• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23426

Carai quina esteu montant a Vilanova. Quina enveja em feu. Enveja sana, que us ho passeu molt bé.
icona_onada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23431

ok. oido barra.
De fet la xocolata a casa en prenem les noies, sera que els nois ja son el suficientment dolços, (anecdota, a Sabadell a l'esglèsia Romànica, les comunions es fan totes juntes al pinar de fora el primer diumenge de juny des de fa 20 anys o més, per tant hi ha feina a arreglar-ho i queden moltes persones força d'hora, i la meva mare els porta una olla de xocolata desfeta a les 8 del matí, és una institució de les comunions i de les festes d'aniversari dels meus fills, la xocolata de l'Elvira arriba a posar-hi 20 litres de llet i a 1/4 de k de xocolata per litre de llet)
Llástima que jo no he heretat ni l'art i la gossadia de fer xocolata per unes 100 persones, pastisGlobus

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23444

jo he fet xocolata alguna vegada i sempre hem posat per 16 l de llet sensera 2kg de xocolata en pols .
Sempre comprem la de la casa MAKRO perque al ser una botiga al engrós el envàs es el gran i està molt bona....i la llet MAKRO.
els primers 8 litres s' escalfen amb la meitat de la xocolata i quan està ben calent si afegeix l`altra tanda....es va remenant i remenant perque no quedi cap grumoll i llestos!
Amb 16 litres de llet n' hi ha prou per tots us ho asseguro... fins i tot pels que repeteixen ;-)

Mª José

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23445

jo he fet xocolata alguna vegada i sempre hem posat per 16 l de llet sensera 2kg de xocolata en pols .
Sempre comprem la de la casa MAKRO perque al ser una botiga al engrós el envàs es el gran i està molt bona....i la llet MAKRO.
els primers 8 litres s' escalfen amb la meitat de la xocolata i quan està ben calent si afegeix l`altra tanda....es va remenant i remenant perque no quedi cap grumoll i llestos!
Amb 16 litres de llet n' hi ha prou per tots us ho asseguro... fins i tot pels que repeteixen ;-)

Mª José

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23446

ostres.. jo si que em repeteixo jajajajaja

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23456

Per fí, ens tornem a enganxar al foro, se m'ha esborrat hasta la foto del nick, gracies a Webmestre per la teua ajuda. Ara queda posarse al día.

BESOS PER A TOTS ENS VOREM A LA CALÇOTADA.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23457

Benvinguts altre vegada.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23459

, (anecdota, a Sabadell a l'esglèsia Romànica,

Fina, la Romànica pertany a Barberà. Ja van intentar els de Sabadell quedar-se-la, que van una mica escassos d'edificis històrics.

Una "barberenca" :mrgreen:

Ei, que la nota és meva, la Monrib (m'he colat amb el nick del Lince :roll: ).
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23460

Es veritat el que passa es que és el lloc de culte de la parroquia Sant Jordi que pertany a Sabadell i al barri de la Romanica que parteix entre els dos pobles (o ciutats), i com que el mossen es el mateix per Sant Jordi i per Barbera donc els de barbera van a l'esglesia del poble i els de sabadell a la romanica.

Josefina

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23465

¿ Hay cartel para la kedada?????

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23468

Supose que hi haurá que fer alguna despesa algún comte com l'any passat i també si algú s'encarrega voldría encomanar 2 campinxecs i donar les dades. Vaya toxo pero m'acabe d'enganjar al fill i la veritat llegir les 20 págines després del toxo del treball es una faena, en fí sentinto molt...... pues aixo vull informació de que hem de fer. Gracies :D

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23475

Que tal família Marpe2, men alegre de que torneu a casa i a la KDD, tenim moltes coses que explica.
Marta, si no fos per tu que mentens, a quet Mercuri&Jepiiiiiiii

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23481

Marpe... benvinguda!!!! Si mires la primera pàgian hi ha un resum del llistat i dels menus que es faràn.
Les dades ja les tinc si no heu canviat de vehicle des d´el febrer passat.
M´heu de dir el menu de la Mar (és la petita , oi?) i si vindrà l´Ignasi .
Ah... m´has de dir la marca de l´auto..... oi que era una Joint??

