|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Benvolgut filigres Carles,Shalam malicon, sssssst... no cridis tant, aviam si haure d'anar a dir missa a una mesquita;ja tens rao, ja... aquestos van per fotrem... Ja ho diu el dit, tenir caravanistes borratxos i l'ampolla de ratafia plena no pot ser de cap manera...
però que us penseu, que porto una campsa plena de ratafia o queeee... Eiii !!! acabo d'escoltar el link (qué autentic tio!!) i se m'escapat una llagrimeta... Carrie ara t'envio les dades. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Amiga Carrie,
amb tota l'educació i respecte, vols dir que li has contat bé en el parroquià Carles? Crec que ha de pagar nomes 32.10 €, ja que arriba divendres a la tarda. A no ser que pagui una bula... si es així... callo. Com parlo eh noi, com parlo... es que m'he rentat les dents, tal com em va dir el metge... i au que no es nota... cada quinze dies o tres setmanes apa... respalladeta. |
|
|
Carrie, respecte al tema de la mànega d'aigua el que faig jo es la conecto al garatge de casa i me l'aporto cap el camping. D'aquesta manera se segur que sempre tindré aigua. =)) =)) =)) =))
|
|
|
Es clar, ara ho entenc :roll: , la Carrie es vol cobrar de la manera que sigui tots els ports dels missatgers que s'han pagat aquests dies enrrere per els enviaments d'uns paquets sospitosos. =)) =)) Efectivament, nosaltres arribarem divendres a la tarda-vespre, vol dir que només hi serem dues nits a 16,05 eu/nit amb iva inclós = 32,10 euros De fet, si ho mirem bé, quasi surt igual que si paguéssim amb càmping-xec. Francesc, si et faltes mànega, m'ho dius que tinc contactes a Bombers de la "Xeneralitat" que diría en Trias. :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Gràcies Carles,
ja ho contaré. De fet l'altra dia a Camprodon em va venir justet, justet. Si el camping arriba a ser una mica mes amunt, no se pas si m'hagues arribat la mànega. |
|
|
Francesc no pateixis, entre tots farem l'esforç de buidar l'ampolla de ratafia brindem i quan aquesta s'acabi podrem seguir amb la de moscatell brindem Carles, ves buscant l'agenda telefònica que Pals està més lluny que Camprodon... |
|
|
Perdó, es que jo havia fet els càlculs com si tothom arribes dijous, però veig que ja ho heu calculat bé, així que no cal dir més. De fet; no t'ha fet il.lusió veure que has de pagar menys, després del ensurt del import que et vaig dir? :D Encara que si voleu, podem fer un fons comú per pagar els missatgers de la propera trobada :D
Ostres, la música del enllaç es genial. Francesc, podries demanar al càmping que la poses pels altaveus diumenge al matí, i fins i tot et deixariem dir missa. =)) Ara ho entenc :idea: , llavors m'haig de comprar un garatge, sobre tot que tingui aixeta, això sí, i una mànega per omplir les garrafes de la caravana. Es això, oi? D'aquesta manera si anem massa lluny podem empalmar les dos mànegues i omplir els dos dipòsits. Doncs ara busco al google "garatges amb aixetes a BCN" :mrgreen: |
|
|
Carrie, jo de tu no agafaria res fins que no acabin les obres del "pajarraco". A veure si passes la mànega per on les obres i et donen les culpes dels "eborangs".
|
|
|
Tens raó. que segur que em carregaria jo la bronca de l'AVE.
|
|
|
Carrie, contra qui jugueu a Girona?
Ho dic per que si té el mateix nivell o més que un Barça vs. Madrid potser en apinyen tots per donar suport... ja veurem a qui. I per a l'organització del dissabte us pot interessar aquest enllaç a Turisme Girona |
|
|
Juguen contra el GIRONA, que per cert, espera que miro on està el camp.
GIRONA FC - TORRES DE PALAU - Girona-I-Creu de Palau (17003 GIRONA) (Ni flowers d'on es) He entrat a la web que has passat i hi ha una pila de coses que s'acaben el dia 7. Ohhh, jo potser optaria per fer un vol pel casc antic i fins i tot si trobem lloc per a tots, un cafetó. El Gerard s'ocuparà del cotxet de la Lluna si vols. |
|
|
Okis
|
|
|
Carrie, quedaria poder confirmar-ho amb el
Girona F. C.
(ho pots fer a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) però diria que és un dels dos camps de futbol que surten en aquest
mapa
, fins i tot m'atreviria a apostar per el de baix.
|
|
|
Realment no en tinc ni idea, però ja ho averiguarem. Don't worry, be happy.
Os volia comunicar que una nova familia s'uneix a la trobada de Pals. Son els Castellarnau-Llanès (de la Roca del Vallès)oi que rima? i els seus dos nens Oriol i Pol. Suposo que ven aviat es deixaran veure per aquí. Així doncs ja som 6 families confirmades i restem a la espera d'en Monrib i Tortugueta, per què Bitxitos, no sabem quants ni quan, però de venir vindran, oi? S'ha de provar la calefacció Ja queda menys! dance dance dance dance dance dance |
|
|
Carrie,
Per part nostre seran molt benvinguts aquesta família de la Roca, com més serem, més riurem!!! :mrgreen: A veure si els animas a que treguin el cap per aquí, així es posaran al dia de tot i podran veure amb quina "tribu" s'ajuntaran pel pont. =)) Dius que vas reservar 10 parcel·les oi?, contan els Lince/Monrib que son dubtosos i quasi descartan els Tortugueta que segur que tindran neu per aquelles dates amb aquesta fredorada que ha de venir, ens queden 3 places lliures, doncs a veure si algú més s'anima a venir. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Gràcies CIM. Crec que ahir es van iniciar en la web i espero que no triguin a deixar-se veure per aquí.
Jo també em temo que els Tortugueta ens deixaran per la neu. Què hi farem, jo vaig prometre no intervenir en el temps, així que ara ens haurem de quedar sense ells Esperem i confiem en que els Lince/Monrib ens acompanyin. Per cert; portareu bicis? |
|
|
Jo, si la travessia és plana i tranquil·la em puc animar a carregar-les a la CV, el problema és que només tinc una cadireta per nens i l'Arnau encara no li ha agafat el truc a pedalar. |
|
|
Home pobret, es què es molt petit encara!
Doncs ho sento però jo tampoc en tinc (de cadireta ni de nens petits) L'unic que puc fer es oferir-me a quedar-me amb un dels dos teus mentre l'altre i tu aneu a fer la volta, per què jo no tinc bici tampoc. Només els nens. |
|
|
Nosaltres tenim dos bicis d'adult, les puc portar i ja veurem com ens ho combinem.
|
|
|
Perfecte. Algun passeig s'ha de fer oi? Així l'excusa nos serà que falten bicis, je je.
|
|