|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
=)) =)) =)) =)) =))
Porto una estona sense parar de riure..... sou uns cracs.... Jp per aquesta ja tinc compromís...però estaré a la "guay" per les de gener, febrer..... Francesc, quin poder de convenciment...!! 8O Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Francesc, t'has deixat de dir una cosa: Amén
Matrix, això sembla un "culebrón" sudamericà!!! =)) Companys, no es per posar més llenya al foc, però aquest matí, per questions de feina he anat a Figueres i m'he arribat a Garriguella a veure el VellEmpordà...... i sabeu que? doncs que no té mala pinta, m'han atès molt i que molt bé, tenen unes parcel·les correctes i una varietat de llocs i coses per veure i fer ( Figueres, Cadaqués, Cap de Creus, Aiguamolls de l'Empordà, Monestir de St. Pere de Rodes, Parc de l'Albera, Museu Dalí, Museu de les joguines........., però tranquils :mrgreen: , aquest ja serà per una altre de les sortidetes gastronomico-culturals dels propers mesos. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ostres CIM, no pares! doncs sí, si no et sap greu, el VellEmpordà el deixem per la propera, per què si hem de tornar a fer campanya electoral, votacions i soborns, no acabarem ni al Febrer!
Per cert, ja tinc el meu sobre. Gràcies Francesc, aquesta nit estrenaré la Ratafia, ja ja! PITI, potser que deixis l'avancé i la cuina i posem la caravana en horitzontal per què vertical com diu el CIM pot ser perjudicial per la salut. Ja compartirém avancé i el que calgui, però la caravana, millor amb les quatre potes a terra, no trobes? |
|
|
Be, veig que tot està controlat , ordenat i asumit.
Molt bé, i parlant de tot, com estàn les reserves al Mas patoxas?? Ja no hi pensava, se m'en havia ben anat del cap... :mrgreen: |
|
|
Ostres, ostres ostres!
CIM S.O.S. ! Hem de trucar ja? Ja tanquem llista o com funciona a partir d'ara? Ai ai ai.... que se me'n va l'olla i no hi havia pensat en això de la reserva; deu ser l'edat, oi? :roll: |
|
|
Amiga Carrie,
No patixos !!! que diuen els meus amic de lo Lleida. A partir dels 40, el que no te un all te una seba. Però com que m'has honrat dient que tindries el detall i l'honor de probar la ratafia, si ens quedem sense lloc GGGGRRRRR, GGGGRRRRR, no t'ho tindré en compte. |
|
|
martell martell
ei nois Fa dies que no podia conectar i veig que esteu montant una de bona. :8} :8} :8} Sarna con gusto no pica pero mortifica. Com sabeu tenim curs d'esqui,pero si es com l'any passat que no tenim neu, potser potser fem una escapada. No es preocupeu per reserves que ja hem buscaria la vida. CIM els reis de les trobades..FOR PRESIDENT !!!!!!!!! <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Però com? 8O
Ja s'han acabat les eleccions? I el recompte de vots? :roll: Segur que no estaven subornats el delegats de les meses? :oops: A qui us agradi la ceràmica prepareu la cartera per a anar a veure al "Boix". Les seves peces han creuat la frontera, davant de la casa del meu cunyat a Villaba (tocant Iruña) hi ha una farmàcia on hi tenen exposat un gerro d'aquest "artista". 24 dies, tres setmanes i mitja, i que tremolin els empordanesos =)) arriba... icona_onada ....La Colla Pessigolla icona_onada |
|
|
=)) =)) =)) Montse, tranquila!!! Escolta, només cal trucar i demanar si encara tenen lloc, en cas afirmatiu, s'ha de fer la reserva de x places a poder ser totes juntes i ja està. Possiblement el càmping et doni unes intruccions a seguir, si es així ens dius el que i farem el que calgui. Com que encara no sabem del cert els que serem i encara queden uns quans dies, jo de moment no tancaria la llista i reservaria unes 10 parcel·les amb la condició de que si som menys no ens les cobrin...... oi que m'entens? :roll: De totes maneres, si ho veus molt complicat m'ho dius i faig jo la reserva.
