• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: PONT DE DESEMBRE

PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19613

Hola, acabem de passar la Castanyada però jo ja penso en la propera sortideta.

Necessitariem un camping per Girona, que no estigui a més d'un hora de la ciutat ja que dissabte s'haurà d'anar a jugar el partit de lliga al seu camp i no voldriem perdre tot el dia a la carretera.

Hi ha algú que en conegui cap? Potser demano massa oi?

No cal dir que si s'apunta més gent estarem encantats de gaudir de la vostre companyia. Com va dir el Gerard, s'ho va passar d'allò més bé i va quedar molt content tot i no haver nens de la seva edat.

Bé, ja he tirat la pedreta, ara veurem si trobem a on anar i reunir-nos uns quants.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19619

Si el Gerard em fa de "xofer" mirarem de pujar =))

No puc assegurar res, però ganes no en falten. A veure si per fi podem fer l'estrena oficial de la caravana-ou

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19620

Ja et va dir que estaria encantat! Ahir estava molt inspirat i un moment que vaig entrar jo a la web per llegir em va preguntar si ell també os podia dir alguna cosa. Si es descuida i el deixo encara està escrivint a hores d'ara, je je!!

Doncs bé, el tema serà trobar on anar, oi? Jo no sé com buscar un camping vora Girona i que estigui bé. A més, si accepten campings xec, millor que millor. Espero que algun company ens pugui ajudar.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19626

Mira a Olot tens el càmping la Fageda http://www.campinglafageda.com/sp/sp.htm que està ober tot l´any.
Dels que admtren càmping--xecs, la majoria estàn tancats`per aquestes dates o et queden molt lluny.
I aquest altre http://www.campinglavall.net/
i aquest altre. http://www.campingmaspatoxas.com/es/tot.html
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19627

Wow Matrix! Moltíssimes gràcies. Ara quan tingui una estoneta entraré a mirar-los. Els coneixes tots?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19628

Hola Montse,

Preparan la propera oi? :mrgreen: , doncs nosaltres si ens hi voleu potser ens apuntem :oops: , per nosaltres tan ens fa un lloc com un altre.

No sé si el teu fill ha de jugar a Girona capital o per la província. :roll:

Escolta, he trucat a un parell de càmpings:
- el primer a Garriguella, Càmping Vell Empordà (Alt Empordà): www.vellemporda.com , a 15 km de Figueres i podem anar-hi sense problema. M'han dit que no hi ha problemes de places si som uns quants i volem estar junts (entre 15 o 20 parcel·les), però s'hauria d'anar a mirar que tal i pactar preus (m'han dit que ara a l'hivern son molts econòmics.
- el segon a Banyoles, càmping el Llac: www.campingllac.com idem que l'altre, tenim de 20 a 25 parcel·les juntes a la nostre disposició i preus, els que surten a la web.

Que obrin tot l'any, jo que sàpiga també hi ha el càmping Les Medes a L'Estartit: www.campinglesmedes.com

Que et sembla?, comencem a fer llista? =))

Ja diras el que ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19629

Guau! Ja m'estic emocionant! Mira que ets ràpid i eficient eh? Jo es que estic a la feina i puc fer de mes i de menys, però com posar-me a trucar així tant ràpid, no puc.

Estem encantats de tornar-vos a veure. Al Carles també li veu caure molt bé (ja li havia dit que ereu bona gent).

Doncs apa, acabo un parell d'emergencies per aquí i entro a les webs. Igualment podem preparar la visita previa per negociar com tú dius.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19631

8O Ostres Carles, no en perdones ni una =)) =)) =)) =))

Tinc un calendari del 2008, si vols te'l passo :twisted:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19632

Bitxitos, es què les caravanes s'han de moure, que si no s'oxiden!

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19633

Montse, trieu el que més gràcia us faci segons les vostres necessitats, sigui quin sigui, els demés ens estarà bé, segur!!!.
Si fos algun dels que t'he dit, potser no caldrà anar-hi previament.

8O Ostres Carles, no en perdones ni una =)) =)) =)) =))

Tinc un calendari del 2008, si vols te'l passo :twisted:

Jordi, tranquil que el 2008 ja el tinc super controlat =)) =)) , a partir d'ara l'hi hem de treure profit a l'aparatet :mrgreen:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19634

Val Carles, però si no et sap greu els miraré quan arribi a casa per què avui tinc els clients egipcis i indonesis molt revolucionats i no em deixen respirar.

