant, i altres es van quedar fent una barbacoa, i no ha passat absolutament res!! Tothom ha de ser lliure per fer el que li vingui de gust, aquesta sempre ha estat la politica d'aquest forum, ningu se l'ha obligat a res, i ara no entenem perque aixo s'ha de canviar. Hi ha moltes hores per compartir, a nosaltres ens venen molt de gust els calçots i per aixo volem anar a dinar al restaurant (a no ser que es puguessin fer els calçots en les parceles, per exemple). Aquesta és la nostra opinió, pero realment, si al final la "organitzacio" decideix pel motiu que sigui no fer la calçotada en el restaurant, doncs tampoc passa res ja que realment lo important es compartir el nostre temps amb la gent que ens apreciem. (i que la mària es pugui "xelar" (eh xavi) a l'aire lliure ;-)

Una abraçada a tots i a totes...

Esperem que ningu ens malinterpreti per aquests comentaris que son simplement una opinio.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23069

Hola, per nosaltres la decisio que es prengui per part dels organitzadors sera acceptada, nomes faltaria, pero el que jo veig que si anem em un camping amb capacitat per a totes les families i a sobre te un restaurant amb una sala prou gran per poguer fer una calçotada (vease assumpte trobades i quedades) com cada any, doncs ho em d´aprofita.

També respecto molt que les families que no volguin, doncs tinguin la llibertat de fer la seva, pero la resta, perque no.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23071

Estic perfectament d'acord amb tots els que dieu, i jo ja ho he dit també, que s'ha de respectar la llibertat de cadascú.

Per on anava jo és per on apunta el Tonio: Que ningú es pogués sentir com sorprès de la decisió de fer un dinar conjunt a fora, al mateix temps que es fa la calçotada a dintre. Res més, un cop alcarit això, cap problema.

Pel que fa a nosaltres, la calçotada no es interessa especialment però el que sí que veiem és que pel fet de fer el dinar al restaurant és el per què ens deixen el local per tota la tarda, per això acabarem de valorar el que fem.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23072

Cuando puse en el hilo que nosotros no iríamos al restaurante, no sabia que habrían más personas que tampoco irían, pensábamos que nosotros comeríamos solos en la parcela.
Preferí no decirlo en privado, para que a la hora de ir a comer, todos lo supierais y no tener que dar explicaciones de que nosotros no íbamos.
Creo que cada uno es libre de ir o no ir, para eso hay libertad y tolerancia en este foro.
Como dicen los compañeros... A veces se han hecho actividades y hay quien ha ido y quien no.
Y no por eso se han hecho dos kddas. Sino, que en la misma kdda. se han hecho dos grupos, los que van y los que no van.
¿O es que si comemos en la calle, con tantas personas como somos estaríamos todos juntos? Creo que no, porque no cabríamos todos en la misma, estaríamos también en grupos y no pasaría nada.

Si no se pudiera ir solo a la kdda. nosotros esta vez no iríamos.
No pasaría nada, quedaríamos tan amigos, y ya vendrán otras kddas.

Un saludo.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23074

Crec que estem fent una muntanya d'un gra de sorra.

A Centelles es va organitzar un dinar on no hi va anar tothom i tots tant amics.

Fem la trobada de la calçotada, i dintre d'aquesta un dinar. Els que anem al restaurant a ficar-nos pitets com quan érem petits ens ho passarem d'allò més bé. Els que s'ajuntin a fora s'ho passaran de conya (però els hi tocarà rentar plats :mrgreen:).

A part d'això, em d'estar separats la resta de cap de setmana?

No, ni molt menys. Sempre que s'han organitzat trobades s'han programat activitats i qui ha volgut hi ha anat i qui no s'ha quedat. I ens hem discutit per això?

Senyors, anem 42 famílies, per que 7 d'elles (i no complertes) no dinin al restaurant ens hem de posar pedres al fetge?

Tenen els seus motius, i jo els respecto. Diran que no els hi agraden els calçots, que si això i que si allò... però la veritat... és que estat a dieta per perdre els quilets que han guanyat aquestes festes de Nadal. =))

Escolteu, l'últim cap de setmana de febrer us vull veure a tots al càmping Vilanova Park que hem de fer l'estrena oficial de la caravana, que ja farà nou mesos que la tindrem i ja serà hora del part.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23104

Que no cunda el pánico

Cap problema, tot continua igual.
Es va parlar d'altres possibilitats quan la capacitat del restaurant no permetia dinar tots plegats, però l'unica solució que ens van donar (i crec que la millor) va ser fer-ho a la sala gran.
I ens ajuntarem tots com sempre abans i despres de dinar.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23105

Com diu el Pere, es farà la calçotada al restaurant, siguem els que siguem....

