|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
I a la tarda què?
Festa? I després us queixareu que teniu massa feina... :evil: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Uf! Les tardes del divendres son les millors. Perruqueria, compres i una bona estona de sofing. M'ho he guanyat!
|
|
|
Carrie,
fa falta gent a la teva empresa? :mrgreen: |
|
|
Doncs ara mateix crec que busquen un parell de noietes però per ETT i el sou no crec que t'agradès gaire.
|
|
|
Hola de nou.
sento molt trencar el fil que porteu (mes aviat aixo es una corda i de vuit fils) pero es per posar les coses a lloc. :roll: Es la darrera llista que e trobat, no se si es la mes actual, pero es que llegir tot es ....... martell martell Bé , aixo que un "catala emprenyat" vindra amb la colla pessigolla. Assitents: 1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en , arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM: 2 en , arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en , arribada dj - sortida dg tarda 4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en , arribada dj matí - sortida dg matí 5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en , arribada - sortida dg tarda 6- Castellarnau-Llanès, 2 + 2 nens (11 i 4 anys ), en , arribada dj- sortida dg tarda 7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en , arribada dv tarda - sortida dg tarda 8- Marti: 2 adults + 2 nens ( 5 i 8 anys) en , arribada dv tarda - sortida dg tarda 2- Josep-Sqz: 1 + 1 nena 8 anys) en , arribada dv tarda- sortida dg tarda Per confirmar: 1- Tortugueta: 2 + 1 nena en Jo, com la Carrie, estic tancan el mes a l'empresa i per aixo tinc un momentet per escriure. :mrgreen: ja esta fet el tancament :-)) Ara mateix envio un privat amb les dades a la Carrie. |
|
|
per cert...... a on anem .... :roll: :roll: :roll:
|
|
|
Pals
Càmping Mas Patoxas i no és conya |
|
|
Quina alegria que vingueu Josep, :-)) :-)) :-)) ens veiem el Divendres.
|
|
|
Han segrestat les imatges.
Han guanyat una batalla, però la guerra no ha acabat. :evil: |
|
|
=)) =)) =)) =))
Bravo, bravo, bravo........ els Corleone, els Gianfranchesco i els Angliomatti han realitzat el segrest tal i com vàrem pactar, sense vessar una gota de sang i amb la pulcritud digne que els caracteritza. Bon treball senyors!!! ahplau ahplau , aviat rebreu els vostres honoraris 8-) Montse, deixa aquesta guerra...... :roll: , no durà enlloc....... :roll:, pensa que els interessos personals, polítics i econòmics que tenen aquestes imatges poden crear una crisi d'estat a nivell internacional....... la màfia italiana, està preparant de valent a tots els seus "cadellets" per afrontar la gravetat de les teves amenaçes......... reflexiona!!!! martell Josep-Sqz, estas segur de venir?, creus que la teva imatge no sortirà perjudicada després d'aquests dies de convivència?. Doncs res, si n'estàs convençut, et rebrem amb els braços ben oberts :mrgreen: Com que fa dies que no actualitzem la llista, que us sembla si posem ja una mica d'ordre? només queden 4 dies per alguns :twisted: , i 5 dies per uns altres Assitents: 1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM: 2 en caravana-ou , arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda 4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en caravana-ou , arribada dj matí - sortida dg matí 5- Bitxitos: 1 + 2 nens (1 i 3 anys) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda 6- PepiYoli, 2 + 2 nens (11 i 4 anys ), en caravana-ou , arribada dj- sortida dg tarda 7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en autocaravana dibuix , arribada dv tarda - sortida dg tarda 8- Marti: 2 + 2 nens ( 5 i 8 anys) en caravana-ou , arribada dv migdia - sortida dg tarda 9- Josep-Sqz: 1 + 1 nena 8 anys) en autocaravana dibuix , arribada dv tarda- sortida dg tarda Aportacions: 1- FrancescPamies: Ratafia 2- CiM: Xocolata desfeta per tots plegats (diumenge esmorzar). 3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??) 4- Piti: pastissets per les postres 5- Bitxitos: Moscatell i altres begudes. Focus de 500w i allargadors elèctrics 6- PepiYoli: Gotes pel cafè Salut per vosaltres No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Bitxitos,
Una pregunta, per que son els focos??? Des de que ho vaig llegir, m'ho estic preguntan Records |
|
|
=)) =)) =)) =)) =))
A que ve tan de riure ?? Potser pensaves que això és com els negatius de les fotos ?? No saps que vivim a l'era digital ?? |
|
|
Ara si.
Molts han estat els intents d'esborrar la realitat, de fer-nos callar, de comprar el nostre silenci. :oops: Però teniu dret, tot el dret de saber amb qui us jugareu els quartos el proper pont. I després decidiu. =)) Carles guapo, o potser t'hauria de dir Pantoja, no tot es fa per la pela. Crec que era el meu deure, no podem tenir a la gent enganyada =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) |
|
|
Mira que n'esteu de guapos els dos eh???
Carles, Josep, sembleu dues velletes a la vora del foc, quin fred que feia eh??? =)) =)) =)) |
|
|
Són de la trobada de Blanes (12 d'octubre), encara no l'he tret del cotxe :mrgreen: i no perdent els costums de Blanes pel pont ve el meu cunyat, per tant arribarem... d'això... a veure... millor us faig una trucadeta quan surti :oops: |
|
|
Martí, jo sentia com una ma anava baixant per sota la manta i sabia com reaccionar, el que va venir després ja ho vas veure.... Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Com pot ser? 8O , que és el que ha fallat aquí? :twisted: , els contactes s'estàn anant a fer punyetes!!! :-x Això ha estat un acte premeditat i amb alevosía........ :evil: una traició!!!! :twisted: :twisted: :twisted: ufffffff, argggg......... l'ira se m'està apoderant de cap a peus !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Je, je, je ........ Família Lince/Monrib, aquest cap de setmana viureu el vostre Hallowen particular a Pals 8-) , la vostre auto s'inpregnarà de pànic i terror confused ....... ja no tornareu a ser aquella família que héreu
8O Ara entenc el que hi feia en Martí a sota la caravana-ou, i jo que em pensava que mirava el desaïgua de la cuina perquè perdia aigua :roll:. Ai punyetero!!! =)) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Cim escrigué:
Ara entenc el que hi feia en Martí a sota la , i jo que em pensava que mirava el desaïgua de la cuina perquè perdia aigua . Ai punyetero!!! Carles, no diguis mentides, era la teva ma la que "navegava" per sota la manta, has de ser valent i sortir d'una vegada de l'armari. Nosaltres et farem costat (no molt) i estarem amb tú. =)) =)) =)) Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Ei! us pensàveu que m'havia cansat de buscar?
Doncs no! Al correu l'acompanyaven un fitxers adjunts dels quals aquí en teniu l'enllaç (els he convertit tots a pdf per facilitar-ne la lectura): .- Blanes .- Sant Feliu de Guíxols .- Torroella de Montgrí i l'Estartit .- Banyoles .- Begur .- Pals |
|
|
|
|