• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46047

nomade059 ha escrit:

à Néus
Merci d'avoir mis les liens.
Si vous traduisez mes fiches en Catalan ou en espagnol, merci de m'envoyer une copie.
Amitiés camping-caristes
nomade059

a Neus
Gràcies per posar els enllaços.
Si traduir les meves notes en català o en espanyol, gràcies per enviar-me una còpia.
Les amistats autocaravana
nomade059

nomade059:

C'est un plaisir de traduire vos fiches en espagnol ou en catalan. Quand j'aurai fini votre commande, je vous envoie une copie rapidement.

Salutation.

Serà un plaer traduir les fitxes al espanyol o al català. Quan hagi acabat el seu encàrrec, li enviaré una copia de seguida.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Neus.

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46048

mar-mar ha escrit:

Quin luxe, els autors del bolg a Totcamping

I tant Maria, vaig quedar molt sorpresa :ohmy:

En les fitxes que m’ha enviat hi ha informació molt valuosa que em farà força servei per acabar d’arrodonir la ruta.

A reveure.

... Per cert, gràcies pels enllaços !!!

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46049

nomade059:

C'est un plaisir de traduire vos fiches en espagnol ou en catalan. Quand j'aurai fini votre commande, je vous envoie une copie rapidement.

Salutation.

Serà un plaer traduir les fitxes al espanyol o al català. Quan hagi acabat el seu encàrrec, li enviaré una copia de seguida.

Salutacions

Merci d'avance et bon courage pour les traductions!

Gràcies per endavant i bona sort per les traduccions!
Salutacions.

Last edit: per nomade059.

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46051

Bonjour nomade, benvingutts

Je vais demander a Neus les fiches pour mettre-les, s'il est possible, a la "bibliothèque" de voyages.
Merci, à bientôt.

Neus, si són pdf o similar els podem penjar.

M'ha sorprès molt positivament aquest viatger.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46053

Bonjour Mr le Webmaster,

Vous avez mon accord pour publier les fiches au format pdf, EN CATALAN ou EN ESPAGNOL,
MAIS PAS EN FRANÇAIS.
Je veux garder l'exclusivité de la diffusion en français.
Cordialement.

Hola Sr Webmaster,

Vostè té el meu permís per publicar els arxius en format pdf EN ESPANYOL o CATALÀ,
PERÒ NO EN FRANCÈS.
Vull mantenir els drets exclusius per difusió en francès.
Cordialment.

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46060

Neus , he trobat un blog amb viatje a Lapònia i Finlàndia, pero si us va bé.

motzailak.blogspot.es/tags/laponia/
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Last edit: per matrix.

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46064

Bonjour nomade059

Quand j'ai fini la traduction en catalan ou en espagnol, l'envoyer au webmaster pour la publication dans la bibliothèque de voyages.

... merci beaucoup!!!

Bon dia nomade059

Quan finalitzi la traducció al català o castellà, l’enviaré una copia a webmestre perquè la publiqui a la biblioteca de viatges.

... moltes gràcies !!!

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46066

matrix ha escrit:

Neus , he trobat un blog amb viatje a Lapònia i Finlàndia, pero si us va bé.

motzailak.blogspot.es/tags/laponia/

Gràcies Marta

Qualsevol informació es benvinguda i pot aportar noves idees a l’hora de fer la ruta.

Per cert, vosaltres on anireu aquest any ???
Perquè no obres un fil similar a aquests que han obert l’Eva i la Maria ???

A reveure

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46075

Neus.... aquest any volem fer Escòcia...però estic molt endarrerida....i estncada... potser hagi més improvissac`´ de la que em penso...
Tinc informació, a AcPasion hi ha un fil molt extens , el que he de fer és desglosar-la i agafar el que m´agradi i pugui fer.

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46079

Hola Marta.

Acabo d'enviar-te un e-mail amb el dossier de preparació del meu viatge; potser puguis fer servir alguna cosa ...

Tot i que en el primer missage del fil "Planificador de rutes" s'han perdut tots els missatges, en aquesta mateixa página hi trobaràs alguns dels enllaços que vaig fer servir per preparar la ruta.

Salutacions.