S´ha d´afegir 1 € per adult pel cremat i 1 € per adult per la xocolata.

En Tonio t´enviarà un numero de conte bancari per fer l´ingrés abans del 8 de febrer......

Cualsevol dubte.. ho preguntes.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 6 mesos #23482

Aço n pot ser.
:twisted: he hecho los cálculos cuatro veces, con resultados cuatro veces distintos. Cuando consigo que cuadren las cuatro sumas, martell aparece Marta y dice que un euro por cabeza o una cabeza por un euro si tomas chocolate. Si tomas cremat también, pero que la cabeza del Víctor no sirve por que es pequeña.Yo no se lo que he sumado con lo cual tengo que empezar de nuevo :evil:
Ahora me llama mi Paco y dice -"Corre, corre el Enric otra vez en España Directo por la tele -. Todos los días lo mismo y el mismo. Qué le vamos hacer, se emociona y le reconforta ver a uno de vosotros mas amenudo.
Ahora vuelvo.

Ya me he tomado la pastillita gustóS , me siento mejor.
Voy a continuar con mis cálculos para efectuar el ingreso en la c/c de la Caixa. Esa es otra, me la tengo que aprender, por que no voy a llevarme el ordenador para que la vean ¿No?
Un beso para cada uno de vosotros, no sea que alguién me llame tacaña.
dormilega
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

calÇotada fa 18 anys 5 mesos #23487

HOMER no me funciona el coreo como puedo hacerlo para reserbar y paguar

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23511

Wilson.... torna-ho a intentar.... Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
ja has rebut el privat d´en Tonio per fer l´ingrés?

si veus que no et surt, envia´m un privat a mi o a en Tonio amb les dades i els menus que has triat i si vols càmping xecs.....

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23512

Aço n pot ser.
:twisted: he hecho los cálculos cuatro veces, con resultados cuatro veces distintos. Cuando consigo que cuadren las cuatro sumas, martell aparece Marta y dice que un euro por cabeza o una cabeza por un euro si tomas chocolate. Si tomas cremat también, pero que la cabeza del Víctor no sirve por que es pequeña.Yo no se lo que he sumado con lo cual tengo que empezar de nuevo :evil:

Voy a continuar con mis cálculos para efectuar el ingreso en la c/c de la Caixa. Esa es otra, me la tengo que aprender, por que no voy a llevarme el ordenador para que la vean ¿No?
dormilega

jejjejej Amparo..... no és tan complicat..!!!!.....

2 adults 24 x 2 =48
1 nen 10 €
voleu cremat? 2 x 1 =2
voleu xocolata? 2 x 1 =2

Total= 48 +10= 58 , + 4 = 62..... Ja està!!!
Si en vols càmpings xec... 14 x ? =....... i ho sumes a la quantitat anterior.... :mrgreen: :mrgreen:
El nº de conte... també t´el pots copiar a la mà... com les xuletes dels exàmens del cole...... :mrgreen: :mrgreen:

Ha quedat tot clar????
Un petonàs , guapa!!!

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23514

Wilson el mensaje con el nº de cuenta te lo envie junto a todos los demas, aunque a mi me aparece como que aun no lo has abierto.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23524

Aço n pot ser.
Ahora me llama mi Paco y dice -"Corre, corre el Enric otra vez en España Directo por la tele -. Todos los días lo mismo y el mismo. Qué le vamos hacer, se emociona y le reconforta ver a uno de vosotros mas amenudo.
Ahora vuelvo.

dormilega

:) :) Muy buena Taulai, me he pegado una panzada de reir,te has aclarado ya?
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: I al febrer........... Calçotada fa 18 anys 5 mesos #23527

Amparo!!! =)) =)) =)) =)) =))

Per cert, si veus a l'Enric, dona-li records..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Una abraçada ben forta per a tu i en Jose ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Cercador

Alguns viatges

• Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12