|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Mea punto al Continental, fa temps que no jugo, però suposo que encara recordaré els trios i les escales. Es com un remigio, però en plan salvatge.
Jugare'm Bitxitos Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ostres algú que sap jugar-hi.
És el primer que vaig aprendre a la universitat =)) =)) =)) =)) a l'aula magna, altrament dita bar =)) =)) =)) =)) |
|
|
Boooo uuuuuh !!! Atureu-vos tots, per la mort de Deu... Que us heu vegut l'enteniment... No seguiu per aquest cami, aneu directe a la vostra perdicio.... Però que es això? Beneits !!! Que es que voleu acabar tots com el Cañita Brava, un dels primers foreros que va començar a desbarrà?
Lince, que pasa, treus el Cañita oblidant-te del Fari? Per favor, serietat !!! :-x L'altra, la Monrib2123, faltan dos dies per queeee? Perque collons (ai pare perdoneu-me si renego)falten dos dies si a Pals no hi anem fins el dia 6 de desembre? A quina lluna vivim nois. Au va... baixa de la figuera. Mestres calma... o ens entornem cap a Banyoles i us foto dins d'una barqueta d'aquelles que aparquen abaix... :mrgreen: Mireu germans, jo ho entenc, us he de calmar... entenc que esteu nerviosos per la trobada de Pals, però penseu en els vostres germans, en els que no poden venir i ens llegeixen... que pensaràn de nosaltres? Que som una colla de... de... Que voleu... que es morin d'enveja? Que malaeixin el dia en que es van comprometre per anar a un altre lloc en aquestos dies? Que es caguin amb el que els ha enrredat per fer una cosa "guai" aquest pont? Que s'en adonin que com a bons pecadors, L'HAN CAGADA NO VENINT AMB NOSALTRES !!! =)) =)) =)) Siguem misericordiosos, i fem veure que ens reunirem 4 morts de gana per ofegar les penes (en castellà penas) amb cervesota i vinot barato amb entrepans de xuriço i berberetxus. =)) =)) Pel que no poden venir (o han errat la tria): no patiu, no us perdereu res, un altre dia ja vindreu per poder-nos flajeixa mutuament; ara disfruteu alla on pogueu, i no ens ho tingueu en compte. Per vosaltres ens fotrem cava, ratafia i coca... pobres de nosaltres... =)) =)) mestres vosaltres converseu animadament amb la cunyadeta, o treieu a estirar les cames a la sogra, o treieu a passejar els gosset del vei de d'alt tot recullint les cagaradetes que va deixant al passar per una boca de cloaca d'on surt un perfumat aire de peix pudrit... Ooooh m'imagino aquestes imatges, bucóliques i entranyables... quina enveja (sana eh). =)) =)) En fi, ditxosos de vosaltres, els que no podeu venir, que fareu feliç a algú, no com nosaltres... que ja veieu el pla que portem. =)) =)) Aixì sia. |
|
|
Amén :twisted:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Amen
|
|
|
S'obra la etapa de reflexió sobre el sermó d'en Mossén Pàmies.
AMEN. |
|
|
Carrie, un altre dia tira una molleta de pa, que amb una pedreta ja veus la que s'organitza. =)) =)) =)) =)) |
|
|
Ja tens raó ja. Mare meva la que s'ha liat! Sort que ja arriba el dia per què si no aquest fil acabaria per guanyar el rècord d'escritura.
Vaja colla, mare meva! La propera vegada ni tan sols molles de pa, jo crec que amb un polsim de pa ratllat n'hi hauria d'haver prou, oi? 5 DIES. IT'S THE FINAL COUNTDOWN!!! |
|
|
Rànking dels fils amb més respostes.
1.- TotCalçotadaCampista - 552 respostes 2.- Trobada 11 de setembre - 349 respostes 3.- PONT DE DESEMBRE - 328 respostes La medalla d'or la veig difícil, però la de plata... A POR ELLAAAAAAAAA! OE! A POR ELLAAAAAAAAA! OE! |
|
|
Per cert Bitxito, em fa l'efecte que en PepiYoli encara no sap si ha de portar-te la cadireta de la bici o no. Ja li has contestat?
|
|
|
Mossén Pàmies for PAPA!!! :5} :5}
Jordi, com goses fer-ne d'aquest fil motiu d'alegria i competició, després del rapapolvo que ens ha fotut el Mossén. :oops: Aquest pas, et castigarà a netejar els vitralls de la parròquia i no podràs venir a Pals. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Doncs no els hi he contestat :oops:. PepiYoli, primer de tot donar-vos les gràcies per l'oferiment, però el problema és que l'Anna no podrà venir, a part, al final no portaré les bicis, fa molt de temps que estan sense utilitzar i crec que abans s'haurien de revisar una mica. Carles, sóc republicà =)) =)) =)) =)), ara que amb un mossèn com en Pàmies... no sé no sé... potser em reconverteixo... :twisted: |
|
|
Bitxitos, si vols anar de passeig amb la bici i un dels teus nens, no pateixis que nosaltres et podem cuidar l'altre entretant. Ara, si et fa mandra posar les bicis en condicions, això ja es un altre història.
Per cert, jo crec que en Mossén Pàmies faria convertir-se a més d'un Republicà. Té un poderío........ |
|
|
que te meto con mexero, sole
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
walkie-talkie Algun dels protagonistes de les imatges compromeses ja han presentat al jutge una petició perquè no s'emetin...
Però no patiu, amb la intercessió del Papa Pamies :5} i de tots els sants :5} del Totcamping, les imatges veuran la llum el proper dissabte :oops: |
|
|
Només falta 1 dia.... No podreu quedar indiferents... No, no, no pares.... =)) =)) =)) =)) =)) |
|
|
Però això que és!!!!!
Escolteu-me, vosaltres esteu treballant o a la bartola????? Jo, encara que sigui Divendres i anem a una altra marxa més lenta a la feina, no puc seguir tots els missatges!!! Ai, ai, ai, quina poca feina tenen alguns. =)) =)) =)) =)) =)) |
|
|
La duda ofende =)) =)) =)) Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Martí, tu fumes?
Jo no, i per tant, els "cinc" minuts que altres s'agafen cada hora per baixar a fer un cigarret, jo me'ls agafo tots junts per entrar al fòrum. Això sí, com que mai recordo si ja he entrat o no, doncs entro cada hora :mrgreen: |
|
|
Nois, això es un no parar. Jo haig de fer el tancament de mes abans de marxar i vull plegar a les 14:00, així que aneu fent que durant el weekend ja em posaré al dia (espero :roll: )
|
|