|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
=)) =)) =)) =)) =))=))=))=))=))=)) =)) =)) =)) =))=))=))=))=))=)) =)) =)) =)) =))=))=))=))=))=)) =)) =)) =)) =))=))=))=))=))=)) =)) =)) =)) =))=))=))=))=))=)) =)) =)) =)) =))=))=))=))=))=)) =))
Hosti Francesc..... prou que no puc parar de riure!!! Ja sé quin es el problema al que no trobes la solució: es Würt No puc més!!!! =)) =)) =))=))=))=))=))=)) =)) =)) =)) =))=))=))=))=))=)) =)) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Cullera!
és fotut això de votar abans de fer la campanya electoral. M'han donat motius per modificar el meu vot (si és possible) per donar suport a les dues opcions. No havia caigut en la humitat a la vora del llac i el casc antic de Pals realment és preciós, tot i que amb un matí el pots visitar. Doncs tal com deien en una espai d'un programa televisiu de La Trinca: Ostres! Ostres! Ostres! Aquí hi ha marro! |
|
|
Aquestes eleccions s'hauran d'impugnar. On queda la jornada de reflexió ??? 8O No hi ha periode de campanya ni uns tristos minuts de silenci per pensar amb bon criteri quina pot ser la millor opció. Ala !!!, a saco !!! i a més es pot votar tant com es vulgui !!! 8O
Això és cosa de caravanistes, que no tenen ordre ni senderi, ni res de res confused . Vaya pandilla !!!! Això només ho podria arreglar el Maranya, però el pobre està en "otros que haceres" i no pot entretenir-se amb unes mindungades :mrgreen: . Així que, veient que necessiteu un bon guia, els Lince-Monrib ("autocaravanistes" autocaravana dibuix ), començarem a plantejar-nos la possibilitat d'acompanyar-vos. En Carles i la Marta van organitzar el tema Blanes, però veig que el paio va perdent facultats i s'ha tirat al "cachondeo" brindem . Company, torna al bon camí icona_onada icona_onada icona_onada I mentre consulten les nostres apretades agendes amb multitud de compromisos, i després de consultar amb el coixí quina seria la nostra elecció, actualitzo la infinitat de llistes que teniu obertes: - Pals : CiM - Banyoles : CiM, Carrie, Bitxitos, Piti, Lince-Monrib Confirmats: 1- Carrie, 2 adults + 2 nens (12 i 13 anys) en CV 2- CiM, 2 adults en CV 3- FrancescPamies, 2 adults + 1 nen (21 mesos) + ratafia en CV Per confirmar: a- Bitxitos, 2 adults + nen (3 anys) + nena (1 any) + moscatell i altres begudes, en CV b- PITI, 2 adults + 2 nens, en CV c- Lince-Monrib, 2 ganàpies + 2 peques (8 i 5 anys) en AC :?: :?: Per cert, aquesta moguda per quins dies és ???? 8O |
|
|
Ostres!!!! Qualsevol et diu que no!
Francesc, a mi m'has convençut del tot, canvio Banyoles per Pals. Quin fart de riure de bon matí (ahir no em vaig poder conectar). Lo de la humitad de Banyoles, crec que ja ho havia comentat: nosaltres no tenim calefacció i al costat del llac..... ho veia una mica fotut però un s'acopla a tot. PITI: El problema de Pals eren les parcel.les, però com que la meva caravana es mini, et deixo un troç, val? No pateixis que ja ho arreglarem això. - Pals: CiM, FrancescPamies, Carrie - Banyoles: CiM, Bitxitos, Piti Ara estem empatats. Quí marca l'últim gol? |
|
|
Ai Monrib que ens hem creuat els escrits.
