• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20893

Neeeeeeeeeeeeens!!!! Necessiteu vacances, oi?

Cada cop aneu a pitjor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20895

Ep bitxitos,
Ens guardem les imatges innedites pel millor postor. Encara no he rebut una "bona oferta" :mrgreen:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20900

Matrix, no pateixis!!!, aquesta colla d'artistes tenen previst fer gira per tots el racons del nostre país, tindràs ocasió de veure'ls, no en tinguis cap dubte :mrgreen:

Montse (Monrib) això, això....... que la pela és la pela!!! 8-) , aquí les millors imatges van molt, però que molt cotitzades =))

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20901

Carles, em sembla que ja volten al You Tube... icona_onada

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20904

Quina marxa mes sana porta aquet fil.

Jo també mi fet un fart de riura

Felicitats

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20913

Payvi,

Ja ho pots ben dir ja! Aquesta colla porta una marxa.
Per cert, algú em pot dir com es penja un enllaç a un video del YouTube?

Vull posar el meu granet de sorra amb un spetaculo de la Paca Carmona.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20915

=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) Apa Companys! Sou l'hòstia eh? Quin fart de riure m'he pegat.

Veus Bitxitos com s'ha animat això? es que I tant que necesitem vacances!!!! Sobre tot necessitem al pont pre Nadalenc per entrar amb força marxa a les Festes. Per no parlar d'anar a pastorar.

I es que Senyors, queden 6 DIESSSS!!!!

Fotògrafs i Reporters, Prepareu-vos a treballar! :twisted:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20922

8O On passen la tardor els nostres forers ??
8O Que fan per passar-se el fred ??
I el més sorprenent amb qui OXO es passen el fred ?? 8O

La "cara" secreta i més desconeguda dels nostres companys, en exclusiva pel Totcàmping....

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20923

Només falten 2 dies ...

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20924

No podreu quedar indiferents...

No, no, no pares....

=)) =)) =)) =)) =))

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20929

Aquí us deixo la última actuació del Trío Marce.., vull del Trío Friquilino i la seva estrella, en Carles...
=)) =)) =)) =)) =))

Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20931

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Mooooooooooooontseeeeeeeeeeeeeee, no fotis, no fotis eh!!!! :twisted: :twisted: martell martell :-x :-x
Que t'han ofert per la publicació? 3 càmping-xecs i una barbacoa? o potser una subscripció al "nos vamos de excursión"?.
La meva oferta continua en peu....... jo, t'ofereixo 4 càmping-xecs i un croissant de xocolata.......... si cal, podriem arribar a augmentar-ho amb una ensiamada (si cal mallorquina) però segur que no t'ho has pensat prou, agafa't el temps que calgui......, no et precipitis......... medita.......... valora-ho........ sigui el que sigui, això no té preu!!! =)) =)) =))

Lince, ara que no ens sent la teva senyora, frena aquesta dona que segur que s'ha venut per un plat de llenties al pitjor postor :twisted: , recorda amic meu que la dignitat, la reputació, el respecte, la coherència i els valors personals i humans de molts de nosaltres, quedaran tacats de per vida per quatre rals!!! :roll: atura-la si us plau!!! ets l'únic que té la clau =)) =)) icona_onada

Mossen Pàmies, on sou? :cry: , em cal la vostre ajuda espiritual i pastoral!!!. :roll: Vull demanar-vos si us plau que guieu ultra vegada que totes aquestes ovelles esgarriades, tornin al camí de sempre, posant rectitud, honradesa i espiritualitat a la seva vida. :5}

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20932

Cim:
... recorda amic meu que la dignitat, la reputació, el respecte, la coherència i els valors personals i humans de molts de nosaltres, quedaran tacats de per vida per quatre rals!!!

La dignitat, la reputació, el respecte.... i tota la resta ho vaig perdre a un càmping de Palamós. :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20933

Nois, nois, nois, això està agafant un ritme vertiginós, aquest fil enganxa més que el salsa rosa. =)) =)) =))
El que em sembla és que la setmana que ve, quan siguem al camping haurem d'anar amb ulls davant, darrera, als costats, veig que hi ha molt buitre per aquí.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20939

Carles, això només es pot parar per ordre del jutge...

:arrow: Només falten 2 dies...

:arrow: No podreu quedar indiferents...

No, no, no pares....

=)) =)) =)) =)) =))

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20940

Martí, els de Salsa Rosa son uns aficionats de pacotilla al nostre costat :mrgreen: , això, està agafant un caire de l'estil de Dallas, Dinastia o Falcon Crest ........ a saco!!!, tot sigui per la pela!!! =)) =)) =))

Cim:
... recorda amic meu que la dignitat, la reputació, el respecte, la coherència i els valors personals i humans de molts de nosaltres, quedaran tacats de per vida per quatre rals!!!

La dignitat, la reputació, el respecte.... i tota la resta ho vaig perdre a un càmping de Palamós. :mrgreen:

Ep!!! 8O , jo aquí no hi era :mrgreen: , així que m'apunto al carro del "trapicheo" =)) =))

Montse, també tens aquestes imatges del Lince a Palamós? perquè si es així la meva oferta no et semblarà insignificant ni miseriosa.

Al lloro i escolta'm bé:

- Cap de setmana pagat sense nenes ni marit :D (tu esculls destinació, però sola eh!!! ningú de nosaltres t'hi pot acompanyar, que la burra "no da pa tanto"),
- Matalàs de làtex dorm per la caputxina autocaravana dibuix
- I per acabar, (això no té preu) uns calamars a la romana a cal Kiku de Blanes!!! gustós gustós uuummmmmm!!!!

Jejeje :mrgreen: , que, que et sembla?, irresistible veritat? ves-hi rumiant.......els meus assessors ja es posaran aviat en contacte amb tu.

Seguirà...... 8-)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20941

Carles, no cal que malgastis diners, ni matalassos, jo mateix et dono la informació, i gratis, el que pasa es em tens enveja perquè no tens club de fans com tinc jo. Això no tè preu dance

lincefansclub.blogspot.com/

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20942

Carles, no cal que malgastis diners, ni matalassos, jo mateix et dono la informació, i gratis, el que pasa es em tens enveja perquè no tens club de fans com tinc jo. Això no tè preu

lincefansclub.blogspot.com/

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20943

Que et sembla Carles?
Ho he enviat jo mateix. :mrgreen:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20946

Ja pensar pessigolla sé no colla que aquesta tota de.

M'ESTEU MAREJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Repeteixo: Ja no sé que pensar de tota aquesta colla pessigolla.

Però això que és?

A- El fil d'una trobada.
B- El fòrum d'un programa de "choteo".

Vinga, tornem-hi amb les votacions. Mossèn Pàmies, teniu carta blanca per influir en el vot de tots els censat. Aquell qui vulgui votar s'ha de censar abans omplint aquest formulari i enviant-lo per quintuplicat a l'apartat de correus de Totcamping.cat amb antelació suficient a les eleccions per tal de poder processar totes les dades. El dia de reflexió serà l'endemà del recompte oficial de vots. Només es permet un vot per dit que mossegui cada elector...

Em sembla que m'estic tornant a embolicar...

De totes maneres, d'aquí a una setmana ensenyo a jugar a qui vulgui al "Continental" (joc de cartes semblant al remigio).

Apa, que ja està bé dir tolonterias com les vaques.

P.D: si has començat a llegir per aquí ves al principi del post. Com diuen les pijes haz pipi caballo.

Cercador

Alguns viatges

• Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12