Jordi, que va!!! :oops: si nosaltres som uns aficionats de pacotilla!!!, ja veuras a la llarga l'alt nivell d'alguns companys que hi ha per aquí montant trobades. Bitxitos, jo no tinc res a fer ni a dir amb els resultat de les eleccions, l'unica que pot aclarir-te això es la "Jefa", la Carrie. :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
A veure a veure a veure..... Si no vaig equivocada, l'última votació ha estat la d'en Piti i penso que igual que les demés, ha sigut per iniciativa pròpia, sense cap soborn per part de ningú, oi Francesc? :roll:
Llavors, tot i què en CIM i Bitxitos donen suport a les dues opcions, si ningú més diu res "The winner isssssss: PALS!". Enhorabona Francesc, les teves pregàries bufaespelmess han estat escoltades. - Pals: CiM, Bitxitos , FrancescPamies, Carrie, piti = 5 - Banyoles: CiM , Bitxitos, Lince-Monrib = 3 Avui miraré de trucar i fer la reserva tal com diu en CIM. La faré per 10 places seguint les seves instruccions. Tan de bó les omplim. Per cert, jo també voto CIM FOR PRESIDENT!!! Són una canya Piti, ja has parlat amb la direcció dels Pastorets? Tortugueta, no es per tocar els nassos oi que m'entens? Però nosaltres preferim que vingueu a Pals que no pas a la neu. De tota manera pots estar tranquil que no farem cap pòcima especial per què no nevi. Deixare'm que la meteorologia faci la seva sense pressions. Oi Francesc que no enviaras cap sobre ni paquet al director del temps??? :D |
|
|
Ostres Carrie, haver avisat abans...
ja he enviat dues caixes de "San Miguel" a Sant Pere =)) |
|
|
Tranquil Bitxitos. Amb San Miguel la pòcima no funcíonarà per què el meu fill es totalment DAMM i te un conjur fet contra la San Miguel per anul.lar qualsevol intent de soborn o pòcima que amb ella s'intenti fer, així que els Tortugueta poden estar segurs de que no intervindrem amb el temps.
De tota manera crec que els missatgers estàn fent l'Agost amb nosaltres! Paquet va... paquet ve... la la ri la la ra.... dance |
|
|
icona_onada
hola, doncs ja podeu contar amb mi per la trobada de desembre, gràcies al justificant de Carrie, m´han donat festa. Nosaltres arribarem el dijous al matí, be, en principi, encara ho tinc que parlar amb la Marina, i estarem fins el diumenge el matí. M´imagino que finalment anirem a Pals, ho dic perque el Mossent Frances ens faixi una bona ruta turística. Records a tots, Holaaaaa |
|
|
:-)) :-)) HF
Iupiiiiiiii! Me n'alegro molt! Ara nois, hem d'anar als Pastorets. Ho sabeu, oi? Bé, els Carrie de segur que ens deixarem caure. Nosaltres "suposo" arribarem dijous però l'hora dependrà de si l'Adrià te entrenament o no. La tarda de dissabte serà perduda per nosaltres per què el partit serà a les 15:00 a Girona, però podrem aprofitar divendres i diumenge. Ara sí que en Mossen Pamies te feina. Què farem per allà? Jo particularment necessito alguna ruteta per les BTT's que si no s'oxidaran. Va, jo també miraré quines alternatives hi ha. Bitxitos i tu?? De què depen la teva incógnita? Hem de fer algun altre escrit o enviar algun paquetet a algú? Monrib, com ho teniu vosaltres que votaveu per Banyoles? Oi que no us fa pal venir a Pals? brindem icona_onada |
|
|
Piti, ole, ole,ole!!! :-)) :-)) :-))
Esperem i desitjem que Mossèn FrancescPamies no tingui que dir missa en tot el cap de setmana i poguem gaudir plenament de la seva companyia. De fet, si ho pensem fredament: un mossèn, casat, i amb un fill......... :roll: no sé, no sé......voleu dir que no s'ha saltat tot el seminari per la torera? :mrgreen: Montse, jo només aniré als pastorets amb una condició: veure tota la família Piti vestits de dimoni. :mrgreen:. Eiiiiii, podrieu fer l'assaig a Pals, oi? Companys, ara que ja sabem el resultat final electoral i comencem a tenir clar els que serem, jo proposaria posar una mica d'ordre a tot plegat: Confirmats: 1- Carrie, 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en CV, arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM, 2 en CV, arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies, 2 + 1 nen (21 mesos) en CV 4- Piti, 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en CV, arribada dj matí - sortida dg matí Per confirmar: 1- Bitxitos, 2 + 2 nens (1 i 3 anys) en CV+ moscatell i altres begudes. 2- Lince-Monrib, 2 + 2 peques (8 i 5 anys) en AC 3- Tortugueta, 2 + 1 (?) en AC, potser de visita :?: Dubtosos, on estareu millor que amb tota aquesta colla? Aportacions: gustós 1- FrancescPamies: Ratafía 2- CiM: Xocolata desfeta per diumenge esmorzar tots plegats. Apa doncs, salut a tots No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Gràcies a Déu que has posat la llum en tot aquest embroll :!: :!: :!:
