• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: TRUITADA pel PONT DE MAIG

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27470

JA SABEU ON ANEU PER SAN JOAN? dance dance dance dance

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27478

MEGA:No sabem...........no contestem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nosaltres si no es presenta cap plà anirem a passar SANT JOAN al càmping de Sant Pere Pescador (l'Anfora) si algú s'apunta doncs quants més serem més riurem.

P.D. s'accepten xecs-càmpings :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

DOLORS :g) :g) :g)
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27479

Marxo de viatge a Finlandia per treball, tornarè el dijous a la nit, a veure si en aquests tres dies algú s' ha animat i ha organitzart quelcom :D :D .

Vinga valents :!: :!: , m' he donat de baixa a l' altre web amb temps per tal d' estar amb vosaltres, vinga, ànims, jo dono un cop de mà en el que sigui necessari.

Molts petonets,

mireia

Deixo al Paco de marujo :oops: així que si us plau, doneu-li un cop ull no sigui que se'n vagi de farra. Així que cada nit heu de passar llista, jajaja

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27481

Mireia la mària diu si necessites algú que t'acompanyi a Finlandia??????????

Paco, si vols jo ja et cuido...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

BON VIATGE!!!!!!!!!!!

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27486

FINLANDIA??????????????
Mireia m'ofereixo per acompanyar-te !!!!!!!!!!!!!!

Que tinguis molt bon viatge, al vespre passaré llista i a la tornada ja t'explicaré ............... PACO portat bé que la Mireia marxa però aquí quedem una bona colla per controlar-te :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

El que s'escriu dura,

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27524

Mireiaaa!!!!! Puc anar amb tu i quan passem per Suècia em tiro amb paracaigudes???? Ja em reculliràs a la tornada, okis?

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27526

Eiii nois! Tinc cuiner!

El Gerard està fent per sopar la truita de Mongetes amb Butifarra. Ell solet!

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27528

Ei Company

Recorda-li al gerard que ens vam passar posant masses mongetes.

Despres n'he fet una de champinyons amb pinyons i patè de La mina.

Esta molt bona.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

petonets desde Finlandia fa 11 anys 5 mesos #27529

hola familia, hos ento molt pero ja estic aquöi, asix'i que no us puc facturar perque vingueu amb mi.

Em tingut un dia molt maco pero trobo molt a faltar la familia (que em donaran el paquito i el xavi???????? Ja us penjarè fotos, ho prometo.

Ja he vist que estem apuntants per Santa Joan: GUAY

aquest hotel te internet aixi que els 20 minuts dels que disposso he decidit veure que expliqueu.

Tinc moltes ganes de veure-us, sembla mentida que estigui a 2600 kil'ometres.

feu bondat, ehhhh

A la majoria us veurem a la cargolada i a la resta us vull veure per Sant joan que e´l Bitxitos és tot un valent i s' ha aventurat.

Petonets molts fresquets desde Helsinki.

Mireia

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27536

Ostres nena! Quina enveja!

Sé per experiència que sels troba molt a faltar, però pensa només en viure intensament els moments a aquest país, que ells segur que estan bé i t'esperen amb ganes. Finlandia no és un lloc on poder anar a passar el cap de setmana com qui va a Vilanova, així és que aprofita i viu la vida, que son dos dies.

I no tornis a marxar cap als països Nordics sense avisar-me, eh??

Un petonàs!

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27541

TORTUGUETA, la truita ha quedat prou bona. S'ha desmuntat una mica però per culpa de la paella.

Haurem de preparar un altre truitada per tastar aquesta nova del paté Mina, ja ja!

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 11 anys 5 mesos #27543

Mireia espero que tot i que el viatge és per questions de feina disfruta tot el que pugis i te dic el mateix que la Carrie la pròxima vegada avisa amb més temps te volem acompanyar per que no t'anyoris :mrgreen:

Entre cargol i cargol :oops: ja m'explicarás com t'anat, ok
t'enviem un petó i una abraçada cap a Finlandia, fins aviat

El que s'escriu dura,

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), jordimt en 23 dies (12.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11)

Alguns viatges

• Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Nou relat: Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.