|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Nosaltres hem fet l'ingrés avui,crec que bé. :?:
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Fina, jo crec que cada cosa està al seu lloc, el que pasa és que la secció de agenda no estava actualitzada.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
hasta este momento han hecho ingreso de diferentes conceptos y cantidades,
Mar-Mar, Willi, Wilson, Kamaku, Genoveva, Los Pacos, Ross, Merce, Hellinero, Tiramillas, Payvi, Quincho, Mega, Nesc, Arizona, Mercuri, TioWillson, MiryPaco, Serrat, Bitxitos, Mireia, Peskitos, Jave-4, Toti, Jepi, CarlosK75, Didi, CiM, Carrie, Fina, Raboga, Matrix. salvo error. |
|
|
A qui li agrada el golf??????
|
|
|
Perqué?? perqué?? perqué??
|
|
|
Es que m'han dit al camping que fan falta voluntaris per escombrar el camp de golf que hi ha massa pinassa
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: PROU!!! A veure es que com que al costat del camping hi ha un camp de pitch & putt doncs servidor, el mestre RamonMar-Mar i qui volgui anirem dissabte matí a fer uns tocs, no cal fer llista qui vulgui ja quedarem pel matí i anirem tots plegats. |
|
|
Homer, depèn de lora que i aneu, conteu en mi per fer una visita al bar :mrgreen:
|
|
|
Homer, jo vindré per si algú es lesiona.
L'hospital de campanya el muntarem al bar =)) |
|
|
jo tambe vindre,pero ja cal que deixem espai entre nosaltres perque sino ja sabeu que pasa
|
|
|
llastima que no hi soc,perque em faria gracia provar-ho.Soc un crack en llençar pilotes a l'aigua segur :mrgreen: :mrgreen: .Que ho disfruteu molt.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi et trobem mol a faltar
una abraçada. Qui posarà las pilotes?????????????? :mrgreen: |
|
|
Cuidadín con el golf. :!:
Recomiendo practicarlo con un cancán de dos metros de radio (como si se tratara de la reina del carnaval), y que nadie se acerque a ese perímetro, pues es la forma de no tener un disgusto bueno. :mrgreen: Fuera bromas, cuidado, el campo de golf luego no se quiere hacer cargo de ciertos accidentes. Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
Veig que hi ha gent que li agrada "tocar les pilotes" :mrgreen:
|
|
|
Hola,
Som els Peskitos i ens hem canviat de nom d'usuari. Podeu arreglar-ho a la llista d'assistents?? Gràcies. |
|
|
Traginers... ara vaig....
|
|
|
Doncs no se que pasa que no hem deixa sortir de la sessió... 8O ... m´estima molt aquesta web.... :mrgreen:
No et preocupis , ja et canviarem. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Cap problema.......sigui amb el nom que sigui pensem venir a Vilanova a coneixer-vos....................
|
|
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: això esperem
|
|
|
Cap problema Jepi, anem diumenge i solucionat. Acabo de trucar al camp i m'han dit que el dissabte tenen un torneig i hi ha massa gent, que millor anar el diumenge i l'hi he dit que el diumenge vindrà un tal Jepi i ens podrem petar de riure al veure'l jugar. L'ha entés a la primera. |
|
|
=)) =)) =)) es que aixó del golf hem fa riure,sobretot perque tal com diu la Marta ens agrada tocar les pilotes.Si es diumenge conteu amb mi i si no en rasco cap ajudare a posar boles i si no anirem al bar amb el Vicenç,no?.Cap problema.
A veure si hi posen pancartes anunciant el nostre torneig. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|