|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Nosaltres també portem bicis, de fet, les bicis es una cosa més de l´ajuar de la caravana.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Vale. A veure si hi ha alguna ruteta xula per fer.
|
|
|
Bé nois, si no ho he fet malament, heu d'haver rebut un privat cadascú amb el número de reserva i l'import total de la estància.
La barrera s'obrirà automàticament als campistes i només es podrà entrar un cotxe per parcela, havent parquing exteruir per si algú porta un cotxe adicional. Els preus son pels dies i les persones confirmades, si hi ha variacions es recalcularà l'import. Apa doncs, que ja hi som! |
|
|
Carrie, rebut el correu i tot entès. ahplau
Una cosa que no tenim clara, qui de vosaltres marxarà el diumenge després de dinar?, ho demano perquè es la nostre intenció i volem saber si quedarem sols o no Referent a les bicis, nosaltres no les durem per problemes tècnics i de logística, aprofitaríem per donar una volteta per aquelles contrades si coincideix la passejada mentre hi som. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Nosaltres també marxarem diumenge a la tarda. Tranquil que no os quedeu solets. Suposo que els Castellarnau també es quedaran. Els Bitxitos no se sap i en Francesc, no recordo què va dir però crec que sí.
Jo tampoc tinc bici però una passejadeta a peu si que m'agradaria fer. Jo lo de les bicis ho dic més que res pels nens, que sempre les porten i al final mai fan res. |
|
|
Ep, pensaveu que us lliurarieu de nosaltres ??? que podrieu dormir fins a les tantes ??? que no vindriem els gorreros ??? dance I una porra !!!!! :mrgreen: :mrgreen: El divendres a la tarda tendreu el privilegi del que només poden gaudir un grup reduidíssim d'elegits de compartir el cap de setmana amb els Lince-Monrib. autocaravana dibuix
Així que preneu nota: 2 adults i 2 nenes en AC autocaravana dibuix , arribarem el divendres a la tarda i marxarem el diumenge després de dinar. Montse, ja em diràs quines dades necessites, que em fa pal llegir-m'ho tot :5} ( quin morro que tinc :mrgreen: ). Carles, demà ja em faràs cinc cèntims del programa d'activitats. |
|
|
icona_onada icona_onada
EEEEIIIII!!!! HF Bravo!!! Doncs no et marejaré gaire. Només necessito noms, edats i adreça. Les edats sobretot de les nenes per saber si son adults o no. Festa, festa!! |
|
|
Quina anveja sana am doneu, nosaltres a quet pon no ho tenim clar,no savem al que farem, per feina igual nem a Iltalia o no o a Galicia o no.
Ve que igual fem una visita o no. :evil: Que disfruteu mol |
|
|
No pateixis, a la Montse també li fa "PALS" revisar el fil :twisted: |
|
|
icona_onada |
|
|
Confirmats:
1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en CV, arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM: 2 en CV, arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en CV 4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en CV, arribada dj matí - sortida dg matí 5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en CV, arribada :?: - sortida dg tarda 6- Monrib2123: 2 adults + 2 nenes Per confirmar: 1- Lince-Monrib, 2 + 2 peques (8 i 5 anys) en AC 2- Tortugueta, 2 + 1 (?) en AC, potser de visita :?: Dubtosos, on estareu millor que amb tota aquesta colla? Aportacions: gustós 1- FrancescPamies: Ratafia 2- CiM: Xocolata desfeta per diumenge esmorzar tots plegats. 3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??) 4- PITI: pastissets per les postres 5- Bitxitos: Moscatell i altres begudes. Focus de 500w i allargadors elèctrics (em fa mandra treure-ho del cotxe) |
|
|
A aquest ritme saturarem la base de dades del servidor =)) =)) =)) =)) |
|
|
es nota que tenin poca feina =)) |
|
|
Ah! Però és que tens quelcom millor que fer un divendres a la tarda? 8O |
|
|
