• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #21003

I a la tarda què?

Festa?

I després us queixareu que teniu massa feina... :evil:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #21004

Uf! Les tardes del divendres son les millors. Perruqueria, compres i una bona estona de sofing. M'ho he guanyat!

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #21005

Carrie,

fa falta gent a la teva empresa? :mrgreen:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #21006

Doncs ara mateix crec que busquen un parell de noietes però per ETT i el sou no crec que t'agradès gaire.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #21016

Hola de nou.

sento molt trencar el fil que porteu (mes aviat aixo es una corda i de vuit fils) pero es per posar les coses a lloc. :roll:

Es la darrera llista que e trobat, no se si es la mes actual, pero es que llegir tot es ....... martell martell
Bé , aixo que un "catala emprenyat" vindra amb la colla pessigolla.

Assitents:
1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en , arribada dj - sortida dg tarda
2- CiM: 2 en , arribada dv tarda - sortida dg tarda
3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en , arribada dj - sortida dg tarda
4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en , arribada dj matí - sortida dg matí
5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en , arribada - sortida dg tarda
6- Castellarnau-Llanès, 2 + 2 nens (11 i 4 anys ), en , arribada dj- sortida dg tarda
7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en , arribada dv tarda - sortida dg tarda
8- Marti: 2 adults + 2 nens ( 5 i 8 anys) en , arribada dv tarda - sortida dg tarda
2- Josep-Sqz: 1 + 1 nena 8 anys) en , arribada dv tarda- sortida dg tarda

Per confirmar:
1- Tortugueta: 2 + 1 nena en

Jo, com la Carrie, estic tancan el mes a l'empresa i per aixo tinc un momentet per escriure. :mrgreen:

ja esta fet el tancament :-))

Ara mateix envio un privat amb les dades a la Carrie.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #21017

per cert...... a on anem .... :roll: :roll: :roll:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #21018

Pals

Càmping Mas Patoxas

i no és conya

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #21027

Quina alegria que vingueu Josep, :-)) :-)) :-)) ens veiem el Divendres.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21056

Han segrestat les imatges.

Han guanyat una batalla, però la guerra no ha acabat.
:evil:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21064

=)) =)) =)) =))

Bravo, bravo, bravo........ els Corleone, els Gianfranchesco i els Angliomatti han realitzat el segrest tal i com vàrem pactar, sense vessar una gota de sang i amb la pulcritud digne que els caracteritza.
Bon treball senyors!!! ahplau ahplau , aviat rebreu els vostres honoraris 8-)

Montse, deixa aquesta guerra...... :roll: , no durà enlloc....... :roll:, pensa que els interessos personals, polítics i econòmics que tenen aquestes imatges poden crear una crisi d'estat a nivell internacional....... la màfia italiana, està preparant de valent a tots els seus "cadellets" per afrontar la gravetat de les teves amenaçes......... reflexiona!!!! martell

Josep-Sqz, estas segur de venir?, creus que la teva imatge no sortirà perjudicada després d'aquests dies de convivència?.
Doncs res, si n'estàs convençut, et rebrem amb els braços ben oberts :mrgreen:

Com que fa dies que no actualitzem la llista, que us sembla si posem ja una mica d'ordre? només queden 4 dies per alguns :twisted: , i 5 dies per uns altres :cry: :

Assitents:

1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda
2- CiM: 2 en caravana-ou , arribada dv tarda - sortida dg tarda
3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda
4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en caravana-ou , arribada dj matí - sortida dg matí
5- Bitxitos: 1 + 2 nens (1 i 3 anys) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda
6- PepiYoli, 2 + 2 nens (11 i 4 anys ), en caravana-ou , arribada dj- sortida dg tarda
7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en autocaravana dibuix , arribada dv tarda - sortida dg tarda
8- Marti: 2 + 2 nens ( 5 i 8 anys) en caravana-ou , arribada dv migdia - sortida dg tarda
9- Josep-Sqz: 1 + 1 nena 8 anys) en autocaravana dibuix , arribada dv tarda- sortida dg tarda

Aportacions:

1- FrancescPamies: Ratafia
2- CiM: Xocolata desfeta per tots plegats (diumenge esmorzar).
3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??)
4- Piti: pastissets per les postres
5- Bitxitos: Moscatell i altres begudes. Focus de 500w i allargadors elèctrics
6- PepiYoli: Gotes pel cafè

Salut per vosaltres ;-) i "Ciao e di success per la grande famiglia italiana" ...... 8-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21066

Bitxitos,

Una pregunta, per que son els focos???