Això està pensat pel Desembre, dies 6 al 9 ja que el 6 es festa!! Pobre CIM, ell va organitzar la KDD de Blanes i havia quedat en un pedestal. Aquesta història és més cosa meva i per això va com va, no hi facis cas. Es el primer cop i no en tinc ni idea, tampoc tenia intenció de organitzar res, jo simplement preguntava qui volia venir per Girona, però amb bona fe ens ens sortirem, segur. :oops: Veig que tu també prefereixes Banyoles? Però crec que et faltava de posar en Francesc Pàmies, oi? Bé, a veure si fem la votació final i acabem de decidir. HF |
|
|
Carrie, t'has oblidat dels Lince-Monrib que voten per Banyoles
- Pals: CiM, FrancescPamies, Carrie = 3 - Banyoles: CiM, Bitxitos, Piti, Lince-Monrib = 4 Per tant segueix guanyant Banyoles, però... Conseqüentment, si es fa efectiu el meu canvi de vot... - Pals: CiM, Bitxitos, FrancescPamies, Carrie = 4 - Banyoles: CiM, Bitxitos, Piti, Lince-Monrib = 4 la cosa torna a estar empatada... 8O Ostres! Ostres! Ostres! Aquí hi ha marro! |
|
|
=)) =)) =)) =)) =)) No parem de creuar-nos, això va que vola!!
A veure què diu el Piti (pel tema parcela) i en Monrib, què hi dius? |
|
|
Carrie tranquila.
Jo crec que s'hauria de diferenciar entre quedades i trobades, m'explico. Una quedada és quan algú o un grup organitza una sortida, busca lloc, organitza activitats i ho publica per tal de que la gent si apunti (p.e. Blanes). Una trobada és el que tu estàs fent, llences una idea per un cap de setmana i entre tots busquem la millor opció per trobar-nos, sense necessitat de tenir res preparat. És el meu punt de vista, sense voler molestar ni desmereixe les idees dels altres. Atentament, Jordi |
|
|
Uf, gràcies Jordi. M'estava estressant una mica xocorajola
La idea sí era aquesta, trobar-nos i passar uns dies junts. Després com va dir el CIM mirarem de buscar alguna activitat pels nens i per nosaltres, es clar. Ara de moment hem d'esperar la votació final, a veure què dirà en PITI i si en MONRIB voldria venir igualment encara que anem a Pals. |
|
|
Ep, per nosaltres cap problema amb el destí mentre puguem encabir l'auto.
Algun cop hem comentat amb en Carles la facilitat que tenim les autocaravanes per trobar-nos unes quantes sense haver d'organitzar/decidir massa. Està molt bé que els que teniu caravana feu aquestes propostes de trobada, sense organitzar massa, només trobant un camping i després sobre la marxa. ahplau . "Los amantes de la juerga" icona_onada ens apuntem a totes les farres :mrgreen:. Estem pendents d'algunes "reformes" a casa i ja us confirmarem la nostra assistència. :g) Montse-Monrib |
|
|
Gràcies Monrib. No crec que hi hagi cap problema per les autos, oi? Si les caravanes no en tenim, vosaltres encara menys!
Doncs ja ho sabeu, encantats de que vingueu i que ens coneixem. Ja ens confirmareu si podeu venir. De segur que ho passarem molt bé. brindem Carrie. (Montse, també) |
|
|
8O 8O 8O Senyors, ara sí que amagueu les carteres que ja hi som tots!!!
Montse (Monrib), aquestes eleccions s’estan desenvolupant de la manera més pacífica i demòcrata possible :D , la campanya s’ha fet correctament 8-) , la reflexió s’està fent sense coaxions (oi FrancescPamies :mrgreen: ), un sol vot per opció i amb una gran diversitat de propostes de destinació. :D On li veus el problema? :twisted: que potser has vist alguna irregularitat? :twisted: , que potser hi veus un règim dictatorial a l’ombra :5} ……Si es així i has vist alguna cosa, pel poder que m’ha donat aquest Tribunal només em queda dir-te una cosa: estàs nominada a abandonar la casa!!!. martell =)) =)) Després de l’introducció, no sabeu l’alegria que ens dona pensar que potser podrem compartir uns dies amb vosaltres, dance a veure si acabeu aquestes reformes i podeu venir. brindem Per cert, ja tens raó ja que no estic per aquests “que haceres” :roll: , ja et vaig dir un dia que per quatre dies que hem d’estar aquíhem de passar-los el millor possible, i si a més es amb festa, gresca i bona companyia millor que millor, o no ho veieu així? :-)) Referent al Maranya, deixa’l estar pobret que és com el carril de la dreta de les autopistes: El gran oblidat!!! Montse (Carrie), ja et vaig dir que sense adonar-te’n muntaries una trobada, però tranquila que hi som tots al darrera Escolta, pel Piti no pateixis, si es necessari li posem la caravana verticalment :mrgreen: Francesc, per afavorir les teves preferències podria ser dolent i treure el meu vot per Banyoles , però això té un preu, .....potser pagar-me el Carvanstore? 8-) I per acabar, no patiu si això es una kdd o una trobada, per a mi es una trobada de "juergistes i marxosos" per passar uns dies sense més, tothom hi es convidat a canvi d’una bona enriolada, algú més s’hi anima?. - Pals: CiM, Bitxitos, FrancescPamies, Carrie = 4 - Banyoles: CiM :?: , Bitxitos, Piti, Lince-Monrib = 4 o potser seran 3 :mrgreen:
Es cert, i esperem poder-ho fer moltíssimes vegades més, de fet, ja estem pensant la sortideta de gener ........, i la de febrer......., i la de març........ dance Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Carles, diguem tocanasos si vols, però...