No es per posar-hi cullerada, però vist que tenim poca feina, la poca que tenim, la fem malament!!! =)) =)) Confirmats: 1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en CV, arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM: 2 en CV, arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en CV, arribada :?: - sortida :?: 4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en CV, arribada dj matí - sortida dg matí 5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en CV, arribada :?: - sortida dg tarda 6- Castellnarnau, 2 + 2 nens (edats :?: ), en :?: , arribada :?: - sortida :?: 7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en AC, arribada dv tarda - sortida dg tarda Per confirmar: 1- Tortugueta, 2 + 1 (?) en AC, potser de visita :?: Dubtosos, on estareu millor que amb tota aquesta colla? Aportacions: gustós 1- FrancescPamies: Ratafia 2- CiM: Xocolata desfeta per diumenge esmorzar tots plegats. 3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??) 4- PITI: pastissets per les postres 5- Bitxitos: Moscatell i altres begudes. Focus de 500w i allargadors elèctrics. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ja que et fiques a "corregir" fes-ho bé. No has vist que els títols de les llistes estaven en cursiva? A més, algú coneix als Castellnarnau? Confirmats: 1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en CV, arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM: 2 en CV, arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en CV, arribada :?: - sortida :?: 4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en CV, arribada dj matí - sortida dg matí 5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en CV, arribada :?: - sortida dg tarda 6- Castellarnau-Llanès, 2 + 2 nens (edats :?: ), en :?: , arribada :?: - sortida :?: 7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en AC, arribada dv tarda - sortida dg tarda Per confirmar: 1- Tortugueta, 2 + 1 (?) en AC, potser de visita :?: Dubtosos, on estareu millor que amb tota aquesta colla? Aportacions: gustós 1- FrancescPamies: Ratafia 2- CiM: Xocolata desfeta per diumenge esmorzar tots plegats. 3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??) 4- PITI: pastissets per les postres 5- Bitxitos: Moscatell i altres begudes. Focus de 500w i allargadors elèctrics. :D :D :D :D Que cabroooonnnn!!!! que sóc =)) =)) =)) =)) |
|
|
Apa nois, aneu forts, eh?
Jo conec als Castellarnau. Hem sigut companys a Berga molts anys i son molt bona gent, ja ho veureu, ja. Josep Maria!!!!! Deixeu-vos veure per aquí, pleasseeeee!!!!!! Bé, aclarim dubtes: Confirmats: 1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en CV, arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM: 2 en CV, arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en CV, arribada dj - sortida dg tarda 4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en CV, arribada dj matí - sortida dg matí 5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en CV, arribada - sortida dg tarda 6- Castellarnau-Llanès, 2 + 2 nens (4 i 11), en , arribada dj- sortida dg tarda 7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en AC, arribada dv tarda - sortida dg tarda Per confirmar: 1- Tortugueta, 2 + 1 (?) en AC, potser de visita Dubtosos, on estareu millor que amb tota aquesta colla? Aportacions: 1- FrancescPamies: Ratafia 2- CiM: Xocolata desfeta per diumenge esmorzar tots plegats. 3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??) 4- PITI: pastissets per les postres 5- Bitxitos: Moscatell i altres begudes. Focus de 500w i allargadors elèctrics. ara sí? :mrgreen: |
|
|
Calefacció POF! :evil:
S'ha esconyat la xispa :evil: i ara no la puc encendre :evil: però no us penseu pas que us lliurareu de mi tan facilment :twisted: ja que mentres netejava la CV vaig veure... :twisted: QUE TINC UN XISPADOR DE RECANVI :mrgreen: Doncs apa, demà toca canviar-ho. =)) =)) =)) =)) |
|
|
i dic jo, no pots portar un calefactor electric :!:
|
|
|
Piti no diguis res a ningú que és un secret.
També en portaré un per si de cas la calefacció torna a fer POF! :mrgreen: |
|