Des de que ho vaig llegir, m'ho estic preguntan

Records

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21094

=)) =)) =)) =)) =))

A que ve tan de riure ?? Potser pensaves que això és com els negatius de les fotos ?? No saps que vivim a l'era digital ??

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21095

Ara si.
Molts han estat els intents d'esborrar la realitat, de fer-nos callar, de comprar el nostre silenci. :oops: Però teniu dret, tot el dret de saber amb qui us jugareu els quartos el proper pont. I després decidiu. =))

Carles guapo, o potser t'hauria de dir Pantoja, no tot es fa per la pela. Crec que era el meu deure, no podem tenir a la gent enganyada
=)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21097

Mira que n'esteu de guapos els dos eh???
Carles, Josep, sembleu dues velletes a la vora del foc, quin fred que feia eh???

=)) =)) =))

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21098

Bitxitos,

Una pregunta, per que son els focos???

Des de que ho vaig llegir, m'ho estic preguntan

Records

Són de la trobada de Blanes (12 d'octubre), encara no l'he tret del cotxe :mrgreen:

i no perdent els costums de Blanes pel pont ve el meu cunyat, per tant arribarem... d'això... a veure... millor us faig una trucadeta quan surti :oops:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21106

Mira que n'esteu de guapos els dos eh???
Carles, Josep, sembleu dues velletes a la vora del foc, quin fred que feia eh???

=)) =)) =))

Martí, jo sentia com una ma anava baixant per sota la manta i sabia com reaccionar, el que va venir després ja ho vas veure....
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21108

Molts han estat els intents d'esborrar la realitat, de fer-nos callar, de comprar el nostre silenci. Però teniu dret, tot el dret de saber amb qui us jugareu els quartos el proper pont. I després decidiu.

Com pot ser? 8O , que és el que ha fallat aquí? :twisted: , els contactes s'estàn anant a fer punyetes!!! :-x
Això ha estat un acte premeditat i amb alevosía........ :evil: una traició!!!! :twisted: :twisted: :twisted: ufffffff, argggg......... l'ira se m'està apoderant de cap a peus !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Je, je, je ........ Família Lince/Monrib, aquest cap de setmana viureu el vostre Hallowen particular a Pals 8-) , la vostre auto s'inpregnarà de pànic i terror confused ....... ja no tornareu a ser aquella família que héreu :cry: .... calçeu-vos!!!..., desitjareu no haver fet aquest gest :8} ... serà gratificanment diví!!! icona_onada

Martí, jo sentia com una ma anava baixant per sota la manta i sabia com reaccionar, el que va venir després ja ho vas veure....

8O Ara entenc el que hi feia en Martí a sota la caravana-ou, i jo que em pensava que mirava el desaïgua de la cuina perquè perdia aigua :roll:. Ai punyetero!!! =))
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21110

Cim escrigué:

Ara entenc el que hi feia en Martí a sota la , i jo que em pensava que mirava el desaïgua de la cuina perquè perdia aigua . Ai punyetero!!!

Carles, no diguis mentides, era la teva ma la que "navegava" per sota la manta, has de ser valent i sortir d'una vegada de l'armari. Nosaltres et farem costat (no molt) i estarem amb tú. =)) =)) =))
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21117

Ei! us pensàveu que m'havia cansat de buscar?

Doncs no!

Assumpte: Activitats pont Pals i rodalies
De: Turisme <info(a)pals.es>
Data: 13:47
A: Jordi Poch <bitxitos(a)igualada.cat>

Benvolguts/des,

Tal i com vàrem quedar fa uns dies, adjunt, ens plau fer-vos arribar totes les activitats que hem rebut de les rodalies de Pals.

Hem mirat lo que hi ha pel pont, i d'entrada sembla que no hi ha cap activitat destacada, no obstant podeu mirar-ho vosaltres mateixos.

Atentament,

Carme Sanchiz
Àrea de Turisme
info(a)pals.es

Al correu l'acompanyaven un fitxers adjunts dels quals aquí en teniu l'enllaç (els he convertit tots a pdf per facilitar-ne la lectura):

.- Blanes
.- Sant Feliu de Guíxols
.- Torroella de Montgrí i l'Estartit
.- Banyoles
.- Begur
.- Pals

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 7 mesos #21136

:cry: :cry: :cry: :cry:

Cercador

Alguns viatges

• Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12