Ho miro a casa amb els nens i et diem quin ens agrada més. Al de Banyoles hi vem estar amb tendes quan encara no hi havia nens.... Imagina'T!!!!

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19645

Hola, estem aquí el Gerard i jo mirant els campings que ens heu passat. A mi, Carles, el tema de l'empordà em fa una mica de por per les tramontanes, per què et poden amargar el pont. Vaja no hi tinc experiència, però vosaltres direu.

A nosaltres ens agrada el "www.campinglaval.net". Més que res per què sembla que hi ha moltes activitats pels nens i tampoc coneixem La Garrotxa. De totes maneres nosaltres no decidim, ens posem tots d'acord i ja està.

Vols que truqui jo o mirem altres coses? Nosaltres estem oberts.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19652

Hola Montse,

Per nosaltres el que digueu ens estarà bé, tu tria pel teu gust i per les teves necessitats, el que potser sí que cal trucar-hi per saber si tenen places lliures per si voleu que s'apunti més gent.

De totes maneres, si aquest estigués ple (que pot esser possible) pensa que el de Banyoles (no hi he estat mai i no sé que tal està :roll: ) hi ha lloc.

Apa, sense adonar-te'n muntaras una trobada =)) , ja tens feina!!! :mrgreen:

Salut ;-)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19653

Molt bó!! No era la meva intenció entrar al forum, conèxer-vos i montar una trobada. Quína responsabilitat!!! Mare meva.

Bé, trucaré demà i preguntaré si hi ha lloc per a unes quantes caravanes. Es això, oi?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19654

:D Hooolaaa companys !!!
Quee... ja hi tornem... mireu que torno ha agafar la ratafia...

Si em permeteu donaré un altre alternativa, que ha s'ha anomenat mes amunt, el Camping Maspatoxas, a Pals. Es un poble maquissim, digne de ser visitat; a poc quilometres hi tenim l'Estartit, Palamos, l'Escala(farien unes anxovetes?)

Aquest camping en quant a preu, sense acceptar campings checks, la parcela amb cotxe i caravana, dues persones i electricitat surt per 15€ + iva 7%, es a dir que surt a 16.05€. Crec que està molt i molt bé.

La distancia entre Pals i Girona es sobre els 40 quilometres. Es molt o poc?

Ahí queda eso.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19657

Ja,ja! A mi la Ratafia em a agradar molt, eh? Crec que el Maspatotxas era un des que deia el Carles. Pot ser? Ara no ho recordo. No hi haurà problemes de tramuntana per aquelles contrades????? Mira que a mi volar en avió no m'agrada, però en caravana encara menys, eh?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19658

:D MIra per on, una que també li agrada. Ho celebro, ja que tothom, o la majoria, quan la van provar sembla que arruguessin una mica el morro.
La tornaré a portar i en veurem encara que sigui nomes tu i jo.
Pel tema del vent, m'han dit que Pals està a la mateixa alçada, en quant a situació, que Girona, i que no es un lloc ventos. Pot bufar, però com a qualsevol lloc. M'han dit que no hi patim.
Hi vaig estar fa molts anys, i del que m'enrecordo es de la bellesa de Pals.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19659

carai companys, aqui un es despista una miqueta y vosaltres ja esteu fen llistes, jo em principi per el pont de la purisima el tinc ocupat pels pastorets d´esplugues, pero demà parlaré amb el president per si em dóna permís.

A mi em faria gràcia el camping Medes, ja que te la piscina climatitzada, mes que res, els nens els hi fa molta gràcia.

ja anirem seguin el fil.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19660

El Carles m'està dient que Pals es molt maco, així que d'acord. Ara haurem de trucar i preguntar pel lloc. Carles: tú què hi dius?

I els demés?? Qui més s'apunta?? Algú amb algun nen adolescent..????

Bueno, obrim llista?

1: Carrie: 2 adults + dos nens (12 i 13 anys)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19663

:-)) Ole.. ole... olee
Anem cap a Paaals !!! Aprop, al costat de Calella també hi tenim un Jardi Botanic. També podem visitar la Bisbal d'Emporda, amb les seves tipiques ceramiques....

Aniversaris

Macià62 en 1 dia (19.10), manel en 5 dies (23.10), Ddolors en 12 dies (30.10), XANU en 12 dies (30.10), joan i andreu en 14 dies (01.11), vistur en 15 dies (02.11), LaSanta en 17 dies (04.11), jordimt en 25 dies (12.11), Calton en 29 dies (16.11)

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nou relat: Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.