• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: LAPONIA 2013

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #45936

Neus ha escrit:
També estem mirant de fer una escapada des de Helsinki a Sant Petersburg.[/quote]

S. Petersburg quina il.lusio amb fa poguer veure l'Hermitage

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #45937

Hola neus,

Nosaltres quan varem visitar-la varem pujar per l'est, molt semblant a aquest ruta, fins la zona dels parrcs nacionals de RUKA i el parc de RISITUNTURI. Es una zona de boscos, passejar i disfrutar. Allà les meves filles varen rafting per primer cop.

També varem arribar-nos hasta la frontera rusa com ells i varem tornar enrera.

Recordo les pistes de sorra perfectes, no com aqúi. Et senties ARy Vatanen.

Varem gira per Rovaniemi i varem baixar per la costa oest fins Tampere i Turku. Si no recordo malament hi ha la ruta del sar.

I en front de helsinki hi han varies fortificacions militar que s'arriben en barca de l'epoca dels sars.

Quan varem anar el nivell adquisitiu era mooooolt alt i ho notavem. quan varem anar a cap nord varem tornar a passar per recordar i era mes assequible.

Es un pais molt tranquil.

Algú de vosaltres hauria de pescar!!

salutacions

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #45939

Una de les troballes del blog "nomade en scandinavie" va ser Hiljainen kansa (El Poble Silenciós).
En una clariana del bosc propera a la carretera, un grup nombrós d’espantaocells clavats al terra esperen la visita de ciutadans i turistes. Cada primavera, la gent del poble els hi porta roba nova i arregla els desperfectes soferts durant l’hivern.
El que no he pogut esbrinar és el significat d’aquestes figures fantasmagòriques.

www.joel-marssy.com/kainuu/index.htm

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Last edit: per Neus.

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #45944

Espectacular reunió d'espantaocells.
Curiosament, és una de les imatges que vaig arribar a veure al "fullejar" el blog.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #45993

El que també em va inpressionar va ser el monument als soldats caiguts durant la Guerra d'Hivern.

Una gran escultura de ferro amb 105 campanes (una per cada un dels dies que va durar la guerra), envoltada per tantes pedres com soldats van caure a la batalla, tant russos com filandesos.

Foto copiada del blog nomade.en.scandinavie.2010.over-blog.com/pages/Le_projet_2010-2879060.html

Foto copiada del blog nomade.en.scandinavie.2010.over-blog.com/pages/Le_projet_2010-2879060.html
Adjunts:

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #45994

Neus!! encontes d'escultures, has de fer rafftings, baixades amb bobs, etc...!!

Last edit: per ixent2.

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #45999

Neus...... no sé si podré tornar a entra a aquets fil... quina enveja!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46000

ixent2 ha escrit:

Hola neus,

Nosaltres quan varem visitar-la varem pujar per l'est, molt semblant a aquest ruta, fins la zona dels parrcs nacionals de RUKA i el parc de RISITUNTURI. Es una zona de boscos, passejar i disfrutar. Allà les meves filles varen rafting per primer cop.

Josep Mª, els anys no perdonen,, i jo ja tinc que buscar activitats més tranqui-les i segures :(

ixent2 ha escrit:

Varem gira per Rovaniemi i varem baixar per la costa oest fins Tampere i Turku. Si no recordo malament hi ha la ruta del sar.

Em costa molt triar el recorregut ja que al volgué recórrer els 4 països nòrdics he de fer un circuit de circumval•lació i per arribar a Laponia he de triar si vaig bor deixant la frontera amb Rússia o la costa del Bàltic.

ixent2 ha escrit:

I en front de helsinki hi han varies fortificacions militar que s'arriben en barca de l'epoca dels sars.

Suposo que et refereixes a la Fortalesa de Suomenlinna. En un dia solejat ha de ser molt bonic visitar-la.

www.suomenlinna.fi/en

ixent2 ha escrit:

Quan varem anar el nivell adquisitiu era mooooolt alt i ho notavem. quan varem anar a cap nord varem tornar a passar per recordar i era mes assequible.

Com que a casa nostra, amb l’entrada del euro han pujat tant els preus, ja no ens sembla tant car el que trobem fora :whistle::whistle::whistle:

ixent2 ha escrit:

Algú de vosaltres hauria de pescar!!

En Ramon ja s'ha comprat una canya !!!

Adjunts:

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46001

Aquí teniu una pàgina amb informació molt interessant sobre Finlàndia:

www.outdoors.fi/destinations/Pages/Default.aspx

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46002

matrix ha escrit:

Neus...... no sé si podré tornar a entra a aquets fil... quina enveja!!

Marta, en un projecta com aquest, es necessita col•laboració de tots.

Salutacions

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46007

Avui m'has fet mirar quínes coses varem visitar a Finlandia i m'han vingut al cap anecdotes que ja no m'enrecordava.

