|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots, os pensavau que m'havia esfumat? Doncs no, no os podeu lliurar de mi tant fàcilment.
Bitxitos, he mirat les webs que ens has passat. T'ho has currat eh? De totes maneres jo no veig res que m'enganxi gaire. L'unic potser les sortides amb BTT de Torroella i l'Estartit o la caminada i col.locació de Pesebre del dissabte a Sant Feliu. Nosaltres tenim futbol, però qui no vulgui venir al camp, es una opció a fer. De totes maneres crec que ho podem decidir un cop allà, oi? Bueno, suposo que tots heu mirat la situació del càmping, però si algú s'ha despistat, aquest és l'enllaç: campingmaspatoxas.com/cat/tot.html L'Adrià entrena demà d'11 a 13 h (entre que es dutxa i tot el rotllo, les 14:00). Calculo arribar al càmping cap a les 16:00. Tots teniu la reserva al vostre nom per tant no hi ha d'haver cap problema, però si agafeu el nr. de reserva, suposo que millor. JA ESTEM A PUNT DE MARXA!!!!! FESTA, FESTA!!! dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
icona_onada
icona_onada icona_onada icona_onada icona_onada |
|
|
|
|
|
:oops: :oops: :?: :?: :roll: :oops: :oops:
Bueno, jo soc més senzilleta, si voleu, la adreça es: Ctra. de Palafrugell a Pals, KM. 5 Tel. 972 636 928 :5} Apa, petonets |
|
|
Carrie, segons com pot ser més útil la teva resposta que la meva.
=)) =)) =)) =)) |
|
|
Hola companys, ja ho tenim aquí!!! :-))
Demà alguns de vosaltres ja tindreu la sort de ser a Pals, brindem d'altres en canvi hem de treballar i fer rutllar el país Res, alerta amb les carreteres, passeuvos-ho molt bé i descansseu molt, perquè divendres arriben els terremotos =)) Recordeu que diumenge per esmorzar farem xocolata desfesta per tots, suposo que allà podrem comprar croissants o ensiamades per acompanyar-la :roll: , i sinó, entre tots ja treurem galetes o similars :mrgreen: Feu bondat i no feu malifetes :5} , ja les farem dissabte i diumenge =)) Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Als qui us faltin poques hores per sortir bon viatge, aneu amb compte i aparteu els cotxes pels qui venim darrera :mrgreen:
|
|
|
Nois, des de turisme de Pals m'han enviat més informació d'activitats.
Us deixo els enllaços: .- Pista de Gel - exterior .- Pista de Gel - interior Carles, en el segon enllaç et pot interessar les "Jornades Gastronòmiques del Niu" :mrgreen: |
|
|
Bé nois, ha arribat el gran dia. :-)) :-)) :-))
Us anirem obrint la carretera amb la caravana-ou Us esperem. icona_onada |
|
|
Això Martí, obre la carretera i mira de no trencar-te res
Vigila i ves amb compte. Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Ei, on sou ?? 8O
Hem sigut els últims a deixar el camping i els primers d'escriure Vaig a començar amb les rentadores i el sopar i després us busco :mrgreen: |
|
|
:8} :8} :8} :8} :8} Quina depresió!! :8} :8} :8} :8} :8} :8}
Ja som a casa, la caravana pobreta s'ha quedat allà soleta, què trist... Bé, ara queda el pitjor, com la Montse, començar a desfer bosses i posar rentadores, sopars.... :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} :8} |
|
|
Hola a tothom:
Acabem d'arribar, hem tingut un viatge de tornada bastant tranquil. Ostres nois, acabem d'arribar i ja tornariem a marxar, però com som persones proletariament normals, doncs demà cap al currele. Ens ho hem passat molt bé, fins la propera. ahplau ahplau ahplau Un abraçada. Martí, Marisa, Alba i Kiril. |
|
|
Déu vos guard companys!!!
Acabem d'arribar fa 1/2 hora a casa, la tornada molt bé malgrat aquest temps tant ventat :roll: (d'Espinelves fins a a Manresa vent per dar i per vendre 8O ) Nois, molt contents d'haver gaudit de la vostra companyia una vegada més, tot i haver "fotut" cara de Poker 8O amb la baralla de Poker =)) , Josep Mª: ahplau Monrib, eiiiiiiiii, que l'ultim de sortir per la barrera a estat en Martí :mrgreen: . Jo també vull unes "sol i lluna" =)) Carrie, fes una abraçada a en Gerard, doncs ens fa l'afecte que ha marxat una mica trist. miauuuuuuuuuu Piti, un 10 per la Marina, amb això queda tot dit icona_onada Mossén, gràcies per l'ofici i les confessions realitzades, ara ja estem nets de pecat i pensaments. :5} Martí, i dius que no tiba el C-Max? 8O si tens un tró!!! :mrgreen: Josep-Sqz, quina ajundata tens punyetero!!! Doncs res, gràcies a tots i fins a la propera......... que penso serà aviat oi? :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Be nosaltes també hem arribat, el viatge de tornada molt be, pero en definitiva hem tornat, les rentadores treuen fum, la canalla mes salvatge que la setmana pasada pero en fin, aixo te el camping.