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46083

Neus, espero el teu correu.
De fet , el teu relat és un dels que tinc impres...jejej

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46085

matrix ha escrit:

Neus, espero el teu correu.
De fet , el teu relat és un dels que tinc impres...jejej

Marta, ja està enviat de nou :)

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46104

Entre algunes de les coses interessants que he trobat està l’Arc Geodèsic de Struve.

A començaments del segle XIX, l’ astrónom Wilhelm von Struve va decidir utilitzar mesures de triangulació per determinar la forma i dimensions exactes de la Terra. Les 265 estacions utilitzadas per fer aquesta medició estan situades a 30 km una del altre, seguin una trajectòria de 2820 km des de Hammerfest a Noruega fins Ismail en el Mar Negre, creuant Noruega, Suecia, Finlandia, Rusia, Estonia, Letonia, Lituania, Bielorrusia, Moldavia y Ucrania.
De totes elles, 34 han estat declarades Patrimoni Mundial: 4 de les 7 de Suècia, 6 de les 83 de Finlàndia i les 4 de Noruega.

en.wikipedia.org/wiki/Struve_Geodetic_Arc

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46178

Buscant, buscant, crec que ja he trobat l’ informació necessària per poder fer una visita “llampec” a St. Petersburg des de Helsinki.

www.stpeterline.com/en/OnBoard/News.aspx
www.stpeterline.com/en/Goodtoknow/Visafreerule.aspx

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46194

Quina troballa mes bona, i sense visat encara que hagis de programa una visita turistica

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46209

Tot i que només sigui per estalviar-nos passar la duana en solitari, i tenir que buscar-nos la vida en una ciutat on no entendrem cap indicador, crec que valdrà la pena pagar per fer una visita organitzada. Soc conscient que ST Petersburg necessita més de 1, 2 o 3 dies en visitar-lo, però ens conformarem en poder fer-li un tastet.

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46215

Neus supongo que aprobecharas para visitar Tallin ,
En Tallin encontramos algo parecido a una pequeña agencia de viajes que ya estaba cerrada pero a traves de los cristales entendimos que entre otras que se dedicaban a organizar viajes a Sant Petesburg,era ya nuestro ultimo dia en Tallin ,y lo vimos por el centro buscando un restaurante para cenar ,al dia siguiente embarcabamos en el ferry que venia de Sant Petesburg y nos llevaba a Alemania.
Ademas podeis aprobechar para aprovisinaros pues hay una gran diferencia de precios sobre todo en el alcohol.
Saludos Amador

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46220

Hola Amador

Teníamos previsto hacer una escapada de un día sin la AC, pero todo dependerá de los horarios de los ferrys. Hay alguna compañía que da margen de varias horas entre la ida y la vuelta, pero en otras, el tiempo para visitar la ciudad es muy justo y casi no vale la pena.

Cuando se acerquen las fechas iremos atando hilos.

Saludos

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46224

Re: LAPONIA 2013 fa 11 anys 4 mesos #46225

Si et sembla podem seguir amb el tema gastronomic.

MERCATS de Helsinki

Kauppatori, plaça del mercat, es troba al moll sud, a tocar dels ferris a Suomenlinna, Tallinn .... , té vista al Golf de Finlàndia, es molt a prop de la catedral ortodoxa de Uspenski y de la luterana S Nicolau. La plaça té la principal oficina d'informació d'Hèlsinki
Adressa:Pohjoisesplanadi, 00170 Helsinki, Suomi.
Alberga el mercat a l'aire lliure més tradicional i famós de la ciutat.
En les seves parades es venen peixos frescos, fumats, assecats, cuits i llestos per menjar, carns, baies silvestres de tota mena, fruita de temporada i bolets, objectes d'artesania, pells i souvenirs.

D'algunes de les illes que habiten la badia d'Hèlsinki, també arriben barques-parada on venen els seus productes.

També es pot seure per menjar algunes especialitats com la carn de ren .. a bon preu. Al hivern hi ha una parada climatitzada com a cafeteria

Horari: de dilluns a divendres de 6h30 a 18h, dissabtes de 6h30 a 16h i de maig a setembre també els diumenges de 10 a 17h.

Fotos n’hi i ha una amb planell www.google.es/search?q=fotos+de+Kauppatori&hl=es&qscrl=1&nor...sAQ&biw=1059&bih=493

Fotos www.minube.com/fotos/rincon/22659

Last edit: per mar-mar.

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12