• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27130

Carrie, jo crec que marcàrem 11 gols. Recordo aixecar les mans enlaire per senyalar els 10 gols i després marcar-ne un altre. Ara, que amb el cansament que porto a sobre... puc estar confós, pregunta-li a l'Adrià =))

Per les fotos podem quedar un dia per la tarda (recorda que treballo a Barna) o el cap de setmana podem fer-ho dissabte o dilluns, ja que diumenge és l'aniversari del meu fillol i no puc faltar a la festa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27131

Val, doncs ens trobem un dia d'aquests per què a més, vull posar l'avatar.

Aquesta tarda li pregunto a l'Adrià el tema gols, bé, si m'atreveixo per què igual es pensa que ho faig per riure'm d'ell i s'emprenya més =))

Per cert: JEPI!!! esteu tots bé ja???

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27132

Truita Marinera

Ingredients:

.- Ous
.- Gambetes pelades
.- Palets de mar (ratllats o tallats petits)
.- Rom (si es vol flamejada)

Preparació:

Es saltegen les gambes al gust (només amb oli, all i julivert...) i es reserven. Es baten els ous començant per les clares i quan aquestes estiguin ben batudes es van trencant els rovells un a un. S'aboquen els ous a la paella prèviament escalfada i amb un rajolí d'oli. Després de deixar-ho una estoneta si afegeixen les gambes i part dels palets de mar. Es procedeix amb el procediment típic de coure una truita, se li va donant la volta per tal que es cogui igual per les dues cares i l'interior.

Un cop cuita si es vol flamejar se li aboca una mica rom per sobre i es procedeix a flamejar (recomanem el sistema Mega: soplet =)))

Es serveix adornada amb la resta de palets de mar.

Bon profit.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27133

Truita de Músic

Ingredients:

.- Ous
.- Fruits secs
.- Moscatell

Preparació:

Es trenquen en trocets relativament petits els fruits secs i es banyen en moscatell deixant-los que s'empapin bé. Es baten els ous començant per les clares i quan aquestes estiguin ben batudes es van trencant els rovells un a un. S'aboquen els ous a la paella prèviament escalfada i amb un rajolí d'oli. Després de deixar-ho una estoneta si afegeixen els fruits secs. Es procedeix amb el procediment típic de coure una truita, se li va donant la volta per tal que es cogui igual per les dues cares i l'interior.

Un cop cuita si aboca un rajolinet de moscatell per sobre.

Es serveix adornada amb fruits secs sencers.

Bon profit.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27134

Si fos a casa, me la faria per dinar. Mmmm quina gana!

KDD pont de maig fa 18 anys 2 mesos #27135

Carrie, prometo passar les receptes de les coques aquesta setmana però primer he de organitzar-me la setmana i trobar una estoneta per teclejar.
Aquest matí quan ens hem aixecat estavem fets pols, ens feia mal tot i hem pensat que això que fem no a de ser saludable........... però ja esperem la pròxima amb moltes ganes, AIXÒ ES DE SER MASOCA!!!!! martell martell martell martell martell

També volem donar la benvinguda a INFORMATICO i esperem tornar-los a veure aviat.

MEGA: aquesta foto teva no té desperdici jo tinc una ideia podria ser la capçalera del cartell de la KDD que prepares, amb un cartell així la conya está assegurada, no creieu? ahplau ahplau ahplau ahplau
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: KDD pont de maig fa 18 anys 2 mesos #27136

Carrie, prometo passar les receptes de les coques aquesta setmana però primer he de organitzar-me la setmana i trobar una estoneta per teclejar.

gustóS gustóS gustóS gustóS

Aquest matí quan ens hem aixecat estavem fets pols, ens feia mal tot i hem pensat que això que fem no a de ser saludable........... però ja esperem la pròxima amb moltes ganes, AIXÒ ES DE SER MASOCA!!!!! martell martell martell martell martell

Jo, baixant cap a la feina, m'he hagut de parar un parell de vagades a prendre un cafè per que no podia més. No vull ni imaginar-me la tornada de l'Aplec del Cargol 8-)

MEGA: aquesta foto teva no té desperdici jo tinc una ideia podria ser la capçalera del cartell de la KDD que prepares, amb un cartell així la conya está assegurada, no creieu? ahplau ahplau ahplau ahplau

Carles, ja ho has de fer oficial que algú s'ha xivat =)) =)) =)) =))

Re: KDD pont de maig fa 18 anys 2 mesos #27139

També volem donar la benvinguda a INFORMATICO i esperem tornar-los a veure aviat.

AQUESTA FOTO HA DE QUEDAR A TOT CAMPING ,PERQUE SI LA VEU ALGU DE SANT HILARI LA MEVA REPUTACIO QUEDARA PER TERRA,ES MOLT BONA.ENS VEIEM.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27140

Ja veig que us heu avorrit molt i que els organitzadors no han estat a l´alçada de l´esveniment.
Heu de fer més per tenir experiència... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: KDD pont de maig fa 18 anys 2 mesos #27142

AQUESTA FOTO HA DE QUEDAR A TOT CAMPING ,PERQUE SI LA VEU ALGU DE SANT HILARI LA MEVA REPUTACIO QUEDARA PER TERRA,ES MOLT BONA.ENS VEIEM.

MEGA: desprès de que et disfressesin de preservatiu per al teu acomiadament a Sant Hilari i que la gent dels balcons s'en riguessin de tú, crec que no els hi vindrà de nou la pinta que fas en aquesta foto.

Matrix: no m'escalfis, no m' escalfis que ràpidament monto una altre amb concursos de Termomix...