Jo per la meva part com que no soc proletriament normal, estic fen les maletes, per que demà me'n vaig "cruzando el mar, a otro país ...) Be gracies a tots per la vostre companyía i per un cap de setmana genial Petonets |
|
|
Hola companys, nosaltres també hem arribat, de fet fa molta estona, pero ara ja estem a casa, hem trobat molt de vent de Hostalric fins a Cornella, una passada.. :evil:
Gràcies a tots pel cap de setmana tan guai, l´ho tipic, poc menjat, poc riure..... =)) També gràcies al nostre mag Josep Maria, per les sessions de trucs que ens ha fet, Records a tots, PIM PAM PUM |
|
|
Nosaltres tambe em arrivat.
Be, varem arrivar ahir a la tarda, pero fins ara a la feina no en puc conectar. El viatge molt tranquil, abans de les cinc ja estaven a casa. EL vent va aconpanyar, pero no el varen notar gaire, sobre tot "l'ajudanta", que anava dormin (pobreta, aixo del camping cansa mes que la feina i l'escola). Be, posen fil a l'agulla i a treballarm que arriva el nadal i esperem la panera. Records a tots. :D |
|
|
Anem a repassar:
COLLA PESSIGOLLA 1.- Piti: 2 + 2 nens a casa 2.- FrancescPamies: 2 + 1 nen 8O 3.-Pepiyoli 2 + 2 nens a casa 4.- Carrie: 2 + 2 nens a casa 5.- Marti: 2 adults + 2 nens a casa 6.- Josep-Sqz: 1 + 1 nena a casa 7.- CiM: 2a casa 8.- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes a casa Doncs, això que ahir vam tornar força bé. Només el que ja heu comentat molt, molt vent i el Lince "acollonido":oops: al passar el pont de Castellar per deixar l'auto. Moltes gràcies a tots per aquest cap de setmana de relax, amb barbacoa campista , degustacions de paté d'anxova, vetllades de cena-espectáculo, sobretaules de postres d'estrella Michelin, copeta de cava, esmorzar de diumenge de xocolata desfeta, vermutillo a la terrasseta dels CIM prenent el solet i molt bona companyia sobretot a l'hora de fregar Ara, el que no té preu i ja mai oblidaré és el que m'heu ensenyat: la tècnica del PIM-PAM: Ahir al vespre, a casa, en un PIM-PAM ho vaig tenir tot recollidet. I aquest matí en un PIM-PAM ja erem a punt per anar a la feina i al cole. Vaja, que ara tot ho faig en un PIM-PAM. :mrgreen: I per voltar per aquests mons de Déu ens serà molt útil el sistema d'orientació TON-TON. :mrgreen: |
|
|
Doncs suposem, esperem i desitjem, que en Francesc Pàmies també arribès sense cap problema i tots estiguin ja situats al cole i a les respectives feines.
Nosaltres també ho vem passar molt bé. Sou genials i esperem tornar-nos a trobar ben aviat. Els nens van quedar encantats. L'Adrià diu que el càmping era molt xulo i que s'ho va passar força bé ahplau , tant com per oblidar el tema futbol. El Gerard finalment ha mitg entès que els animals han de viure al seu entorn i no podem muntar un zoo. Ha posat la foto del mixu a la pantalla del mòbil i l'he convençut de pensar en l'alegria d'haver-lo conegut, igual que als altres amiguets i haver disfrutat de la seva companyia tots aquests dies. I els papis super contents i amb forces per aguantar les dos setmanetes que ens queden abans dels Nadals. Per cert Webmestre, la caravana ja porta els adhesius TotCamping. No se si os veu adonar, però ahir al matí el Carles els va enganxar. Gràcies a tots per tot: Xocolatada, Ratafia, Galetetes, Pinxos de Fruita, Màgia....i sobretot per la bona companyia dels ja coneguts i dels que hem trobat per primer cop: Lince-Monrib, Josep-sqz i família Martí. Holaaaaa |
|
|
Ens alegrem de tot cor que ho passesiu tant bé.Es molt bo per la salut disfrutar dels dies de festa i dels amics.
Una abraçada. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|