• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 6 mesos #46373

Maria, vaig seguir aquest blog escrit pel "Sr i Sra xaf". Una jove parella de Barcelona que durant el 2011 es van lligar la manta al cap (com es diu vulgarment)i van estar quasi 10 mesos recorrent Europa. A finals de Setembre i primers d'octubre van tenir la sort de visualitzar més d'una Aurora Boreal per l'alçada de Laponia.

... Var ser emocionant !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46451

Hola Neus ,otro sitio que nos gusto ,pero este en Copenague fue la visita a la fabrica de cervezas Carsberg ,si os gusta la cerveza no vayais en ayunas,pues al final de la visita invitan a probarlas.
Aunque no guste la cerveza ,a mi si ,pero me pillo antes de desayunar y no apetecia en ayunas ,un gran fallo,es muy interesante la historia de la familia ,asi como algunos simbolos de sus etiquetas y como no la entrada de las oficinas soportada sobre 2 elefantes y el porqué.
sañudos Amador

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46452

Una bona recomanacio la de amadorp sobre la fabrica de cerveza Carsberg.
segurament sabras que va ser encarregada i pagada per Carl Jacobsen.

Per si t'interesa:

www.visitcarlsberg.dk/visitcarlsberg/openinghoursandprices/Pages/default.aspx

Mapa maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=11,+Gamle+Carlsber...8109&z=14&iwloc=addr

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46460

Amador, gracias por darnos la idea de visitar la fabrica de cervezas Carsberg. No teníamos previsto volver a Copenague, pero creo que haremos una parada fugaz en la ciudad aunque sea solamente para visitar la fábrica.

Maria, gràcies pels enllaços.

Salutacions

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46462

Ostres sols per la fabrica? :laugh::laugh::laugh: ja se qu'heu estat.

Per si algu no sap qui es Carl Jacobsen, era fill de el fundador de la cervesa Carsberg.

Si t'agrada l'art pude t'interessi la Ny Carlsberg Glyptotek, museo que es troba a Dantes Plads,7. Hi ha col.lecions de escultura y tambe antiguitats greges, romanes, egipcies, d'orient, etruscas,tambe obres de Gauguin, Degas, J F. Milt, Toulouse-Lautrec, Rodin.... a mi m'encanta l'impresionisme.

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46466

Maria, les ciutats grans, se’m fan molt feixugues a l’hora de visitar. Tot i que m’agraden els museus, les catedrals, els edificis històrics, els monuments, els barris vells i tot allò que li dona encant a una vil•la, les meves condicions físiques fan que mesuri les forces i em dediqui a visitar poblacions mes petites on no tingui que anar tot el dia amunt i avall.

... Però de moment he pres nota de tot !!!

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46468

Neus,
Un lloc que recomano de dinamarca, que no se si passaràs es la ciutat de Arhus a la regió de jutlandia i visitis el parc de Marseliskoven,
Hi han cervols corrent lliurament per dins i et venen a "saludar"

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46471

Per amplia una mica mes sobre la ciutat de Arhus, tambe un dels llocs mes visitats es La Ciutat Antiga, Den Gamle By (en danes) reconstrucció historica de les cases daneses i oficis que foran traslladats pedra a pedra desde diferents llocs de Dinamarca.

es.wikipedia.org/wiki/Den_Gamle_By

sobredinamarca.com/2011/03/21/el-museo-de-moesgaard-y-las-casas-vikingas/

A el parc de Marseliskoven es pot fer picnic

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46472

ixent2, mar-mar, de la ciutat de Århus tenia pensat visitar la Ciutad Vella (Den Gamle BY), la Catedral de St Clement i el Museu viking, però també hi afegiré el parc de Marseliskoven.

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46473

Adjunts:

Last edit: per Neus.

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46474

Neus, referent al museu viking et passo aquest text tret de la Guia Michelin

Durante las obras de construcción de un banco (el Unibanque), frente a la catedral, aparecieron importantes restos de la antigua ciudad vikinga. Las excavaciones permitieron sacar a la luz parte de las murallas, así como importante material arqueológico. También pueden verse vestigios de casas; una de ellas se ha reconstruido en el museo instalado en el edificio del banco, que tuvo que ser reformado para poder exponer estas huellas del pasado.

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46593

Gràcies Maria !!!
Aquesta era l'informació que tenia; ja el tinc localitzat amb en Google Earth.

Salutacions

Re: LAPONIA 2013 fa 9 anys 5 mesos #46594

Costa de Finnmark (Noruega)

Tocant al Mar Àrtic, a l'entrada del Kjøllefjord es troba la península de Nordkyn i l'acantilat de Finnkjerka o Finnkirka.

Adjunts:

Last edit: per Neus.

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 10 mesos #47166

Sembla que ja comença a ser l'hora de reprendre aquest fil...

Fa uns dies vaig descobrir un fantàstic viatge per Laponia durant els mesos de gener i febrer del 2012. Es retraten i descriuen uns paisatges quasi desconeguts per la majoria dels autocaravanistes que recorren aquestes terres durant l’estiu, però tenen una bellesa indescriptible.

Tot i que nosaltres volem començar la ruta a finals de la primavera, la seva lectura m’ha servit per incloure algun nou indret al rutòmetre que tinc mig preparat.

www.laika.it/index.php/fr/info-a-contatti/laika-arctic-experience

Salutacions

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 10 mesos #47168

Neus, una gran troballa, ja saps que és el primer viatge que vull fer quan les nenes no vulguin acompanyar-vos.
I el vull fer a l'hivern. Amb la neu, les aurores boreals, etc.

Quin viatge prepares, quina passada !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 10 mesos #47170

QUE QUEDI CLAR QUE TINC ENVEJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!jajajjajja ES EL MEU SOMNIIIIIIIIIIIII ufffffffff
Quina sort punyeterusssssssssss!!! :)

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 10 mesos #47180

Eva, fa una estona, m'estava mirant el vostre primer gran viatge en AC (Noruega 2005), i en les fotos és veu clarament com en crescut la Xènia i l’Aina. No os donareu conte i ja seran prou grans per poder emprendre la vostra somniada aventura a Laponia durant l’hivern.

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 10 mesos #47181

Mª José:

Hi ha moments, mentre preparo aquest “gran viatge”, penso que estic dalt d’un núvol, i que quan arribi el moment, potser no el pugui fer realitat ..
... no perdo l’il•lusió, i desitjo de tot cor poder-vos dir des d’aquí:
... Fins aviat !!!

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 10 mesos #47182

I tant, qui les ha vist i qui les veu.

Tampoc vull empényer el temps, tot anirà arribant tal com toqui, però el que no vull és fer-lo ara amb elles, no crec que tinguin la paciència per disfrutar de les vistes tan impressionants, a canvi de certes incomoditats d'aquesta gran aventura.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: LAPONIA 2013 fa 8 anys 9 mesos #47241

Per anar obrint boca:

www.nasjonaleturistveger.no/en

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12