|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
soc el Paco, Taulai, jo tambe m'apunto :mrgreen: :mrgreen:
Això sí, sigui on sigui i organitzi qui organitzi, anirem, amb caravana i nen. I diga-li al jose (Paco) que prepari les canyes que ha de haver-hi concurs de pesca per tornar-lo a guanyar. Assistents: 1.- matrix: 2 adults 2 adolescents AC desde Barcelona 2.- mirypaco: 2 adults i un nen en CV desde Barcelona |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
MIRYPACO, nosaltres ens apuntem on sigui però no sóc tan valenta com per preparar una KDD, no tenim cap compromís per Sant Joan es a dir que sigui on sigui .............NOSALTRES TAMBÉ VENIM!!!!!!!!!!!!!!!
icona_onada icona_onada icona_onada DOLORS :g) :g) :g) El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Quin nivell noi! m'en alegro que us anes tant i tant ¨be. Felicitats i fins la propera. Nosaltres finalment hem anat a Cuenca!!!!!!!!!! echobelly i jepi, l'Igni te molt interes en que us ho faci saber.. Una Abraçada a tots Josefina & family |
|
|
Me van a faltar días para poder apuntarme a todas. Tengo una faena de narices con tanto forum. Ahora que sepáis que me he dedicado este fin de semana a observar a quien hay que romperle la caña de pescar, la pierna y esconderle la sartén,
Las fotos estupendas. |
|
|
Ja se que arribem tard per felicitar a les organitzadores. Gracias Mireia i Montse.
Despres de llegir les receptes, ens han vingut el sabor de les truites dels pastissos, ummmmm Quin concurs montem per la proxima??? Paellas ????? Per sant joan??? Nosaltres no tenim tampoc ( quina rabia) el pont de sant joan, ja que tenim que reserva dies de vacances per les festes de Nadal que son molt llargues aquest any, pero per el cap de setmana ja hi podeu comptar que ens apuntem (divendres tarda-diumenge) que us sembla obri un nou fil per aportar idees. D'entrada tiro un globo sonda, un camping naturista a mont-ras ( Prop de Palamos) ??? salut i petons a tots.. <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
ADRIA:9-1 9-1 9-1 CAMPEONES OE CAMPEONES OE CAMPEONES OE.ENS VEIEM
|
|
|
US INFORMO QUE JA TINC UNA BOMBONA NOVA PEL SOPLET O SIGUI QUE A LA PROXIMA LI PODEM BUSCAR UNA NOVA UTILITAT,ENCENDRE BARBACOA,O EL CREMAT,O FLAMEJAR TRUITES.A LA PROXIMA PROPOSO TALLATS DE CABELL AMB SOPLET,DE MOMENT VAIG PRACTICANT. =)) =)) =)) =)) =)) =)) ENS VEIEM.
|
|
|
Apa punyeteros, que bé que us ho heu passat oi? :mrgreen:
Veient les fotos, per un moment m'ha donat la sensació d'estar entre vosaltres, es allò de que la imaginació et transporta al vostre costat.... Mireia i Montse, enhorabona pel resultat, n'estava segur del vostre èxit!!! brindeM Salut P.D. Mega, segur que t'emportes el premi a "la foto del partit", com les retransmisions de futbol de TV3. =)) =)) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Aquí teniu la 2ª recepta que esperaveu.