El que sí voldiar és saber el més aviat posible la gent que anirà al restaurant, En Tonio va posar la data del 8 de febrer per fer l´ingrès, doncs també és la data per confirmar el dinar.
Si algu té dubte d´asistència per qüestions de feina o el que sigui, que ens ho digui a l´adreça de hotmail.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23107

¡¡ No Se Restar !! (ni quiero aprender )
yo me sumo a los que comen en el restaurante y me sumo a los que comen fuera, mi opinion es que todos juntos, pero eso es imposible si los demas no quieren, porque como bien deciis no se puede obligar a nadie, sere yo que no tengo convicciones propias y aunque quiera estar en un sitio estoy dispuesto a estar en el otro con tal de estar juntos.
solo deciros que ya son 10 las familias que comen fuera, aparte de los que por diferente motivos llegan despues de la comida, seria conveniente que fueran ellas quienes lo comuniquen a los demas, si quieren.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23108

Hola,

Per raons de feina no podrem asistir a la kdd,

Actualitzem la llista.

ASSISTENTS:

1- Tonio 2 adults 2 adolescents (17-15 a.) en CV
2- Matrix i Homer 2 adults ,2 adolescents (14-11 a.) en AC
3- Los Pacos 2 adults en CV.......................... ( SIN RESTAURANTE )
4- Taulai 2 adults 2 adolescents (17-11 a.) en AC
5- Jave-4 2 adults i 3 adolescents. (14-12-11 a.) en CV
6- Jepi-2 adults i 2 adolescents. (14-13 a.) AC
7- CiM, 2 adults en CV
8- Ross,2 adults. en AC
9- Merce67, 2 adults, 1 nen (6 a.) en CV
10- Hellinero,2 adult.perra-gata. AC
11- Raboga, 2 adults i 1 adolescent i 1 nena. ( 13 i 11 anys) en AC
12- Tiramillas , 2 adults i 3 adolescents (14,14 i 11 a.) en AC
13- Payvi 4 adults en AC
14- Quincho, 2 ¿adultos? y 2 niños. de 9 y 6 añazos.
15- Mar-mar, 2 adults en CV
16- Fina, 2 adults i dos nens nen 9 anys i nena 5 anys en AC
17- MEGA, 2adults, 1nen ( 3 a.) en CV
18- joseluisgisela, 2 adults i una nena en AC
19- Mireia, 2 adults 2 adolescents (16 -14 a.) en AC
20- PITI, 2 adults + 2 nens (6 i 8 anys) en CV
21- Nesc, 2 aduts i dos nenes (4-1 a.) en CV
22- Mari, 2 adults +1 adolescent 13 anys+1 nena 9 anys en AC
23- Bitxitos, 2 adults, 2 nens (3 i 1) en CV
24- Arizona, 2 adults i gos en AC
25- Carrie, 2 adults i 2 adolescents (13 i 14) en CV
26- Didi, 2 adultos en AC
27- Tiowillson, 2 adults 2 adolescents en AC
28- Mirypaco, 2 adultos + niño (3 años) en CV
29- FrancescPàmies, 2 adults i un bitxo 1'5 anys en CV
30- Fuoristrada, 2 adultos en CV
31- Cuñados, 2 adultos en CV
32- Serrat, 2 adults i 4 nens (12,10,7,5 ) en AC
33- PepeyPilar, 2 adults i 1 adolescent en AC
34- MAO, 2 adults en CV
35- Mercuri, 2 adults i 2 nens en AC.
36- st.boi, 2 adults i 2 nens en CV
37- diana, 2 adults i 2 nenes (10 anys) en AC
38- Marpe, 2 adults i 1 nena en AC
39- Wilson, 2 adultos i 1 nena (7 años) AC
40- IGNASI, un adult, una adolescent (14) i un nen (11) en AC

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23109

Una llastima Martí, recordeu no actualitzar la llista, com que ho digueu ja n'hi ha prou.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23113

Nosaltres farem el que digui la organització, entenc que tot segueix igual i que hem de fer l'ingrés abans del 9. Esperem que tot vagi molt bé com sempre, anirem al restaurant molt de gust i ens encanten els calçots.

Josefina and family

Cercador

Alguns viatges

• Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12