• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: PONT DE DESEMBRE

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19664

Pitiii!! Però els pastorets no venen per Nadal???? Demana permís home, i si cal anem a fer una mani per què et donin festa!

Aquest càmping es una altre opció. Sie els clients em deixen demà una estona miraré de trucar i decidim a on anem.

Francesc Pàmies, ratafia a todo trapo!

Per cert Carles, el nen juga contra el Girona, a Girona capital. Crec que mho havies preguntat i no t'havia contestat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19666

:oops: :oops: :oops:

Tenim sentiments enfrontats. Ens feu una enveja total ja que ho buscat una zona que ens encanta, pero la llastima es que no podrem anar. Fins a l'abril ens tenim que oblidar de qualsevol KDD. Temporada d'esqui. i just comença el club aquest cap se setmana. Tot no pot ser.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19667

Ohhhh ! doncs os trobarem a faltar. Sobretot el Gerard per què la Marta no li podrà explicar coses dels seus esportius.. je je!

Bé, al menys disfruteu molt de la neu. Per cert, Ja n'hi ha?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19669

:twisted: :twisted:

Alguna coseta ha nevat, pero poca cosa.

ja ens parlarem.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19672

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Eiiiiiiiiiiii, però com corre això!!!! =)) =)) =))

A veure, per nosaltres trieu el que trieu ens estarà bé, posats a triar, el Mas Patotxas pot ser una bona opció, per preu, clima i l'oferta lùdica que ens dona: conjunt medieval Pals, Peratallada, La Bisbal, L'Estartit......

Carrie, hi truques tu?, ja veuras que no es complicat, només cal saber el lloc, els dies i els qui serem. Si tens dubtes diga-ho que et donarem un cop de mà.

Francesc, uuummmmmmm això de les anxovetes es una temptació d'aquelles que no es pot deixar d'escapar gustós

Piti, si aquest cop finalment no anem al Medes, al gener hi poder tornar-hi, a nosaltres també ens fa gràcia. A més, com més fred faci mes "gustet dona la piscina :mrgreen:
Digues-li al Presi que us deixi lliure el pont i que si vol, anirem tots a fer els pastorets, jo ja sé qui farà de dimoni!!! =))

Tortugueta, us trobarem a faltar, però la vostra destinació també es molt temptadora...... ja t'ho vaig dir

Vinga doncs, seguim la llista!!!! Ole, Ole, Ole :-)) :-)) :-))

1- Carrie, 2 adults + 2 nens (12 i 13 anys) en CV
2- CiM, 2 adults en CV

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19678

Hola CIM, tens raó, això va que vola!!

M'estic imprimint les tarifes dels tres campings. La Vall, Les Medes i el Mas Patoxas. A partir de les nou trucaré, però el problema que veig es que de moment a la llista només som dos caravanes!!! Creus que podria dir que serem al menys cinc?

PITI, Lo de la pissina sí que fa gràcia, però com plogui ja em diràs què farem amb els banyadors i les tovalloles xopes! Jo truco igualment per què serà on vulguem la majoria i a mi tant me fa. El que sí que miro es el tema bicis per què els nens puguin fer quelcom. El Gerard volia el de la Vall per què va veure lloguer de quads i es torna boig, encara que també hi havia per montar a cavall i altres coses. Bé, miro i a veure com van els preus i la disponibilitat.

Que passeu un bon dimecres (ja queda menys pel weekend!)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19680

Hola Carrie, quan truquis els campings, pots preguntar el tema de m2 de les parcel.les, com son de grans, i si tots podem esta junts,

gràcies.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19681

Sí! No hi havia pensat en la mida!
Al "La Vall" son de 100 m2 amb gespa, aigua i llum (6 o 10)
A "Les Medes" ho preguntaré per què no ho diu però si diu corrent 5 amp
Al Mas Patoxes son de 72 m2 amb aigua, desaigüe i corrent 5 amp.

Os informo aviat.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19686

Eiiii!!!!

Encara que no puc assegurar que vinguem, si que m'agradaria dir-vos que Pals és preciós, i nosaltres hi anem sempre que estem aprop. Si voleu aquí en teniu unes fotos .

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19687

Per cert Francesc, jo també m'apunto a la ratafia brindem, sobretot si podem tornar a gaudir de les coques artesanes de llimona i taronja pastis que vàrem tenir a Camprodon.

Ep! que jo portaré l'ampolla de moscatell que no vàreu poder buidar aquesta setmana passada =)).

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19688

Gràcies Bitxitos! Sí que és maco.
A veure, el tema es una mica complicat (o potser es la falta d'experiència)

MAS PATOTXAS: Creuen que ens podrien posar entre 5 i 10 al mateix carrer. El Bar i el Super no obren a l'hivern, però Pals està a 1 Km. No hi ha camping xec i les parceles son de 70 m2. Preus: els de la web.