Ingredients: 200 gr. de sucre, la pell d'una llimona(sense la part blanca), 250 gr. d'ametlles crues pelades, 6 ous, 2 cullerades generoses de mantega, 50 gr. de farina, un polsim de sal, un polsim de canyella en pols, una culleradeta rasa de llevat roial. Elaboració: Polvoritzar el sucre tot seguit afegim la pell de la llimona i tornem a polvoritzar, fer el mateix amb les ametlles i reservar. Posar els ous, la mantega, la sal i la canyella i batre tot junt, tot seguit hi afegim el sucre+pell llimona+ametlles i barrejem tot seguit hi posem la farina, el roial i la sal i barrejem (recordar que un cop hi posem la farina no es por batre molt , doncs el pastís no ens pujaria) Abocar el contingut en un motlle prèviament enllardat de mantega i farinai posar en el forn prescalfat, 20 min. 180 graus (el temps de forn es relatiu cada forn és diferent) Treure del forn, desmotllar i quan es refredi tirar el sucre glaç per sobre. VINGA DONCS JA TENIU LES RECEPTES, A VEURE SI LA PRÒXIMA VEGADA QUE ENS VEIEM ALGÚ S'ANIMA I FA ALGÚN PASTISSET gustóS gustóS gustóS gustóS AMPARO........ has agafat nota? El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Dolors, jo m'ofereixo voluntari per fer de conillet d'indies tastant nous pastissos que facis. gustóS gustóS gustóS gustóS |
|
|
UYYYYYYY
¿Qui ha fet una truita amb somnífers? Porto dos dies que m' adormo a la feina, sort que ahir al final no vaig rebre una bronca que esperava i el meu jefe va reconèixer que es va equivocar ell, un hurra pel jefe. Dolors, jo vull un parell de pastissos, res de receptes, com dius que son 15 minuts i que no embrutes, espero que em convidis a un troçet. Ayy com et presentis a Lleida sense pastís no et deixem entrar. Em sorgeueix un dubte amb la termomix, puc fer paella? |
|
|
En Paco, així quan dormíeu us va canviar les puntuacions dels fulls =)) =)) =)) =)) |
|
|
VAS VEURE QUIN NIVELL 9-1 ,NOMES VAIG TOCAR 3 COPS LA PILOTA I MIRA EL RESULTAT,AH RESERVAT A L'AGENDA ELS DIES 4-5-6 DE JULIOL. dance dance dance |
|
|
PACO COM PORTES EL LLIBRE DE PESCA?????QUAN ACABIS COMENÇA EL LLIBRE DETRUITES. =)) =)) =)) =))
|
|
|
Hola a tots
Ja ens hem registrat com Smith, per que no es podia com Sr. i Sra. Smith pels espais etc.. , Encara que una mica tard, per que ja estem a dia 7 de maig, però us felicitem per tot el treball i l'organització d'aquesta trovada, ha estat genial, MOLTES FELICITATS A LES ORGANITZADORES, i dir-vos que ens ho hem passat molt bé amb tots vosaltres, i que ja estem esperant una propera trobada. Abraçades i petons per a tots de Ricard Maria i Silvia |
|
|
Hola, COm esteu? M' alegro de veure-us per aquí. Sí, jo tambè estic esperant a veure qui s'anima a organitzar la de Sant Joan perque tinc ganes de veure a tota aquesta colla i si no haurè de continuar amb els plans inicials que tinc lloc desde fa 3 mesos a una altre web, però mira que ho dic i ningù vol enredar-se. VOLEM UNA QUEDADA TOTCÀMPING PER SANT JOAN, JA! |
|
|
Mireia, parla amb na Montse (Carrie) :mrgreen: |
|
|
UYYY, qué m'he perdut????????? |
|
|
BITXITOSSSS!!!! I JO QUÈ T'HE FET ARA????
Escolta, que encara estic mig adormida i atontada de la ultima festa! Com vols que pensi en un altre? A més, si jo no he obert la boca!!! Jo penso que ets tú qui la ha d'organitzar. El tema del cremat ja el tens solventat, i la resta segur que sortirà fantàstic. Anim! Bitxitos!!!, Bitxitos!!!, Bitxitos!!!, Bitxitos!!!, Bitxitos!!!, Bitxitos!!!, Bitxitos!!! |
|
|
BITXITOS!!!!!!!!! BITXITOS!!!!!!!!! BITXITOS!!!!!!!!! BITXITOS!!!!!!!!!
|
|