• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23528

Por cierto amparo.... quien es ese Paco???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23557

a ver yo ya no me aclaro,yo no voy al restaurante,y se van a hacer dos listas o una lista solo para el restaurante y ya esta y los que no vamosa comerya nos daremos por aludidos,un saludo.
com m´ agrada ser lo que soc, campista y amic de totom

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23574

Ramon, hay una soloa lista...pero se ha de aclarar quien vqa al restaurante y quien no.....por controlar...jejeje..
Ya dijo tu cuñado que vosotros no ibais...... pero tampoco habeis dicho si quereis participar en el cremat (sabado noche) y en el chocolate m(domingo mañana), en ese caso tendriais que abonar 1 € por cabeza para chocolate y 1 € por cabeza para el cremat.
Por cierto.... necesesito que me envieis vuestros datos a la direccion de hotmail que aparece en mi firma.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23617

ho sentim molt pero al final no podrà ser...... :cry:

ens despenjem de la llista

Mengeu molts calçots per nosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23624

Ho sentim Mari, espero que a la popera sigui possible

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23625

Holaaaaa Quiero las cosas claras que luego pasa lo que pasa.

Con un euro ¿Cuantos vasos de chocolate puedo tomar? Por aquello de que si tomo siete pueden decir que soy tragona o que tengo gula martell

Con un euro cuántos cremats me tocan, porque si tomo más de los asignados luego viene lo de gorrona borracha :oops:
También podría pagar el euro de Víctor por el cremat y beberme el suyo para que no digan que soy tacaña dance

:!: Otra cosa, ¿Se puede llevar un vaso en cada mano para no guardar tantas veces la cola para repostar?

Gracias por vuestras contestaciones, es que soy nueva en esto y no se cómo funciona. :mrgreen:

Para demostraros mi generosidad llevaré choped, pero nada del 97% libre de grasas, el baratito que no es por dinero sino por grasa que sacia mas y con poco tienes bastante para todos. Y para remojarlo pues el Café Licor la base de toda combinación que se precie, con cola, cerveza, naranja, limón, vino, hasta con Cremat.
Y esto no sería lo que es sin una guitarra a la que aporrear ¿A quién le toca traerla? festassa
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23629

jejejjjjeej.... Taulaí... t´has aixecat amb inspiració , eh????

A veure.... jejeje.. no sé com dir-ho....... fes el que et digui la teva conciència...... :roll:

Com t´ha quedat el cos???

aixó sí... el torn.... segons qui tinguis al devant.... :mrgreen:

La guitarra????? tú saps tocar-la??? jo et deixo una... festassa

Tot sigui per una bona nit a la llum del foc del cremat.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23639

:mrgreen: :mrgreen:
Vale vale, pero la medida es la medida, y para se estableció el metro, el litro, etc... para que todo el mundo fueramos iguales ante la ley y el criterio, pero la conciencia todavía no está establecida, hay quien la tiene muy muy gorda por lo que come y otora muy muy delgada por lo que no come o disimula, yo la tengo rellenita, pero con esfuerzos para tenerla menos pesada. =))
Amparo o Jose o Paco

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23641

Amparo,ara si que estic content ,una trobada sense choped no es una trobada i si s'acompanya de café licor,els nous que no l'han probat quedaràn perplexes de les maravelles d'aquets magnific licor. ;-) ;-)
La guitarra ja saps que la porto sempre ,però el que falten son cantants :?: :?: .Pel que fa a les mesures de cremat,ja sabem que tu amb un got no en tens prou,pero com que et farem remenar-lo tota la nit et deixarem que en veguis dos de gots com a premi =)) =)) .
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23662

oleeeee oleeeeeeee choped "grasiento" !!!!!!!!!!!!!

festassa festassa festassa brindeM festassa festassa festassa

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23665

Sentint-ho molt finalment no podrem asistir a la Kdd, l'altra vegada será compormís d'ultima hora, ens fa imposible l'asistencia. :D

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23668

Una llàstima Marpe... una altra vegada serà.

Ens afegim a la calçotada fa 18 anys 5 mesos #23694

• Anonymous
  • Visitant
  • Visitant
Hola,
Ens agradaria apuntar-nos a la calçotada de Vilanova.

Som 2 adults, 1 adolescent de 13 anys, 1 nena de 4 i un nen de 18 mesos, i vindrem en AC.

Gracies.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23696

:8} :8} :8}
Siento deciros que por motivos de trabajo de Jose no vamos a poder asistir a la calçotada :twisted:
Espero que alguien pueda organizar otra mas adelante o que se realice un encuentro en cualquier lugar sin ningún tipo de compromiso para podernos ver.
Estoy muy triste.
Amparo o Jose o Paco

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23704

taulai, amb sab greu.

Un peto

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23713

taulai....no saps com ho sentim... ens quedem sense aquest choped tan bó i aquest licor de café exquisit :mrgreen:

Re: Ens afegim a la calçotada fa 18 anys 5 mesos #23714

Hola,
Ens agradaria apuntar-nos a la calçotada de Vilanova.

Som 2 adults, 1 adolescent de 13 anys, 1 nena de 4 i un nen de 18 mesos, i vindrem en AC.

Gracies.

Encantats de que us animeu a vindre a compartir el cap de setmana amb nosaltres.
En tonio t´enviarà un correu privat.
Ens hauries de dir si vols calçots, els plats que tiin els nens, si vols càmping xec, enviar-nos les vostres dades.
Tens tota l´informació al primer post d´aquest fil.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23720

Familia Taulai, no creais que os vais a librar de nosotros tan facilmente,,,,,,,,,,,,,,,, tendreis que pagar pañora.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23721

Ostras Amparo, qué rabia!!! A ver si os podéis acercar por la Monacalia, que también es muy interesante.

Un beso,
Mercè & Cia.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23726

Taulai, se lo que se siente :twisted: :twisted: cuando no se puede ir a un sarao como este. Les obligaremos a repetirlo -el chocolate, el cremat, los chistes y chascarrillos :mrgreen:
Y si te parece tu y yo para no tener problemas de medida pagamos al contado a tanto por ración dance dance

Un abrazo.
Marta & cia.

Cercador

Alguns viatges

• Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12