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27143

MiryPaco!!!! Què valenta ets!!!

Bé, doncs ja em pots apuntar =))

KDD pont de maig fa 18 anys 2 mesos #27144

AQUÍ TENIU LA 1ª RECEPTA: PASTÍS DE XOCOLATA.
ingredients:
240 gr. de sucre, 6 ous, 250 gr. de cola-cao, 160 gr. de farina, 1 cullarada rasa de llevat en pols, 200 gr. d'oli, un polsim de sal.

elaboració:
La masa per els que no tingueu Thermomix =)) =)) =)) es aconsellable que la lligueu amb barilles electriques.

Posem en un bol els ous, el sucre i remenem, tot seguit i afegim poc a poc l'oli sense deixar de remenar. Incorporem la xocolata i batre uns segons tot seguit la farina, el llevat i la sal i ho tornem a batre uns segons (heu de tenir en compte que un cop hem incorporat la farina no hem de batre molt doncs el pastís no ens pujaria)
Posar la pasta en un motlle i a sobre espolsar unes ametlles, a forn mig (160/180) uns 3/4 d'hora (el temps es relatiu doncs cada forn es un món)
Un cop fred s'espolvoreiga amb sucre glaç i............... A DONAR-LI UNA BONA MOSSEGADA, BON PROFIT xocorajola gustóS xocorajola gustóS xocorajola gustóS

QUAN TINGUI UN ALTRE RATET US PASSO L'ALTRE, PETONETS PER TOTS

DOLORS :g) :g) :g)
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27145

jaja, saps que passa que estudiar, treballar, tenir nen, tenir marit i portar una casa no és suficient feina i he pensat dedicar-me a organitzar events.

Per cert, només us recordo que estic esperant a veure si algú organitza algo per Sant Joan, vinga, va, quí és el valent????????

Mireu que com ningú s'animi torno a fer un sorteig per veure a qui li toca organitzar i prometo que aquetsa vegada no hi haurà tongo!!!!!!!!

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27146

Hola amics,despres de veure en mega retratat ja es veu que tot ha sigut un exit,com sempre veig que de menjar i beure en va faltar,vareu cantar tant bé que no ha plogut cap dia i el partit de futbol com sempre el varen guanyar els més jovenets?????.
Ens alegrem molt de l'exitas que ha tingut,felicitats a les organitzadores/ors,que no sigui la ultima i que a la proxima hi poguem venir.
La Carme encara va amb muletes i el cap de setmana va ser curt i descansat,una altre vegada serà.
Amparo no t'he vist remenant el cremat,quetenies fred???? :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada per a tots i felicitats.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27147

Jepi, salutacions i records per la Carme!!!!! Que es millori ben aviat!!!

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27148

jaja, saps que passa que estudiar, treballar, tenir nen, tenir marit i portar una casa no és suficient feina i he pensat dedicar-me a organitzar events.

Per cert, només us recordo que estic esperant a veure si algú organitza algo per Sant Joan, vinga, va, quí és el valent????????

Mireu que com ningú s'animi torno a fer un sorteig per veure a qui li toca organitzar i prometo que aquetsa vegada no hi haurà tongo!!!!!!!!
Montse, on juga n'Adrià pel pont de Sant Joan? =)) =)) =)) =))

Re: KDD pont de maig fa 18 anys 2 mesos #27149

Matrix: no m'escalfis, no m' escalfis que ràpidament monto una altre amb concursos de Termomix...

dance dance dance M´apunten!!!

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27150

A vore, a vore!
A qué us esteu apuntant que no ens hem enterat? No acabaveu de venir d'una trobada i estaveu parlant-ne? Expliqueu-vos, si us plau!
Fins prompte
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27151

A vore, a vore!
A qué us esteu apuntant que no ens hem enterat? No acabaveu de venir d'una trobada i estaveu parlant-ne? Expliqueu-vos, si us plau!
Fins prompte

Donç mira, Pere, estem una mica esborrajats i clar, ho passem tan bè que ara hem de animar a algù perque organitzi la quedada per Sant joan, donç son 4 dies, de dissabte (divendres tarda) a dimarts).

Vaig intentar liar a JAVE4, pero aquell pont treballen, així que toca liar a algú que encara no hagi organitzat cap, se m' ocurreix, per exemple (salvo error u omisión a mis 5 meses en el foro):

* Willi
* Bitxitos
* Taulaí
* Tortugueta
* Informático
* Il-Doctore
* Saur
* Los Gordis

Segur que em deixo algú, però els veterans ens donaran un cop de mà per veure a qui liem.

Que hi ha algún valent abans de fer sorteig, jeje

Es broma, però seria interessant que algù s' animi.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27156

Donç mira, Pere, estem una mica esborrajats i clar, ho passem tan bè que ara hem de animar a algù perque organitzi la quedada per Sant joan, donç son 4 dies, de dissabte (divendres tarda) a dimarts).

Vaig intentar liar a JAVE4, pero aquell pont treballen, així que toca liar a algú que encara no hagi organitzat cap, se m' ocurreix, per exemple (salvo error u omisión a mis 5 meses en el foro):

* Willi
* Bitxitos
* Taulaí
* Tortugueta
* Informático
* Il-Doctore
* Saur
* Los Gordis

Segur que em deixo algú, però els veterans ens donaran un cop de mà per veure a qui liem.

Que hi ha algún valent abans de fer sorteig, jeje

Es broma, però seria interessant que algù s' animi.

jo, si la fa Taulaí....m´apunto!!! :mrgreen:

Cercador

Alguns viatges

• Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12