|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Nosaltres tambe ens apuntem, 2 adults amb AC i al restaurant amb calçots i lo que caigui
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bueno bueno...
Doncs nosaltres, si hi ha restaurant, hi anirem per què el futbolero ha promés afanyar-se i sortir ràpid quan acabi el partit per arribar a temps. De totes maneres, si la organització decideix cancel.lar-ho i dinar tots al carrer, doncs dinarem al carrer. Cap problema, el que decidiu es farà. Salut! |
|
|
No em respòs abans perque estàvem fora i a sobra no ens funciona l' adsl de casa.
Em sembla molt bè tot el que es decideixi, pero per una altre banda, si es va dir al principi de calçotada al restaurant, així comptem, així que nosaltres al restaurant. Ja ens sabia prou malament quan la llista era fins a vint i algo i nosaltres ens habíem quedat a fora. Marta, encara que al Xavi ni li agraden els calçots i que ja haurà dinat a la caravana, compteu una cadira més per a ell al nostre costat, si us plau. Nosaltres arribarem el dissabte ben d' horeta. |
|
|
Com ja l'hi varem dir al Tonio, nosaltres no anirem al restaurant.
Esperem no molestar a ningu. Salutacions |
|
|
Hola companys,nosaltres no arribarem al camping fins a mitja tarda,ja que juguem l'ultim partit de basquet a les 13 hores del dissabte i aixo sol acabar a 1/4 de 3,per tant sapiguent-nos molt de greu ens perdrem per primer cop la calçotada :evil: :evil: :evil: .Això si que la Merçe no es pensi que s'em treura de sobre per fer els balls ,ja que per aquestes hores esperem haver arrivat.Desitjem de tot cor que ho passeu be i que si feu cremat el divendres a la nit pnseu en mi que soc un dels remenadors oficials
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Bueno, pues aclaradas todas las dudas, sabiendo todos las opciones que hay, quitamos el freno y pa'lante.
os recuerdo que hemos puesto de fecha el 8 de febrero como ultimo dia para hacer el ingreso. tambien seguir enviado datos, que faltan, cuantos menus de los diferentes tipos, adultos, adolescentes e infantiles, si pagais con campingcheque decirnos si haceis pedido o si ya teneis. en cuanto al chocolate, pues lo mismo, ¿que hacemos? usamos el hardware del nesc y entre todos compramos el software, si se hace esta opcion seria necesario dos voluntarios "instaladores" de programa chocolatero y otros dos voluntarios que se encarguen de restaurar el hardware a Nesc en las mismas condiciones que nos lo dejo, la otra opcion es que cada familia lleve un litro de chocolate de la Ram. |
|
|
Atencion organizadores!!! Falta incluir a toti en la lista de la primera pagina, lo digo por si se os habia pasado ok?
Saludos |
|
|
ok arizona.... estem al cas.... quan homer es conecti...ja ho endreçarà.
Gràcies per recordar-ho . Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ostres, ja l'havia renumerat i tot, per una altra vegada ja ho sé. Salutacions. |
|
|
Nosaltres no farem mes comentaris i anirem al restaurant, com aviem quedat.
Una abraçada |
|
|
Jaume així m'agrada que estiguis a la guait |
|
|
hola nosotros no iremos al restaurante espero que esto no sea un problema
|
|
|
A veure.... tema "Xocolata"
...
Penso que cada familia podria portar un llitre de llet, sencera, sense aditius ... i jo m´encarrego de comprar la xocolota....i de fer-la. Bitxitos, crec que tu havies ofert el teu rulo , oi? el que si que vull saber és la gent que en menjarà...per fer càlculs per comprar la xocolata.... la resta , gots (cadascú el seu) i pastes , a voluntat... xoco2 xoco2 xoco2 Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Marta per la xocolatada conta amb nosaltres
|
|
|
Dedueixo que la xocolata es farà el disabte al dematí, si es així serem 3.
|
|
|
Matrix, no vaig ser jo qui va oferir els fogons, però si puc ajudar en alguna cosa feu-m'ho saber.
Compto amb ingressar un euro per cap pel cremat i la xocolata, si no és així comuniqueu-ho. |
|
|
És veritat... a ser en Nesc.... ara ho he vist... que he repasat el fil. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
La xocolata es farà diumenge al mati. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Bé.....el que vull saber és si fareu l´ingrés o si cadascú porta el seu llitre de llet....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Crec que seria millor fer l'ingrés i que algú s'encarregui de comprar la llet. Més que res ho dic per no barrejar diferents llets. A part, qui la prepari estarà acostumat a una en concret, i a vegades al canviar no et queda igual la xocolata.
|
|