|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Això depén: què porten els radiadors? Oli d'oliva o de girasol? =)) =))=))=))=))=)) Tinc comprovat de la nostra experiència a Berga que el de girasol no es congela. =))=))=))
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
8O Ostres, això va que vola !!!!
A Pals hem d'anar ?? Ja ho acabem de rumiar i decidim. A més, veig que gana i set no passarem... Ho parlo amb el Lince i us diem la definitiva. icona_onada icona_onada icona_onada icona_onada |
|
|
Vale! Esperem que sigui positiva!!
|
|
|
Confirmats:
1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en CV, arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM: 2 en CV, arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en CV 4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en CV, arribada dj matí - sortida dg matí 5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en CV, arribada :?: - sortida dg tarda 6- Monrib2123: 2 adults? :mrgreen: Per confirmar: 1- Lince-Monrib, 2 + 2 peques (8 i 5 anys) en AC 2- Tortugueta, 2 + 1 (?) en AC, potser de visita :?: Dubtosos, on estareu millor que amb tota aquesta colla? Aportacions: gustós 1- FrancescPamies: Ratafia 2- CiM: Xocolata desfeta per diumenge esmorzar tots plegats. 3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??) 4- PITI: pastissets per les postres 5- Bitxitos: Moscatell i altres begudes. Focus de 500w i allargadors elèctrics (em fa mandra treure-ho del cotxe) |
|
|
Oooh quiiinn gran goooiigg quina jooooiiiaaaa quan els germaaaaanns
s'esttiiiiimen.... Germans aneu-vos-en en pau (perdó, a Pals) |
|
|
Oh quin goig tan gran, quan els germans s'estiiiiimen, oh quin goig tan gran, quan els germans s'estiiiiiimen
Germans, aneu-vos-en en pau, :5} donem gràcies a Mn. Pàmies No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ostres, estic mirant la web dels pastorets i sembla seria la cosa, eh? Es tot una senyora web! El problema es que quan vaig a veure els dies, l'ordinador se'm penja, així que hauré d'esperar a demà, que el de la feina segur que no em posa problemes. Espero no quedar-me sense entrades!
Per cert, no he pogut trucar aquesta tarda al càmping però demà no escriuré res al forum fins que hi hagi parlat. Paraula de Carrie... |
|
|
Bona nit companys !!! :D
Bitxitos: en principi i si Deu vol hi anirem dijous al matí. Piti i Carrie: Ja que veig que tothom vol anar a Pals, buscaré alguna ruteta per fer en Btt, inclùs a peu i poder aprofitar be els dies. CiM: La pau sigui amb vosaltres. |
|
|
CiM, quan era al seminari, vaig fer alguns dies de campana... (uns altres dies d'escolà... vaig fer de tot) =)) =)) =)) i potser em vaig perdre alguna cosa important...
|
|
|
walkie Tema calefacció solucionat. dance
Restem a l'espera del pont de l'Anna. :?: Fi de la transmissió. |
|
|
Hola a tothom, ja he trucat al camping.
Ens reserven 10 parceles amb llum (6amp) i una font d'aigua potable cada 3 parceles. El preu es de temporada baixa i l'estada surt a 67,41 € per familia de dos adults i dos nens menors de 7 anys, inclòsa la caravana, cotxe i llum. Per nens més grans es el preu de la web en temporada baixa (3.85€/nen/nit). CIM, vosaltres sou dos, pagarieu 15 €/nit+7% d'IVA = 48,15 € Ens podem quedar fins diumenge a la tarda sense problemes. Per fer la reserva necessito que em passeu les dades dels participants: NOMS: EDATS: ADREÇA: Si voleu m'ho envieu per privat per fer la reserva demà al matí com molt tard, OK? MARXEM! MARXEM!!! icona_onada |
|
|
Dades enviades.
Carrie, no saps com m'has fet ballar el cap amb el preu fins que he vist que l'IVA era del 7% =)) |
|
|
Ho sento, però va bé que el cap també balli de tant en quant, no et sembla? Sempre es mouen els braços i cames i el pobre caparró... se li ha de donar marxa home!
Gràcies! |
|
|
gràcies Carrie, ara t´envio les dades pel privat :roll:
haurem de fer torns per la font d´aigua :mrgreen: |
|
|
Ah, però es què s'ha de beure aigua??????
Pensava que només era pels nens.... |
|
|
Res d'aigua, que espatlla els camins...
encara que també aclara la vista, heu vist mai un peix amb ulleres? |
|
|
jo em referia per ompli el diposit, que voleu omplir-lo amb ratafia del mossèn. :mrgreen:
|
|
|
Doncs home Piti, que vols que et digui...
no hi ha gent que es banya en "Xampany" |
|
|
Ai ostres, però això no es fa amb una màneg o amb una garrafa? Bé, la nostre es tan petitona que s'òmpla desseguida, potser la teva necessita la font sencera, però vols dir que no en tindras prou? Si no, potser sí que el podem acabar d'omplir amb alguna beguda alcohòlica... :twisted:
|
|
|
Hola companys,
Montse, fantàstic!!! ahplau , ja t'he enviat les dades per privat. Mn. Pàmies, hevenu shalom alejem!!!, si em permeteu us poso aquest enllaç perquè vos us pugueu inspirar, si voleu el podeu fer servir de "politono" al vostre mòbil. www.masuah.org/hnamatov.mid Només remarcar-vos una cosa, com el Mazinguer s'asabenti del seu passat, segur que us retira la sotana, la parròquia i les canadelles =)) Parlant de canadelles, vigileu a tota aquesta colla de borratxillos que si badeu gaire, se us fotran el ví!!!. Bitxitos, doncs es possible que algun peix de Blanes en porti d'ulleres, ja t'ho dic jo!!! :twisted: Vinga nois, la que tenim liada amb aquesta mini-trobada :roll: , només som 6 i portem més post que la kdd d'Ac's a Port Aventura que seran 100 participans. =)) =)) =)) , com arribo a riure amb aquest fil :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|