Afegeixo a les Aportacions: 1- FrancescPamies: Ratafía 2- CiM: Xocolata desfeta per diumenge esmorzar tots plegats. 3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??) Això dels Pastorets es inexcusable. L'assaig l'han de fer igualment, siguin on siguin, i si son a Pals, doncs s'ha de fer allà. CIM, tú pots dirigir l'assaig? Per cert, els nens pregunten si hi haurà cap nen de la seva edat. No en coneixeu a cap que estigui disposat a arriscar-se a venir amb la colla pessigolla? Els hi podeu dir que la bogeria no es contagiosa... :twisted: En quan al Sr. Mossèn Pàmies, jo crec que és l'icono del seminari futurista, per què el tema se li dona de c.... :oops: |
|
|
doncs nosaltres també portarem quelcom,
Afegeixo a les Aportacions: 1- FrancescPamies: Ratafía 2- CiM: Xocolata desfeta per diumenge esmorzar tots plegats. 3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??) 4- PITI: pastissets per les postres aneu mirant quin dia us va bé de veure pastorets, el riure esta garantitzat, www.pastoretsicompanyia.com/ |
|
|
Hola Carrie, dissabte a la tarda es pot organitzar una visita a la ciutat de Girona. El cas antic té pinta de ser interessant. Nosaltres estem pendents del pont de l'Anna (99 % de que no, però amb l'avantatge de que el dissabte segur que té festa) i de la calefacció de la caravana (a veure si les indicacions d'en Carles funcionen). Per si l'Anna no fa pont tenim dues opcions per venir: a.- Francesc, tu fas pont o treballes com per Tot Sants? b.- Carles, que pot costar un taxi de Pals a Igualada i retorn? Ho pregunto per si no fas pont. En queda l'opció de pujar divendres quan plegui l'Anna, que podria mirar de plegar abans. O pujar dissabte de bon matí, però amb els nens no es pot programar cap horari. Una altre opció és deixar l'Anna de Rodríguez i venir jo amb els patufets, Gerard has estat seleccionat voluntari per fer de cangur :mrgreen: si vols. No sé com ens ho muntarem al final, però compteu amb la més vella del grup. Confirmats: 1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en CV, arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM: 2 en CV, arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en CV 4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en CV, arribada dj matí - sortida dg matí 5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en CV, arribada :?: - sortida dg tarda Per confirmar: 1- Lince-Monrib, 2 + 2 peques (8 i 5 anys) en AC 2- Tortugueta, 2 + 1 (?) en AC, potser de visita :?: Dubtosos, on estareu millor que amb tota aquesta colla? Aportacions: gustós 1- FrancescPamies: Ratafia 2- CiM: Xocolata desfeta per diumenge esmorzar tots plegats. 3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??) 4- PITI: pastissets per les postres 5- Bitxitos: Moscatell i altres begudes. Focus de 500w i allargadors elèctrics (em fa mandra treure-ho del cotxe) |
|
|
Ostres, doncs os podeu creure que la meva familia viu a Girona i encara no conec el casc antic? M'hauria de fer vergonya, oi? Doncs si la majoria ho aprova, per nosaltres perfecte aquesta visita.
En quan als ponts, digues-li a l'Anna que si cal també li fem una carta al seu cap demanant ens la presti pel dia del pont. De totes maneres el Gerard estarà encantadíssim de portar el cotxet de la Lluna. Per cert, què vol dir que depen de la calefacciò? M'estas espantant per què jo no en tinc però pensava passar amb el radiador d'oli, igual que vem fer a Camprodón! Què vols dir que no n'hi ha prou? :?: :?: |
|
|
Carrie,
pensa que si la temperatura baixa molt es pot congelar l'oli i no et servirà de res. :twisted: No pateixis, vull dir que no he aconseguit encendre la calefacció i com que no tinc cap altre aparell per escalfar la caravana... l'haig de fer funcionar per no quedar-nos gelats. |
|