- Pals: CiM, Bitxitos :?: , FrancescPamies, Carrie = 4 o potser seran 3 :mrgreen: - Banyoles: CiM :?: , Bitxitos, Piti, Lince-Monrib = 4 o potser seran 3 :mrgreen: =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) Que cabroooon!!!! |
|
|
quina colla de "liantes" que esteu fets, ara mateix estic obligat de treure el meu vot de Banyoles perque acabo de rebre un sobre de part del FrancescPamies, i hasta aqui puedo leer!!!
Per tan el tema comença agafar forma de "Pal" :mrgreen: :mrgreen: - Pals: CiM, Bitxitos , FrancescPamies, Carrie, piti = 5 - Banyoles: CiM , Bitxitos, Lince-Monrib = 3 ah,, començen a buscar camping per gener, febrer i marc, mes que res per comença a vota!!!! |
|
|
Si home!!!!
Encara no tenim clar el de desembre i ja ens vols entabanar amb més votacions? Au va!!!! Per cert, abans del càmping potser que escollim els caps de setmana, no? Més que res per no fer una trobada repartida en tres caps de setmana :mrgreen: |
|
|
Sort que ara fa mal temps i no ve massa de gust sortir i anar "por ahí" !!. A nosaltres se'ns acumula la feina: les sortides amb els "saballuts" Jose i Joaqui, les del Trio Marcelino i agregats, les pròpies (de vegades també hi ha escapadetes solitàries), i ara les de la "colla pessigolla". "Vaya peligro !!!!" icona_onada icona_onada icona_onada |
|
|
Piti, 8O a tu només t'ha arribat un sobre?, home Francesc........ :roll: sigues més generós, que a mi el sobre me'l vas fer arribar acompanyat amb un bon pata negra!!! gustós Bitxitos, que potser et vols guanyar l'enemistat del teu company de comarca?, ves alerta que l'Arnauet :g) et pot acrivillar amb la seva artilleria natural, i sinó, demana-li al seu pare que li va passar al nòrdic. Monrib, doncs sort que fa fred que sinó...... :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ja deia jo que em faltava alguna cosa, en Francesc m'ha enviat lloms, xoriços, dues paletilles però només un pernil. Ja sé on ha anat a parar :evil: Doncs li va passar el que a mi a Blanes un mes abans, en realitat són uns copions. I per armes no coneixeu les biològiques que té amagades la meva filla a la seva panxa i budells. |
|
|
Gràcies Deu Tot poderos, omnipotent i etern, perque amb la teva Gracia has il.luminat els teus deixebles fent que acceptin el premi de la visita a Pals, que en justicia els hi correspont, i deixan que el pobre d'esperit purgui ell i nomes ell sol, les seves penes.
|
|
|
Bueeeenooooo,
Aviam, que la pda m'està fallant. Faré reconte: Piti: 1 sobre (d'un cm. de gruix, ehh) Cim: 1 sobre (no tan gruixut) i el pernilet (aquest era el que t'agradava, oi') Bitxitos: traidor !!! despres que t'he enviat lloms, xoriços, dues paletilles i un pernil... que volies, també el que he enviat al Cim? Això arrai, poder que afluixis !!! Bé fins aquí tot correcte. Carrie, en breus dies t'arribarà el paquetet que et pertoca. M'han dit que la ratafia es de gran reserva. Bueno, bueno, bueno.... quins dies mes macos que passarem a Pals... hi haurà comunió i germanor... I DOS SOBRES PER REVENTAR I TECA PER TRIPEJAR, FINS QUE FOTEM UN PET COM UNA GLA!!!. dance |
|