MEDES: Piti, està tancat per reformes i m'han dit que recepció no obrirà fins el dia 17/11, així que fins aleshores no podem moure res per aquí.

LA VALL:Es petitet i no tenen parceles lliures (com a mol dos o tres)
LA FAGEDA: No hi ha camping xec però creuen que si som 4 o 5 encara podriem estar junts. Per més colla no hi ha lloc.
VELL EMPORDÀ: M'han dit que hi ha lloc però fins al migdia no ve la responsable. Haig de trucar cap a 2/4 de 2.

Com ho veieu?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19689

Com ho veieu?

Pràcticament tot en negre, encara que algun tros en vermell
=)) =)) =)) =))

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19690

:oops: Ostres, molt bona aquesta. Ja et val company!

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19692

Escolta, he trucat a un parell de càmpings:
- el primer a Garriguella, Càmping Vell Empordà (Alt Empordà): www.vellemporda.com , a 15 km de Figueres i podem anar-hi sense problema. M'han dit que no hi ha problemes de places si som uns quants i volem estar junts (entre 15 o 20 parcel·les), però s'hauria d'anar a mirar que tal i pactar preus (m'han dit que ara a l'hivern son molts econòmics.
- el segon a Banyoles, càmping el Llac: www.campingllac.com idem que l'altre, tenim de 20 a 25 parcel·les juntes a la nostre disposició i preus, els que surten a la web.

Hola Montse,

Ahir vaig trucar a aquests dos càmpings i no tenim problema per les places, podem estar tots junts.

Referent a lla colla que podem ser, com aquell qui diu, ja som 4 els que hi anirem "segurs" i pensa que potser s'apuntarà més gent, cinc parcel·les ho veig molt just. :roll:

El meu parer i per ordre sería el seguent:

1ª opció: Mas Patotxas, tenim de 10 a 15 parcel·les juntes i pels preus els trobo molt interessants.
2ª opció: Vell Empordà: tenim les que volguem i tota una zona serà per nosaltres. El poble es a cinc minuts caminant i els preus em varen dir que son molt económics. Cal aclarir-ho una mica amb la mastressa de l'establiment. El bar també està tancat i s'ha d'anar al poble. Hi ha comerços de tot tipus.
3ª opció: El LLac de Banyoles, també tenim les que volguem i el poble es a tocar, penseu que el càmping es a la vora del llac.
4ª opció: Esperar a veure que diuen del Medes, però penseu que quedem molt allunyats de L'Estartit, es a 2 km minim. :roll:
Els altres ja els descarto automaticament per falta de places.

Montse, si et cal ajut o quelcom, diga-ho, per això hi som!!! :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19693

Aiii Carles, que te'n surts tú molt millor que jo. Doncs Les Medes queda pendent del que digui el PITI. Si amb ell li fa molta gràcia el tema de la pissina, haurem d'esperar al dia 17.

El Vell Empordà sembla molt xulo i el Mas Patotxas tampoc te mala pinta. A mi em van bé tots.

Ara no sé quin has dit que s'ha de negociar amb la mestressa. No puc veure el que havies escrit, es que encara estic molt verda "forerament parlant", je je.

Ho torno a mirar i si haig de trucar, truco (encara que crec que la teva experiència em guanya de lluny,,,)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19695

Hola, us puc parlar del camping les Medes perque hi hem anat molts cops.
Camping molt tranquil pel desembre no tindreu problemes de parceles, solen haver-hi jubilats anglesos que fan temporada peró hi han parceles de sobres.
Tracte molt bo,camping molt bonic, la piscina climatitzada ideal i et soluciona un dia de mal temps. Les parceles grans amb aigua i desaigüe totes.
Amb definitiva camping molt recomenable.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19696

GRÀCIES Jordinalet. Haurem d'esperar per parlar amb ells.

No t'hi apuntes?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19698

Bé, he trucat al "Vell Empordà" i m'ha dit que no hi ha problemes d'espai. La llum es de 10 Amp (Al Patotxas i La Fageda eren 6) i el bar, botiga i restaurant ja va dir el Carles que estàn tancats. En quan a preus, diu que son els de la web, però que si som uns quants ens faran descompte (no m'ha confirmat de quant). PITI, parcel.les de 60 m2. Son molt justes per la teva caravana!

CIM, veig que no he aconseguit res que tu no hagis fet ja. Vols que truqui jo a Banyoles?

El Vell Empordà considero que les parcel.les son petites i tampoc tenen aigua, jo quasi, al menys de moment, el deixaria una mica apartat per centrar-nos en el Mas Patoxas, Banyoles o Medes.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19699

Quan truqueu a Banyoles confirmeu l'edat dels nens. Segons la seva web els nens de menys de 4 anys no paguen.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 11 anys 11 mesos #19700

Gràcies Bitxitos. Ho mirarem també.

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), jordimt en 23 dies (12.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11)

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.