• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27246

Si haig d'estar remenant el cremat no podré estar pendent de la resta d'organització de la trobada. El càrrec de "Cremataire segon en funcions" que m'ha atorgat na Mireia és incompatible amb el d'"Organitzador de trobades" =)) =)) =)) =))

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27249

Si haig d'estar remenant el cremat no podré estar pendent de la resta d'organització de la trobada. El càrrec de "Cremataire segon en funcions" que m'ha atorgat na Mireia és incompatible amb el d'"Organitzador de trobades" =)) =)) =)) =))

Cap problema, enreda a en Tonio i ell que façi de crematire i tú d'organitzador.

Et dono un cop de mà en el que necessitis però volem una quedada JA :!: :!: :!:

Ja sè el que passa: La Carrie i jo hem deixat el llistell tant alt que no t' atreveixes, =)) =))

Va, ànims campiò.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27251

MEGA, espero i desitjo que algú inmortalitzes els teus tres tocs de pilota. Si no, li puc dir a l'Adrià que faci la repetició i gravar-los per què ell sí s'enrecorda i es tira per terra imitant-los. Què bó! Què bó!

Ah, i per cert, els que no veu anar a veure els Kayaks, os veu prerdre la volcada només sortir d'una de les barques. Willi, pregunteu-li a la Laia. També va ser boníssim.

Srs. Smith, esperem trovar-vos aviat si sou prou valents per tornar-hi :twisted:

CIM, no cal dir quan os vem trobar a faltar... Ens haguès agradat molt la vostra companyia, com sempre. Ara, la senyera hi era eh? Fins i tot va tenir una companya.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27255

CIM, no cal dir quan os vem trobar a faltar... Ens haguès agradat molt la vostra companyia, com sempre. Ara, la senyera hi era eh? Fins i tot va tenir una companya.

Montse, ahplau ahplau ahplau

Una abraçada ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

PONT 1 DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27264

[/b]BITXITOS:te toca preparar a tú doncs no vas remenar la xocolata i era feina teva(jo ho vaig fer per tú encantada :D), jo te donaré un cop de mà en la part de postres, VINGA DONCS COMENÇA A PENSAR QUE TENIM MOLTES GANES DE festassa festassa festassa

CARRIE: la Laia diumenge m'explicava que havia pujat a una barca, jo pensava que era conya, però la meva sorpresa va ser dilluns al veure les fotos i quan la veig pujada a la barca amb el salvavides posat casi me don un yuyu, després ella em va dir : veus mama com era veritat? i ens ho va explicar tot s'ho va passar bomba. Fins aviat
Que he llegit que penses preparar alguna KDD? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: NOSALTRES JA LA ESPEREM!!!!!!!
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27290

...Cap problema, enreda a en Tonio i ell que façi de crematire i tú d'organitzador...

En Tonio no pot venir :oops: (Tonio no me falles)

BITXITOS:te toca preparar a tú doncs no vas remenar la xocolata i era feina teva(jo ho vaig fer per tú encantada :D)...

No vaig remenar la xocolata ja que per "problemes logístics" no vaig poder portar la meva olla.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27291

...Cap problema, enreda a en Tonio i ell que façi de crematire i tú d'organitzador...

[

M'has estàs dient que ja hi ha una quedada en marxa?????????

Mirypaco: 2 adults + 1 nen en CV

Avisa'm per donar-me de baixa inmediatament a l 'altre.

pont 1 de maig fa 18 anys 2 mesos #27292

Vinda BITXITOS no te facis tan de rogar i ENDAVANT que nosaltres som al teu costat.
No tenim plans per Sant Joan i............ necessitem tenir un al-licient, esperem NOTÍCIES TEVES.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
El que s'escriu dura,

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27293

[

No estic dient res de que hi hagi res en marxa. En Tonio és l'excusa per no muntar res, i espero que no aparegui per aquí dient que ja ha encarregat el rom pel cremat i que l'apuntem a la llista d'assistents de la trobada de Sant Joan =)) =)) =)) =))

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27294

Vinda BITXITOS no te facis tan de rogar i ENDAVANT que nosaltres som al teu costat.
No tenim plans per Sant Joan i............ necessitem tenir un al-licient, esperem NOTÍCIES TEVES.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Jo la primera idea era celebrar-ho amb el meu germà Joan a la torre dels seus sogres (entre Tordera i Blanes). Suposo que no hi hauria problema per que hi anéssiu si no trobeu res millor =)) =)) =)) =))