He trobat això

OFICINA DE TURISMO DE FINLANDIA
Fernando el Santo 27, 5ºA. Madrid.
Tel. 91 749 77 45
Fax 91 319 69 48

No si existeix

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46016

Gràcies Josep Mª

Fa temps que recapto informació dels països nòrdics (i d’Europa en general) ; anys enrere demanava els catàlegs en aquesta adreça , però últimament ho faig directament per e-mail.

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46029

Bonjour Neus
Excusez-moi, je suis français et je ne parle pas catalan!
J'utilise google traduction.
Je vois que vous préparez un voyage en Scandinavie et que vous avez vu mon blog nomade.en.scandinavie.2010.over-blog.com/
Je peux vous donner des fiches pratiques (en français) pour les renseignements pour un voyage en camping-car en Scandinavie.
Il y a 17 fiches sur les péages, les ferries, les campings, le gaz, le coût de la vie, la pêche, etc.
Envoyez-moi votre e-mail à:
nomade.jack _at_laposte.net ( _at_ = @)
je vous enverrai ces fiches.
Amicalement.

Hola Neus
Disculpi, sóc francès i no parlo català!
Jo ús traducció de Google.
Veig que estàs planejant un viatge a Escandinàvia i que va veure el meu blog nomade.en.scandinavie.2010.over-blog.com/
Et puc donar les fulles d'informació pràctica (en francès) per obtenir informació per viatjar en una autocaravana a Escandinàvia.
Hi ha 17 fitxes en els peatges, transbordadors, càmpings, de gas, el cost de vida, pesca, etc.
Envieu-me la seva adreça de correu electrònic a:
nomade.jack _at_laposte.net ( _at_ = @)
Vaig a enviar aquestes targetes.
Salutacions.

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46031

Bonjour Nomade059

Je vous remercie de votre attention à me faire parvenir les fiches avec les renseignements pratiques du voyage a Scandinave que vous avez effectué au cours de l’été de 2010. Ils seront d'une grande aide.
... votre blog est une référence pour préparer mon périple pour le Grand Nord !!!

Je m'excuse, mon français est assez mauvais, mais j'essaie d'améliorer de jour en jour. Heureusement, nous avons aussi le traducteur "Google"

Si vous avez besoin d'informations de voyage sur la Catalogne et l'Espagne,ne pas hésiter à demander: nous serons heureux de vous aider !!!

Cordialment

Neus

Bon dia Nomada059

Li dono les gràcies per oferir-me les fitxes practiques del viatge que vareu fer a Escandinavia durant l’estiu del 2010. Seran d’una gran ajuda.
... El vostre blog és un referent a l’hora de preparar la meva aventura pel Gran Nord !!!

Demano disculpes, el meu francès és bastant dolent, tot i que intento millorar-lo dia a dia. Per sort també tenim el traductor google.

Si necesiteu informació per viatjar a Catalunya o a Espanya, no dubteu en demanar-ho: estarem contents de poder-vos ajudar !!!
Cordialment

Neus

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46034

Caram, quina alegria que hagis pogut contactar amb els autors del blog i que hagin passat per aquí, Neus !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46036

nomade059:
Ja he rebut totes les fitxes d’Escandinavia 2010. Moltes gràcies !!!

Seguint les indicacions de nomade059 donades al webmestre, he afegit la procedència de dues fotos inserides, tretes del seu blog.

nomade059:
J'ai bien reçu toutes les fiches du Escandinavie 2010. Merci beaucoup !!!

Suivant les instructions que vous avez donnés au webmaster de Totcàmping, j'ai ajouté la provenance de deux photographies de votre blog.

Neus

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46037

EvaV ha escrit:

Caram, quina alegria que hagis pogut contactar amb els autors del blog i que hagin passat per aquí, Neus !

Doncs si, m'ha fet molta il·lussió !!!

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46043

à Néus
Merci d'avoir mis les liens.
Si vous traduisez mes fiches en Catalan ou en espagnol, merci de m'envoyer une copie.
Amitiés camping-caristes
nomade059

a Neus
Gràcies per posar els enllaços.
Si traduir les meves notes en català o en espanyol, gràcies per enviar-me una còpia.
Les amistats autocaravana
nomade059

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46045

Quin luxe, els autors del blog a Totcamping

Last edit: per mar-mar.

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 2 mesos #46046

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT en 2 dies (13.07), Jepi en 2 dies (13.07), Toni-de-Ros en 15 dies (26.07), costalbert en 17 dies (28.07), Lluís García en 24 dies (04.08), ciuatanejo en 25 dies (05.08), IVISANT en 28 dies (08.08), Mont-lleó en 31 dies (11.08), Unalome81 en 43 dies (23.08), JordiJ en 46 dies (26.08)

Alguns viatges

• 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.