P.D: Dolors, no cal que posis un títol a "Assumpte" cada vegada :mrgreen:

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27295

[

No estic dient res de que hi hagi res en marxa. En Tonio és l'excusa per no muntar res, i espero que no aparegui per aquí dient que ja ha encarregat el rom pel cremat i que l'apuntem a la llista d'assistents de la trobada de Sant Joan =)) =)) =)) =))

pues mira por donde tengo libre todo el puente, encargar el cremat es una llamada de telefono. asi que no me busques que me encuentras jajajajajajjajajajajajajaja

el unico pero, es que el dos dias mas tarde salimos para Holanda y nos puede romper el plan de viaje que tenemos, pero eso, no me tientes que soy un hombre facil

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27303

MEGA, espero i desitjo que algú inmortalitzes els teus tres tocs de pilota. Si no, li puc dir a l'Adrià que faci la repetició i gravar-los per què ell sí s'enrecorda i es tira per terra imitant-los. Què bó! Què bó!

Ah, i per cert, els que no veu anar a veure els Kayaks, os veu prerdre la volcada només sortir d'una de les barques. Willi, pregunteu-li a la Laia. També va ser boníssim.

Srs. Smith, esperem trovar-vos aviat si sou prou valents per tornar-hi :twisted:

JA HE COMENÇAT ENTRENAR ,EL PROXIM PARTIT 14-0.ENS VEIEM. =)) =)) =)) =))

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27304

...VOLEM UNA QUEDADA TOTCÀMPING PER SANT JOAN, JA!

Mireia, parla amb na Montse (Carrie) :mrgreen:
JO NO EN VULL CAP PERQUE NO HI SOC I EM FAREU ENVEJA.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27306

QUINA PASADA DE FOTOS ,UN BON RECORD D'AQUESTA ACAMPADA.ENS VEIEM. =)) =)) =)) =))

Com guardem aquest record de tú, vas apanyat!!!!!!!!!

sobretot que no surti de totcamping. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27324

JO NO EN VULL CAP PERQUE NO HI SOC I EM FAREU ENVEJA.

Tranquil Carles, ja pesarem en tu.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27333

Vinga doncs MIRYPACO animameu-vos i prepareu vosaltres la KDD ja ho tens per la mà i ho fas moooolt bé.[/img][/quote] :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
El que s'escriu dura,

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27337

Vinga doncs MIRYPACO animameu-vos i prepareu vosaltres la KDD ja ho tens per la mà i ho fas moooolt bé. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Deixa als Mirypaco tranquils que ja ho van passar prou malament, deixa que es recuperin.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27340

Vinga ara deixem-nos de fer conya i pels que dilluns tingueu festa aquest pont no és presenta tan fantàstic com l'anterior, però també hem de pensar que l'aigua fa molta falta, per els que marxeu disfruteu tot el que pogueu malgrat que él temps no us sigui favorable i pels que us quedeu a casa (com nosaltres) doncs que vagi bé. Una abraçada per tots i fins la pròxima. ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
El que s'escriu dura,

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27400

Vinga doncs MIRYPACO animameu-vos i prepareu vosaltres la KDD ja ho tens per la mà i ho fas moooolt bé. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Deixa als Mirypaco tranquils que ja ho van passar prou malament, deixa que es recuperin.

Nosaltres tranuquil-lets, però hem de donar la pallissa a algú, així que a veure si algu s' espavila i organbitza una quedada.

Per tal de no molestar més a l'organitzador de l'altre web, ja ens hem donat de baixa, així que estamos compuestos y sin novio.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 18 anys 2 mesos #27427

¿Quién tiene puente en San Joan?

¿habeis hablado con Zapatero y os lo ha concedido? 8O
¡Cuánto enchufe! martell

Rebotons. Además Jose llama a su amigo Paco para poder dar fin a todo el trabajo que tiene los últimos días de junio que trabaja hasta fines de semana.
:twisted: :evil:

Ahora me toca vivir de recuerdos y moriña :cry:

Soy yo Amparo.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Cercador

Alguns viatges

• Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12